@ Miranti, hmm eigenwijs mannetje dan idd haha hoop dat hij wel gewoon nog indaalt dan meid! ik heb die menstruatiekrampen ook maar dan denk ik dat dat bij mij ook de reden zal zijn haha
Ik vroeg wat dan wel voorweeen zijn, en dat zijn volgens haar echt harde buiken die je beetje weg moet zuchten. Ja eigenwijsje hoor!
Goedemorgen meiden! a flower: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Spannend hè, zo pril nog allemaal! Voel je je goed? Lovely: Klinkt goed allemaal, en wat een mooie foto's zeg!! Fijn dat ze ook al een beetje ingedaald was. Miranti: Haha ja daar past 'ie inderdaad in thuis Vond het zo schattig. Hij doet wel stoer, maar eigenlijk vindt 'ie het allemaal heel spannend geloof ik. Wat stout van jullie mannetje om weer terug te kruipen! Maar hoor ook wel eens dat baby's pas vlak voor de bevalling of tijdens de bevalling indalen. Ik heb sinds vannacht ook weer echt die krampen, ook in m'n rug. Zal ook wel van het bewegen zijn dan, want ze was al helemaal ingedaald. Ik had ook al zitten zoeken op oefenweeën/voorweeën, maar dat gaat inderdaad met harde buiken en die heb ik momenteel helemaal niet Leuk dat je pakketje vandaag bezorgd wordt, kom je wel ff showen? TIP!!!!: Heb even een tip voor jullie! Vind dat ze er niet echt leuke dingen tussen hebben zitten (in ieder geval geen dingen waar ik het geld voor over heb), maar bij www.kleertjes.com heb je nu geen verzendkosten t/m zondag en als je de code 10lidnk invult, dan krijg je 10 euro korting! Zo heb ik een broek van Noppies en 2 paar sokken van Noppies voor 4,32! En geen verzendkosten dus Misschien de moeite waard voor jullie om daar ff te kijken. Hier: Heb nog steeds zin in een broodje zalm, dus die ga ik zo maar ff halen denk ik!
@ Soee, geniet van je broodje zalm! als je die nog gaat halen dan haha ik heb alleen maar zin in een broodje filet is echt slecht he:O heb het er wel moeilijk mee joh haha
@ Soee, ja ik heb zin in filet met tuinkruiden erin.. hmmmm.. haha denk dat ik er maar over ophoud hoor.. nog 6 weekjes
@ soeee, ja het is zeker spannend! Hoop ook echt dat dit baby'tje blijft groeien en ik een kloppend hartje mag zien bij de eerste echo ik voel me nu prima! wel een beetje moe, gespannen borsten en iets meer pukkeltjes op m'n gezicht, maar gelukkig niet misselijk. En ik maak me snel zorgen of alles wel goed zou gaan, en dan maak ik me weer zorgen dat ik me zorgen maak omdat dat niet goed is voor de baby. Haha, lastig allemaal. Maar ik blijf het beste hopen! Weten jullie trouwens of je je nagels mag lakken als je zwanger bent? Dat nagellak remover ruikt wel heel sterk altijd...
a flower: Herkenbaar hoor, ik was zooo bang dat het fout zou gaan, maar daar schiet je niets mee op. Gewoon lekker proberen te genieten Fijn dat je je verder goed voelt, hoop dat de misselijkheid weg blijft! Wat nagels lakken betreft zijn de meningen verdeeld geloof ik. Ik heb het wel gewoon gedaan. Als je alles gaat laten wat er allemaal gezegd wordt, dan mag je geloof ik helemaal niets meer
Ik ga zo kijken Soe! Zag het al hier op ZP van die actie idd. Net een paar boodschappen gedaan. Had trek in een lekker broodje L. gaat nu haar bed in en dan ga ik even me broodje maken. Stokbroodje uit de oven met kruidenkaas, ardennerham en brie. Lekkerrrr!
