Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @lovely24: Hij is ook niet zoveel veranderd volgens mij. Je hebt nu ook een buffulo maar die vond ik echt grof. Bedje komt sowieso aan de witte muur. En staat niet voor t raam. Tenminste heb een hele grote raam dus alles staat ervoor maar niet aan de kant waar ik hem openzet. Ledikant blijft daar en als ik de deur open doe heb ik gelijk zicht op t bedje. Vind ik wel er fijn. Nu staat de kast achter de deur en commode wel voor het raam. Boven commode zit een stopcontact. Ene kant vind ik dat handig voor een nachtlampje. Of t gevaarlijk is weet niet. Dus het word Even kijken miss dat kast voor t raam komt. Dan komt commode Achter de deur. Dus denk dat ik t zo laat staan. Vind de commode juist altijd zo leuk! Vanavond even ml laten verplaatsen voor de zekerheid. Ff kijken hoe t staat. Loop nu steeds t kamertje binnen. Zo leuk helemaal aan t fantaseren. Ga op de witte muur vlinders plakken. Straks lkkr zoeken. Zou eerst een boom worden maar zag er later toch vanaf. En nu de meubels er zijn zou t niet een passen. Te druk worden in elk geval! Gelukkig toch gekozen voor vlinders. En hoef ook niet zoveel merk ik nu. Heb er zin in!! Lekker aankleden. Ben benieuwd als we allemaal klaar zijn kunnen we onze kamer showen. :) heerlijk hoor zwemmen veel plezier! Ik ga even een dutje doen als t lukt

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Prinsessa
    Ik weet echt nog niet wat voren kinderwagen we gaan halen. of die van prijskiller of 1tje van marktplaats. aangezien we niet super breed zitten kwa geld denk ik dat marktplaats wordt moet alleen even kijken wanneer een mooie en goede wagen te koop staat.

Soeee
    Fijn dat de erkenning geregeld is! Hoelang duurt zo iets ongeveer?
    Lekker dametje heb je jou beetje pijn doen van binnen uit hihi.

yasminn
    Fijn dat de spulletjes binnen zijn! nu lekker in elkaar zetten. ben benieuwd hoe er uit ziet!

mijngeluk
    Fijn dat geboorte kaartje helemaal naar je zin is! fijn dat je alsnog verkleurd bent. wel minder dat je zo zwaar hebt met dit weer.

lovely
    balen dat je zo weinig geschikte kleding hebt. fijn dat je toch wat bij besteld hebt. nu hopen dat mooi weer blijft dat je niet zoo niets besteld hebt!

Hier
    Helaas heeft mn vriend me aangestoken :(
    Dus ben sinds gisteren ziek. heel erg verkouden keelpijn en hele mikmak. mn vriend voelt zich sinds vandaag gelukkig stukje beter. Was maar langs de dokter gegaan voor de zekerheid.
    Ze was zo enthousiast toen ze las dat ik zwanger was. allerlei vragen of ik al buikje had en baby voelde enzo. maar moest een neusspray gebruiken zodat alles beetje door spoelt hopelijk helpt het en voel ik me snel beter..

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
  4. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik sta echt op ontploffen. BEN ZO ONTZETTEND BOOS :x Wat een bedrijf dat Babydump zeg, vreselijk.

Dit is het mailtje wat ik 27 juni heb verstuurd:

Goedemiddag,

Maandag 24 juni is mijn bestelling (Ordernummer : *****) geleverd. Helaas ontbreken er twee onderdelen van de commode, ik heb deze omcirkeld op de bijgevoegde foto (Foto bijlage: Handleiding). Het gaat voor de duidelijkheid om DX4. Bij onderdeel nummer 4 ontbreekt het houten blokje, zoals wel te zien is in de handleiding (Foto bijlage: Onderdeel nummer 4). Ik heb van onderdeel nummer 4 ook een foto toegevoegd (Foto bijlage: Onderdeel nummer 4.1).

Dit waren de foto's die erbij zaten:

Bekijk bijlage 336416
    Handleiding

Bekijk bijlage 336417
    Onderdeel 4

5. Prinsessa

Bekijk bijlage 336418
    Onderdeel 4.1

Op 28 juni mailtje terug dat het opgestuurd gaat worden door de fabrikant. Ik kreeg 2 juli het verkeerde onderdeel binnen dus weer een mailtje gestuurd met foto van het verkeerde onderdeel. 3 juli mailtje terug dat het opnieuw verzonden zal worden. Krijg ik dus vandaag weer een pakket binnen. Wat zit er in? Onderdeel nummer 4 ZONDER blokje, en schroef E x 2 :x Even voor de duidelijkheid, ik moest dus onderdeel nummer 4 MET blokje binnen krijgen en schroef D x 4.

Is het nou zo moeilijk of ligt het aan mij?!

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Prinsessa
    ooh snap zo goed dat je boos bent! volgens mij ben jij super duidelijk geweest wat je miste. hele slechte servies als het mij vraagt.. je gaat wel even 2x na denken om daar voortaan wat te halen...

