Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    JAAAAAAAH 20 WEKEN!!! Voel me zo speciaal!!!
    En heb zaterdag gordijnstof gekocht en is zo schattig!

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Jeej! Suus, op de helft! :D

Hier morgen 24 weken.
    Ook wel weer een bijzondere grens vind ik :)
    Op naar de 28 weken... en verder natuurlijk.

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Dankje! Hoe gaat het met jou? :D

Gefeliciteerd :D Wat een mijlpaal! Precies op de helft! Hoop dat de andere helft van de zwangerschap heerlijk verloopt!

Wat voor stof is het geworden?

Ja, zeker! Gaat opeens hard hé? Zag je buik op FB, en jeetje!! Wat ben jij gegroeid! Super mooi!

4. Prinsessa

Hier gaat alles goed! :) Merk dat ons meisje echt een eigen ritme heeft, wanneer ze wakker is en wanneer ze slaapt. Hebben jullie dat ook?

Trouwens, hebben jullie allemaal een wiegje voor op jullie slaapkamer voor de eerste tijd of gelijk in het ledikantje?

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Suusd gefeliciteerd fijn om op,de helft te zijn lijkt me!

6. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Hoi meiden..we hebben het van de week errrug druk gehad dus net even alles terug gelezen..

Wat betreft wegen, bij onze vk wordt je wel elke 3/4 weken gewogen plus bloedruk, en baarmoeder voelen.

Mijn volgende afspraak is 25 juli 20 wekenecho

7. Lovely24

@Prinsessa
    Wij hebben dit keer een wiegje.
    Bij L. had ik geen wiegje en was het ook eigenlijk de bedoeling dat ze gewoon in haar eigen kamertje zou slapen. Maar toen we uit het ziekenhuis kwamen wilde ik toch het ledikantje naast me hebben :D

Ze heeft toen ongeveer 8 weken bij ons op de kamer geslapen in het ledikantje, dat ging prima.

Echt noodzakelijk vind ik het niet als de ledikant ook naast je bed past maar het is natuurlijk wel kleiner en heel schattig zo'n wiegje :D

Nu ik denk dat het me laatste keer is, wil ik alles doen en kopen wat ik de eerste keer niet gedaan heb, dus ook een wiegje en ik liep toen een tijdje geleden tegen een hele mooie wieg aan dus heb hem toen meteen gekocht.

8. Lovely24

Merk hier niet echt een ritme trouwens.
    Ze beweegt sinds gisteren wel heel veel ineens.
    Begin het nu pas echt duidelijk te voelen.

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    SuusD: Jaa op de helft! :D Op naar de 30!

Lovely: Ik had nog helemaal niet op jullie vakantie gereageerd, maar jullie hebben het goed naar jullie zin gehad?
    24 weken is ook een mijlpaal ja! Hier bijna 29 weken en ik ben echt naar de 30weken aan het toeleven en naar mijn verlof. Nog ruim 5 weken..

Prinsessa: Wij hebben wel een wiegje. We waren eerst van plan om het ledikant op onze slaapkamer te zetten, maar een wiegje past wat beter en ik heb er eentje bijna nieuw op de kop getikt voor 60euro. Dus dat vond ik het wel waard. Dat wiegje is paar dagen gebruikt en matrasje zat erbij plus wat lakentjes. Alles dus nog nieuw, of nouja slechts paar dagen gebruikt. :)

Hier: Hier merk ik echt dat het zwaarder wordt poe poe :p Klaag klaag. De benauwdheid en vermoeidheid waar ik al veel last van had worden helaas alleen nog maar erger en dat belemmerd me echt wel. Hierbij komt dat mijn buik in omvang toeneemt natuurlijk en ook zwaarder wordt en mijn banden hier behoorlijk last van hebben.. Maarrr zoals ik zei, nog ruim 5 weken en dan mag ik lekker thuis blijven en rustig aan doen! :)

Hier gisteren gezellig wezen gourmetten met een stel vrienden en straks bij schoonouders op visite en bbqen als het weer het toe laat. Hier is het in ieder geval best wel lekker weer! :)

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @suusd jeej, al op de helft! Op naar de volgende 20:D.

