Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @toekan: Dat is mooi :) Hoe schatte ze dat eigenlijk? Hier krijg ik pas met 34 weken echo. Denk dat ze t dan pas zeggen ben ook wel benieuwd.

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Mijngeluk
    Ehh ik heb geen vakantie hoor :D
    Wel lekker lang weekend altijd :p

3. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @ Lovely, ooh sorryy verkeerd begrepen denk:O maar lang weekend is ook erg lekker!:D

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Lengte is het dijbeen x 7 ongeveer
    En gewicht is een berekening dmv hoofdomtrek, buikomtrek en dijbeen DENK ik....

Maar inderdaad een mooi gewichtje... Om sommige punten loopt hij of zij 2 weken voor op schema...:)

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    korte update ik las iets van opnemen van de bevalling wij gaan dat wel doen omdat er Postnatale depressie in de familie zit
    en door het nog een keer te bekijken kan ik als ik het kijk weer herleven en daardoor die depressie beter aan :)

Verder heb ik me vandaag aangemeld voor opleiding docente babymassage dat is tot eind dit jaar en dan mag ik cursussen geven :D

zag trouwens het gewicht van een kleintje ziet er erg goed uit!!

6. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hi meiden :)

Ik heb sinds gisteravond dat het gewoon soms pijn doet als ons meisje schopt/draait in de richting van m'n ribben :) Dat wordt nog wat als ik het nu al zo voel haha. Heel anders dan de schattige zachtjes schopjes van voorheen.. lijkt net alsof ze er doorheen wil trappen haha. Hebben jullie dat ook?

Verder zie ik net op m'n banner dat ik nog 100 dagen te gaan heb, morgen alweer onder de 100 en bijna 26 weken zwanger!

7. Prinsessa

Oh, heerlijk dat je lekker gaat zwangerschapszwemmen meid! Dat zou ik nu ook wel willen. Je bent nog niet eerder gegaan, toch?

Haha, ik zou het bij mezelf ook absoluut niet willen zien, dat lijkt me niet zo charmant :p en we gaan het ook zeker niet opnemen hier haha. Wil ook dat m'n vriend gewoon NAAST m'n hoofd blijft staan haha.

Ahg haha, jammer dat ze haar handjes voor haar gezichtje had joh maar heel fijn dat jullie terug mogen komen. Heb je wel al foto's meegekregen?

Wat goed :D 37 cm klinkt ook al zo groot, haha het is op het laatst natuurlijk voornamelijk nog groeien in de breedte ;)

Wat gaaf joh Suus! Ben benieuwd hoe je het vind! En stiekem ook nog benieuwd naar de foto's van je jurk haha.

8. Prinsessa

Bekijk bijlage 338016 Bekijk bijlage 338015
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Emmelie23 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 december 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - xDoo: 17 juli - Echo geslachtsbepaling
    - Miranti: 17 juli - Controle verloskundige
    - Mijngeluk1992: 17 juli - Controle verloskundige, 30 weken echo & bloedprikken
    - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO
    - Soeee: 18 juli - Controle verloskundige & 30 weken echo
    - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige
    - Soeee: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & controle verloskundige
    - Toekan: 24 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Merel123: 25 juli - 20 weken echo
    - Yasminn: 26 juli - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige
    - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige & bloedprikken
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Lovely24: 1 augustus - Controle verloskundige
    - xDoo: 5 augustus - GUO
    - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige
    - Lovely24: 6 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - SuusD: 8 augustus - Controle verloskundige
    - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling
    - Lovely24: 15 augustus - 30 weken echo & Controle verloskundige
    - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho
    - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Do, spannend morgen! :D

9. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Prinsessa, ja wen er maar aan hoor haha:p de schopjes zullen zo blijven ben ik bang(teminste hier wel haha)
    Ja nog 100 dagen! eenmaal onder de 100 gaat het wel snel :p

10. Prinsessa

Haha, ja het groeit natuurlijk allemaal lekker door daarbinnen ;) En hoop dat het dan inderdaad lekker snel gaat. Jij bent alweer bijna 30 weken zie ik!

Geen last meer gehad van bloedverlies verder?

11. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Prinsessa, nee gelukkig niet:) dus zal het wel een adertje zijn geweest moest wel echt rustig aan gaan doen zei de vk
    dus dan doen we dat maar haha:p
    ja 30 weekjes:D nog 10 daarna:D

12. Prinsessa

Ja, dat zou ik zeker doen! Heb je het al op je werk over je verlof gehad?

En ja, 10 weekjes! Klinkt zo kort. Alleen maar fijn toch :D

13. soeee

soeee Niet meer actief

Nichelle: Jammer dat jullie meisje niet mee wilde werken. Lastige kindjes van ons. Ik heb maandag de 2e poging! :) Maar is hoe dan ook wel bijzonder om te zien hè!

Mijngeluk: Vervelend joh, dat je last hebt van vocht! Hier valt het gelukkig wel mee. Maar dit warme weer word ik niet heel vrolijk van :p Mag van mij wel ietsje minder. Lekker dat je bijna vakantie hebt. Kun je geloof ik ook wel gebruiken!

Toekan: Klinkt goed! En netjes dat je nog net geen 4 kilo bent bijgekomen. Ik ook nog niet.

Suus: Oh dat klinkt leuk zeg, docente babymassage :) Ja heb je mooi goed, dan is het wel verstandig dat jullie het opnemen. Maar hopen dat je er geen last van hebt, is geen pretje!

Prinsessa: Ja hier ook hoor! Ze doet me regelmatig echt pijn, werd er vannacht nog wakker van, hihi :) Vooral als ze aan 1 kant gaat liggen. Jij alweer bijna 6 maandjes, jeej!! :D

Hier: Mag van mij wel wat minder warm. Vandaag met vriendlief de stad in geweest, hij moest wat shirts en polo's hebben. Daarna nog ergens een broodje gegeten en bij Ikea knopjes voor op de commode en kasten gehaald. Verder lekker rustig aan gedaan :)

14. Prinsessa

Vind het inderdaad echt oncomfortabel :p maar ben al blij dat ik haar zo duidelijk voel. Ben ook benieuwd hoe ze nu precies ligt..

Lekker rustig dagje en nog wat geshopt dus! :) Wij zouden vandaag eigenlijk eindelijk de verf halen voor de babykamer maar m'n moeder is de hele dag bezig geweest met trap naar zolder.. kan nog best even wachten, verf op de muren zit er gelukkig zo op.

15. Prinsessa

Heeft iemand van jullie trouwens ook gedacht aan een tummytub? Lijkt mij voor in het begin wel handig!

16. Lovely24

17. Lovely24

Ik had bij L. en heb dit keer wel een tummytub, vond het wel leuk :D

Had trouwens bij L. een paarse en dit keer een doorzichtige. Is leuk om te zien hoe ze zo klein in dat water hangen enzo. Helemaal relaxed.
    Alhoewel....er zijn kindjes die het natuurlijk niks vinden om in bad te gaan.

18. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Verf heeft inderdaad geen haast :) Tummytub lijkt mij juist zo'n geklooi, dus koop hem niet. Mochten we hem van iemand krijgen is het prima, maar hoef hem niet per se te hebben.

19. Lovely24

Hier dag 2 gehad.
    Werken gaat best redelijk.

Heb ook nog geen last van het weer, van mij mag het wel zo blijven hoor tot september :D
    Liefst natuurlijk als ik vrij ben maarja, liever dit dan kou & regen :p

20. Lovely24

Heb op mijn FB nog een foto van L. in de tummytub.
    Zal hem op de groepfb zetten :p

Deel Deze Pagina