Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden.
    nou gisteren gedoe in de ikea. we kwamen voor kledingkast en die was weer weg.. uit eindelijk hebben we kunnen regelen dat ze als de winkel dicht was de kast uit hoogste schappen ophaalde en bij transsport zetten. maar wat een gedoe.
    Vandaag is tapijt voor de slaapkamer binnen gekomen en mn vriend en zijn vader zijn hem nu aan het leggen.
    en kan niet wachten tot het morgen avond is!

Veder last ik iets over een tummytub mijn schoonmoeder had hem een keer gratis opgehaald. dus heb er wel 1 maar weet nog niet of ik ga gebruiken.

en met de warmte vind het nog wel mee vallen. maar ze hebben over dat volgende week nog warmer wordt maar dat hoeft van mij niet..

2. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @Prinsessa, ja heb het er nog over gehad:) ze had al uit mijn gesprekken met collega's opgevangen dat ik 6 weken van te voren wou :p niet echt profesioneel van der maar goed:)

@Soee, lekker rustig dagje gehad dan:) ja ben er zeker aan toe haha lekker met men voetjes omhoog elke dag

@ Xdo, Wat een gedoe inderdaad zeg! wel fijn dat ze aan het tapijt begonnen zijn:D

@ Tummytub, wij hebben er geen lijkt mij ook niet echt handig moet ik eerlijk zeggen hou het wel lekker bij een gewoon badje:)

@ Hier, ben echt zenuwachtig voor vandaag hoop zo dat ons meisje goed gegroeid is:D

3. soeee

soeee Niet meer actief

xDoo: Vandaag de geslachtsbepaling hè! Spannend! Hoe laat mogen jullie? Veel plezier! :D

mijngeluk: Ja spannend hè! Hoe laat mag je? Ik mag morgen ook voor de controle + groeiecho :)

Miranti: Succes met de controle vandaag :)

Lovely: Ziet er schattig uit, die foto's van L. :D Maar volgens mij kunnen de er maar heel kort in of niet? Vriendlief heeft grote handen dus het lijkt me dan zo'n gedoe! Of valt dat wel mee?

4. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @Soee, heb om half 3 afspraak bij de verloskundige voor controle en om half 4 een echo en daarna maar gelijk bloedprikken denk:)

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ik zag de foto voorbij komen op fb.
    Wat een schattige foto.

6. littlewonder23

@tummytub wij hebben er ook 1tje.helaas nog nooit gebruikt.
    Me dochter hebben we begin af aan in het badje gedaan.

@xdoo lees dat je vandaag de geslacht echo hebt.spannend hoe laat ?

@soe/prinsessa/suus hoe gaat het met jullie?

@hier nog paar dagen vakantie.
    Ben het hier een beetje beu.
    Zitten nu alleen vervellende zuipende ,gillende,kotsende Russen.
    2 nacht dat ik geen oog dicht heb gedaan.
    Me humeur is verschrikkelijk.
    Mis nu wel extreem me eigen bedje.
    En me huisdiertjes.

7. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Littlewonder, Vervelend zeg dat je niet meer geniet van je laatste dagen vakantie al kan ik het wel een beetje begrijpen russen kunnen echt super erg zijn..

8. littlewonder23

Eerst was het nog gemend met verschillende landen was hartstikke gezellig.
    Nu Ineens hangen of staan er veel regel borden.
    Personeel kijkt minder vrolijk.
    Zeg mijn al een hoop.hihi.
    Gelukkig morgen nog een helle dag.vrijdag ochtend zijn we hier al weer weg:D

9. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Littlewonder, ja russen doen meestal de sfeer om slaan idd.. nou hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van je laatste dagen daar:)

10. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Toekan: Fijn dat jullie kleintje goed groeit!

littlewonder: Wat jammer zeg!

Opnemen bevalling: Hier echt niet. Ik vind dat helemaal niks. Ik wil alleen dat er foto's achteraf gemaakt worden vanaf dat de kleine geboren is en voor het eerst op mijn buik ligt.

Schoppen/bewegen van de kleine: Worden nu hele andere bewegingen he?! Hier zijn ze heel duidelijk, alleen echt schoppen wordt het nu veel minder. Hier voel ik veel een rug of kontje in mijn zij geduwd worden. Je ziet dan ook echt zo'n bult verschijnen :p

Hier: Gisteren 3d echo gehad, nou wat een drama weer. Weer niet gelukt! :( Ergens was het kort even komisch, omdat hij echt op bizarre manier ligt. Ook op de zwart/wit echo kun je niet helemaal zien hoe hij nou precies ligt, maar hij ligt in ieder geval behoorlijk dubbel gevouwen en heeft het voor mekaar gekregen om zijn voetje bij zijn oor te hebben al die tijd en gewoon te schoppen en te slaan en te doen.. Hierdoor zijn we nu in ieder geval een foto rijker waarop je een voet en een oor ziet :) Deze man zei nog, dit heb ik nog maar zelden gezien en helaas is dit ook een van zijn slechte echo's tot nu toe.. Jammer... Morgen allerlaatste poging en dan ben ik ook er wel klaar mee, steeds weer een teleurstelling zo.