Lovely: Mmm, jij ook al een lekker broodje, me too! Deze kan ik niet voor mezelf houden, vandaar dat ik zo lief ben om hem met jullie te delen!
Ik ben even mijn maat 62-68 bak aan het uitzoeken Voor ik wat bestel haha! Al zag ik wel al weer een heel schattig setje...alleen natuurlijk weer geen sale
@Lovely: Eersmakelijk! Ga zo ook maar eten nog niks gegeten slecht he . Wat fijn dat alles goed is gekeurd met jullie meisje . Het is wel echt thuisblijf weer t regent. Dus extra moti om niet te gaan hihi. @Soe: Ow, zo maar even kijken dan Thx voor de tip. Jij ook eetsmakelijk zo. @miranti: hoop dat die gewoon nog indaalt hier had ik ook steken maar verloskundige zei kan van indalen zijn. Morgen hoor ik t of echt zo is. Nou Spannend bijna. Heb je alles al klaar ? @hier: vanavond hebben we een barbeque in tuinhuisje van me schoonmoeder. Nu regent het helaas hoop dat de zonnetje nog komt.
Heb nu liggen in maat 62: - 4 setjes - 8 leggings (gebruikte ik bij L. ook als broekje) - 1 broekje - 6 shirtjes - Een jurkje - 2 jasjes/vestjes In maat 68 - 5 leggings - 1 jurkje - 9 shirtjes - 5 broekjes Daar kan nog meer bij dus
Yasminn: Thanks, het was heeeeerlijk haha Hopelijk wordt het nog droog, hier regent het ook sinds net. Lovely: Haha je hebt groen licht om te shoppen Ben benieuwd of je iets leuks vindt daar! (Wel showen hè!)
Hmm...ja het leukste is natuurlijk als je iets uit de sale shopt en dus maar 4 euro hoeft af te rekenen ofzo Ik zie alleen een leuk setje die ik wil, gewoon nieuwe collectie... Dan is 10 euro korting natuurlijk ook wel leuk... Denken...denken...denken.... hahaha!
Tnx Yasminn! @ soeee, je hebt gelijk! voordat ik zwanger was dacht ik dat het enige wat je niet mocht roken en drinken was, er is een wereld voor me open gegaan nu.. haha Had ook nog nooit van foliumzuurtabletten gehoord. Toen ik dacht dat ik deze maand wel eens zwanger zou kunnen zijn ben ik aan het zoeken geslagen op internet en ben ik gelijk naar de kruitvat gesjeesd voor tabletjes! En die broodjes met zalm, echt super! je leest overal dat vis zo goed is voor de baby. Helaas lus ik echt geen vis, alleen vissticks eet ik nu 1x in de week omdat het goed is voor 't kindje Had laatst ook met de vk gebeld voor een afspraak en vroeg gelijk of ik mjin haar mocht verven, nu mag ik het niet in de eerste 13 weken omdat deze weken zo belangrijk zijn. En ik heb blonde highlights, die verf is nogal sterk. Mochten jullie dat ook niet?
a flower: Toch is het handig om sommige dingen ook met een korreltje zout te nemen hoor Volgens het voedingscentrum mag je bijvoorbeeld ook geen salami, nou, dat eet ik regelmatig hoor! Ja heerlijk, die broodjes zalm Vacuümverpakte vis mag niet, dus als je zwanger bent moet je het bij de visboer halen. Wel prijzig, maar af en toe verwen ik mezelf! Wat haar verven betreft heb ik geen ervaring, verf m'n haar niet Maar volgens mij gaat dat meer om de verf die dan in je huid trekt, waardoor dat slecht zou zijn toch? Met highlights kom je niet op je hoofdhuid. Maar dat zou je ff via internet moeten uitpluizen anders! Lovely: Voor een setje vind ik dat best netjes hoor Ik zeg doen Word nu wel benieuwd welk setje het is! Ja m'n broodjes waren heerlijk haha, echt van genoten! Oh lekker, meloen. Heb ik ook wel zin in!