Suusd
    Leuk hoor!

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    jeetje prinsessa ik zou ook erg boos zijn
    ze zijn echt niet lekker bezig hoor je bent hartstikke duidelijk!

8. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @ Prinsessa, ik zou ook echt super boos zijn joh! geef je groot gelijk

@ Xdo, vervelend zeg hoop dat jullie je snel beter voelen!!

9. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Princessa daar ga ik dus echt niet heen;) Gelukkig heb ik mn spulletjes al binnen via marktplaats goedkoop en alles compleet!

10. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @princessa: Pff Dit is idd echt niet meer normaal. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Hoop dat ze t de volgende x wel goed opsturen.
    Voor nu wel balen natuurlijk!

11. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Zoooo wat irritant prinsessa zit er niet een babydump in de buurt waar je langs kan gaan? Mssn kun je daar het onderdeel meekrijgen?
    Ik zou echt pist zijn pff hoe duidelijk kun je zijn...
    Hopelijk heb je snel het goede onderdeel..:)

Hier kraamzorg langs gehad was een erg leuke vrouw! Gezellig gesprek en veel info maar het gesprek zelf was indd niet heel boeiend maar dan kunnen we dat ook weer afstrepen van ons lijstje:)
    Ohja adressen lijst is ook een goeie;)
    En denk dat ik toch nog maar naar een bv avond ga is gratis dusja waarom niet!! Anders had ik het ook vergoed gekregen hoor maar denk toch dat het handig is omdat ik nu totaal gèèn idee heb wat me te wachten staat...

12. Prinsessa

Ik raak hier alleen maar super gefrustreerd van :x Gebeld naar Babydump, en volgens de medewerker aan de telefoon moest ik weer mailen en dan zou het onderdeel toegestuurd worden?! Het spijt me zeer maar daar heb ik natuurlijk geen vertrouwen meer in. Nog steeds geen enkele vorm van excuses. Ik vroeg ook hoe het zat met een compensatie maar "het gaat nu echt opgelost worden...." dus dat vonden ze blijkbaar ook niet nodig. Ik heb de andere bestellingen die nog open stonden geannuleerd en als het voor het eind van deze week niet opgelost is ga ik een klacht indienen op klacht.nl, blijkbaar kunnen ze het dan opeens wel snel oplossen INCLUSIEF compensatie ;)

Ik stap maar over op Babypark haha. Ga zo even reageren op jullie allemaal meiden!

13. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Prinsessa
    Pff...echt heel vervelend zeg!
    Ik heb dat (gelukkig) echt niet zo ervaren.
    Heb nu ook nog een bestelling staan dus wie weet hahah :p
    Maar gelukkig zijn dat geen grote dingen met missende onderdeeltjes enzo, maar je weet maar nooit...

@Selina
    Ja idd, dat kan ook weer van het lijstje dan.

@xDoo
    Ah balen :(
    Beterschap!!
    Hier duurde de erkenning 15 minuten ofzo.
    Stelde niet veel voor :p

@Yasmin
    Ja ik vind dat inderdaad ook wel handig dat het bedje staat zodat ik het vanuit de deur kan zien.
    Hier wel een probleempje. Want het (enige) stopcontact in die kamer zit op de plek waar ik het bedje wil... dus we moeten nog even kijken hoe we dat doen.
    Kijken of ik een handige harry ken die daar verstand van heeft om hem eventueel een stukje te verplaatsen, of iets...

Bij de commode lijkt me niet zo'n ramp, je bent er altijd bij als je je kindje verschoont enzo toch?

14. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Wij zijn lekker naar het zwembad geweest, was echt heerlijk!

L. heeft het super goed gedaan, veel beter dan op het strand dit. Kan haar gewoon de hele tijd in de gaten houden terwijl ze lekker aan het spelen & zwemmen is in het kikkerbadje en hoef er dus niet heel de tijd achteraan.

Morgen gaan we weer en dan zit de vakantie er echt op.
    Eigenlijk morgenavond al, dan heb ik vergadering :(

15. Prinsessa

Daar waren jullie wel tevreden over hé? Hier is het toch de Mutsy geworden!

En hier gaat alles verder prima :D Bij jou ook? Vind je het snel gaan of juist langzaam?

Haha, ach, dat komt vanzelf wel toch? :D We leuk dat je altijd nog even terug kan kijken en je hebt straks natuurlijk nog een echo!

Ja, ik denk dat ik dan ook niet zou gaan hoor. Het is leuk voor erbij, maar niet echt noodzakelijk.

Hahah aaaah nee! De pizza's :D haha. Uiteindelijk iets anders gegeten? Wel lekker zeg, krijg er gewoon trek van.

Lekker druk dametje van jullie! Aan het bewegen en mama aan het trappen :p Ze worden ook steeds sterker natuurlijk haha.