Verder heb ik net controle gehad. De controles waren in orde. Ik ben wel al 11kg aangekomen! Pff... Hopelijk gaat dat er net zo hard af als dat het er nu aan komt.. Ze hebben ook bloed geprikt op ijzer, maar dat hoor ik nog.
    Ook heb ik steeds pijn onderin mijn buik en nu blijken dit dus harde buiken te zijn. Ik moet deze wel in de gaten houden en toch nog een stapje terug nemen :( Verder had ik volgens verloskundige nog geen reden tot zorgen, maar de pijn en last moet ik wel proberen te verminderen door rustiger aan te doen.
    En ik moet ook mijn ontlasting laten controleren, bahbah. Ik heb al paar weken last van dunne ontlasting. Geen diarree, maar wel dunnig. Nu kan dit samenhangen met mijn chronische buikkklachten en eventueel de warmte en de hormonen, maar dat het zolang aanhoudt moet toch even gecontroleerd worden.

Verder hartje geluisterd en buik opgemeten en dat was allemaal goed! Buik loopt een weekje voor op groei.

Nou ik mag zo lekker late dienst draaien! En dan morgen en vrijdag lekker vrij! Fijne dag meiden!

11. littlewonder23

Straks eten.
    Dan lekker een middag dutje doen met me dochter:D.
    Komt hellemaal goed.

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ja :D Nogmaals super schattig!! Ik denk dat ik inderdaad de doorzichtige van Bebe Jou bestel, hoop dat mijn meisje er net zo van geniet!

Jeetje, inderdaad gedoe. Wanneer krijg je 'm binnen? En ontzettend leuk en spannend vanavond :D Nogmaals HEEL erg veel plezier!

Nee, inderdaad niet echt! En hoe zit het met je contract?

Hoop dat alles helemaal goed is met jullie kleine meid!

Gaat hier goed lieverd, hoe is het verder met jou? Ondanks dat je graag weer lekker naar huis wil natuurlijk. En hoe is het met S.? Lekker aan het genieten van al het zwemmen? :D

Pff, kan me voorstellen dat dat de sfeer wel doet veranderen. Nog even en jullie zijn weer thuis, toch nog lekker genoten van de afgelopen tijd, toch?

Ach, wat jammer zeg. Haha, helemaal dubbelgevouwen dus. Lenig kindjes zijn het ook :D haha. Wel fijn dat jullie nog een keer terug mogen komen, hoop dat jullie mannetje er nu wel wat voordeliger voor ligt..

Kan me voorstellen dat het veel klinkt, maar ik neem aan dat je aan je lichaam wel ziet dat het geen 11 kg aan vet is, toch? Toch nog wat rustiger aandoen dus, alleen maar goed dat je daar nu even extra op kan letten.

Fijn dat alles verder helemaal in orde was :) Werkze voor later!

13. Prinsessa

#3033 Prinsessa, 17 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2013
    Nou meiden, vandaag kreeg ik de cadeaubon van Babydump in de brievenbus en kom ik erachter dat ik deze dus alleen in de winkel kan besteden.. ;) De dichtstbijzijnde Babydump is ruim een half uur rijden, en dat dan voor €25? Verder nog steeds geen schroeven.

En we zitten alweer in midden juli! Nog even en het is augustus, september.... maand waarin de eerste baby'jes geboren zullen worden :D Zo leuk!

En ik zit sinds vandaag ook eindelijk onder de 100 dagen haha.

Wat vinden jullie trouwens van zo'n newborn shoot als jullie kindje geboren is? Lijkt mij heel leuk om zulke mooie foto's van je kleintje te hebben.

14. Prinsessa

Bekijk bijlage 338207 Bekijk bijlage 338206
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Emmelie23 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 december 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - xDoo: 17 juli - Echo geslachtsbepaling
    - Miranti: 17 juli - Controle verloskundige
    - Mijngeluk1992: 17 juli - Controle verloskundige, 30 weken echo & bloedprikken
    - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO
    - Soeee: 18 juli - Controle verloskundige & 30 weken echo
    - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige
    - Soeee: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & controle verloskundige
    - Toekan: 24 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Merel123: 25 juli - 20 weken echo
    - Yasminn: 26 juli - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige
    - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige & bloedprikken
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Lovely24: 1 augustus - Controle verloskundige
    - xDoo: 5 augustus - GUO
    - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige
    - Lovely24: 6 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - SuusD: 8 augustus - Controle verloskundige
    - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling
    - Lovely24: 15 augustus - 30 weken echo & Controle verloskundige
    - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho
    - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Prinsessa
    Ja...lijkt me erg leuk.
    Ken iemand die het doet, die ook toen mijn zwangerschapsshoot gedaan heeft.
    Ze doet het echt mooi.