@prinsessa ja gaat goed hier hoor. Lekker genieten van de laatste vakantie dag, lekker even naar het strand geweest, op het terras en lekker wandelen:). Morgen weer aan de slag! Ik wil een wiegje maar gewoon ledikantje gelijk op de kamer, een wiegje of ledikantje op onze kamer moeten we de hele slaapkamer voor verbouwen en de babykamer ligt pal naast ons met maar een dun wandje ertussen dus dat komt vast goed:p. Wat wil jij dan?

Ons meisje heeft geen vast ritme maar is wel heel druk. Maar niet op vaste tijden ofzo.

@miranti jammer dat je last heb van de benauwdheid! Hopen dat het niet erger wordt dan! Veel plezier vanavond:)!

Hier: ben net thuis van een lekker dagje IJmuiden aan zee, lekker uitgewaaid en op het terras gezeten. En nu moet ik me gaan voorbereiden op de laatste maand werken, vind het op de een of andere manier lastig om me er toe te zetten omdat ik het eigenlijk voor niks doe, maar dat komt vast goed:).

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Nichelle
    Leker hoor. hopelijk lukt de laatste maand nog wel gewoon te werken ook al doe je eigenlijk voor niets.

miranti
    Jammer dat je zo'n last hebt van je benauwdheid en dat zo veel erger wordt! leuk dat je gisteren gezellige avond hebt gehad.
    en veel plezier met de bbq vanavond.

lovely
    Leuk dat je de kleine nu echt goed voelt!

Prinsessa
    Ik denk dat gewoon gelijk met de ledikant in eigen kamer. kamer zit gelijk tegen onze aan den de deur openingen naast elkaar. maar kan ook zo zijn dat me uiteindelijk toch bedenk.

Hier.
    Gisteren heeft mn vriend en vader start gemaakt en volgende week gaan ze het afmaken. moet helaas tot volgende week wachten als klaar is voor dat ik het kan zien.. heb via marktplaats ook een leuke box gereserveerd! als mijn moeder terug is van vakantie gaan we die samen ophalen.

Hebben jullie sinds de zwangerschap meer last van erge hoofdpijn?
    ik wordt zo gek van. het is nu bijna elke dag raak :(

12. Prinsessa

Hihi ja! Dat vond ik inderdaad ook, het ledikantje staat nu inmiddels maar vind 'm er zo groot uitzien voor zo'n klein kindje straks haha. Doordat we nu natuurlijk bij m'n ouders zitten staat het ledikantje sowieso in dezelfde ruimte, maar wel een stuk van ons bed af. Denk dat ik haar liever nog dichterbij heb :) Misschien toch nog eens kijken voor zo'n mozesmandje, kennen jullie die?

Kan me voorstellen dat je nu direct voor een wiegje bent gegaan! Dat is het voordeel van een tweede keer, haha je weet wat je nodig hebt!

Oh, super! Koopje :) En inderdaad fijn lekker dichtbij jullie zo in het begin.

Nog 5 weken! Lijkt me dan heerlijk als je eindelijk "klaar" bent en het laatste dagje werken is aangebroken en als je dan terugkomt je gewoon al ruim bevallen bent! Nog eventjes!

Heerlijk dagje vandaag ook om naar het strand te gaan! :D Dat komt dan ook wel goed toch? Hier staat het ledikantje sowieso in dezelfde ruimte, maar vind 'm er zo huge uitzien opeens haha. Wie weet toch nog een wiegje voor naast het bed.. ik kijk nog even.

Wat betreft het werken; denk dat het wel een beetje dubbel is inderdaad. Kan me voorstellen dat je er ook niet zoveel zin meer in hebt. Want wil je na de bevalling eerst even aankijken of wel direct weer solliciteren?

