Goedemorgen meiden, Fijn dat je aan 1 stuk door geslapen hebt Soe! Succes bij de VK. L. voelde zich gisteren weer een stuk beter in de middag. Heeft ook weer gegeten en alles bleef erin. Ze ligt nu nog lekker te slapen. Om 8.30 belt de vrouw van de kraamzorg voor intake dus hoop dat ze nog even blijft slapen
Oh lekker suf ik las te snel en zie dat je dus wel al vanaf 5 uur wakker bent Das dan weer minder. Hopen dat je het nog kan inhalen!
Fijn dat ze zich beter voelt Ja ik slaap al een tijdje niet meer dan 4-6u per nacht. Straks toch maar ff aankaarten. Succes met de intake, vast zo gepiept!
Heb net ff wat besteld nog! Vond deze al heel lang leuk, maar vond 23,95 te duur. Nu was 'ie in de sale voor 11,98 Is van Z8.
Lovely: Ja ben er blij mee! Weet eigenlijk helemaal niet hoe Z8 valt, jij? Oh mooi, kun je dat ook weer wegstrepen
Ik heb geloof ik alleen jasjes/jacks en jurkjes van Z8 gehad, die vielen gewoon normaal, eerder wat kleiner dan te groot ieder geval. Shirtjes heb ik geloof ik niet gehad eigenlijk.
Ah okee Nou heb maat 56 besteld, prima hoor. Zijn ook dingen die je goed weer door kunt verkopen, haha!
@Soee Ja zeker als het weinig gedragen is zoals in die maat. Ik deed altijd pakketten maken van bijv. maat 56 of maat 62 en dan met alle merk kleertjes of alle 'normale' kleertjes zoals Hema, H&M enzo. Of bijvoorbeeld met Noppies setjes maken en dan per pakket van 4 setjes erop zetten. Vond het zo'n gedoe om elk kledingstukje apart erop te zetten en dan voor elke paar euro naar de post te lopen. Maar goed... de kindjes zijn nog niet eens geboren en wij hebben het al over kleding verkopen hahaha!
Lovely: Hahaha ja sssstt Eerst wil ik d'r lekker in dit shirtje zien! Jij alweer bijna 30 weken, ik bijna 33! Gaat snel ineens vind ik. Zeker als ik bedenk dat we toch nog een paar dingen moeten doen. Denk steeds: ach, nog tijd zat. Maar zul je altijd zien...
Van mij mag het wel opschieten, ben er wel klaar mee eigenlijk Niet zo zeer lichamelijk ofzo, maar ik vind het wel mooi geweest, ben veel te nieuwsgierig en wil gewoon dat ze er is Heb er (tot nu toe) ook geen moeite mee met het idee dat dit waarschijnlijk de laatste keer is dat ik zwanger ben. Misschien komt dat nog wel. Hier nog een paar spulletjes die we moeten kopen (uit mn hoofd verzorgingsproducten, molton voor de wieg...en nog iets maar ik weet niet meer wat haha). Verder nog alles wassen, en de babykamer af maken. Dus het zijn echt de laatste dingetjes.
Ja ik ben ook heel nieuwsgierig, maar tegelijkertijd ook wel een beetje bang. Bang voor de bevalling, bang of ik het wel "kan" (het mama zijn). Ja hier ook de laatste spulletjes kopen, wat verzorgingsspullen inderdaad, ook molton voor de wieg. Eén plint moet nog geverfd worden en wat delen muur die bijgewerkt moeten worden enzo. Commode is nog niet helemaal af. Poeeeh ik stop maar gauw, lijstje wordt te lang
@soeee zou het zeker bij de vk aankaarten hoor dat je zo weinig slaapt! De visjes vond ik helemaal niks. Kriebelt als de pest. Manlief vindt het wel lekker en had er maar weinig voor betaald (vakantieveilingen) dus dan is het wel leuk om te proberen. Ik vindt het soms ook wel eng hoor. Maar het zal vast allemaal goedkomen en we worden vast allemaal super ouders. @lovely fijn dat de kraamzorg ook is geregeld. Dat is wel lekker! Ik herken je gevoel ook wel hoor. Ben zo benieuwd dat ik niet kan wachten tot het zo ver is. Ik heb van de week m'n lijstje weer opnieuw gemaakt en ik moet toch nog wel veel hebben zeg! Heel veel dingen zijn luxe artikelen maar dan nog is het wel veel, had ik niet verwacht! Ag ja komt vast goed en kan veel dingen ook eventueel na de bevalling kopen.
@Soee Joh, dat komt vast helemaal goed! Ik heb er echt vooral veel zin in, behalve de bevalling dan haha! Maar de periode daarna wel. Haha, ook nog genoeg laatste 'kleine' dingetjes dus. Me vriendin appte toevallig of we over 2 weken op zaterdag naar Babypark ofzo konden gaan. Ze wilde die Lief! wipstoel voor ons gaan kopen, maar ik heb al gezegd dat ik dan te gek vind en sowieso de helft wil betalen Dus ga dan ook maar meteen alle laatste spulletjes kopen, de verzorgingsspulletjes bijvoorbeeld. @Nichelle Wel handig dat je een lijstje hebt ieder geval. Komt vast goed inderdaad.
Hier druk aan het opruimen en schoonmaken geweest. Zit nu eindelijk een half uurtje op de bank, L. slaapt gelukkig dus even niks doen.
Nichelle: Haha ik heb het nog nooit gedaan, lijkt me wel lekker Ja komt vast allemaal goed met al deze top-mammies in spé! Lovely: Ah wat lief van je vriendin! En gezellig om samen naar Babypark te gaan! Hoe ziet die wipstoel eruit? Haha je maakt goed gebruik van je vrije dag dus! Hier: Beebje weer goedgekeurd. De vermoeidheid en duizeligheid horen erbij zegt ze. Moet nog iets rustiger aan doen en nog meer m'n rust pakken, vooral 's middags. Verder is ze al mooi ingedaald, dus vandaar die buikpijn van de afgelopen dagen
@Soeee Roze natuurlijk Hahaha! Zal even een plaatje opzoeken... Fijn dat alles goed was! & dat de buikpijn ook te verklaren is. Ben benieuwd hoe onze dame er bij ligt volgende week.
Ooh soeee wat vervelend zeg hopelijk trekt het snel weg!! Goed je rust pakken meis Lovely gaaf zeg!! Echt super leuk die wipstoel..