@ Soee, veel plezier strakjes bij de echo! @ Prinsessa, ik heb trouwens 7 augustus weer een controle staan haha @ Lovely, ja dat is ook ga er maar gewoon vanuit dat het goed is
@xdoo gefeliciteerden jongetje wat leuk. @prissesa we hebben de nacht overleeft hihi. @all goede morgen,lekker geslapen?alles goed verders?
@ little wonder, wel redelijk geslapen te warm .. voor de rest alles goed haha zie dat jij de nacht ook overleefd hebt ! verder ook alles goed?
Heel mooi! En hij heeft het toch nog laten zien dus haha. Je vriend ook helemaal blij met het nieuws? Haha, ja schattig hé Ben echt zo benieuwd naar alle kindjes! Jammer trouwens dat het de laatste keer was, hier in de buurt inderdaad ook bij een zwembad een soort zomerstop.. onhandig voor de dames die juist nu in verwachting zijn. Haha, wat schattig dat jullie meisje zo druk is af en toe Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om bloed te prikken, bah. Maar dan ben je er wel vanaf! Nog lekker kunnen slapen? Ik heb geen idee wat normaal is rond dat termijn, maar neem aan dat als het zorgwekkend is de verloskundige er wel wat over zegt. Ja, dit is echt te belachelijk voor woorden aan het worden. Maandag 4 weken geleden Heel erg knap van je moeder, en fijn dat ze zo handig is! Bijna gelukkig, nog een klein uurtje en jullie zien haar weer
Bekijk bijlage 338350 Bekijk bijlage 338349 ♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen! - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO - Soeee: 18 juli - Controle verloskundige & 30 weken echo - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige - Soeee: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & controle verloskundige - Toekan: 24 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Merel123: 25 juli - 20 weken echo - Yasminn: 26 juli - Controle verloskundige - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige & bloedprikken - Soeee: 30 juli - Intake kraamzorg - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Lovely24: 1 augustus - Controle verloskundige - xDoo: 5 augustus - GUO - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige - Lovely24: 6 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D - Mijngeluk1992: 7 augustus - Controle verloskundige - SuusD: 8 augustus - Controle verloskundige - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling - Lovely24: 15 augustus - 30 weken echo & Controle verloskundige - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Soe en mijngeluk, jullie afspraken staan erop
26 weken vandaag Half jaar zwanger dus! Heb zoveel zin in volgende week dinsdag, dan mogen we onze meid weer bewonderen.. ben benieuwd naar haar gezichtje, hopelijk ligt ze er een beetje goed voor. Ik wil me trouwens voor de bevalling helemaal laten harsen (benen, oksels, down there haha) maar denk dat ik binnenkort al een afspraak maak voor een eerste keer. Weet ik ook hoe lang de haartjes wegblijven en ze zeggen dat hoe vaker je gaat hoe minder pijn het doet ben benieuwd!
@soe, Veel plezier straks bij De echo! @princessa: helaas bijna niet geslapen maar dat is nu elke nacht zo. Ben gwn steeds om 4 uur klaar wakker. Jij? Yeaaah 6 maanden zwanger. Gaat wel lkkr hard he... @hier, today 27 graden en ik ben thuis ben toch niet gaan bloedprikken viel pas om rond 7 uur in slaap. Ik ga morgen wel. Wil er zo snel mogelijk van af zijn. Het is gwn irritant dat je de hele dag moet blijven wachten. Gaan jullie nog wat leuks doen dames ?
@princessa: Ja, dat van dat harsen lijkt me ook een goed idee. Hou t nu bij met de epileermachine. Blijft t ook een maand weg . Daar onder is gaat t verschrikkelijk pijn doen. :S ik wil sowieso schoon zijn altijd maar nu vooral als ik straks ga bevallen hoor! Beter dat ik t extra goed bij hou.
Hoi meiden! Soeee succes met je groei echo! Komt vast goed? Meiden wanneer begon bij jullie de afscheiding uit de tepels(vlekken in bh)..Bij licht knijpen komen er druppels doorzichtig uit... En dat was al bij 18 weken...wanneer begon dat bij jullie??