Inderdaad,wiegje is zo gekocht tegen die tijd natuurlijk :)

Leuk! Moet er nog veel gebeuren? En super dat je een box hebt gevonden, is dat de eerste "grote" aankoop? Weet even niet meer of je nou al een kamertje had namelijk.. sorry hoor, soms vergeet ik het gewoon haha.

Hier geen last van hoofdpijn. Hoe zit het met je bloeddruk?

13. Prinsessa

Bekijk bijlage 335221 Bekijk bijlage 335220
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Emmelie23 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 december 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Soeee: 1 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Emmelie23: 2 juli - 17 weken echo
    - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg
    - Littlewonder23: 3 juli - Controle verloskundige
    - Kimberlilie: 3 juli - Controle verloskundige
    - Kimberlilie: 4 juli - 30 weken echo
    - Riga01: 4 juli - Termijnecho
    - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige
    - Kimberlilie: 5 juli - Intake kraamzorg
    - Justxme: 8 juli - Controle gyneacoloog
    - SuusD: 9 juli - Controle verloskundige
    - xDoo: 10 juli - Controle verloskundige
    - Miranti: 10 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Selina89: 11 juli - Controle verloskundige
    - Michellexxx: 11 juli - Controle verloskundige
    - Lovely24: 12 juli - Controle verloskundige
    - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Queenzy: 15 juli - Controle verloskundige
    - Toekan: 16 juli - 28 weken echo
    - xDoo: 17 juli - Echo geslachtsbepaling
    - Miranti: 17 juli - Controle verloskundige
    - Mijngeluk1992: 17 juli - Controle verloskundige, 30 weken echo & bloedprikken
    - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO
    - Soeee: 18 juli - Controle verloskundige & 30 weken echo
    - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & controle verloskundige
    - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - xDoo: 5 augustus - GUO
    - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Veel plezier morgen Soe :D!! Maar dat gaat vast en zeker helemaal goed komen!

14. Lovely24

Die ken ik ook inderdaad, Prinsessa.
    Die zijn ook heel lief :D

Kan je ook in de box ofzo zetten.. dus je hebt er wel veel aan denk.

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    prinsessa

Ja dit wordt inderdaad mijn eerste grote inkoop!
    de keren dat mijn bloeddruk gemeten werd was die goed.. als morgen nog last van heb bel ik even de dokter.. want is geen doen zo wordt misselijk van de pijn..

Boven moet in onze slaapkamer nieuwe vloerbedekking en in babykamer laminaat. ook moet alles van boven ook nog een likje verf hebben. dus valt op zich nog mee

16. Prinsessa

Oh ja! Dat is inderdaad heel erg handig. Denk dat ik er toch eentje bestel binnenkort...

Jouw wiegje vind ik ook erg mooi! Die had je een tijd geleden laten zien, toch?

Ja, zou ik inderdaad ook doen! Even bellen, wie weet kan je er snel vanaf komen!

Valt zeker mee! Hoop dat het gauw af is jullie paleisje :D Al gekeken naar kinderkamertjes of nog helemaal niet?

17. Prinsessa

18. Lovely24

Lief rompertje!

Ja ik had hem al eens laten zien. Geloof dat ie ook in mijn album stond.
    Schommelwieg is het met hemeltje enzo. Ben er echt verliefd op :D

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @prinsessa ja ik wil denk ik wel weer gaan solliciteren hoor, ben niet het type om thuis te zitten en m'n handje op te houden, ik zie wel hoe snel het lukt om een baan te vinden.

@xdoo leuk zeg je eerste groote aankoop:D! Wat vervelend van je hoofdpijn, ik herken het niet dus zou het even laten nakijken.

Het zal ook wel lekker zijn als je huisje straks af is:). Schiet al op volgens mij:).

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    prinsessa
    Ja heb al wel wat rond geneusd denk dat we meeste bij de ikea vandaan gaan halen.

rond de 20ste gaan we de grote spullen overhuizen. dus hoop rond die tijd ook klaar te zijn zodat we lekker kunnen gaan wonen.

Deel Deze Pagina