@Yasmin Lekker online shoppen Het komt vast goed. Zolang je genoeg hebt voor de eerste week/weekjes kan je sowieso altijd nog bij halen. Ik weet nu al dat iedereen hier waarschijnlijk al veels te veel heeft Inclusief ik zelf haha Heb je al een lijstje met wat je al hebt en nog zeker weten moet hebben?
Pff kan niet slapen! lig gewoon klaar wakker in bed. @Lovely: We hebben zo een lijst gemaakt en vink ik het steeds af als we wat hebben gehaald. Toch ben ik af en toe onzeker of ik niet wat vergeet of niet genoeg heb. Maar wat jij zegt je kan altijd nog erbij kopen idd. Heb nog genoeg te doen de komende weken in elk geval ene kant beter gaat de tijd lkkr snel.
Ohh balen he. Ik lag ook effe wakker vannacht. En nu alweer wakker. Dochterlief ligt een soort van te zingen in bed Lekker vroeg dus... Zijn het echt bepaalde dingen die je nog moet hebben of vooral kleertjes ofzo? Het komt vast goed! Ik moet nog halen Verzorgingsproducten Een molton hoes of iets voor het matras van de wieg nog. Een pak flesvoeding En dingen zoals een wipstoel, zitje voor in bad enzo maar dat koop ik misschien na de geboorte wel of vraag ik kado. Ook een plankje voor L. achter de kinderwagen heb ik denk toch wel nodig als ik kijk naar hoe zij is maar ook die is zo besteld. Kleertjes, sokjes, rompers, doeken etc heb ik genoeg. Moet alleen dan over een tijdje alles nog even wassen.
Yasminn: Aaah, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van was/bent! Hopelijk blijft jullie meisje lekker zitten tot na de 38 weken Balen ook dat je slechte maaltje niet goed viel. Toen ik zin had in de mac had m'n moeder het gehaald 's nachts, maar had er zooo'n maagzuur van, dat ik het daarna niet meer gegeten heb. Is al meer dan 6 wk geleden. Verder heb ik geen last gehad van misselijkheid ofzo. Heb soms wel dat ik ineens aanvoel van: oké, nu moet ik overgeven. Gek, hihi. Rot dat je weer wakker lag meis, en dat je weer moest spugen. Lovely: Morgen de echo, spannenddd!! Ben heel benieuwd, ga je hem met ons delen? Klinkt leuk, hoe jullie kamertje wordt En heerlijk dat jullie naar het strand zijn geweest en bij de Mexicaan hebben gegeten! Dat mis ik wel hier, het strand. Is L. eigenlijk een makkelijke eter? Lekker dat je een dagje extra vrij hebt en maar 2 dagen hoeft te werken Ben ook heel benieuwd naar de haren van ons meisje. Volgens de vk die de groeiecho heeft gedaan, had ze weinig haar, jammerrr! Haha over teveel kleertjes hebben, hier nog niet denk ik! In maat 68 wel heeeeel veel, maar niets van gekocht. Prinsessa: Mijn litteken van m'n navelpiercing is ook heel lelijk Maar volgens een kennis trekt dat na de zwangerschap weer weg. Ik hoop het maar. Hoe komt het dat je zusje geen dag heeft kunnen werken? Nog ff geduld en dan kunnen we weer een nieuwe aflevering kijken Ben benieuwd naar je buikfoto! xDoo: Succes met je 20-weken echo! Hier: Gisteren gevallen, kwam gelukkig op m'n kont terecht, maar heb de hele dag flink pijn in m'n buik en rug gehad. Kleintje was nog heel beweeglijk dus maakte me verder geen zorgen. Maar was wel naar, werd soms echt ff niet lekker van de pijn. Verder hebben wij hier gisteren een barbecue-party gegeven voor de familie van mijn moeders kant, nog een beetje voor m'n verjaardag. Was erg gezellig en lekker Ik heb uiteraard zeer weinig gedaan, maar vriendlief en m'n moedertje hebben iedereen goed voorzien
