Zo even bijgelezen weer Moet zo voor mijn controle bij de vk maar dacht even snel wat schrijven weer haha. Maagzuur is vervelend maar dat gevoel van de beeb in de weg is ook niet altijd even leuk inderdaad. Onze kindje is de laatste 3 dagen heel rustig geworden, normaal is die heel druk en constant aan het bewegen. Soms krijg ik echt een harde schop of duwin mijn ribben, dan vertel ik onze kindje dat die even lief voor mij moet zijn haha, die luisterd opzich wel goed nu al Hopen dat het ook zo later is. Ik ben benieuwd wat de vk gaat zeggen, heb een paar vraagjes voor haar over wat kwaaltjes die ik afgelopen dagen heb gehad maar voor de rest zie ik wel Vanavond info avond in het ziekenhuis, ben benieuwd. Gaan jullie allemaal thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Jazeker! Het kamertje hadden we een hele tijd geleden al een likje verf gegeven. We moeten nu alleen nog de garderobekast halen en in elkaar knutselen haha! Ik ga binnenkort lekker beginnen met alle kleertjes wassen en strijken
Ja, is goed Leuk!! Ben benieuwd! Haha, ga ik doen! Moet alleen nog veel gebeuren hier hoor, verven en behangen en natuurlijk de hele aankleding nog... Wel heel veel zin in om het allemaal te gaan doen! Haha, ja echt heel leuk om te voelen dat ze steeds sterker en groter worden. Heb je nog steeds last van die plek? Ik namelijk wel af en toe.. Hahah! Nu een heel golfslagbad Plopjes waren inderdaad zo licht, ben benieuwd wat me nog te wachten staat. Hahaha aaah gekke droom inderdaad! En veel te lange benen haha Word je ook op een gekke manier wakker als je zulke dingen droomt hé? Gelukkig is het maar een droom uiteindelijk haha. Hier droom ik (nog) niet raar.. droom sowieso vrij weinig. Beterschap Rot dat je je zo voelt! Hoop dat je lekker kan rusten vandaag en dat je je snel beter mag voelen. Haha, het is erg druk hier inderdaad toch even tussendoor bijlezen. Jouw kindje is dus ook lekker hard aan het trappen haha, ben benieuwd hoe dat voelt met +/- 36 weken! Succes bij de verloskundige vandaag! Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, thuis lijkt me niks. Als je trouwens ook op het lijstje wil heb ik nog even de uitgerekende datum en je leeftijd (21 of 22 ) nodig! Leuk Alles al voor een groot deel af dus! Ben ook bij jou ook erg benieuwd naar het resultaat, vind het leuk om de jongenskamertjes te zien straks Heb je al veel kleertjes? Of moet je nog wat bijkopen?
Ik heb de proefdruk van het geboortekaartje binnen SUPER LEUK! Ben er helemaal verliefd op! Weet ook zeker dat dit 'm gaat worden.
pinsessa Fijn dat kaartje helemaal is zo als jij hem wilt! 17 juli heb ik mijn geslachtsbepalings echo! Vicki ik moet waarschijnlijk in ziekenhuis bevallen. Zit bij de pop poli Dat is speciaal zo dat ze mijn geestelijk goed in de gaten kunnen houden. aangezien ik pdd-nos heb vinden ze fijn om daar extra aandacht aan te kunnen besteden dat mij niet te veel wordt met de bevalling.
Oww wat leuk zeg!! Hoe werkt dat eigenlijk? Is dat dan met een voorbeeld tekst? Ik ga dat binnenkort ook maar eens doen! Ik heb in maat 50, 56 en 62 al allerlei kleertjes. Ik wil nog wel wat bijkopen hoor! En jij?
mijngeluk en xDoo beide beterschap Prinsessa ben benieuwd naar je kamertje! en je kaartje natuurlijk ik heb nog gevraagd waar mijn placenta ligt en hij licht aan mijn rugzijde dus vandaag dat ik alles al zo voel en mijn vriend soms ook kimberlillie heb je een foto van wat je hebt gekocht? Hier Hier is mijn buik aan het groeien ik begon met 97,5 cm 4weken zwanger en ik zit nu op 111cm wel veel last van bandenpijn en groeipijn van de baarmoeder Maar voel de kleine wel constant bewegen ik weet niet of ik het al verteld heb hier maar de hele 20 echo was goed de kleine lag voor met de groei en zag er erg gezond uit was nu al 300 gram :O verder eindelijk kleertjes besteld bij nextdirect.com en dit is wat ik heb uitgekozen was bij elkaar 63 euro vind het echt een koopje!
