Prinsessa ooh echt dat meen je niet?! haha mannen ook altijd laat je eerst wat zien is het ja leuk en dan is het er en dan veranderen ze van mening.. ben benieuwd met wat voren kaartje hij aan komt zetten dat mooi is! yasminn Super leuk zeg! erg handig zo'n schoonmoeder die dat kan maken! justxme nou dan weet je voortaan dat je bij haar echt moet vragen anders dan verteld ze het niet. ik vind zelf wel fijn als ze vertellen ook al vergeet ik na 5 min al wat het was hihihi.
Wat een supermooie klamboe Yasmin! Ah ja. Volgende keer controle bij iemand anders dus ik ga het wel merken. Als mn vriend erbij is opent die zn mond wel
Zo dames, ik ga m'n "plicht" even vervullen en zoveel mogelijk bijwerken, mijn excuses De controle die ik maandag had was weer helemaal goed! En ben pas 2 kg aangekomen, niet veel!! Moet volgende week bloedprikken omdat mijn rhesusfactor c-negatief is. Nu maar hopen dat beebje ook c-negatief is, want hier is geen spuit voor. Wat was jullie rhesusfactor? Prinsessa: Ben heel benieuwd naar jullie meubeltjes! En schattig badje zeg! Jammer dat je vriend het kaartje lelijk vond, snap dat je er ff flink van baalt, zeker aangezien jij zo enthousiast bent Fijn dat je jullie meisje steeds duidelijker voelt! Ik ook, vandaag kreeg ik een paar pijnlijke schoppen tegen m'n ribben, en bedankt hè Putjes in de benen: Bedoelen jullie cellulitis? Moet zeggen dat ik daar ook meer last van heb gekregen sinds ik zwanger ben. Terwijl ik dus maar 2 kilo ben aangekomen nu. Volgens de verloskundige komt het door toename van hormonen. Kan wel eens kloppen, want kreeg hier voor het eerst last van toen ik aan de pil ging. ELLENDE haha. Helaas ook een beetje striae, ben ik gevoelig voor. Meer van jullie die dit hebben? Kimberlilie: Fijn dat jullie vrijdag mogen terugkomen voor een nieuwe poging, altijd leuk toch, extra kijken Vicki: Haaa, jij ook hier! Lees je nog wel eens wat op het andere forum? Ik vandaag nog ff, sammii is ook zwanger! Fijn voor ze, eindelijk! Schiet nu op bij jou hè, bijna 36 weken, poeeeh! Balen van het werk van je man zeg, hopelijk heeft hij gauw iets nieuws. Over het bevallen thuis of in het ziekenhuis, ik wil graag thuis bevallen als dat allemaal mogelijk is Nichelle: Mooi hoor, de box! Riga: Fijn dat de intake goed was. Ja hoor, zeurderige pijntjes en al die stomme dingen horen er helaas gewoon bij. In het begin schrok ik van elk pijntje, maar kijk nu nergens meer van op mijngeluk: Vervelend zeg, dat je bijna flauw viel. Gaat het nu weer beter wat dat betreft? Ja heel vervelend, last van je maag. Toch maar ff die antagel kopen misschien. En Rennies, of heb je die al geprobeerd? Is niet alleen voor maagzuur, maar ook voor dat nare drukkende gevoel op je maag. Bij mij werkt het allebei helaas niet voldoende, zo hardnekkig is het al, maar misschien dat het bij jou wel heel goed werkt Emmelie: Jeeeej, leuk, een jongen! Gefeliciteerd Zo komt er wat meer evenwicht in ons meidenclubje, hihi. Yasminn: Jeetje meid, dat is inderdaad even schrikken dat je viel. Gaat het weer wat beter? Goed dat je verder even rustig aan hebt gedaan. Wauwie wat ontzettend schattig, die klamboe Echt heeeeel mooi! Toekan: Haha ja, twee kilo in totaal, dus de weegschaal vond me nog lief Dat je überhaupt nog op je buik kon slapen! Ik kan eigenlijk alleen nog maar lekker liggen op m'n