Oh bah das schrikken! Gelukkig liet de kleine meid weten dat alles ok met haar was! Lekkerrr BBQ! De mexicaan was ook echt heerlijk!!! L. was voordat ze ongeveer 1,5 was echt een super goede eter, at echt alles goed. Groente enzo, hele stukken bloemkool noem maar op. Dat ik er zelf een beetje misselijk van werd, maar zij vond het heerlijk... Maar nu is ze wel een stuk kieskeuriger, vooral met groente. Ze stopt niet zomaar alles meer in haar mond, of wil ook niet alles meer proeven. Gisteren heeft ze een bordje patatjes op, denk voor de helft, en een paar van die nachochips die in mijn gerecht zaten. Maar verder niet. Brood & fruit eet ze gelukkig goed en verder groeit ze goed. Zo goed dat ze laatste keer wat aan de zware kant was bij het CB, en ze haar in september nog een keer willen zien (zucht...) Natuurlijk deel ik de 3D foto's met jullie
Lovely: Ja schrok er wel ff van. Daarna natuurlijk nog gewoon eigenwijs gaan stofzuigen en dweilen Denk dat dat ook wel bij de leeftijd hoort nu. Gelukkig eet ze wel goed brood en fruit Achhh, dat CB, heb er nu al zin in. NOT. Ik vind L. niets te dik hoor, voor wat ik zo op foto's kan zien. Zeik lui altijd daar. Leuk dat je hem met ons deelt Ik heb over ongeveer 2 wk m'n 2e groeiecho en ook een liggingsecho. Ben heel benieuwd hoe ze nu op de groeicurve zit! Vandaag trouwens 32 weekjes, jeeeej
Goedemorgen Meiden, Mijn vakantie zit er weer op ach nog 2 weekjes werken en dan heb ik verlof haha ik ga zo alles even bijlezen hoor en in mijn verlof ga ik dat gewoon iedere dag doen Was wel weer even wennen zeg vroeg uit bed om naar me werk te gaan heb ook echt een klote nacht gehad vannacht.. constant wakker enzo gister mijn babyshower gehad! was echt super leuk kei leuke bellypaint gehad ook
Zo het is wel heel veel hoor meiden haha onthoud ik nooit tot nu toe heb ik iets gezien over ontplopte navels die heb ik zoiezo al wel zie ook dat bij mij nog staat dat ik 7 augustus controle heb maar die heb ik verzet naar vorige week dus die heb ik al gehad haha volgende is 19 augustus er is wel lekker veel gekletst
@Soee Ja ze hebben altijd wat joh.. Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen had. Ging er heen om te wegen en meten en verder was alles goed. Ze heeft altijd tegen de bovenlijn aan gezeten, maar nu ze 2 zijn moeten ze het BMI berekenen en komt er ineens uit dat ze aan de zware kant is... Zo lang ik zeker weet dat hetgeen wat ze binnenkrijgt goed is, en het daar niet aan ligt, maak ik me ook niet zo druk hoor. @Mijngeluk Gaat opschieten! Kan me voorstellen dat het vanmorgen tegen viel
Ga even onze spulletjes pakken, Gaan zo richting mijn tante, neefje & nichtje die hebben een recreatieplas in de buurt, dus daar heen vandaag.
Hey meiden, Hoe is het hier? Lekker gekletst zie ik. Ben ik nou de enige die iedere week een buikfoto maak. Niet altijd op de zelfde dag maar wel iedere week tot nu toe xD. Hier schijnt ze ook al een hoop haren te hebben en lange haren. Ben benieuwd. Hier ook altijd handjes voor gezicht dus ik hoop niet dat ze er zo uit wil. @lovely veel plezier vandaag! Ik zit nog steeds aan huis vast omdat m'n hondje nog niet lekker is, ik heb ook wel zin om te zwemmen. Het is zo warm. Ook fijn dat je maar 2 dagen hoeft te werken! @xdoo lekker hoor saampjes weg, en alweer bijna op de helft! Gaat snel zeg!! @yasminn ik had ook heel zorgvuldig een lijstje gemaakt en ben daar 3 dagen ofzo mee bezig geweest en nu ben ik hem kwijt. Kan ik weer opnieuw beginnen. Maar het komt vast allemaal goed hoor! Kleertjes zijn ook zo bijgekocht/besteld als je voor je gevoel te weinig hebt als de baby er is. Komt allemaal goed! @soeee ow dat is schrikken zeg! Wel gezellig zon bbq. Yeej 32 weekjes. Gaat hard! @mijngeluk. Wat leuk een babyshower zeg! Heb je ook foto's van je bellypaint? Kan me voorstellen dat je even weer moest wennen aan het vroeg opstaan. Nog maar 2 weekjes en dan lekker verlof en kan je weer lekker bijkomen! Hier nu echt m'n eerst werklozen weekje. Best wel wennen maar jammer dat het zo warm is. Wilde wat dingen in huis doen maar ik kijk nu maar even hoe het gaat. Iig wel even alle was wegwerken. Fijne dag allemaal dames!!
