Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @prinsessa leuk zeg! Mijn broertje (15) is er ook al heel druk mee! Alleen kent hij nog niet zo goed de grenzen en kan behoorlijk doordrammen:p.

Maar wel leuk om te zien dat ze er zo druk mee kunnen zijn he!

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik heb alvast wat mogelijkheden opgezocht waar we eventueel naartoe kunnen voor een high tea. Kijken jullie even mee?

Broers stadscafé en restaurant - High tea
    Prijs: €15,00 t/m €24,50 p.p (verschillende arrangementen)
    Lopen vanaf het station: 13 minuten
    Tijd: 13.30 - 16.30 uur

De Bakkerswinkel
    Prijs: €16,00 t/m €30,00 p.p (verschillende arrangementen)
    Lopen vanaf het station: 16 minuten
    Tijd: Kan de hele dag

High Tea bij Yoghurt Barn, een pure verwennerij in centrum Utrecht. | Yoghurt Barn
    Prijs: €19,50 p.p
    Lopen vanaf het station: 9 minuten

High Tea in Utrecht bij Aperitivo Utrecht 030-2331989
    Prijs: €17,00 p.p
    Lopen vanaf het station: 9 minuten

Wat lijkt jullie het leukst? Of misschien nog andere suggesties?

Verder heb ik jullie berichtjes even teruggelezen en ik denk dat het het beste uitkomt van donderdag t/m zondag, aangezien Lovely maandag t/m woensdag werkt. Van Selina weet ik alleen nog niet hoe zij zit qua werk. Verder lees ik wel op de sites van de bovenstaande eetgelegenheden dat het weekend erg druk is en er ruim van te voren gereserveerd moet worden, ik weet dus niet of er nog plek is bij op korte termijn. Door de weeks is in dat opzicht handiger. Ik heb de aankomende twee weken (26 augustus t/m 8 september) erbij gepakt:

Datumprikker.nl - Snel en eenvoudig een datum prikken!

Vullen jullie even aan wanneer jullie wel en niet kunnen? :) Handig om dit misschien met forumnaam te doen.

In de week van 2 september gaan er al een aantal meiden richting de 37 weken dus kan me voorstellen dat dat lastiger gaat worden, maar heb 'm er voor de zekerheid bijgezet, de tijd moeten we natuurlijk nog overleggen dus die klopt niet.

3. Prinsessa

Haha, schattig hé :D Hij is zeker ook erg benieuwd naar zijn nichtje? :D Nog even geduld en voor je het weet zijn ze er!

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Goed bezig Prinsessa :D

Ik kijk vanavond even.
    Ga weer verder slapen anders lukt het dalijk niet meer haha!

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Goed bezig prinsessa en leuk zo'n high tea. Ik haak toch voor deze meeting af. Sorry meiden. Volgende week 37 weken en week van 2 september ben ik al 38 weken. Voelt toch niet helemaal lekker dan. Er zal vast niks gebeuren, maar je zult zien..

Ik reageer straks even op de rest!

6. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Hallo kletskousjes;):D

Ik lees nog steeds elk berichtje hoor wil absoluut niet ongeïnteresseerd over komen:)
    Maar met me tel is het zo ontzettend irritant om te reageren...

@t meeting lijkt me erg leuk vooral die zin (pure verwennerij) klinkt erg goed:):p haha...
    Maar het maakt me verder indd echt niet uit!!
    Moet wel even kijken het is bij mij altijd lastig in te schatten met werk,, ik werk in principe 5 hele dagen maar kan maar zo een dag zijn dak vrij ben omdat de kinderen niet komen... en dan is dat de aankomende weken denk ik de vrijdag die wel kan of gewoon het weekend natuurlijk;)

Zal er is ff naar kijken meiden!!..
    Hier gisteren weer voor controle geweest en ze was al mooi ingedaald met der hoofdje naar beneden. .dus ze is er rap bij:) dacht het al een beetje want voelde al steeds steken in me foef:p en voelde haar daar ook echt drukken en slaan haha...
    Alleen beetje jammer dat de weegschaal van daar en thuis gewoon 3 kilo verschillen:$
    Daar 79,6 dus betekent dak al 11 kilo ben aangekomen pfff hoopte nog zo onder de 80 te blijven haha maar goed ben vrij lang dus kan het hebben hoor;)

Met de rest ook alles goed?
    Hopelijk slaapt L. Vannacht wat beter lovely:)

7. Laaarrr

Laaarrr Actief lid

20 dec 2012
    196
    0
    16
    NULL
    Rotterdam
    hee meiden.
    Tot nu toe is ervoor de meeting veel animo voor donderdag!
    Hoe staan we daar tegenover?

