Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

justxme: Honden zijn inderdaad leuk om te hebben! Maar je moet er wel heel veel extra door schoonmaken hoor, zo ervaar ik het tenminste. Die kleine van ons verhaart nooit, onze boxer wel, die zorgt voor de troep :p Ja 33 weken al, gaat inderdaad wel snel. Ik hoop ook dat m'n tante gelijk heeft!

Jammer dat je vriend en je ouders het kapstokje niet leuk vinden :( Hoewel ik me alleen wat van de mening van m'n vriend wat zou aantrekken in dit geval, haha :p

mijngeluk: Hmm vervelend, ook indalingspijn? Lekker hoor, dat jullie samen naar Centerparcs gaan, nog ff weg met z'n tweetjes :)

Yasminn: Hoe lang heb je er nu last van? Ik had 4 dagen achter elkaar echt constant die menstruatiepijnen, of nouja, dat gevoel iig :p Niet fijn, maar ook dat is voor een goed doel, haha.

Jeetje wat een actie van Babypark zeg, vind het echt zó not done. Ik had denk ik de media erbij gehaald, brief naar Kassa en/of Radar enzo. Wat denken ze wel niet. Weet niet of ik die man heelhuids mijn huis uit had kunnen laten gaan, hihi :D

Bailief: Ja vind het wel een gek idee hoor, dat het nu echt niet lang meer gaat duren (hopelijk!) :) Haha fijn is dat soms, om ff puin te ruimen. Of iig, als het achter de rug is dan, haha. Ik merk ook echt aan m'n lichaam dat ik teveel heb gedaan vandaag. Eigen schuld, dikke bult :p

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hi meiden, ben ik weer!

Ik ga op wat dingen reageren, maar niet op alles hoor! Wordt zoveel gepraat hier haha.

Bailief: Welkom! Hoe gaat het nu met je? Begin vd zwangerschap ging niet zo lekker las ik.. Leuk hondje heb je zeg!

xxYasmina: Welkom! Hier nog een 24 jarige aanstaande mama..

Prinsessa: Dat was even schrikken meid! En hoe gaat het nu?
    Ziet er allemaal al leuk uit hoor op de foto, schattig!

Soeee: Ben benieuwd of ze gelijk heeft! Komt nu dichtbij he??

Mijngeluk: Bijna verlof voor je, lekker hoor! En nog even een lekker weg naar CP, heerlijk!

Yasminn: Wat ontzettend balen dat het nog steeds niet goed is zeg! Ik snap wel dat je het zat bent ja.. Persoonlijk had ik toch niet akkoord gegaan. Maar ik snap best wel dat je na zo vaak zoiets hebt van laat maar zitten klootz#kken. Zie je het plekje goed??

Toekan: Wat rot van je rug/bekken zeg.. Genoeg rust pakken en stapje terug nemen is misschien ook verstandig? Ga je naar de fysio?

Hier: 2 dagen in Belgie geweest. Was wel even lekker. Maar was wel blij weer thuis te zijn. Ik ben ook echt kapot. Vrijdagavond en nacht had ik vreselijk veel pijn in onderrug en constant menstruatieachtige krampen. Geen regelmaat, maar wel vaak. Ik kon er niet van slapen. Later in de nacht nam het af, maar we moesten om 5uur eruit dus ik had nauwelijks geslapen toen we richting Belgie gingen.. Maar wat het was? Ik denk van het indalen of voorweeen ofzo.. Nu heb ik alleen nog steeds die krampen onderin buik. Maar wel wat minder dan vrijdag.

Hier morgen 35 weken. Over 2 weken mag ik al gerust thuis bevallen. Ik ben benieuwd wanneer onze kleine zich meldt! Ik hoop niet later dan 40 weken (maar laat ik er maar wel vanuit gaan).. ;)
    Volgende week (met 36 weken) gaat het bed op klossen en zetten we het wiegje in onze slaapkamer, weer een stapje dichterbij!

3. soeee

soeee Niet meer actief

Miranti: Ja gaat snel nu hè, bij jou al helemaal :D Wou dat ik morgen 35 weken was, hihi.

