Jonge aanstaande mama's!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Prinsessa, Apr 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Selina: Wat een leuke spulletjes, ziet er allemaal leuk uit zo!

Lovely: Ook jouw badje en wiegje enzo ziet er super leuk uit!
    Gefeliciteerd dat je nog een keer tante wordt!

Soeee: Ondanks de nachten wel een leuk weekend gehad?

Littlewonder: Wat bedoel je precies met dat rommelen dan? Veel krampen ofzo? Fijn dat ze het even gecontroleerd hebben en alles nog mooi dicht zit beneden :)

Hier: Het gaat zijn gangetje. Ik krijg steeds meer krampjes enzo en van dat menstruatieachtige gevoel. Ik had zelfs zaterdag dat ik dacht regelmaat te gaan voelen, maar toen hield het toch op.. Zullen wel voorbereidingen zijn op de bevalling? Morgen 33 weken, nog ongeveer 7 weken! Misschien wel minder, wat ik stiekem wel hoop :p
    Nog 3 diensten werken en dan heb ik verlof! Als het augustus is kan ik gewoon zeggen 'volgende maand krijgen we een zoontje'! Alhoewel, het kan zelfs eind augustus worden... Spannend, ben benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren!

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Hallo dames. @Lovely Werkse. Ow dat is niet fijn voor je collega. Beter dat ze er achter zijn en maatregelen kunnen nemen natuurlijk. Jij Ookal in de laatste trimester :) gefeliciteerd met je schoonzus en zwager. Je bent lkkr verrast dus nog een baby erbij. @Soe: Nee, ik hoef gelukkig niet meer. Ze testen je standaard 2x op suiker hier. Dus ben er eindelijk vanaf en gelukkig is er niks aan de hand. Lkkr verder genieten. Al begin t nu wel steeds zwaarder te worden. Als ik even druk bezig ben voel ik t gelijk aan me rug. En mijn voeten ook erg opgezwollen en doen gwn pijn. Me rug en voeten werken niet echt mee. Moet echt rustig aandoen maar soms wil je dat gewoon niet. Het is niet leuk die stria ik heb t heel erg op benen zitten :(. Je ziet ze zelf erger dan dat t is. Volgens ml valt t mee of hij wilt me troosten. Ach we kunnen er niks aandoen dus probeer erover heen te kijken en niet bij stil te staan. Maar leuk is t niet.

3. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Ze zijn hier van Babypark voor de commode en het ledikantje.
    Wou die monteur het gewoon opnieuw gaan lakken. Ik zei dat was niet de afspraak. Zegt die Ja, ze zeggen dat altijd wel maar t word ter plekke nog beoordeeld. Dus ik ga het nu voor u lakken en dan zie je er helemaal niks meer van.
    Ik ben dan weer zo een kippetje die er dan niks van durf te zeggen. Ben ook alleen thuis maar ik dacht nu nee Yasmin daar ga je echt niet mee akkoord.
    Ik zei nee sorry ik wil echt dat t vervangen word van de commode.
    Ik heb geen zekerheid dat t niet weer gebeurd dan weetje. Hij zei nee is goed dan kijk ik even in t busje of ik het heb en dan vervang ik die en van de Ledikant spuit ik dan. Ik zei Ja is goed.
    Natuurlijk wil ik ledikant ook vervangen hebben. Alle moed verzameld en er toch wat van gezegd of die dat ook niet kan vervangen want t loopt toch helemaal door de scheur. Ja, maar je ziet er echt niet van dit dat. Ik dacht srry wat is dit ik voel me bijna schuldig terwijl ik er gewoon recht op heb. Hij heeft nu uiteindelijk t latje alleen vervangen. Ga zo kijken als die weg is want vertrouw t niet helemaal.
    Ben ik nou een zeikerd want zo doen ze je wel laten voelen GRRR.

4. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Ik ben echt heel kwaad!!!
    Hij is net weg en alles zag er gewoon goed uit! Heb gekeken gewoon. Nu zie ik dat die het commode blad gewoon heeft bijgewerkt en heeft omgedraaid! dit is echt niet normaal! Sta op springen gewoon.

5. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Busje is al weg! Maar dit kan echt niet omg dit is gewoon belazeren. Voor mij hoeft t echt niet meer.Wil gewoon alles terug geven en me geld terug eisen

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Nouja zeg! Wat denken ze wel niet? Je hoort gewoon alles in goede staat te ontvangen en als dat niet zo is krijg je een nieuwe zoals het hoort! Belachelijk, ik zou meteen de klantenservice bellen of iets wat je als telefoonnummer heb gekregen voor garantie etc.

