Hihi, ben ook heel benieuwd hoe het haar zal staan straks Jeetje, vervelend dat je er zoveel last van hebt joh! En heel lief dat je man al een ventilator gekocht heeft, scheelt wel hé? Kan echt even lekker zijn als je 'm even aan hebt staan. Zeker handig! En vind het ook een mooi prijsje in totaal Gaan wij ook maar even voor kijken.. Haha, vind het inderdaad wel leuk! Heb ook foto's waarop ik het aan heb, dus dat is toch wel bijzonder. Wat jammer trouwens dat alles weg is, heftig ook tijdens zo'n brand. Brr! Denk inderdaad dat het een soort bandenpijn was, helemaal geen last meer van gehad vandaag gelukkig. Fijn dat je een leuk dagje hebt gehad! En nog gefeliciteerd met je oma En super leuk dat de kinderwagen maandag binnenkomt, fijn om alle grote dingen alvast in huis te hebben, toch? Dat is balen zeg, maar wel fijn een beetje extra geld natuurlijk. Werkt hij dan lange dagen/avonden? Jammer is dat dan hé? Maar je kan nu lekker gaan shoppen voor jullie kleine man Super dat jullie over zijn! Heel fijn om dat achter de rug te hebben, hé? En kan me voorstellen dat het soms even te veel wordt, geeft niet hoor, hoort er allemaal bij. Hoe is het trouwens afgelopen met de belastingdienst? Wat fijn dat jullie de kinderwagen nu ook binnen hebben! Je kan veel leuks op Marktplaats vinden als je goed zoekt, mooi meegenomen.
Ik heb even snel gereageerd, ben zo moe! Hier vanochtend samen met m'n vriend heerlijk genoten van een druk meisje in m'n buik ze was lekker hard tegen z'n hand aan het schoppen, het hield maar niet op haha. Hij krijgt er ook altijd zo'n big smile van als ze zo bezig is, super leuk om te zien. Echt een ultiem momentje van geluk!
Lovely: De action is zo een grave winkel! Onderdaad spotgoedkoop! Ga er regelmatig dingen halen om in de kleuterklas te gebruiken fijn dat jullie meid er ook haar ding vond Miranti: mijn gyn vroeg op mijn 28 weken echo naar menstruatieachtige pijnen... Best wel even in de gaten lijkt me ik moest 'meteen' bellen als het in combinatie was met harde buiken (dus op hetzelfde moment) en als ik ook waterachtig (dus vruchtwater) verlies begon te hebben... mijngeluk: geniet van je vakantie meid! Yasminn: he wat rot van de kamer zeg! Zou absoluut niet niet mogen! En dan je willen afschepen met een stift Gewoon op je strepen staan en een nieuwe vragen, hij is nog niet eens in gebruik... Soeee: hihi ik heb hier ook van die lijstjes.. Maar hier is het in drievoud haha... Een jongenslijst, meisjeslijst en unisexlijst... Dan moet ik enkel de unisex optellen bij het geslacht en weet ik als het geboren is, wat ik nog te kort heb... Best wel wat gedoe haha Gelukkig kan je zelf in de kleine maatjes nog wat kopen prinsessa: ooh wat fijn dat je dochtertje kleertjes van jou zal dragen!! Hier gaat ons kindje wel mijn 'familie'doopkleed dragen... Toch ook al iets Littelwonder: ooh schattig! Baby schildpadjes! wat namen betreft, het zijn er twee e? Wij zochten voor onze katten dan echt naar namen van een bestaand duo... Vonden we geweldig om ze dan achter elkaar uit te spreken... Ik weet nu niet wat in Nederland zo bekende duo's zijn.... Nichelle: wat jammer dat je je vriend met dit weer een dag langer moet missen... Dat heb je in de horeca natuurlijk, terwijl iedereen geniet, moeten zij harder werken... Xdooroficiat met de mutsy!! En joepie dat jullie over zijn! En die dozen komen vanzelf wel goed. Met het belangrijkste eerst beginnen en dan kamer per kamer afwerken... Ik ben ondertussen al 3 keer verhuist sinds ik 18 ben, haha, het went wel, maar het is inderdaad even schrikken als je al die spullen zo ziet staan... Hier: vandaag krijgen we een nieuwe koning en koningin... Heb er eigenlijk helemaal niets mee haha ze doen daar maar lekker in brussel! Verder ben ik heel druk bezig geweest met al een deel van de doopsuiker in orde te maken... (Jullie doen beschuit met muisjes, wij maken doopsuiker) komt helemaal goed! Ik zie het nu al