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in België :) Wel wat minder dat je zo'n last had, klinkt inderdaad als indalen.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Je moet inderdaad veel meer schoonmaken met een hond erbij! Dat is toch echt wel de minder leuke kant. :p

Prinsessa, ik was helemaal vergeten te zeggen dat ik de spulletjes die ik zag op je foto al zo schattig vind. Echt lekker meisjesachtig.

Miranti, dankjewel! Nu gaat het gelukkig prima. Jij ook al bijna toe aan bevallen zie ik. Wat spannend! Ben je van plan thuis te bevallen omdat je het bed op klossen zet of moet dit standaard? Kan maar zo zijn dat ik nu een heel domme vraag stel :p maar het is mijn eerste keer haha.

5. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Even proberen te reageren. Zit via mijn telefoon :p

6. Lovely24

@Prinsessa
    Schrikken, gelukkig was alles goed.
    Was al een stukje van je slijmprop misschien? Volgens mij kun je die al best vroeg in stukjes verliezen geloof ik.

@Soee
    Heb hier nooit echt een badjasje gebruikt.
    Pas rond maat 86 weleens. En dan bijvoorbeeld met zwemmen ofzo. Dus eigenlijk heel weinig.

@Yasmin
    Is het niet je schaambot wat zeer doet? Dat heb ik namelijk ook.
    Kunnen best soort indalingsweeen zijn maar ook je bekken natuurlijk wat daar allemaal zit.
    Wat een gedoe zeg met Babypark!
    Snap dat je het zat bent maar netjes is het niet.

Zou nog kijken of je nog ergens een vette klacht tegen die bijdehante monteur kan indienen. Heb je zijn naam?

@Justme
    Jammer dat hij het niks vindt.

Moet eerlijk zeggen dat dat soort dingen hier altijd wel makkelijk gaan.
    Koop eigenlijk ook gewoon wat ik wil. Vraag bijna nooit of mijn vriend het leuk vind of niet :p
    Maar volgens mij maakt het hem ook niet zoveel uit.

7. Lovely24

@Miranti
    Welcome back!
    Gaat echt opschieten zeg!
    Zo spannend ook dat je niet weet wanneer hij geboren gaat worden.
    Maar idd ga maar van de 40 weken uit of misschien wel langer haha

@Bailief
    Hier is het ook ivm de controles en bed verschonen enzo dat je bed tussen de 70-90cm hoog moet staan volgens de Arbo regels voor de kraamhulp.

Had de vorige keer wel klossen maar nu hebben we een ander bed en zie het met fit bed niet zo zitten.
    Dus leen een extra matras van mijn ma die erop kan voor eventueel de controles en verschonen kan mijn vriend dan doen. Mocht de kraamhulp het niet doen ivm de hoogte.

8. Lovely24

Nou gelukt geloof ik :p :D

Lig lekker in me bedje.
    Eerste dag werken zit er weer op.
    Merk wel verschil dat ik nu dus wel moe ben en denk veel makkelijker in slaap val zo dan gisteren bijvoorbeeld.
    Dus geen middagdutjes meer voor mij denk haha. Tenzij ik het echt nodig vind.

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Miranti: Gaat lekker hard he. Nou morgen alweer 35 weken.
    Ben ook zo benieuwd wanneer onze meisje nou echt komt.

@bailief: Helaas wel ja. Dit is al poging 4. @ Soe: het is allemaal al bekend bij Babypark. Ze weten het maarja je kan kiezen of vervangen of een giftcard.
    Met dat vervangen gaat t niet opschieten. Gelukkig zie je t plekje niet direct maar zit t onder de rand. Maargoed.

@Lovely: heb al klacht ingediend dit is het resultaat na mijn klacht dus. Ik weet het niet wanneer ik loop het is echt helemaal onderin in me buik. Dat kan t ook best zijn. Voel t wanneer ik loop.
    Nu beginnen de klachten en de pijntjes. Als t maar iets normaal is.

Kan me voorstellen dat je met 2 honden extra moet schoonmaken. Wij hadden eerst een poesje nu niet meer. We waren te weinig thuis om aandacht te geven. Ik vond dat zo zielig.
    Nu helemaal geen huisdieren meer. Misschien later voor onze meisje.

