Hier alweer wakker en gedoucht. Straks om 7.30 weer beginnen. Daarna bij mijn ouders eten, lekker makkelijk!
@ Prinsessa, dat zal wel even schrikken zijn geweest zeg! het mag idd nog wel even blijven zitten! @ Soee, Ja ik denk het wel indalingspijn teminste ik hoop het haha bij mij mag het namelijk ook nog wel even blijven zitten @ Miranti, ja bijna verlof! jij bent al 35 weken joh gaat echt snel he @ Yasmin, heb wel echt zin in het weekendje weg vind het ook wel eng toch zo ver weg
Lovely: Haha had al wel zoiets gedacht, dat een badjasje nog niet veel gebruikt wordt als ze zo klein zijn, maar hij is zo schattig Toch maar naar m'n verstand luisteren dan, en niet naar m'n hormonen, haha. Jij lag vroeg in bedje gisteravond, lekker hoor. Werk ze vandaag Yasminn: Haha, hopen dat je na die voorlichting van bevallen niet helemaal bang bent Fijn dat je nu iets bij de Ikea gevonden hebt, wordt vast mooi allemaal! Prinsessa: Mijn dag gister qua vermoeidheid was ruk Had 5 uur geslapen en veel te actief in het huishouden geweest, dus eigen schuld! Vannacht best redelijk geslapen. Jij ook? Ja klinkt echt dichtbij nu, super spannend! Heb trouwens nog iets voor het lijstje: 26 augustus - voorlichtingsavond bevallen Jottum... haha Littlewonder: Fijn dat je buikie nu rustig is, houden zo! mijngeluk: Ja precies, lekker nog een paar weekjes laten zitten die beebjes van ons! Hier: Vannacht wel redelijk geslapen. Maar m'n energie is vast zo weer op, dus ik juich niet te hard. Straks met vriendlief ff lekker babyshoppen, moeten nog wat kleine maatjes hebben. Hopelijk vinden we nu wel wat. We gaan wel lekker overdekt winkelen, aangezien er net een dikke plensbui was. Hoewel het zonnetje nu alweer schijnt Vandaag is in Tunesiƫ de nationale dag van de vrouw, om de gelijkheid tussen mannen en vrouwen te vieren (sinds 1956 hebben vrouwen daar dezelfde rechten als mannen), dus vriendlief mag extra lief voor me zijn vandaag Haha, ook al is 'ie nu in Nederland, gewoon verwennen dat zwangere kippie van hem! Fijne dag meiden
@Soe: Veel plezier met winkelen! Ik merk dat ik heel veel dingen online makkelijk vindt. Best veel online gekocht eigenlijk. Maar wij gaan binnenkort ook het hele lijst af wat we niet hebben. Zo lief ml zit meer te stressen als ik, hij zit al 2 dagen schat we moeten wel de 112 tas klaar hebben liggen voor t geval dat. Je weet t maar nooit Wil even van t weekend kraamboekje halen waar bezoek in kan schrijven. en bedankjes. Dames moet ik geboortekaartjes nu al bestellen en dan op t moment doorgeven. Ik wil graag een met foto. Ik dacht kan toch pas als je bevallen bent? @Hier: Lkkr geslapen. Zo even schoonmaken en miss dat ik lkkr lui een filmpje kijk.
@Yasmin Moet je even kijken waar je gaat bestellen. Bij sommige hoef je alleen de laatste gegevens door te geven via de mail. Maar bijv bij Kaartje2go ontwerp je het kaartje zelf en kan je gewoon na de bevalling de kaartjes bestellen. Ik bestel ze dit keer bij Geboortekaartje.nl
@prinsessa he wat schrikken zeg! Hoe voel je je nu? Laat die kleine nog maar even zitten hoor! @justme schattig kapstokje! Ik ben gek van uilen al heel lang! (ben ook grote harry potter fan) maar manlief heeft er helemaal niks mee dus dan houdt het op. @mijngeluk lekker hoor bijna verlof! En ook nog even weg met je mannetje leuk hoor! @yassminn Pfff wat een gezeik zeg! Ik had die gast allang een knal voor z'n kop verkocht. Kamertje is wel iets anders als ik had bedacht maar wel redelijk hetzelfde. @miranti spannend zeg! Komt nu echt dichtbij! @lovely haha hier kan ik niks kopen zonder dat het langs manlief gaat, hij wil overal in meebeslissen en is overal bij betrokken, leuk maar ook wel irritant soms omdat we niet dezelfde kledingstijl hebben. @littlewonder jammer je kamertje gemist! @soee veel shopplezier vandaag! @yassminn man en ik hebben nog discussie over het geboortekaartje wat voor foto en welke tekst enzo. Meestal kan je ze al wel klaarzetten en krijg je de enveloppen ook al enzo en na je bevalling hoef je alleen de gegevens aan te passen en de foto erin te "plakken". Zou er dus nu wel al naar kijken als ik jou was. Ben alleen de site vergeten van de kaartjes waar wij gaan bestellen. @hier erg moe, heb echt een dipje denk ik, kan de hele dag wel slapen en ben dan s'avonds weer moe. Dus ga zo maar weer even een dutje doen. Heb sinds vannacht ook steeds rare pijnlijke krampen/steken in m'n buik en onderrug. Hoop dat dat snel over gaat want het voelt niet echt lekker zeg maar. Owja hier 30 weekjes vandaag! Nu mag ik echt beginnen met aftellen.
