Nichelle: Zo, dat is echt hardroze Vind de kleur mooi, ik houuuu van roze! Maar voor op de muur vind ik hem te, tenminste, bij mezelf! Ik kan daar niet tegen, krijg ik teveel prikkels binnen haha (ADD). Maar voor bij een ander vind ik het leuk Yasminn: Erg mooi hoor, schattig! En vind maatje 50 shoppen inderdaad niet erg Lovely: Lastig van dat stopcontact, maar volgens mij kan dat wel verlegd worden. Veel plezier met zwemmen vandaag Selina: Ik vond wit wel erg wit, vandaag die lichte kleur roze. Dat oogt gelijk heel anders, het is nog steeds rustig maar niet meer zo wit Haha fijn dat je nu haar bikini kunt gebruiken mijngeluk: Nee vind het prima hoor! Ze zit niet onder de lijn dus ach En ik leef verder gezond, dus gaat allemaal prima. Lekkerrrr, bijna vakantie! Gefeliciteerd met je 30 weken, aftellen nu!
@mijngeluk, yeah ook 30 weken @lovely: heerlijk zwemmen. Veel plezier! Je kan hem wel verplaatsen of anders een nachtlamp erin. Hen stopcontact bij de commode ga er nachtlamp in wat t gelijk ook afschermt. @Soe ben benieuwd als t straks helemaal af is. Heb je de meubels al ? @hier: weer niet kunnen slapen! Viel pas om half 7 in slaap dus niet kunnen opstaan voor ziekenhuis. Gelukkig heb ik nog de tijd maar schiet niet op zo elke nacht niet kunnen slapen warmte maakt t er ook niet beter op. van mij mag t ook wel wat minder.
@ Soee, Zo is het ! vind ik ook, jaa aftellen! @ SuusD, dankjewel! @ Yasmin, ja we kunnen af gaan tellen nou vind jij het ook zo langzaam gaan haha wel kut dat je weer zo slecht geslapen hebt zeg
Yasminn: Ja meubels hebben we al Soort van zelf in elkaar geknutseld. Ledikantje hebben we gekocht, maar hadden nog twee mooie lange, smalle kasten, dus die zijn wit geverfd en een ladenkast hebben we ook geschuurd en wit gemaakt, komt nog een plank op, als commode En dan krijgen de kasten en commode dezelfde knoppen, zodat het wel allemaal 1 geheel is. Rot joh, dat je zo slecht slaapt. Ik heb ook niet goed geslapen vannacht. Word zo vaak wakker, vaak eruit om te plassen, veel liggen draaien enzo, bah!
@yasminn jou kamertje is ook mooi hoor. wel grappig allemaal een andere roze kamer. @lovely volgens mij moet het probleem wel op te lossen zijn met je stopcontact. wel even aan een professional vragen! heb hier allemaal jongens uitgeplaatst in oa electrotechniek dus ik krijg wel is wat mee. Lekker hoor weer naar het zwembad! wil ik ook wel, maar zit opgesloten in mn kantoor tot 5. @selina fijn dat je een bikini kon lenen, ik kon ook bijna niks vinden maar ben er toch voor 1 geslaagd bij h&m. @mijngeluk yeey 30 weken! nog maar 10 te gaan! lekker hoor. @soeee ik wordt (vreemd genoeg) juist heel onrustig van pasteltinten en zachte kleurtjes, had ik als kind al. maar net als jij vindt ik het bij andere mensen in huis wel heel mooi maar het is niet passend bij mij. @yassminn vervelend dat je weer zo slecht heb geslapen! hopen dat het snel beter wordt! hier ook niet best geslapen maar dat kwam meer omdat mn man me uit bed duwde. Grr.. was ook gelijk boos op hem vanochtend.
Soeee: Spannend maandag, hopelijk zien jullie jullie meisje ook mooi! Mijngeluk: Jeeeej! 30 weken Top! Kamertjes: Wat een leuke kamertjes al zo! Ik zal binnenkort foto van die van ons plaatsen.
Wie van jullie heeft boxpakjes/pyjama's bij next direct gekocht? Zijn ze lang zat voor de beentjes naar jullie idee? Ik ben zo bang, omdat er sokjes aan vast zitten zegmaar, dat als ons kleintje misschien iets langere beentjes heeft hij ze heel snel niet meer past. Maar mij lijken die pakjes heel fijn voor de eerste weken/maand, in maatje 50 en 56.
Miranti: Dat heb ik dus ook! Maar aan de andere kant, je kunt de voetjes er ook afhalen en omzomen ofzo haha
Ja alleen daar heb ik dan weer geen zin in.. Haha. En ook beetje zonde. Ze hebben ze ook wel zonder die sokjes, maar die vind ik niet allemaal leuk. Lastig!
@soee, ag ik heb dr ook een behoorlijk aantal hoor, anders is het ook maar saai. @miranti geen idee hoe die pakjes vallen, ik heb wel boxpakjes met voeten maar niet van next. manlief vind NIKS mooi van next. maar anders even bij de babyuitzet deze vraag stellen?