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Ja, Ml gaat gelijk bellen naar hun! weetje wat ik nog erg vind dat de monteur gewoon tegen mij liegt. Hij zegt ik heb t vervangen en ik kom erachter nadat hij weg is dat die niks vervangen heeft en t de plek van de schade gewoon heeft omgedraaid :S

8. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ja dat is echt belachelijk. Dit is geen service! Erg slecht van ze en zo onprofessioneel! Staat je gewoon recht in je gezicht je te besodemieteren

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Ja, precies dat vind ik nog erger. Ik ging er heel snel achteraan maar die was natuurlijk binnen 3 tellen weg. Pff

10. Miranti

Miranti Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,445
    0
    36
    Ja dat zal wel ja, kinderachtig zeg.. Hopelijk kan je vriend het met ze aan de telefoon oplossen.

11. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@yasminn nou ja zeg.dit slaat werkelijk waar nergens op.
    Heb je al gebeld en?

@maranti nee zijn geen krampen.
    Helle harden buiken alleen maar aan 1 stuk door.
    En lage rugpijn net om iemand je om de bv 10 min je een pijnlijke duw geeft bij je heupen.

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ach ja, dat kan ik me voorstellen dat dat moeilijk is. Weet hij wel wanneer hij haar ongeveer weer gaat zien? En dat lijkt me een hele leuke leeftijd :D is ook een meisje, toch?

Haha, heb je ze inmiddels besteld?!

Ik ben ook erg benieuwd, maar het is niks met wat nog gaat komen haha. Ik ga het erbij zetten!

Hahah :D Ga het voor je erbij zetten!

Jammer inderdaad, kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vind! Ook omdat het toch wel gezellig is om met je zusje een avondje door te brengen, toch? Is ze wel betrokken bij de zwangerschap?

Handig! Ik ga binnenkort ook maar alvast wat bestellen, is toch prettig om alvast in huis te hebben allemaal!

Ja, dat kan ik me voorstellen :D het staat er echt prachtig bij!

Ben benieuwd hoe het er nu uitziet! Jullie hadden ook geen hangkast voor de baby, toch?

Gelukkig hebben we nog even de tijd! Komt helemaal goed. Haha, 12 weken klinkt lang maar als je bedenkt dat we alweer richting de 30 weken gaan... Dan komt het toch steeds dichterbij :D

Heel erg leuk :D En een goede deal natuurlijk, mooie prijsjes!

Super leuk :D Ben erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!

Jaaaa :D Het derde trimester alweer!

Kan me wel voorstellen dat je klaar bent met werken, maar straks kan je lekker relaxen!

Wat leuk zeg! En nummer 4, jeetje :D groot gezin! Haha, maar je vind het dus helemaal niet erg dat jullie je kindje straks lekker voor jezelf hebben haha.

Zoals ik al zei, ik heb het ook.. helaas. En niet zo'n klein beetje :) Ben er inmiddels al aan gewend haha, maar mooi is het niet nee.. gelukkig vervaagd het, zodra het wit/huidskleurig is vind ik het helemaal niet erg. Maar zo duidelijk zichtbaar is echt even balen!

Wat fijn dat alles verder goed was bij de verloskundige! :) Waar heb je precies last van? Krampjes ofzo? Gelukkig niks aan de hand!

Ja, oefenweeën lees je wel eens toch?

Jeetje, 7 weken! Dat klinkt echt heel dichtbij :D En heel fijn dat je bijna klaar bent met werken voorlopig, straks lekker genieten van jullie kindje.. het komt er in ieder geval aan! Aftellen! :D

Jeetje, wat slecht zeg! Wat een eikel ook dat hij net doet alsof het wel vervangen is?! Kan me voorstellen dat je boos bent, heb je ook alle recht toe!

Je hebt veel geld betaald voor een nieuw kamertje, dan wil je niet dat het binnen zo'n korte tijd, zonder dat je het gebruikt kapot gaat EN dan komt er nog eens bij dat die monteur zich gewoon echt schandalig heeft gedragen. Doen alsof jij achterlijk bent ofzo ;) Ben benieuwd wat ze zeggen als je man belt!

13. Prinsessa

Ben weer bij de verloskundige geweest en alles was weer helemaal goed :) Mooi hartje, buik groeit goed en ik ga morgenochtend een afspraak maken voor de 30 weken echo. Verder is ons meisje al ingedaald! Ze ligt nog niet vast, maar al wel in m'n bekken. Zegt natuurlijk niks over wanneer ze komt maar ze ligt in ieder geval goed haha.