@soee: ..wow, wat een ruimgevende familie en kennissen heb jij. Al die paar sokjes en rompertjes allemaal gekregen?! Daar moet je idd wel even een selectie van maken wil t allemaal in 1 kast passen! Ik heb eigenlijk alleen nog maar wat van mn schoonmoeder gehad en een zak 2dehands kleren vol met zomerkleding maat 50/58. Leuk voor in november x) @Toekan wij waren zelfs op vakantie naar t buitenland toen wij een nieuw koningspaar kregen Denk dat meer mensen er niet al te veel aandacht aan besteden. Heb me trouwens altijd al afgevraagd wat dat doopsuiker dan precies is. Gewoon een paar snoepjes in een zakje of..? @Prinsessa Heerlijk toch? Dan ineens zie je dat je vriend er toch wel heel erg enthousiast en blij over is, al doet hij normaal nog zo nuchter over het 'vader worden'. Tenminste, zo gaat dat hier Hier: Hard gelachen gister. We waren aan het praten over de baby. De 3jarige dochter van mijn vriend had een erg horrorachtig beeld van de bevalling.. "Ja, en dan gaat de baby uit je buik scheuren! Met zijn hele scherpe nageltjes! De baby heeft klauwen hoor!" ...Dat hebben we maar eventjes uit haar hoofd gepraat. Geen idéé hoe ze daar bij kwam, vond het een wat eng idee
Toekan. Ik ken verhuizen ook dit is helaas al mijn 13 x alleen dit keer viel het me toch erg zwaar.. ben op mn 17 uit huis gegaan toen zelf 4 x verhuist maar denk dat komt door de zwangerschap dat even wat minder goed tegen kan. meeste is onder tussen al uit gepakt. Wat moet ik me bij doopsuiker voor stellen? ken het totaal niet..
Hallo dames. So weer een heerlijk weertje vandaag! @xdo: succes met de dozen uitpakken. Probeer elke dag een klein beetje te doen en gwn rustig aan. @soe: So dat zijn behoorlijk wat spullen. Hier moet ik echt nog veel shoppen hoor. wat betreft de babykamer heb al een mail gestuurd dat ik er absoluut niet mee eens ben met fotows. Wacht op bericht nu. @vandaag: we hebben vandaag een zwangerschaps fotoshoot gehad. Ze kwamen bij ons thuis. Ben echt kapot! Maar wel leuke fotows. Krijgen alles op cd en even selecteren welke we afgedrukt willen krijgen. Nu met de voetjes in de lucht.
Doopsuiker is traditioneel een doosje of zakje met suikerbonen in met de naam van het kindje aan. Al zijn er nu modernere variaties op wij gaan ook helemaal niet meer suikerbonen of doosjes werken bijvoorbeeld... Als het klaar is zal ik op fb een foto zetten!
@littlewonder ja wel vervelend maar hij heeft niet echt een keus, ben dus allang blij dat er een goede financiële vergoeding tegenover staat. Hij heeft bij z'n oude werkgever ook een periode 90 uur per week moeten werken en maar 40 uur betaald gekregen. Dus ja, maar leuk is anders. Ben wel benieuwd welke namen jullie gaan bedenken! @soeee leuk he al die dingen uitzoeken! Ik probeer het zoveel mogelijk uit te stellen tot ik vrij ben. Heb ik tenminste wat te doen. Maar er kunnen altijd meer kleertjes bij hoor! @xdoo lekker dat jullie over zijn! En leuk dat jullie een kinderwagen hebben gekocht. @prinsessa lekker dat je geen last meer hebt van je banden/steken! Ja die brand is zeker naar. Zijn er allemaal veilig vanaf gekomen maar wel veel herinneringen weg die nooit meer terugkomen. Hij gaat gewoon een hele dag extra werken. Hij heeft nu verschillende diensten waarbij hij op z'n vroegst om 9 uur en op z'n laatst om 12 uur thuis is. Hij gaat dan op z'n vroegst om 10 uur weg en op z'n laatst om 2 uur. Leuk he dat je man er ook zo van kan genieten, die van mij ook, praat altijd ook tegen m'n buik en is echt met ons meisje bezig, heel leuk. @toekan lekker dat je voor de baby bezig kan zijn! @justme hoe bedenken sommige kinderen het he! Maar goed dat je het uit d'r hoofd heb kunnen praten! @yassminn leuk zon shoot! Wel vermoeiend inderdaad met deze hitte! Ik hoop dat je foto's mooi gelukt zijn.