@Hier: Vindt het ook lekker snel gaan. helemaal niet erg.
    Merk wel dat t nu zwaarder word maar ben gelukkig fulltime thuis dus kan genoeg rust pakken.
    Morgenavond ga ik na een voorlichting over bevallen. Ben benieuwd.

10. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Dankjewel! :D Haha, ik ben ook heel benieuwd hoe het eruit ziet met behang. Zal er uiteraard foto's maken als het erop zit.

Ah wat leuk :D Heb je al leuke ideetjes opgedaan?

Inderdaad verstandig om het toch maar wel te doen, je weet maar nooit. En nogmaals hopen dat je er niet al teveel last meer van krijgt joh, lijkt me erg rot.

Super dat de verbouwing zo opschiet! In ieder geval hard aan de slag alvast en maar hopen dat de bouwvergunning snel binnen is. Het wordt vast een prachtig huisje voor jullie drietjes!

Wat schattig! Ben benieuwd naar de rest van het kamertje uiteindelijk!

Dankjewel :D! Haha, ja schattig hé? Echt lekker zacht en natuurlijk roze haha.

Hoe was je dag vandaag trouwens qua moeheid?

Dankjewel! Ik ook heel erg haha. Ook leuk om allemaal verschillende stijlen kamertjes te zien in dit topic.

Wat vervelend dat je zoveel last hebt, ik zie dat je 16 augustus de liggingsecho hebt, is dat gewoon bij de verloskundige of moet je dan ergens anders naartoe? Anders zou je het dan gelijk even kunnen doorgeven..

Hahaha, heb je nog een beetje kunnen slapen?!

Ik heb eigenlijk geen idee, het lijkt me op zich wel handig voor net uit bad/douche.. even lekker inwikkelen en dan afdrogen.

Wel echt super schattig dat badjasje :D

33 weekjes alweer :D!! 4 weken klinkt wel HEEL erg dichtbij hé?

Wat spannend zeg, snap heel goed dat jij het helemaal niet erg zou vinden als ze rond de 37 weken komt :D Ben benieuwd!

Klinkt mooi dat muurtje! Ben benieuwd hoe jullie het voor de rest gaan aankleden :D

En vind het kapstokje schattig! Wat vind je vriend wel mooi?

11. Prinsessa

Dankje meis! Ja, dat is leuk hé? Wij gaan ook voor zo'n soort plankje boven de commode met haakjes. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe het er bij jullie uit komt te zien uiteindelijk als alles helemaal af is! En hoop dat je toch nog een mooi kleedje vind hoor. Heb je de oude al op Marktplaats gezet?

Dat meen je niet! Wat super slecht zeg! Dat ze het niet even controleren voordat ze zoiets meegeven ;) Super slecht. En een giftcard van €25? Wat is dat voor een belachelijke oplossing? Alsof dat blad €25 kost? Kan je 'm wel besteden in de webshop of moet je dan ook echt naar een winkel? Je hebt waarschijnlijk honderden euro's voor dat kamertje betaald, dat is toch geen oplossing.

Ik herken de frustratie echt heel erg, heb het natuurlijk ook gehad met Babydump toen. Je word er zo geïrriteerd van! Gelukkig is de schade niet heel erg duidelijk, maar het blijft vervelend natuurlijk.

Heb je nog lekker geslapen? ;) Tot nu toe wordt het kamertje hier wel hoe ik het in gedachten had.. maar ben benieuwd naar het behang straks haha.

Fijn is dat dan hé? Weer alles lekker opgeruimd :D En nu lekker relaxen haha. Zijn jullie ook nog wat verder gegaan met het kamertje?

Dankjewel! :)

Fijn om dan weer lekker thuis te komen hé? Kan me voorstellen dat als je zoveel voelt rommelen het al helemaal prettig is om weer gewoon in je eigen omgeveing te zijn. Misschien inderdaad last van het indalen, zou best goed kunnen. En voorweeën kan natuurlijk ook heel goed met dit termijn!

Jeetje, over 2 weken zou het al mogen gebeuren.. wat gaat dat dan hard hé? Hoop voor jou ook dat je niet al te lang hoeft te wachten zodra het mag, voor alle dames hier trouwens!