Soeee Veel plezier bij de echo komt vast goed dromen spreken niet altijd de waarheid. Prinsessa Gefeliciteerd met je half jaar zwanger zijn! Yasminn Jammer dat zwangerschapszwemmen weer afgelopen is! hopelijk vind je ergens anders waar je weer lekker kan gaan zwemmen. mijngeluk Fijn dat alles goed was met de kleine. Littelwonder. hier wel oke geslapen. heb wel de hele nacht gedroomd dat ik een jongen kreeg Bevalling Ik zou graag mijn moeder en vriend er bij willen hebben. heb altijd veel steun aan mn moeder dus denk dat wel gaat helpen. daarnaast weet mijn vriend soms echt niet hoe die overweg moet gaan als ik pijn heb en mn moeder wel. Hier. Vandaag 3 jaar samen met mn vriend en mn hondje is vandaag ook 1 jaar! Was ook helemaal vergeten dat gisteren een super lief ketting gekregen heb van mn moeder. is helemaal handgemaakt in zweden.
@ Yasmin, ik mag lekker werken vandaag dus niks leuks doen haha @ Merel, ik ben nou bijna 30 weken en heb er nog geen last van wel wat jij zegt met knijpen erin maar dat was bij mij ook al met 20 weken ongeveer
Trouwens haha bedenk ik me ineens.. de geboorte kaartjes zijn besteld (vorige week al) vrijdag proefdruk halen word een dure bedoeling wij zijn gewoon 320 euro kwijt..hebben we wel 100 kaartjes
@Xdoo: Mooie ketting @ Mijngeluk: Werkse! Wij willen niet teveel uitgeven aan t geboortekaartje maar denk ook niet dat ik er 100 bestel. Dames vraagje: Weten jullie al hoe jullie de kamer gaan indelen. Dan bedoel waar leg je ledikant commode en kast neer. Bij mij staat nu de kast en commode naast elkaar langs een roze muur. Daar tegenover staat het schuin ( kan hem ook recht zetten het ledikantje) Ik zie vaak dat de meubels uitelkaar staan. Nu staat het bij mij achterelkaar. Ik kan het wel anders zetten maar dan is weer niet praktisch. Of je loop dan gelijk tegen de kast op of ledikant staat dan weer voor het raam. Als ik nu binnen kom zie ik gelijk het bedje ( dat vind ik wel fijn) Waar gaan jullie opletten.?
Dag dames! Wat een warmte hè, en het wordt nog warmer.. Pff.. Vind het wel welletjes zo hoor! De groei-echo was goed. Ze zat wel helemaal op de onderste lijn van de groeicurve, maar dat was niet erg zei de vk. Het is gewoon geen grote dame. Had ook een slank buikje, ze woog nu 1250 gram en als ze op deze manier doorgroeit dan wordt haar geboortegewicht op 3000 gram geschat en 49-50 cm. Volgens de vk gaan we maat 50 zeker wel nodig hebben omdat ze een slankerdje is en maat 56 dus zal afzakken, haha Ze wil de groei-echo wel met 34 weken herhalen, tegelijk met de liggingsecho, kijken hoe het dan is. Denk dat ze dat wil doen omdat ik zelf de laatste groeispurt niet gemaakt heb en nog geen 4 pond was en 38 cm toen ik geboren was Maar ze vond het prima bij m'n postuur passen, zo'n klein beebje haha. Ben ook nog geen 2 kilo aangekomen, maar dat was geen probleem zei ze, aangezien ik wel goed eet enzo Verder had ik geen antistoffen in m'n bloed (ben rhesus c-negatief), dus dat was ook mooi en m'n suiker en hb waren prima! Helemaal goedgekeurd dus Verder hebben we vandaag verf gekocht, zachtroze Vriendlief zei eerst toen we bij de Gamma waren: 'Je wil toch zeker geen roze hè?' Dus ik: 'Ehh...' Hihi. Maar uiteindelijk was er wel een kleur roze die hij mooi vond, gelukkig voor hem, ghehe Mama's wil is wet! Nee hoor, grapje. Prinsessa: Yeaaah half jaartje Hoop echt voor jullie dat ze meewerkt dinsdag. En dat die van ons maandag meewerkt, hihi. Yasminn: Balen dat je zo slecht slaapt steeds zeg. Ben je dan nu niet oververmoeid? Merel: Bij mij begon dat ook al heel vroeg. Voor de 20 weken al, en dan ook echt dat het er vanzelf uitloopt, zonder te knijpen. Loop nu steeds met