Wat leuk suusd erg leuke dingen hebben ze daar bij next hè Ik heb de pakjes met de poes ook echt zo schattig... Gelukkig was bij de 20weken echo alles goed. Prinsessa leuke dingen weer..ben benieuwd naar je kaartje wij hebben ook een definitieve keuze gemaakt En ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen hoor gewoon omdat ik dat zelf fijner vind Morgen wordt ik alweer 24 waar blijft de tijd
De tijd gaat inderdaad erg snel zondag op de helft! Trouwens in juli/augustus krijgen ze nieuwe collectie bij next
Suusd: Fijn dat je een goede 20weken echo hebt gehad! Fijn dat alles goed groeit Selina: Fijne dag morgen meid! Mijngeluk: Balen joh, hoe gaat het nu? Ik herken dat wel, ik moet beetje achterover gaan zitten als ik last heb van maagzuur. Irritant vind ik het! xDoo: Ook voor jou balen dat je je zo rot voelt vandaag. Lekker je rust pakken en kleine beetjes eten met je misselijkheid kan ook helpen.. Beterschap! Prinsessa: Leuk leuk!! Wij ook gisteren proefdruk ontvangen, maar ik had nog paar aanpassing nodig. Maar verder was ik al helemaal tevreden, helemaal leuk leuk. Nu een nieuwe proefdruk besteld met de huidige aanpassingen en die komt als het goed is morgen! Kimberlilie: Ik heb het kaartje uitgezocht bij kaartje2go. Daar kun je zelf de tekst op voorkant en binnenkant typen. En eventueel nog iets van een afbeelding of plaatje toevoegen etc. En dan kun je een proefdruk bestellen. De tekts die je invult kun je dus zelf bepalen. Wij hebben gewoon ale gegevens die we nu al weten ingevuld en voor de geboortedatum, tijd en gewicht gewoon en wat uit de duim gezogen Michellexx: Hier ook een kindje wat soms iets in mijn buik doet, wat weet ik niet precies maar soms zit ook bijna tegen het plafond haha. Voel jij je kleintje soms ook onder je navel doorgaan? Dat vind ik ook echt een rot gevoel! Dat doet bij mij beetje pijn zeg maar.. Haha. Vicki: Hier gekozen voor een ziekenhuisbevalling! Voel ik me toch 'veiliger' bij. Ik heb de infoavond over bevallen vorige week gehad, wel interessant! Hier: Ik zit lekker op bed met laptop en tvtje aan. Flink gespannen buik weer helaas. Nu zei mijn vl dat ik meer rust moet pakken, maar eigenlijk doe ik al helemaal niet zo veel op dit moment. Ik heb nu nog paar dagen vakantie zelfs. Maar goed, ik heb net van alles in huis gedaan en merk wel dat dat echt zwaar wordt (frustrerend!). Dus moet toch stapje terug nemen en de activiteiten die ik doe wat langzamer aan doen denk ik Wij hebben morgen intake van de kraamzorg, ben benieuwd. Heb ik geen idee wat ik me erbij voor moet stellen eigenlijk. Hopelijk heb ik nu op het meeste gereageerd haha. Ohja Prinsessa , 17 juli heb ik weer controle verloskundige! Dus die mag nog op de lijst
Ik ga hem erop zetten voor je! Leuk en spannend Je kan de tekst aanpassen naar wens en dan een proefdruk laten sturen zodat je kan kijken of alles is zoals jij het wil Wel erg leuk om mee bezig te zijn! Fijn dat je al veel hebt! Hier ook veel kleertjes, maar wil nog even wachten met kopen tot de herfst/wintercollectie er is Ah oke! Dan schijn je alles inderdaad sneller te kunnen voelen, alhoewel ik het ook wel gauw voelde al en mijn placenta voor ligt. Ach, je voelt haar in ieder geval en daar gaat het om! Heerlijk gevoel hé? En je gaat al bijna richting de 20 weken! Super dat de 20 weken echo goed was en dat jullie meisje helemaal goedgekeurd is! Hihi, hier was mijn meisje ook redelijk "zwaar" volgens mij. Ben benieuwd of dat nog rechttrekt haha. Hele leuk spulletjes heb je gekocht! Ah leuk, ben ook heel benieuwd naar jullie kaartje! En wat leuk Bijna jarig! Ga je het nog vieren? Leuk! Fijn om het dan allemaal vorm te geven naar jouw smaak en het helemaal eigen te maken. Goed rustig aandoen hoor, en ook goed dat je naar je lichaam luistert. Even wat extra luieren in bed is ook niet verkeerd toch?! haha. Oh, ben benieuwd morgen! En zal je afspraak erop zetten!