Haha, dankjewel :D!! Inderdaad lekker girly, maar heb expres niet gekozen voor een roze muur. Het behang had je volgens mij al wel gezien? weet het even niet meer zeker, maar dat is ook niet roze. Qua accessoires is het dan weer wel heerrrrlijk roze haha.

Lekker slapen strakjes, is ook veel fijner om zo in slaap te vallen vind ik. Dan ben ik zo weg :p

Slaap lekker voor straks alvast haha!

12. Prinsessa

Dankjewel lieve meiden!! :) Hier gaat alles gelukkig helemaal goed. Voel me gewoon goed en geen last meer gehad van slijmverlies. Inderdaad een stuk van de slijmprop, maar gelukkig zegt dat niks over wanneer de bevalling start. Mag nog wel een weekje of 7 duren haha.

13. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@prinssesa erg mooi tot nu toe wat ik zie.(babykamer)

@all poeh heey dat is veel bij te lezen :eek: ik staak toch hihi.

@hier het is nu god zij dank rustig in me buik.
    Ipv last van me buik ben ik nu verkouden hahaha.
    Hier druk met de kinderkamer.
    Wij doen lekker gek dit keer geen roze hier :)
    Nog paar kleine dingen en dan zijn we klaar.
    Gordijnen besteld deze moeten nog komen en beter decoreren.

14. Prinsessa

Bekijk bijlage 343646 Bekijk bijlage 343645
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - xxYasmina (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Merel123 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 11 december 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 Zwanger van een: Meisje!

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Yasminn: 13 augustus - Voorlichtingsavond bevalling
    - Nichelle: 14 augusuts - Controle verloskundige
    - Lovely24: 15 augustus - Groeiecho & controle verloskundige
    - Miranti: 15 augustus - Controle verloskundige
    - xxYasmina: 15 augustus - Termijnecho
    - Yasminn: 16 augustus - Liggingsecho
    - Prinsessa: 16 augustus - Groeiecho
    - Bailief: 16 augustus - 20 weken echo
    - Mijngeluk1992: 19 augustus - Controle verloskundige
    - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding
    - Littlewonder23: 22 augustus - Groeiecho & Controle verloskundige
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Prinsessa: 28 augustus - Controle verloskundige
    - Soeee: 29 augustus - Groeiecho, liggingsecho & controle verloskundige
    - Nichelle: 2 september - Rondleiding ziekenhuis
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Zo, daar is ons lijstje weer! :)

Hoe was het vandaag Toekan?

15. Prinsessa

Dankjewel lieve meid!

En gelukkig gaat het allemaal goed met je buik! Bijna 30 weken alweer :D

Ben heel erg benieuwd naar jullie kamertje, plaats je foto's als 'ie af is?

16. littlewonder23

#3656 littlewonder23, 12 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2013
    Ik maak snel een foto via de iPad en dan haal ik het er af.
    Ivm vrienden en familie die op zp zit.;)

Ik heb het in me album gezet.

(Hoofd kleur,rood me witte stippen :Dhaha en der naam van de muur + commode gehaald)

17. littlewonder23

Ik haal hem er weer af sorry.

18. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @littlewonder: jammer heb je kamertje gemist. vervelend dat je verkouden bent.
    @princessa: Voor op de lijst had ik trouwens nog 21-08 kraamzorg om 13:00 uur. Ja, ben zelf op benieuwd hoe me kamertje is al t helemaal af is. wacht nu op mijn boompje. Kleedje gevonden nu van ikea alleen hij is te klein ga er 2 halen en tegenelkaar aan proberen te naaien. Even kijken naar een crea oplossing.
    ik ga dus haakjes halen voor onder t plankje, mijn plankje is gewoon strak daarom.

@Hier: Nicht gaat op vakantie voor 2 weken even bij haar langs geweest en gedag gezegd. Zo maar richting bedje maar heb geen slaap haha

19. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    en heb honger :( erg he. Beter dat ik niks eet om dit uur.

20. Lovely24

@Littlewonder
    Zet hem anders op de FB pagina. Die is privé ;)

@Yasmin
    Je bent er maar druk mee in je hoofd he met dat kleedje ;)

Hier valt de kamer tot nu toe eigenlijk wel ruimer dan ik dacht. Maar er staat nu natuurlijk alleen nog een ledikantje in :p

Deel Deze Pagina