Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Stelletje kletskousen!!!

:D

2. Lovely24

@Soeee
    Ja grappig he?!
    Ben nu al benieuwd wie van ons de 21 oktober gaat halen, of er zelfs overheen gaat :D
    Ik was vorige keer ruim een week te laat, dus ik verdien wel een weekje eerder dit keer :p

@Yasminn
    Hé, jij was van het topic over je echo toch?!
    Heb met je zitten kletsen over de Bugaboo :p hahaha!

@Prinsessa
    Ben benieuwd, bewaar je lijstje ergens, kun je checken of je gelijk had :D
    Mooie buik trouwens!!

@Woman
    Geloof dat ik tot nu toe de oudste ben :p
    Ben 'al' bijna 25, maaaar dan wel bijna moeder van 2, dus dat is toch best jong :D

3. Lovely24

Moet eigenlijk ook buikfoto's gaan maken, maar helaas is het grotendeels gewoon van mezelf.
    En na mijn dochter is het een slappe hap geworden, dus ben er nog niet zo blij mee :(
    Ik denk wel dat mijn buik boller is dan normaal, want kan hem ook moeilijker inhouden, of ieder geval, het kan wel, maar heeft geen zin.
    Alleen is het nog wel zacht.

Heb s'avonds een harde plek boven en rond mijn navel, net als dat ik bij mijn dochter had toen haar voet of billen ofzo er wel eens lag haha! Dus dat zullen dan wel darmen zijn ofzo.

4. Lovely24

Nou ben weer bij gelezen :D

Hier dag 1 er alweer op zitten, op naar dag 2 en 3 en het weekend :p

@Soeee
    Nog 3 kwartier!!!

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier ook nog een malse buik hoor :) is mijn eigen buikje dat nog niet genoeg gerokken wordt :) in de avond voel ik ook heel erg goed mijn baarmoeder als een harde ballon zitten.. Best wel een raar gevoel!

6. Lovely24

@Toekan
    Ik probeer het te voelen, maar ik voel het niet.
    Nu heb ik ook een litteken op mijn buik, wat altijd wat harder voelt, dus maakt het ook lastiger.
    En geloof bij de eerste paar echo's zei de VK ook dat het best diep lag.

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ow dan is het inderdaad moeilijker... Ja op zich weet ik het niet zeker natuurlijk, maar het is echt een ballon die onder mijn schaambot vertekt en zo stopt een vingerlengte onder de navel ongeveer.... Lijkt me dan de baarmoeder, kan dat?

8. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ahh haha bij mij is het gewoon erg hard gegaan. Mijn moeder had toen ze zwanger was van mij en mijn zusje ook echt nog niet met 12/13 weken zo'n buik..

Haha mooie taart he :D Ik heb nog steeds trek in een marsepeinen taartje, lekker gevuld met verschillende vullingen. Hmmm :) Misschien moeten we een keer een high tea doen?! Volgens mij kan dat in Den Haag of Delft echt leuk!

En pfff tweeling :):) Ik denk nog steeds 1 kindje haha. Hoe voel jij je vandaag?

Ik ben ook zo benieuwd :D!!

Super leuk zeg :D Je hebt al iets om naar uit te kijken in ieder geval. En volgens mij is Lovely inderdaad de oudste haha, en Lautje de jongste.

Ik heb ook wel vet op mijn buik hoor :) S'avonds heb ik echt een hard buikje. S'ochtend wat minder..

En heb jij al meer zin in bepaald soort eten?

Hahah best wel he ;)

Haha, toekan heeft haar voorspellingen inmiddels ook gedaan :p We denken er op 1 iemand na hetzelfde over haha. Ben benieuwd of we gelijk hebben..

Dankjewel :D Wat lief!

Ahg, had je bij je dochter later een buikje of al wat vroeger? Ik heb zelf trouwens nooit echt een super platte, strakke buik gehad. Altijd wel een beetje vet erop haha.

Ik heb die harde plek ook! Vooral aan de bovenkant is het echt keihard!

9. Lovely24

Ja hoor dat kan best kloppen, met deze termijn.

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Nou dat is dan nog helemaal niet oud idd!!!! Ik ben straks 23,5 als ik moet bevallen... :O haha! En dan heb ik dus nog "maar" 1 kindje.
    Mijn buik is ook nog niet fotogeniek genoeg. Meer vet dan daadwerkelijke inhoud :p maar goed, ben nog niet zo ver.

11. Prinsessa

Ik zit lekker aan de beschuitjes met muisjes. Had er opeens zo'n zin in! En door de aardbeienschelpjes van Soe staan er ook twee vruchtengebakjes in de koelkast... oei oei oei.. :p

12. Lovely24

@Prinsessa
    Ja ben ook nooit echt superstrak geweest hoor :p
    Maar na de bevalling van mijn dochter is het wel erger geworden en ook niet meer beter geworden na al die maanden.

Merk dat ik het dit keer ook lastiger vind om te zien als ik ben aangekomen ofzo, tot nu toe 2 kilo. Wat ook gewoon van wat minder goed eten kan zijn, ben daar nogal gevoelig voor.
    Ben bij haar zo'n 20 kilo aangekomen, en hoop dat niet nog een keer te hoeven...

Maarre je gebakjes klinken erg lekker hoor!
    Ik doe het maar met een sinaasappel vandaag :D

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    En welke kleur heb je genomen? Roze of blauw?:p

14. Lovely24

Haha ja inderdaad welke kleur
    Dat is vast een teken :p

15. Prinsessa

Ja, dat kan ik me zeker voorstellen! Ik vind het wel knap dat je er wel mee bezig bent want juist als zwangere kan je opeens zoveel trek hebben in slechte dingen. Ik kan daar nog wel iets van leren denk ik. Niet dat ik losgeslagen ben en alles eet wat los en vast zit maar ik eet wel regelmatig lekkere dingen :)

En die sinaasappel van jou klinkt ook heerlijk, ik heb overal trek in :) Lekker groot glas versgeperste jus.. hmm!

Hahah :D Mijn moeder heeft de beschuitjes en muisjes gehaald en belde me speciaal nog om te vragen; 'Welke kleur?' en ik zei toen 'Kies jij maar!' en toen zei ze 'Nou, dan wordt het blauw.. dat is neutraal' :(:(:( Haha.. nou, oke, blauw it is!

16. Prinsessa

Nog een kleine 10 minuutjes! :D Ah wat zal ze zenuwachtig zijn!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hahaha wat een gekke kronkel van je moeder! :p

18. Lovely24

@Prinsessa
    Ja dat klopt wel hoor!
    En dan hetgeen waar je trek in hebt overheerst zo erg dat je het gewoon moet eten omdat je er anders gewoon bijna over gaat dromen ofzo :p

Maar goed, bij mijn dochter heb ik mezelf uiteindelijk dat vrijkaartje gegeven, en dat kostte me dus meer dan 20 kilo..
    Combi van gevoelig voor aankomen en eigen schuld dus.

19. Lovely24

Hadden ze geen oranje Koninginnedag muisjes :D

20. Lautje93

Lautje93 Lid

15 nov 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zelfs zenuwachtig voor soee hihi hoop dat ze t goed kunnen zien!

Deel Deze Pagina