14. Prinsessa

View attachment 340431 View attachment 340430
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Riga01 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 januari 2014 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Soeee: 30 juli - Intake kraamzorg
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Lovely24: 1 augustus - Controle verloskundige
    - Miranti: 1 augustus - Controle verloskundige
    - Nichelle: 1 augustus - Eerste afspraak een goed begin
    - xDoo: 5 augustus - GUO
    - xDoo: 6 augustus - Intake nieuwe verloskundige
    - Lovely24: 6 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Mijngeluk1992: 7 augustus - Controle verloskundige
    - SuusD: 8 augustus - Controle verloskundige
    - Soeee: 8 augustus - Controle verloskundige
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling
    - Nichelle: 14 augusuts - Controle verloskundige
    - Lovely24: 15 augustus - 30 weken echo & Controle verloskundige
    - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho
    - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding
    - Littlewonder23: 22 augustus - Controle verloskundige & Liggingsecho
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Prinsessa: 28 augustus - Controle verloskundige
    - Nichelle: 2 september - Rondleiding ziekenhuis
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

15. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

Jun 27, 2012
    1,121
    0
    36
    Monteur heeft toegegeven dat hij ledikant niet heeft vervangen maar de commode wel! Niet lullig bedoelt dan maar wat is dit dan ? Commode Schade is gewoon gelakt en zit nu op een andere plekje. Dus nu is t een welles nietes spelletje hier zo geen zin in! Pff. @princessa: fijn dat alles goed is mer jullie meisje en dat is Ookal goed ligt. Hier is aan t indalen zei verloskundige vorige x.

Attached Files:

16. littlewonder23

@prinsessa staat net een stukje boven jou tekst erover :)
    Fijn dat alles weer is goed gekeurd :)

17. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Soee
    Ik vond het wel klein vallen.
    L. had denk na 3 weken al voor het eerst een pakje aan in maat 62!
    Had vooral leggings en die lijken sowieso al heel klein, en passen al vrij snel goed.
    Het is denk eerder smal dan dat het kort valt, en hoewel L. nooit heel smal is geweest, staat het haar altijd wel mooi.
    Maar ze loopt al wel snel in een maatje groter van Noppies dan met andere kleertjes.

Ja raar idee dat ze er dan al kan zijn he?!
    Ben ook echt benieuwd wanneer alle kindjes komen.

Ik hoop stiekem wel met een weekje of 38 hoor, heb ik wel recht op vind ik, aangezien ik bij L. tot 41 weken liep hahaha!

Nou ik heb best een hele aardige schoonfamilie hoor, wel groot, mijn vriend heeft 6 zussen.
    Maar op het moment dat L. geboren werd moest ik echt niks van ze weten, vond het helemaal niks dat ze allemaal maar om de haverklap langs wilden komen enzo :p
    En met verjaardagen enzo natuurlijk maar al te graag haar wilde vast houden enzo.
    Hoe lief ze ook zijn, het voelt gewoon niet als eigen familie.

Dus vandaar dat ik denk, mooi als hun kleine er dan is, is mijn kleine niet meer zo interessant voor ze :p

Ja balen al die veranderingen idd.
    Ik ben het wel gewend van L. natuurlijk en ben wel bang dat ik er straks na nr 2 helemaal niet meer uitzie, maar goed kan me er iets minder druk om maken dan de eerste keer.

@Littlewonder
    Fijn dat alles goed was!

@Littlewonder & Miranti
    Ja dankje...

Klinkt echt erg, maar na bijna 9,5 jaar al in de familie te zijn...voelt het nog steeds niet zo alsof ik zelf tante word :)

@Yasmin
    Jeeeetje!
    Echt A-SO-CIAAL!gewoon hoe dat opgelost is.
    Zou er zeker nog werk van maken, dit kan natuurlijk niet.

@Prinsessa
    Fijnnn! Bij jou ook alles weer goed dus :D

18. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Zo! Dag 1 zit er weer op :D

Kom zo verder schrijven.
    Nu bij mijn moeder, even eten hier & dan naar huis.

19. littlewonder23

Nou ja zeg:x om niet goed van te worden.

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    @soee leuke kleertjes hoor:D. Niet verdrietig zijn! Ik herken je gevoel helaas wel. Zit ook weer in een dipje en voel me niet mooi:(. Maar je moet maar zo denken, striae zie je straks bijna niet meer en je krijgt er iets heel moois voor terug! Het komt allemaal goed:). Dat probeer ik ook tegen mezelf te zeggen!

@selina leuke spulletjes hoor! Mooi kleurtje op de muur:).

@yassminn fijn dat je suiker goed was:)!

@lovely jeetje wat een verrassing zeg! Had niemand verwacht zeker? Ja ik kan ook niet wachten tot het zo ver is. Kan me niet snel genoeg gaan nu:p.

@littlewonder gelukkig dat alles goed dicht zit! Hopen dat ze nog een week of 10 blijft zitten! Is het gelukt met poetsen?

@miranti spannend hoor! Komt wel heel dichtbij nu!

@yasminn wattt???!!!! Dat kan echt niet hoor! Wat een schande zeg! Zou inderdaad de klantenservice bellen en eisen dat je je geld terugkrijgt of een nieuwe set en een vergoeding. Hij besodemieterd je gewoon, te aso voor woorden. Ik hoop dat het goedkomt voor je!

@prinsessa nee t boeit d'r vrij weinig volgens mij. Of ze doet heel erg d'r best om het niet te laten zien. Ag ja sommige mensen zijn sneller volwassen als andere, niks aan te doen. Heb me er bij neer gelegd.

Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je meisje al goed ligt:).

Share This Page