linkerzij. Hoewel, lekker... Hoe ik ook lig, lig helemaal niet lekker, erg irritant! Michelle: Ja echt heerlijk dat hij komt, nog maar 3 nachtjes! Denk dat ik zaterdagochtend echt kapot ga van de spanningen haha. Hij landt om 10:50 uur. Wilde hem eerst met de auto halen, maar ga toch maar met de trein. Wil hem lekker knuffelen en zo lang kan ik dat niet ophouden in de auto, hihi Wauuuuwie wat een buikie zeg, helemaal mooi! Slapende handen/armen heb ik geen last van, wel heel even gehad maar dat is al ff geleden. Maar dat was eerder een heel zwaar gevoel in m'n armen. Alsof ze eraf gingen vallen ofzo Hahaha wat een gekke droom Ik heb ook wel rare dromen, maar vooral nachtmerries, slaap de laatste nachten zelfs met de ganglamp aan, bizar gewoon, maar anders durf ik niet te slapen.. Wordt tijd dat m'n stoere man weer naast me ligt xDoo: Jammer, de laatste paardrijles! Ga je het weer oppakken als de kleine er eenmaal is en het lichamelijk weer kan? Wat lief dat ze cadeautjes voor je hadden Balen dat je een rotdag hebt meid, hopelijk voel je je morgen wat beter justxme: Misschien een muursticker op een groot canvasdoek ofzo? Is ook leuk Haha slim, dat je die dingetjes niet gevraagd hebt Maar snap het wel hoor, je wordt ook ff zo overspoeld met al die vragen en info enzo. En er is vast nog een kans om alles nog eens rustig na te vragen. Miranti: Fijn dat de controle weer goed was Ik krijg ook steeds meer harde buiken, uit het niets. Maar ze doen niet pijn en komen niet regelmatig achter elkaar. Denk dat ik er vandaag tussen de 5 - 10 heb gehad. De vk had het over oefenweeën. Minder, die vermoeidheid. Maar helaas heel herkenbaar Ik schrok gister gewoon van mezelf toen ik in de spiegel keek. Leek wel een zombie Ben benieuwd wanneer ik iets hoor van de kraamzorg Suus: Wat fijn dat de 20-weken echo helemaal goed was! En schattige dingetjes heb je gekocht, I looove Next Ben benieuwd naar de nieuwe collectie! Selina: Ja jij bent alweer bijna jarig, joepieee! Ga je nog wat leuks doen morgen? Helaas wordt het shitweer, da's dan weer minder. Hier: Slaap dus echt slecht door dat maagzuur en de maagpijn. 's Avonds neem ik antagel en twee Rennies, maar dat is ook niet genoeg. Na het avondeten is het ook echt feest haha, not. Wat volgens de vk helpt is die baby eruit poepen, maar laten we daar nog maar ff een tijdje mee wachten Heb maandag een wiegje gehaald voor op onze slaapkamer voor de eerste tijd, zo schattig die kleine dingen Nog drie nachtjes slapen en dan is m'n vriend er, ik kan niet wachten, ben echt aan het aftellen! Maandag gaan we samen een 3D/4D echo doen, krijgen we cadeau van de vriendin van mijn vader, super lief Voor op het lijstje: - 1 juli: 3D/4D echo - 18 juli: controle vk + groei-echo Volgens mij heb ik alle essentiële dingen wel gehad nu. Sorry als ik iets belangrijks vergeten ben, het was ook wel erg veel om allemaal bij te typen haha
Soeee Wat leuk dat jullie een 3d/4d echo gekregen hebben! wordt dit eerste keer voor je vriend om de kleine hummel echt te bewonderen? en inderdaad met de trein kunnen jullie meer samen zijn dan in de auto! Ik hoop dat paardrijden weer kan oppakken als alles het toe laat. misschien niet meer elke week maar om de 2 weken denk ik of 1x per maand. ligt helemaal aan de situatie. voel me nu al gelukkig een stuk beter! hopelijk morgen weer een goede dag.