Sorry even snel een berichtje hier hoor! Vandaag lekker wezen zwemmen en BBQ bij schoonfamilie gehad. Nu zo richting bed, morgen helaas werken & ook tot 18.30, dus lange dag! Slaap lekker alvast!
xDoo: Fijn dat jullie over zijn en leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht! Heb je een foto? Prinsessa: Fijn hè, om daar samen zo van te genieten! Toekan: Jaaa jullie hebben dan helemaal veel op te stellen, hihi. Vond het wel ff een werkje hoor, maar wel leuk! Leuk, voorbereidingen voor de doopsuiker! Beschuit met muisjes is wel makkelijker, hihi justxme: Ja het is bijna allemaal tweedehands hoor, maar dat maakt me niet uit Als het er nog goed uitziet tenminste. Aaah wat een ideeën hebben die kleintjes soms hè Yasminn: Goedzo dat je het er niet bij laat zitten. Ah nice, die shoot! Komen er nog foto's van op fb? Nichelle: Ja zeker leuk, maar vind dingen kopen eigenlijk nog leuker, al kost het geld Vraagje, jij had toch van die nachthemden gekocht met knoopjes, of was jij dat niet? Waar heb je ze vandaan als ik vragen mag? Lijkt mij ook wel wat namelijk!
Nee dat was iemand anders, ik wilde (en wil nog steeds) graag weten waar ze vandaan komen. Maar ik ben het dus niet
Suus had het daarover volgens mij ze wilde eerst zo'n gownie, maar weet niet of ze die uiteindelijk ook heeft gekocht.
Bekijk bijlage 339000 Bekijk bijlage 338999 ♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Queenzy (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 25 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen! - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Froetsel (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 februari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Riga01: 22 juli - Controle verloskundige - Soeee: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 22 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin & Controle verloskundige - Toekan: 24 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Merel123: 25 juli - 20 weken echo - Yasminn: 26 juli - Controle verloskundige - Prinsessa: 29 juli - Controle verloskundige - Littlewonder23: 29 juli - Controle verloskundige & Bloedprikken - Soeee: 30 juli - Intake kraamzorg - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Lovely24: 1 augustus - Controle verloskundige - Miranti: 1 augustus - Controle verloskundige - xDoo: 5 augustus - GUO - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige - Lovely24: 6 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D - Mijngeluk1992: 7 augustus - Controle verloskundige - SuusD: 8 augustus - Controle verloskundige - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling - Lovely24: 15 augustus - 30 weken echo & Controle verloskundige - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Morgen poging nummer 2 Soe en Nichelle haha hoop dat beide dametjes er prachtig bij liggen!
Thanks Lovely, jij werk ze vandaag! Dit zijn trouwens onze kasten, alleen de deurknoppen moeten er nog op, hihi. Oja: VANDAAG 30 WEKEN, woehoeee!
dankjewel! ik hoop ook dat ze meewerken, zou fijn zijn. ga nu wel op een tijdstip dat ons meisje bijna altijd heel druk is dus het zal mij benieuwen. mooie kast soee!
Veel plezier vandaag dames met de 3 d echo. Hoop dat ze meewerken Leuke kast Soe. lekker bezig met de babykamer @ hier: heb dagcurve bloedprikken ziekenhuis. 9 uur geweest, zo om 12 uur weer en dan om 14;00 uur. Ga van 12 tot 2 in ziekenhuis wachten woon te ver om terug te gaan. Ml heeft me vanochtend gebracht en weer naar huis gebracht. Anders zat ik daar nu nog. Vorige x kreeg ik een 1x prikken in arm, daarna 2x vingerprik. Nu krijg ik 3x bloedprikken in arm bleeeh. ben blij als t klaar is hoor! Ik weet niet dus ook echt niet waarvoor ik aan t prikken ben. Vrijdag bij de controle toch maar even vragen. Ik dacht voor suiker. So daarna ga ik in deze hitte even nieuwe birkenstocks halen. damn heb olifanten poten gekregen gewoon niet normaal!