Prinsessa, vriend is vandaag bezig gegaan met het kamertje. We gaan het toch wat versnellen want zijn oma komt over 2 weken vanuit Iran en het lijkt ons heel leuk om haar dan al een groot stuk te kunnen laten zien. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of ik je behang gezien heb. Sorry, ik vergeet echt alles namelijk. Stond dat op die link met dat plaatje die je mij al eerder gestuurd had? Soeee, veel plezier met winkelen! Leuk trouwens, ook een gemixt kindje als ik het goed zie. laat je maar lekker verwennen nu je er gebruik van kunt maken! Yasminn, leuk zo'n kraamboekje. Ik ben dat nog nooit tegen gekomen maar het lijkt mij ook leuk om te hebben voor haar. Hier, gisteren lag ik al om 9 uur in bed en vanmorgen om half 10 kwam ik er weer uit. Had het nodig geloof ik!
Nichelle, wat vervelend die buikkrampen en dan ook nog eens zo moe. Misschien helpt een kruik een beetje?
Lekker geslapen hier, zometeen misschien nog wel even een dutje doen. Merk wel dat ik echt altijd wakker word met enorme honger, dus heb bij de poelier twee broodjes gehaald; 1 Grieks broodje met kip en sla enzo en een lekker sausje en 1 Portugees broodje met kip, sla, ander sausje. Nu propvol haha! Het behang is besteld, dus hopelijk morgen binnen Het wordt dus dit behang op 1 muurtje: Bekijk bijlage 343764 Bekijk bijlage 343765 Verder nog een Koeka wikkeldekentje gekocht, letters (haar naam) voor op de muur boven het ledikantje en nog een legging/rokje. Kan alleen de foto's pas toevoegen in het volgende bericht.
En de rest van de spulletjes: Bekijk bijlage 343771 Letters die ik besteld heb zijn gewoon wit trouwens.
Geeft niet Zoals Lovely al zei kan je 'm ook in de FB groep plaatsen! Klinkt wel erg leuk trouwens! Zal het erop zetten Wat voor boompje heb je precies besteld? Dat zou inderdaad wel een goede oplossing zijn, toch? Heb even op de Ikea site gekeken en zie een paar roze kleedjes, ben benieuwd welke het is! Nog lekker kunnen slapen? Inderdaad! Voorlopig mag ze echt nog niet komen Hoe is het verder met jou? Ahg Die vermoeidheid ook.. kan zo lastig zijn af en toe. Ik heb goed geslapen, slaap gelukkig altijd wel goed. Zo nog even naar bed toe.. Spannend inderdaad!! Hoop dat als het mag onze meisjes ons niet al te lang laten wachten haha. Zal het erbij zetten! Haha, extra lief is nooit verkeerd! Hoop dat jullie sowieso een gezellig dagje hebben vandaag, lekker babyshoppen dus, veel plezier Wat zoek je nog precies? Is inderdaad even schrikken ja! Maar gelukkig nergens meer last van gehad, dus hopelijk blijft dat nog even zo voorlopig. Hier ook moe ook al slaap ik goed.. denk dat het er echt even bij hoort rond dit termijn, wel balen maar gelukkig hebben we allebei nu even geen zware baan en kunnen we dutjes doen haha. Wel erg vervelend van je buik zeg, misschien ook indalingspijn? En jaaaa 30 weken! Wat leuk!! Is hij druk bezig met de meubeltjes of zijn die inmiddels al geverfd? Ook leuk dat zijn oma komt Zal hij zich wel op verheugen. Haha, behang staat hierboven ergens! Weet ook niet meer of ik het wel of niet had laten zien.. Lekker even uitrusten kan heel fijn zijn, naar je lichaam luisteren ook gewoon aan toegeven hoor!