Miranti: Ja het zijn echte rek en strek oefeningen daarbinnen haha! Pijnlijk is het gelukkig nog niet, maar wel verdrukkend soms wat best wel irritant is! Prinsessa: Ja heb zelf ook nog best vaak last van die plek hoor. Maar nu dat ik dus bijna zo goed als zeker weet dat het komt door de baby lijkt het wel minder op de een of andere manier!? Maar blijft een vervelend en gevoelig plekje. En wat balen zeg van je kaartje! Ze kunnen ook zo lekker dwars liggen he die kerels pfff! Is ie al met een alternatief gekomen? Ik zou hem dr net zo lang mee lastig vallen Yasmin: Beeldig hemeltje!! Echt heel schattig! Soe: Vervelend dat je zo slecht slaapt zeg Zag het ook al op fb voorbij komen. Je kan je slaapie nu juist zo goed gebruiken! Lekker dubbel op ook.. Last van je maag én enge dromen bah! Nou net wat je zegt, maar goed dat je mannetje er aan komt! Lekker weer twee armen om je heen!! Nog 3 nachtjes doorbijten! En geweldig zeg die echo! Ontzettend lief en heel leuk cadeautje. En schiet ook al op dan!! Hoef je niet lang op te wachten Ik ben ook negatief trouwens, werd toevallig vandaag door m'n vk gebeld dat kleintje ook negatief is, geen ellendige prik nodig dus yeaaah!
xDoo: Ja wordt de eerste keer voor m'n vriend, dus extra bijzonder, gelijk zo'n 3D/4D echo Ben heel benieuwd naar zijn reactie. En het eerste wat we echt samen kunnen doen van m'n zwangerschap, dus heb er echt zin in! Ja zou leuk zijn als je het paardrijden weer kunt oppakken, misschien in mindere mate, maar toch Hoop dat je morgen een goede dag hebt! Michelle: Ja het is inderdaad dubbelop allemaal. Maar misschien dat ik een stuk beter slaap als hij er eindelijk is, ik hoop het maar Haha ja suuuuper lief van d'r, ben d'r erg dankbaar (was ik sowieso al hoor, hihi). Ja maar jij bent d-negatief denk ik dan? Ik c-negatief en daar is geen prik voor namelijk. Dus er wordt geprikt om te kijken of ik antistoffen aanmaak. Als ik antistoffen aanmaak is beebje dus c-positief en dan gaan ze verder onderzoeken hoeveel antistoffen ik tegen haar bloed aanmaak en of het schadelijk is. Dus maar hopen dat ze ook c-negatief is!
@selina: gefeliciteerd! Fijne dag today! @soe: ik heb nu echt zin in een stuk taart. Bedankt he Hihihih
Hahaha ik ooook! Honger als een paard ineens. Dus misschien ga ik er wel weer uit om te eten. Heb toch wel last van maagzuur, of ik nou wel of niet eet
selina Gefeliciteerd! maak er een leuke dag van. Soeee hahaha ja ik heb nu ook zin in taart! lekker met wat slagroom Mmmm! Volgens mij heb ik A positief. daar voor heb je geen prik voor nodig toch?