Heb het bij L. niet gedaan, maar denk misschien doe ik dit keer juist een newborn shoot in plaats van een zwangerschaps.
    Heb ik bij beide iets anders gedaan :p

Heb met veel dingen zoiets, als ik het bij de een heb gedaan moet het bij de ander ook haha!

16. Prinsessa

Ja! Lijkt mij ook echt heel bijzonder om zulke mooie foto's te hebben. Heb nog niet echt rondgekeken voor iemand hier in de buurt. Vind deze "stijl" foto's heel mooi:

Bekijk bijlage 338233

Bekijk bijlage 338234

17. soeee

soeee Niet meer actief

Dag dames!

littlewonder: Hier gaat het zo z'n gangetje hoor! :) Begin steeds langzamer te lopen, haha :p Gaat allemaal niet zo snel en soepel meer als voorheen, maar dat is ook niet zo gek. Wat vervelend van die Russen, is inderdaad vervelend volk (tijdens vakanties in ieder geval). Bijna weer lekker je eigen bedje ;)

Miranti: Inderdaad andere bewegingen. Dat ging bij mij vrij ineens vond ik. Bij jou ook? Inderdaad vaak een rug/kont in m'n zij. Prettig is anders :p

Ik zag de foto op fb inderdaad, wat een lastig mannetje hebben jullie. Morgen de laatste poging, ben benieuwd! Fijn dat de controles in orde waren :) Achja, 11 kilo, het is je niet aan te zien hoor op foto's. In de zin van dat je verder niet dikker lijkt ofzo, gewoon nog steeds slank. Zei ze daar nog iets over dan, dat het veel was ofzo?

Vervelend van die harde buiken zeg. Echt maar een stapje terug doen dan. Je bent natuurlijk ook alweer 31 weken dus het is niet zo gek dat je lichaam het allemaal niet meer zo goed aan kan. Ik kan ook erg gefrustreerd raken als bijvoorbeeld het huishouden een stuk langzamer gaat dan voorheen, of dat ik het veel vermoeiender vind ofzo. Maar we moeten wel luisteren naar ons lichaam ;) Succes met je late dienst! :)

Prinsessa: Als ik jou was zou ik gaan klagen dat hij ook online geldig moet zijn. Dit vind ik echt geen stijl namelijk!! Wat denken ze wel niet... Ja zo'n newborn shoot is mooi hè, ik hou ook van die stijl, erg schattig :D

18. soeee

soeee Niet meer actief

De vloer van de babykamer ligt, jeeej! :D Alleen de plintjes moeten nog. Ook moeten we nog verf uitzoeken voor 1 muur, de rest van de muren houden we wit. Begint ergens op te lijken nu!

19. Lovely24

@Soee
    Nou ik geloof dat ze er toch nog best een poosje in kunnen hoor.
    Later kunnen ze er zelf in gaan zitten bijvoorbeeld.
    Het is denk ook per kind verschillend of dat ze het prettig vinden of niet.

Grote handen is misschien wel handig juist, omdat je dan met 1 hand de baby vast kan houden en je andere hand vrij hebt om te wassen ;)
    Ik vond dat veel lastiger om te doen

@Littlewonder
    Balen dat je het zat bent, nog even proberen te genieten morgen en dan weer bijna naar huis.

@Miranti
    Echtttt balen zeg van die echo!
    Ik word wel nerveus nu hier door al die eigenwijze baby's :D

@Prinsessa
    Serieus....die waardebon hahaha!
    Het is eigenlijk helemaal niet grappig :p

@Mijngeluk
    Hoe was de controle en echo?

@Soee
    Ziet er netjes uit hoor de vloer! Mooi!

@Prinessa
    Ja heel leuk!
    Zoiets doet zij ook inderdaad.

20. Lovely24

Hier lekker weekend!
    Nog 9 weken werken :D
    Ik ben nog steeds positief, de dagen vliegen voorbij, dus het gaat me vast lukken tot 36 weken.
    Merkte dat het vandaag wel zwaarder werd, maar goed het weer werkt dan ook niet echt mee denk ik.

Nu lekker genieten van het mooie weer!
    Morgen maar weer lekker richting het zwembad :D

Deel Deze Pagina