Lovely: Heerlijk, geniet ervan! Nichelle: Eerst deed ik het ook braaf, maar al gauw niet meer omdat ik niet echt verschil zag ofzo. Doe het nu af en toe. Ja het is alweer warm hè. Denk dat ik ff snel de stofzuiger er doorheen haal en verder niets. Gister al uitgebreid gestofzuigd en gedweild dus vind het wel weer best. Hier: Even een flink dipmomentje dus ik kom ff klagen. Tranen beginnen alweer te stromen haha, slaat nergens op hoor. Maar zag m'n buik net in de spiegel en voel mezelf momenteel zó lelijk. Even niet zo blij met hoe die kleine m'n lichaam aan het verminken is. Ook al weet ik dat het een heel stuk lichter wordt. Achja, als ik d'r straks in m'n armen heb vind ik het vast wat minder erg
@ Lovely, Veel plezier! @ Nichelle, ik heb dat eigenlijk helemaal niet gedaan elke week haha zal er is een foto opzetten met de bellypaint.. ik hoop ook echt dat onze kleine veel haar heeft, het is veel te warm nou om iets te doen haha @ Soee, ahh meidd is het zo erg, ik denk idd dat je het wel vergeet als je straks je kleintje in de arme sluit hoor! maar ik begrijp je wel heb ik namelijk ook wel eens.. komt goed!
mijngeluk: Zie nu pas je andere post! Leuk, een babyshower en belly paint Fijn dat je bijna verlof hebt, begint op te schieten nu allemaal hè. Ja pfff, en die hormonen maken het ook niet beter hoor, zat ff te janken als een baby Ik wist wel dat ik het ging krijgen, ben daar heel gevoelig voor. Maar als het moment dan echt daar is en je er steeds mee geconfronteerd wordt dan is het gewoon ff klote
Ja daar heb je gelijk in ik heb het ook af en toe hoor en zeker nu de laatste weken nu ik echt dikker begin te worden haha en dan niet alleen mijn buik.. ik heb nu de instelling dat mijn vriend en ik gewoon heel erg hard gaan sporten zodra ik bevallen ben haha hij wil wel mee doen dan
Nou meiden zoals belooft een foto ( let niet op de haartjes heb daar echt last van sinds de zwangerschap haha)
Heel mooi hoor!! Geboorteplan: Heeft iemand van jullie het geboorteplan al klaar? Ik heb hem zojuist geschreven. Wie weet wordt hij nog wat aangepast, maar het belangrijkste staat er in ieder geval in
@mijngeluk wauw mooi hoor! Echt leuk. @sooee ja ik herken je gevoel, geen striae nog maar ik ben net zo stom geweest om op de weegschaal te gaan staan. Had ik beter niet kunnen doen want ik voel me er al de hele ochtend verschrikkelijk. Ik ga binnenkort ergens beginnen met mijn geboorteplan. Heb het er wel al met manlief over gehad en belangrijke dingen besproken. In week 33 moeten we het met de vk bespreken dus dan wil ik hem voor het grootste deel af hebben.
Nichelle: Aaah, hoeveel ben je nu in totaal bijgekomen? Kilo's vind ik niet erg, die zijn er hopelijk zo weer af en scheelt dat ik er tot nu toe weinig aan heb, maar snap dat dat voor jou natuurlijk heel anders ligt. Knuf