Ah, wel fijn dat het nu geleverd is! Alles helemaal naar wens? Heerlijk dat je nu alleen nog alles hoeft aan te kleden.

Mooi! Wij gaan voor de Mutsy Igo, had 'm eigenlijk bij Babydump besteld maar dat gaat niet meer door na deze slechte ervaring. Is dus nog ook niet opgelost zoals ik al schreef hierboven ergens :(

Ja, dat is meestal rond de 34 weken, de liggingsecho toch? Sommige krijgen rond de 30 weken ook nog een groeiecho maar dat is niet standaard volgens mij. Nog even afwachten inderdaad, maar zie dat je alweer richting de 30

Wat fijn :D! Ben benieuwd naar jullie kaartje! En lekker van het zonnetje genieten! Ik moet zeggen dat ik het niet echt opzoek, heb het al snel veel te warm..

Lekker zwemmen :D Niks beters met dit weer! En 25 weekjes alweer! Op naar de 30 nu!

Nog tijd zat toch! Kunnen jullie nog even kijken welke wagen het meest geschikt is. Marktplaats is inderdaad ook een goede optie, daar zal je zeker wel wat moois tegenkomen.

Balen joh, beterschap! Hoop dat jullie snel weer beter zijn! Hoe voel je je nu?

Super leuk :D!! Vind het er echt heel schattig uitzien allemaal!

Bedankt voor de reacties meiden! Er is vanmiddag een boos mailtje naar Babydump verzonden dus we zullen het morgen wel meemaken ;) Ik hou jullie op de hoogte haha.

16. Prinsessa

Bekijk bijlage 336524 Bekijk bijlage 336523
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Emmelie23 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 december 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - SuusD: 9 juli - Controle verloskundige
    - Miranti: 10 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Selina89: 11 juli - Controle verloskundige
    - Michellexxx: 11 juli - Controle verloskundige
    - xDoo: 11 juli - Controle verloskundige
    - Lovely24: 12 juli - Controle verloskundige
    - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Queenzy: 15 juli - Controle verloskundige
    - Toekan: 16 juli - 28 weken echo
    - xDoo: 17 juli - Echo geslachtsbepaling
    - Miranti: 17 juli - Controle verloskundige
    - Mijngeluk1992: 17 juli - Controle verloskundige, 30 weken echo & bloedprikken
    - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO
    - Soeee: 18 juli - Controle verloskundige & 30 weken echo
    - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige
    - Soeee: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & controle verloskundige
    - Toekan: 24 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Merel123: 25 juli - 20 weken echo
    - Yasminn: 26 juli - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige
    - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige & bloedprikken
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - xDoo: 5 augustus - GUO
    - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige
    - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling
    - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho
    - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

17. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Prinsessa, ik snap ook echt dat je kwaad bent zeg vind het knap van je dat je alles nog niet hebt terug gestuurd haha:p ik was mijn geduld allang verloren:p

@ Lovely, hmm lekker hoor zwemmen haha wel jammer dat je vakantie er bijna op zit geniet er nog van vandaag overdag dan

@ Selina, fijn dat de kraamzorg al is geweest:) ja adressenlijst is best belangrijk haha:p

@ Hier, vannacht weer een slechte nacht achter de rug heb ieder uur weer gezien.. weet nou niet of het komt omdat ik niet weet hoe ik moet liggen of door de warmte.. moet eerlijk zeggen wou thuis bevallen maar als het dit weer is twijfel ik er nog een beetje over haha:p

18. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Prinsessa: Wat vreselijk frustrerend ja! Hier gelukkig goede ervaring met Babydump en onze bestellingen.. Hopelijk gaat het nu wel goed.. Erg balen zeg

SuusD; Ziet er leuk uit zo jullie kamertje!

Selina: Die intake stelt niks voor he? Hier ook cursus bv gevolgd, ik vond het best nuttig. Erg informatief.

Mijngeluk: Balen dat je zo slecht slaapt zeg.. Hier ook zo. Hele zwangerschap al. Breekt echt op hoor bah bah. Probeer je tussendoor slaap te pakken?

Hier: Vandaag 30 weken!! :D Joepie!
    Vandaag lekker vrij. Zo naar de bekkenfysio en vanavond zwangerschapscursus.

Fijne dag meiden!

19. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Miranti, tussendoor men slaap pakken gaat helaas niet.. werk nog 40 uur dus ga gewoon rond half 9 9 uur naar bed :)

Alweer 30 weken jij!! schiet op he:D

20. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    @t miranti weer een nieuwe mijlpaal het begint op te schieten meis:)..

En ohjaa meiden ik wilde toch even zeggen dat ik bij nextdirect weer allemaal nieuwe kleertjes zie, hadden jullie dat al gezien??
    Het is weer te schattig allemaal pfff had mezelf een stop gegeven maar vanochtend al bij de h&m sale ingeslagen en ben bang dat next niet achter kan blijven:p haha

Deel Deze Pagina