Ja, lijkt mij ook zeker een goed matrasje. Welke hebben jullie precies? Inderdaad weer een mijlpaal, nu gaan we samen op naar de 30 weken! Hoe was yoga gister? Leuke groep? Ja, finally haha En ja, wij gaan dat ook regelen. Is niet zoveel moeite hoor, gewoon formulieren invullen die je krijgt bij het regelen van de erkenning en opsturen naar de rechtbank. Super leuk! Lekker naar jullie nieuwe huisje! Wat fijn dat het gelukt is! Eindelijk En hele mooie foto's, je ziet het zo duidelijk allemaal. Prachtig hoor! Ook heel handig dat hij toch een schattig heeft gemaakt. Krijg je trouwens ook geen liggingsecho? Mooi kamertje!! Fijn dat alles al helemaal in orde is! Wat mooi! En ik vind de indeling goed hoor, ziet er prima uit! Haha, ja inderdaad, alle drie een andere stijl maar allemaal erg leuk! Oh, dat is irritant. Wij hebben ook een stopcontact boven het bedje, maar wel een platte. Kan je niet even informeren bij de bouwmarkt? Misschien dat het toch makkelijk te verhelpen is. Heerlijk wat is er ook lekkerder met dit weer?! Veel plezier! Lijkt me inderdaad wel moeilijker omdat je natuurlijk toch rekening wil houden met de lichtinval. Heb je geen foto van hoe het kamertje is nu met de ramen ? Haha, lekker zwemmen met je nieuwe bikini, handig. En leuk naar Primark Hoop dat je veel leuke dingetjes mag vinden! Bijna vakantie dus! Lekker vooruitzicht! En 30 weken! Gefeliciteerd! Weer een mijlpaal voorbij!
Boxpakjes van Next, ja ik heb er heel veel zoals jullie weten haha. Ik maak me niet zo'n zorgen om lange benen, en mocht ze wel lange benen hebben dan heeft ze er maar even plezier van... Vind het er in verhouding goed uitzien.
Bekijk bijlage 338607 Bekijk bijlage 338606 ♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen! - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige - Soeee: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & controle verloskundige - Toekan: 24 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Merel123: 25 juli - 20 weken echo - Yasminn: 26 juli - Controle verloskundige - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige & bloedprikken - Soeee: 30 juli - Intake kraamzorg - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Lovely24: 1 augustus - Controle verloskundige - xDoo: 5 augustus - GUO - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige - Lovely24: 6 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D - Mijngeluk1992: 7 augustus - Controle verloskundige - SuusD: 8 augustus - Controle verloskundige - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling - Lovely24: 15 augustus - 30 weken echo & Controle verloskundige - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - -------------------------------------------------------------
@prinsessa wij hebben dit matras: VYSSA SKÖNT Matras voor babybed - IKEA en dan een topper erboven, die kan je ipv een molton doen. ja yoga was wel leuk, alleen beetje jammer dat ik te laat was. wel interessant iedereen kan de oefeningen doen op haar eigen tempo dus dat is wel lekker. Ja samen naar de 30 en dan op naar de bevalling! ben benieuwd wie dr het eerste bevalt. ik heb trouwens 22 juli weer een nieuwe poging van de 3d echo.
Prinsessa: Wij krijgen geen liggingsecho, tenzij daar aanleiding voor is. Ik heb trouwens 1 augustus weer controle =) De controle daarna krijg ik informatie over de bevalling.. Dan ben ik al 35 weken, nu begint het toch wel op te schieten!
@ Miranti, ja het begint idd op te schieten dan al 35 weken:O zo klinkt het alsof het heel snel gaat haha
@Mijngeluk 30 weken alweer! Word wel aftellen vanaf dan he & vakantie! Heerlijk! @Nichelle Ja, het zal vast wel kunnen inderdaad. Mijn moeder heeft een kennis die elektricien is, dus hopen dat hij even wil komen kijken. Succes nog even tot 5! @Miranti Ik heb geen idee. Pakjes met voetjes er aan zijn verboden hier Hou er echt niet van Heb 1 pakje aan 1 stuk die ik toevallig mooi vond, maar ook die trekken me vaak niet echt
Wij zijn weer thuis! L. ligt nog even te slapen, dat schiet er vaak bij in met zulke dagen, dus is wel fijn dat ze nu nog even wilde slapen. Als ze zo wakker is fietsen we nog even naar de Action. Ze pikt steeds andermans ballen af in het zwembad, vooral die met Hello Kitty ofzo iets erop dus even kijken of we nog wat leuks voor d'r kunnen vinden voor in het zwembad. Daar naast zit ToysXL dus lukt het niet, dan hebben ze daar vast wel wat. Gelukkig is het koopavond daar, dus hebben we geen haast. Heb net een zwangerschapsspijkerbroek die toch niet zo lekker zat afgeknipt Ben d'r klaar mee, dan maar zo. Misschien kan mijn moeder even het randje vast naaien, dan ziet het er nog best netjes uit.