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben er even kort. Sorry maar ik zit vandaag helaas best wel met een rot gevoel over morgen :(. Ben dus ook niet te genieten nu...

Gaat het om a.s. donderdag waar jij het over hebt, Laarr? Ik heb nog geen datum ingevuld namelijk omdat ik het nu nog niet weet. Dus dan kan ik het ook niet zien wanneer de anderen kunnen geloof ik.

Prinsessa, goed bezig geweest meid! Ik ga er misschien morgen even voor zitten, ligt eraan hoe de dag gaat. En anders donderdag. Maar als het a.s. donderdag al is dan mogen jullie mij buiten beschouwing laten vanwege morgen.

Pff ik klink wel erg dramatisch zo he? Nouja zo bedoel ik het niet maar jullie snappen mij vast wel :).

9. Prinsessa

Dankjewel :D! Jij was vannacht ook nog laat wakker, kon je niet goed slapen?

Dankjewel meid! Kan ik me helemaal voorstellen hoor, jammer natuurlijk maar de volgende keer ben je er gewoon bij, toch?! :D

Haha, op je telefoon reageren is ook echt vervelend als het zoveel is hoor! Daar zou ik ook helemaal geen zin in hebben :p Gewoon lekker reageren wanneer je tijd hebt, maakt echt niet uit!

Ik had al gezien dat je had ingevuld wanneer je kan! Komt helemaal goed!

Wat fijn dat ze al ingedaald is, en haha die steken heb ik ook gehad echt pijnlijk af en toe he?! Jammer van de weegschaal maar ik vind het hartstikke netjes klinken hoor! Als ik foto's van jouw buikje zie vind ik je verder ook totaal niet aangekomen dus het is er na de bevalling denk ik binnen no time weer af!

Ach meis, wat vervelend :( Ik kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt! Het is ook niet niks die spanning die erbij komt kijken. Hoe staat je vriend hierin? Proberen een klein beetje te ontspannen alhoewel dat moeilijk is nu. Ik denk in ieder geval aan je en ben hard aan het duimen dat alles morgen helemaal perfect is met jullie kleine meid!!

Ging niet over aanstaande donderdag trouwens maar de week erop. Alleen dan kan niet iedereen, dus denk dat het sowieso een ander dagje gaat worden.. je moet maar even kijken wanneer je 'm invult hoor doe lekker rustig aan, heeft geen haast!

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankjewel lieve meid. :)
    Het is toch je kindje, ik merk nu echt hoeveel zorgen je je daar al om kunt maken. En ze is nog niet eens geboren. Mijn vriend staat er hetzelfde in, bij hem komt de spanning nu ook maar hij probeert het mij zoveel mogelijk naar mijn zin te maken. :)

Oh okee dan heb ik nog even tijd, gelukkig! Want dat is natuurlijk wel heel leuk ;).
    Ik hou jullie morgen op de hoogte!

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    @selina fijn dat ze al mooi is ingedaald:). Scheelt toch weer!

En je bent het grootste deel na de bevalling ook zo weer kwijt he! Komt allemaal goed!

@baillief ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Probeer wel een beetje rustig aan te doen want je druk maken is al helemaal niet goed voor je kindje! Maar ik weet hoe moeilijk het is!

Hier: ik heb me toch een productieve dag gehad vandaag! Ik ben net een echte huisvrouw nu:p.

Alle was weggewerkt, bed gedaan, alles gestofzogen(schrijf je dat zo:p?), afgestoft, gedwijld, deuren afgenomen, 2 sollicitaties gedaan en een enquete ingevuld.

Best goed van mezelf vind ik zo:p.

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Dat snap ik hèèl goed bailief het blijft toch nog even spannend maar gelukkig is je vriend heel lief voor je:)
    Van het positieve uit gaan hoor meis dan komt het vast allemaal goed!!
    Ook ik ben voor je aan het duimen..x

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Even een zwaai van mijn kant!

Ben vanmiddag ook onverwacht even aan de monitor mogen gaan hangen. Had al sinds gister avond zeurende ogi krampen die vanmorgen best wel pijnlijk werden. Gingen niet over met een kersepitkussen, kon mijn draai niet vinden in bad,... Even naar de kraam gebeld en ze zeiden dat ik moest binnen komen... Op de monitor gelukkig geen echte wee gezien, bmh ook nog niet verkort,... Hebben een paar urinetesten gedaan. Als ik daar donderdag niets van hoor, is dit 'gewoon' pijnlijk, maar onschadelijk voorwerk... Anders hoor ik wat het wel is...

Was best wel schrikken... Krijg je te horen dat je binnen mag en dan besef je dus echt wel dat het allemaal heel dichtbij is! Begon meteen wat te panikeren: valies nog niet gemaakt, wieg nog niet opgemaakt, mc moet nog gehaald worden, verzorgingstafel nog gezet worden,....
    Zullen daar allemaal eens snel werk van maken nu!