Wat leuk Prinsessa! Echt zo schattig! De meubeltjes is hij nu aan het verven, hij is begonnen met zilver en dat ziet er al zo leuk uit! Het glanst zo hard dat het een spiegel lijkt haha. En ja, hij verheugd zich er echt heel erg op dat zij komt. Ik ook, het is zo'n schat. Zij en ik kunnen helemaal niet met elkaar spreken (ik versta het meeste wel, maar spreken....) toch hebben we een leuke band.
@princessa: leuke behang hoor is toch pip behang vindt dat altijd wel mooi. zo een mdf boompje als die af is laat ik hem zien . Ga nu ook even een dutje doen Gaap. Leuk die wikkeldeken van koeka. Wil die ook miss halen.
@ Yasmin, Slaap lekker haha @ prinsessa, met mij gaat alles verder goed hoor ons meisje is zo bewegelijk en je voelt gewoon echt haar voet haha mooi behang hoor! @ soee, hoop dat je vriend echt extra lief is geweest vandaag dan haha @ nichelle, minder zeg dat je zo moe bent steeds, lekker je rust pakken!
Dankjewel! Hoe is het met jou? Heb het idee dat ik je echt al lang niet meer gesproken heb! Dankjewel!! Wat leuk! Haha, ben ook echt heel benieuwd naar jullie meubeltjes en het eindresultaat natuurlijk. Fijn dat je een goede band hebt met z'n oma, is toch wel prettig natuurlijk. Kan ze ook niet wachten op de komst van de baby straks?! Ja, klopt is van Pip Dankjewel! En leuk hoor, ben benieuwd! Vind de wikkeldeken ook heel leuk! Ga eens kijken hoe ik 'm vind als die binnen is en dan wil ik ook nog een badcape en boxkleed van Koeka bestellen. Gelukkig! Haha, leuk dat ze zo lekker druk is, ze wordt natuurlijk alsmaar groter!
Littlewonder: Fijn dat het nu rustig is in je buik. Hopelijk blijft dat nog eventjes zo! Nichelle: Joehoe 30 weken! Mijlpaal Bailief: Oh wat heerlijk dat je zo lang hebt geslapen! Dat wil ik ook! Prinsessa: Leuk behangetje! Ziet er heel vrolijk uit! Hier hebben wij het eigenlijk heel simpel gehouden. De muren waren al wit. 2 muurtjes hebben we geverfd met 'Leem'. Vrij neutraal dus en rustig. Hier: Vandaag 35 weken! Nu mag het van mij ook wel echt opschieten. Alhoewel de afgelopen weken vrij rap gegaan zijn, mag het van mij nu wel nog sneller gaan. Ben me er nu echt voor aan het klaar stomen zeg maar, dus ik wil niet te lang wachten Daarnaast ben ik mijn klachten uiteraard ook wel zat.. Hier ook bijna klaar met kamertje. Nog paar dingetjes ophangen en wassen en alles is klaar voor gebruik zeg maar. Volgende week worden de klossen en ondersteek bezorgd en gaat ons bed op klossen ( iemand vroeg of ik thuis wilde bevallen dacht ik? Dat wil ik wel proberen in ieder geval!). Dan het wiegje naast bed plaatsen en opmaken. Ik ben reuze benieuwd wanneer ik (en ook alle anderen hier natuurlijk)nou ga bevallen!
@bailief leuk hoor aan jullie kamertje werken. Ben benieuwd! Ja die. Steken zijn vooral k*t echt niet leuk. Morgen maar FF aan de vk vragen. @prinsessa schattig behang hoor! Ben echt wel benieuwd naar jullie kamertje! Spulletjes zijn ook weer schattig! Ja ik hoop het. Morgen voor de zekerheid aan de vk vragen want het is nog niet over. Ik denk dat ik ook juist moe wordt van het (vooral alleen) thuiszitten. Moet echt even wat gaan doen. Wie weet gaat het van de week beter. @miranti ik hoop dat hij niet al te lang op zich laat wachten en gewoon lekker op tijd komt! Ik ga hier maar even in bad met de bubbels aan (luxepaardje ben ik hoor) en dan hopen dat de kramen/steken wat minder worden. Jullie fijne avond!