Nou, hoe blij ik vanmiddag nog was met het kaartje.. M'n vriend vind hem lelijk Niet wat minder mooi, niet een beetje mwah, nee LELIJK Ben er gewoon pissig door haha. Wat een onzin zeg. Hij vond alleen de voorkant mooi en de binnenkant (die trouwens heel simpel is) dus niet. Nou goed, mag hij een kaartje gaan uitzoeken. Ik had 'm wel laten zien voordat ik een proefdruk bestelde natuurlijk en nu opeens is het lelijk. Kon er wel om janken omdat ik er zo blij mee was
Bekijk bijlage 334460 Bekijk bijlage 334459 ♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Emmelie23 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 december 2013 Zwanger van een: Jongen! - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 26 juni - Controle verloskundige - Justxme: 26 juni - Controle gyneacoloog - Miranti: 27 juni - Intake kraamzorg - Michellexxx: 27 juni - 30 weken echo - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige - Merel123: 28 juni - Controle verloskundige & Echo - Kimberlilie: 28 juni - Terugkomen pretecho 4D - Emmelie23: 2 juli - 17 weken echo - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg - Littlewonder23: 3 juli - Controle verloskundige - Kimberlilie: 3 juli - Controle verloskundige - Kimberlilie: 4 juli - 30 weken echo - Riga01: 4 juli - Termijnecho - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige - Kimberlilie: 5 juli - Intake kraamzorg - SuusD: 9 juli - Controle verloskundige - xDoo: 10 juli - Controle verloskundige - Miranti: 10 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Selina89: 11 juli - Controle verloskundige - Lovely24: 12 juli - Controle verloskundige - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 16 juli - 28 weken echo - xDoo: 17 juli - Echo geslachtsbepaling - Miranti: 17 juli - Controle verloskundige - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin/controle verloskundige - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - xDoo: 5 augustus - GUO - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Do en Miranti, de afspraken staan erbij
Dag scheetjes! Ik zal straks ff alles goed gaan bijlezen en -typen. Even lui geweest de afgelopen twee dagen, had even geen zin om te schrijven, slaap zo slecht en ben een beetje oververmoeid. Maar ik kom straks ff braaf typen!
Pff, moe hier. Ik zal morgen even alles bijlezen Hier een eigen update; Vandaag eerste echt controle gehad bij de gyna. Opzich wel goed gevoel bij al bleef ze wat vaagjes. Mijn bloeddruk was oke, aan de lage kant, ze zei niet wat het was. Ze vond de hartslag van de baby behoorlijk snel ookal hoorde dat zo volgens haar, hoe snel zei ze niet. Mn buik gemeten en die was goed, maar hoe groot die was? En ik er natuurlijk ook niet naar vragen he.. Verder zag ze op de echo dat de placenta dus aan de voorkant ligt. Nou voel ik geen kriebels of gefladder van binnen zoals anderen wel eens noemen maar het rondzwemmen en bewegen in mijn buik voel ik toch wel al een tijdje!
Pff hier ook moe. Heb De hele dag steken in mijn buik :S @princessa: aaa dat meen je niet. Nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar je kaart. @soe: Ookal zo moe? Nog even en je vriend is er @hier: Yeaah schoonmoeder heeft klamboe al klaar. Ze is nu bezig met de gordijnen. Ben er echt heel blij mee