14. Prinsessa

Zeker weten! Het is je kindje en ook al is ze nog niet geboren, het hele liefhebben en alles wat erbij komt kijken is allang begonnen. Doe allebei een beetje rustig aan en misschien proberen vroeg naar bed te gaan? Hou ons in ieder geval op de hoogte, duim duim duim!!

Bekijk bijlage 345281 Bekijk bijlage 345281

Is toch even schrikken hé? Gelukkig niks aan de hand maar dan besef je toch wel even dat het best snel kan gaan. Nu alle laatste dingetjes afmaken voor je eigen gemoedsrust :)

15. Prinsessa

Bekijk bijlage 345284 Bekijk bijlage 345283
    ♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 Zwanger van een: Meisje!

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Yasminn: 21 augustus - Intake kraamzorg
    - Bailief: 21 augustus - GUO
    - Yasminn: 22 augustus - Cursus borstvoeding
    - Littlewonder23: 22 augustus - Groeiecho & Controle verloskundige
    - SuusD: 23 augustus - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Soeee: 26 augustus - Voorlichtingsavond bevallen
    - Prinsessa: 28 augustus - Controle verloskundige
    - Soeee: 29 augustus - Groeiecho, liggingsecho & controle verloskundige
    - Miranti: 29 augustus - Controle verloskundige
    - Yasminn: 31 augustus - Controle verloskundige & bevallingsplan bespreken
    - Nichelle: 2 september - Controle verloskundige & rondleiding ziekenhuis
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Lovely24: 5 september - Controle verloskundige
    - Nichelle: 7 september - Zwangerschapsshoot
    - Nichelle: 9 september - Cursus Mindfulness
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankjewel meiden :)

We hebben de hond net naar mijn ouders gebracht en zelfs haar achter laten vond ik al niet leuk. Geweldig zeg, hormonen ;). Als we thuis zijn gooit vriend het matras in de woonkamer (ivm verflucht van het verven van de meubels) en dan gaan we daar lekker op liggen en hopelijk snel in slaap vallen.

Toekan, oei voor jou ook even schrikken! Gelukkig viel het mee maar toch is dat niet fijn. Jullie hebben genoeg te doen de komende dagen zie ik.

Ik kom hier morgen vast nog regelmatig langs. :)

Fijne avond meiden!

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Nou zeg, ik had eerder vanmiddag helemaal een lang bericht getypt, zie ik hem nergens terug? Stom zeg:(!

Maar even overnieuw dan:p.

@miranti kan me heel goed voorstellen! Jammer maar volgende keer met de kindjes erbij dan:D!

@selina fijn dat ze al mooi naar beneden ligt! Scheelt toch weer:). Enne die kilo's kunnen er ook weer af hoor na de zwangerschap! Het meeste ben je wss na de bevalling wel weer kwijt;)!

@baillieff ik weet hoe je je voelt! Veel sterkte en doe rustig aan! Probeer je niet te druk te maken, hoe moeilijk ook! Het komt vast goed:)!

@toekan schrikken zeg! Gelukkig is er niks aan de hand! Nu maar gauw alle spulletjes klaarmaken;)!

Hier; ik had een behoorlijk productieve dag vandaag, ben net een echte huisvrouw:p.

Alleen nu een man met griep :(. Hij is nooit ziek en stelt zich ook nooit aan dus als hij dan ziek is dan is het wel heftig! Hoop dat hij snel weer beter is.

18. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Verschrikkelijk hè vind ook nooit wat als ik me lieverd bij me schoonmoeder moet brengen als wij op vakantie ofzo gaan..
    Succes morgen lieverd..

Trouwens prinsessamijn nieuwe afspraken zijn 3 september gesprek over bevalling!! En 17 september groei/liggings echo..:) en ohja ben al 2 maanden 24:p

19. Lovely24

@Bailief
    Ja dat gevoel is logisch toch?!
    Alvast veel succes morgen!

@Toekan
    Schrikken!
    Al kan voorwerk inderdaad al heel vervelend zijn, maar als je niet weet hoe dat is, is het misschien wel even schrikken.
    Heb het zelf bij L. niet gehad, maar hoor regelmatig dat meiden al weken lang voorweeën enzo hebben... hoort erbij soms!

Maar zal vast een fijner gevoel zijn als straks alles gewoon klaar is en klaar staat.

20. Lovely24

Dag 2 zit er weer op, werken gaat op zich prima alleen als ik daarna thuis kom ben ik verrot :p
    Heb alweer gedoucht en straks denk maar weer mijn bed alvast in, lekker liggen :D

Deel Deze Pagina