Pff hier zit mijn vriend op mijn eten te letten, ik mag niks want ik ben zwanger.... Nu heb ik daar maling aan hoor haha, maar nu doet hij mijn boodschapjes dus ben afhankelijk van hem en mijn zusje :O Gelukkig zijn ze wel makkelijk over te halen als ik echt echt echt iets moet hebben!
Ja ben ook erg benieuwd! Hoop inderdaad dat het kindje mee werkt Hier nu trouwens 4x een meisje en 1x een jongen bij het NUB topic voorspelt. Geen idee waar ze het aan kunnen zien, maar ben benieuwd of ze gelijk hebben!
Onee maira lijkt me vreselijk!!! Hier net omgekeerd ( maar door de misselijkheid eet ik echt dingen op 'zin') dus ml vraagt altijd netjes in wat ik zin heb en dan haalt hij het
Hahah ik zei ook al; Ja héél erg neutraal mam Maar zij dacht in het begin dat het een jongen was dus daar zal het wel vandaan komen haha. Oh, echt erg he Ik ben ook nog steeds soms misselijk van de honger. En dan MOET ik echt iets eten anders ga ik kotsen. Jammer genoeg ben je dan ook juist net dan kieskeurig. Een boterham met kaas? No thanks Je hebt het inderdaad al eens meegemaakt en kan me goed voorstellen dat je het anders wil aanpakken. Ik wil ook echt graag wat meer opletten of in ieder geval minder toegeven. Ik zal de zwangerschap niet continue gezond eten maar als ik trek heb in patat bijvoorbeeld, moet en zal ik patat. Dat ga ik maar eens veranderen Hahaha dat is pas neutraal Ze kon ze ook niet vinden eerst haha dus uiteindelijk een zoektocht naar de muisjes geworden.. Maar ik heb er heerlijk van genoten! Ja, ik ook! Hoop dat het kindje goed meewerkt. Wil jij ook een eerdere geslachtsbepaling laten doen? Hahah Ah wel schattig dat hij er zo mee bezig is. Wat moet je eten dan volgens hem? Fruit enzo? En heb jij nog dingen waar je de laatste tijd echt zin in hebt gehad? Ja, ik denk ook echt meisje bij jou Echt knap dat ze dat kunnen zien hé? Ik heb vrijdag pas m'n termijnecho doordat ik van verloskundige ben verwisseld door verhuizing. Beetje laat.. maar niet te laat voor de NUB theorie haha nog net op tijd. Ben benieuwd wat ze er bij mij van maken. Wat lief Heb je nog steeds last van misselijkheid? En dan vooral in de ochtend of de hele dag door?
@Prinsessa Ja ben ook echt benieuwd. Kon er zelf niks van maken, had bij mijn echo met 11 weken het idee een uitstulping te zien, maar volgens de dames in het NUB topic is dat net te vroeg. Maar bij deze echo zag ik er zelf niks in, maar blijkbaar zij wel. Nu afwachten of het klopt...
Ja, je hebt in dat topic ook van die NUB experts haha Die hebben het vaak goed! Loezzz heet ze volgens mij? Heeft zij bij jou ook gekeken? Hé bah, wat vervelend. Ik hoop echt dat het gauw over is. Lijkt me namelijk erg zwaar. Ik heb het dan af en toe van de honger, maar dat is ook direct over als ik wat eet. Nogmaals; ik hoop dat je er snel vanaf bent! Lekker voor de zoete trek haha Soms lees je ook dat zwangere vrouwen opeens trek hebben in dingen die ze normaal niet graag eten maar dat heb ik nog niet gehad eigenlijk. Jullie wel?
Bij mij zeggen de nubbers een jongen! Nu moeten ze wel nog even wachten voor ze het weten haha Ik lustte vroeger geen pompelmoezen en eet er nu bijna elke avond eentje voor het slapen gaan... Helpt om niet met een volle, maar toch ook niet lege maag te gaan slapen.... Vroeger at ik ontzettend graag friet en nu kan ik het zelfs niet meer ruiken!
Bij mijn dochter waren het frikandellen, engelse drop en zure matten hahah. Nu is het vooral mac donalds. Je zou het me de hele dag kunnen geven. Heb er nog niet aan toe gegeven. 1x ofzo. Heb nu bijv besloten dat we na de geslachtsecho naar de mac gaan (zit er naast). Nou heb er al zin in hoor. Zou er bijna een aftel kalender voor maken hahaha. Triest eigenlijk
Soe ♥ GEFELICITEERD ♥ een MEISJE !! Zat je gevoel toch goed haha! Is oma ook helemaal blij? En hoe reageerde je vriend?!
Bekijk bijlage 318976 Zwanger ♥ - Polkadotjes (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 mei 2013 Zwanger van een: Meisje! - o0Mrkk0o (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 juli 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Selina89: 18 april - Controle verloskundige - Prinsessa: 19 april - Termijnecho - o0Mrkk0o: 20 april - 3D echo - Toekan: 23 april - 16 weken echo - Lautje93: 25 april - Termijnecho - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Lovely24: 2 mei - Controle verloskundige - Soeee: 8 mei - 20 weken echo - Lovely24: 10 mei - Echo geslachtsbepaling - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - Toekan: 23 mei - 20 weken echo Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Soe, ik heb het aangepast Ik heb de meiden die hier 1 of 2 keer een berichtje hebben geplaatst en daarna niet meer even van het lijstje gehaald voor het overzicht. Het was echt een mega lijst haha, maar jullie zijn echt van harte welkom om weer gezellig mee te komen kletsen!