Goedmorgen meiden! Weer even een beetje teruggelezen hebben weer veel gekletst jullie gister haha @ Selina, Gefeliciteerd!! @ Suusd, Fijn dat je 20 weken echo zo goed was! geeft toch altijd wel een goed gevoel @ Prinsessa, Wat leuk dat je al een proefdruk hebt ! wel jammer dat je vriend hem uiteindelijk toch lelijk vond.. mannen hahaha @ Miranti, Het gaat al wel iets beter met mijn maag alleen die vermoeidheid bahh.. met de intake gaat het helemaal vanzelf zij stelt de vragen wel @ Yasmin, Leuke klamboe hoor!! echt schattig! @ Soee, Wat rot dat je je zo voelt zeg.. nog 2 nachtjes he! Over striemen.. nee die heb ik helemaal nog niet gelukkig men moeder ook nooit gehad dus hoop dat ik het ook niet krijg haha @ Hier, Gister controle gehad alles was goed heb een buik(baarmoeder) van iemand van 28 weken dus groeit goed over de klachten hoort er allemaal bij.. maar moet wel uit kijken omdat nu veel kans is op zwangerschapsvergiftiging ofzo.. dus alles beetje in de gaten houden Voor mij mogen er ook nieuwe afspraken bij 17 juli heb ik weer controle en 30 weken groeiecho en bloedprikken haha drukke dag
Dank je wel meiden... ik vier het vandaag niet hoor.. Zoals sommige weten ben ik een een-eiige tweeling dus die viert het vanavond en ik zondag voor vrienden en familie Vl gaat vanavond wel lekker pannenkoeken bakken mmm dat heb ik ook al echt zin in al een paar dagen haha.. En die taart waahhhh.... Jammie Ik ben ook rhesus negatief maar moet nog bloed prikken om te kijken hoe of wat met de baby etc. Erg leuke klamboe zag ik voorbij komen trouwens
Mijngeluk: Lucky you, dat je (nog) geen striae hebt, hopelijk krijg je het ook niet. Voel me d'r wel een beetje lelijk door. Maar gelukkig heb ik het niet super erg ofzo en wordt het na een tijdje zo licht dat je het niet meer ziet. En krijg er iets moois voor terug, dus ach Fijn dat de controle goed was! Selina: Uiteraard ook gefeliciteerd met je twin sis Oeeeh lekker, pannenkoeken! Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen vandaag, ondanks dat je het zondag pas viert
Weet iemand hier toevallig hoe dat gaat met zwangerschapsverlof ik heb mijn zwangerschapsverklaring al lang ingeleverd maar moet ik nou een gesprek aangaan om aan te geven wanneer ik met zwangerschapsverlof wil of moeten hun dat gesprek aan gaan? ik moet nu in totaal nog maar 5 weken werken ( heb 2 weken vakantie er tussen ) en zover ik weet hebben ze niks geregeld
Ik had mijn verklaring ingeleverd en kort daarna werd er aan mij gevraagd hoelang ik van te voren met zwangerschapsverlof wil gaan. Ik zou het wel snel met je werk regelen en overleggen/informeren hoe het precies allemaal in zijn werk gaat.
er zijn ook bedrijven die willen dat jij het aangeeft dus hangt een beetje af van wat je baas wilt succes! hier heb ik de kleertjes van Next binnen gekregen maar voor mijn gevoel zijn ze aan de grote kant voor de maat
Hier ben ik weer dus.... na een wat spannend dag gister. Heb controle gehad bij de vk en lig nu helaas in het zkh. MIjn bloeddruk was om hoog gegaan en niet maar een klein beetje en een van mijn klachten was dat mijn babytje leek wat rustiger te zijn dan normaal. Verloskundige heeft een echo gemaakt want die dacht dat het ook nog eens gedraaid had en weer in stuit lag maar dat was gelukkig niet zo. BIj de gyno hebben ze mijn urine en bloed nagekeken en hebben helaas eiwit in de urine gevonden. Moest dus overnacht blijven en urine in buisje opsparen, dat voor een hele 24 uur Vanochtend nog een infuus in mijn arm gekregen en tabletten voor mijn bloeddruk dus hopen dat ik morgen maar naar huis mag. Ze denken helaas dat ik moet blijven nu tot 37 weken en dan ingeleid moet worden dat kindje gewoon optijd uit moet. Helaas nog wat ergs meegemaakt in de zwangerschap dus. KIndje kom maar gezond naar mama en papa toe, ik kan echt niet meer wachten tot ik onze drukke kindje mag bewonderen en dit helemaal achter de rug te hebben. Gaat het nog verder goed met iedereen?
Jeetje Vicki, wat een narigheid! Hopelijk komt jullie kindje over een weekje helemaal veilig en gezond ter wereld Sterkte!
@ vicki. Jeetje dat is wel even schrikken inderdaad Hoop ook zeker dat het kindje gezond ter wereld komt! heel veel sterkte meis!