dubbelgevouwen wc papiertjes in m'n bh, hahaha Dat is nu nog wel voldoende, heb nog geen pads nodig ofzo. Maar het is best irritant. xDoo: Gefeliciteerd met jullie 3 jaartjes Mooie ketting hoor mijngeluk: Poeeeh dure bedoeling hoor Maar wij hebben er sowieso geen 100 nodig. Inrichting kamertje: Wij weten het ook nog niet helemaal. Maar dat zien we wel als we gaan inrichten Bedje in ieder geval niet tegen de muur die roze wordt, want aan die kant slaapt mijn buurjongen, hij draait z'n muziek behoorlijk hard en slaapt ook aan die kant van de muur en op deze manier hebben ze geen last van elkaar
@Yasmin Heb je er geen foto van? Eventueel op FB anders? Ben wel benieuwd hoe je het hebt neergezet. Ik weet het nog niet hoe we het neerzetten. Misschien hebben we alleen een commode en ledikantje. Omdat het een klein kamertje is. Maar als het mee valt, misschien toch een kast erbij. Over een paar weken hoop ik het te kunnen laten zien Verder zou ik het vooral laten staan zoals jullie het mooi vinden & handig. @Soee Fijn dat alles goed was! Mijn collega heeft toevallig ook de groeiecho gehad. Kleine loopt 3 weken voor! Werd nu al 2 kilo geschat al. Ze gaan het ook sowieso eerder laten komen is haar al gezegd. Ze is nu ruim 30 weken zwanger. @Hier Lekker relax dagje gehad weer aan het zwembad. Morgen is vriendlief een keertje vrij dus waarschijnlijk gaan we morgen weer & zondag ook denk ik Wij hebben geen tuin, wel een lekker balkon, maar daar is het nu echt om dood te gaan zo heet, dus dan maar lekker naar het zwembad. Kind blij, mama blij
Heb er nog niet echt last van, Zal maandag en dinsdag wel vervelend werken worden met 30 graden maarja dat zien we dan wel weer!
Ah wat vervelend zeg Als ik eenmaal slaap dan slaap ik gelukkig wel gewoon goed! Lijkt me echt irritant om steeds wakker te worden. Haha, ja vind het aan de ene kant wel snel gaan aan de andere kant kan het me niet hard genoeg gaan Inderdaad lekker morgen gaan, heb je vandaag nog een beetje kunnen bijslapen? Hier niks leuks gedaan vandaag pff gewerkt en ben helemaal kapot, komt denk ik ook door het weer. Dat is inderdaad ook fijn! Ik heb geluk wel een redelijk hoge pijngrens dus ik denk dat ik het wel aankan haha. Dankjewel meis! En, gefeliciteerd 3 jaar! En met je hondje natuurlijk. Wat lief en mooi zeg, die ketting. Al helemaal aan het idee gewend dat jullie een zoontje verwachten? Wij weten het nog niet zo goed. Dit is 1 hoek van de kamer zeg maar, en links is dus een raam. We hebben een paar opties: Bekijk bijlage 338458 Optie 1 Bekijk bijlage 338459 Optie 2
Bekijk bijlage 338460 Optie 3 Bekijk bijlage 338461 Optie 4 Dit leken ons de meest voor hand liggende opties Maar als de commode eindelijk staat kunnen we gaan schuiven. Ja, ik vind het ook wel goed zo Als je niks hoeft te doen gaat het nog wel maar zo vol in die zon is echt niks nu met dit zwangere lijf haha. Super dat alles helemaal in orde was! En dat wordt dus nog maat 50 shoppen, haha. Helemaal niet erg toch!? En jullie zijn het dus eens geworden over de verf Goedzo! Ben benieuwd naar het resultaat! Haha, laten we hopen dat ons meisjes zichzelf perfect laten zien!
Eindelijk positief nieuws van Babydump. Ik werd vandaag gebeld, en gelijk excuses aangeboden en degene die ik aan de telefoon had zei ook dat hij het raar vond dat ik niet eerder gebeld ben en dat het allemaal via e-mail zo slordig "opgelost" werd. Hij heeft aangeboden dat de commode volgende week opnieuw geleverd wordt en dan gaan ze 'm ook helemaal in elkaar zetten! En ik krijg de 25 gewoon op m'n rekening gestort in plaats van die cadeaubon. Ben helemaal blij met deze oplossing Volgende week staat 'ie sowieso haha.