Spannend hoor, Michelle en Miranti mogen allebei gewoon al bevallen! Zal niet lang meer duren voordat het eerste kindje geboren wordt Ben heel erg benieuwd!!
@Prinsessa Ja ijzer was tot nu toe prima. Ja wil denk sowieso wel die letters idd. Boven de commode denk ik op die effen muur, lijkt me wel leuk. Eerst maar even nog een keer met mijn vriend er over hebben of we nu echt al definitief uit de naam zijn of nog steeds niet Heb nog een plankje liggen maar denk dat ik die niet ophang. Gebruikte hem eigenlijk bij L. ook niet Meer voor de sier haha! Waar had jij nou letters vandaan?
Hier echt een rot nacht gehad! Had het zo warm steeds, en kon niet lekker liggen. Dus ik was blij dat het ochtend was en ik eruit kon hahah! Hoor L. ook al wakker worden, dus ga zo maar douchen enzo en kijken wat we gaan doen. Misschien even ergens een rondje stad doen. Heb nog steeds die rompers niet van de Hema. Hier was het vak 50/56 leeg en online hebben ze het ook niet. Zo irritant altijd daar!
Bailief: Ja snap er niets van, want normaal gesproken hoef ik er bij wijze van spreken alleen maar naar te kijken en dan zit 't er al aan Maar nu dus niet, vind ik niet erg hoor haha. littlewonder: Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor, dat dat moeilijk is. Lijkt me helemaal niets haha Ja ze groeit keurig in haar eigen lijn, weegt ook bijna het dubbele van wat ze 6 weken terug woog, maar het is gewoon een kleintje Yasminn: Ja vind het ook wel goed van mezelf, probeer het snaaien ook echt te beperken en dat lukt beter dan voor m'n zwangerschap! Ik vind de kleding van Next sowieso wel groot vallen eigenlijk. Heb 3 boxpakjes van ze in maat 50, die vallen wel oké geloof ik. Maar niet heel klein ofzo. We gaan het ondervinden, of ze fijn zijn. Heb 3 nette boxpakjes van Next gewoon om als kleding te dragen zeg maar, en verder best veel pyjama boxpakjes, bijna allemaal gekregen. Hier ook aan het wassen geslagen vandaag. Ik strijk alleen de lakentjes, mocht dat nodig zijn. Ga niet alle kleding strijken. Strijk van onszelf ook helemaal niets (tenzij vriendlief een overhemd of zoiets aan moet, maar dat is gelukkig bijna nooit). Verder ook weinig puf om dingen te doen, al moet ik zeggen dat ik me de laatste dagen weer wat beter voel gelukkig! Wat lief zeg, dat je man nog zoveel doet naast zijn baan! Prinsessa: Ja deze week heeft hij elke dag gewerkt. Weet niet hoe dat volgende week zal zijn, we gaan het horen, ik ben benieuwd Was haar eerste keer dat ze een echo mee had gemaakt, dus ze vond het wel bijzonder om erbij te mogen zijn! Snap niet waarom het leveren van de kinderwagen dan pas kan. Ze kunnen hem toch gewoon weer opnieuw opsturen ofzo? Ja ben helemaal tevreden hoor, maak me er ook geen zorgen over dat ze wat achterloopt, als ze maar met d'r lijntje meegroeit dan ben ik blij Balen dat je je vandaag weer zo rot voelt meid, bah Hopelijk knap je snel wat op en voel je je niet tot het eind zo! En 32 weekjes alweer, gaat snel hè! Ik maandag alweer 36 weken, poeeeh haha! Lovely: Ja dat pakje vind ik ook suuuuper leuk Maar hebben echt wel ff genoeg nu en vind het dan een beetje veel geld om daaraan uit te geven, aangezien ik dan ook het mutsje en de slofjes wil haha Lekker dat jullie zijn wezen wokken, heb ik ook wel zin in. Balen dat je slecht hebt geslapen. Hier: Vannacht wéér in m'n moeders bed geslapen vanaf 03:15 uur. Niet normaal joh, dat gesnurk van m'n vriend. Vandaag begonnen met alle babyspullen te wassen, toch best wel veel allemaal, dus verdeel het maar over 2 dagen. Kan het anders ook niet allemaal kwijt aan de waslijn. Zo meteen komt m'n beste vriendin weer (woont een paar huizen verderop, lekker makkelijk) en dan gaan we lekker broodjes gezond maken. Nu al zin in. Jammer van de meeting van vandaag, maar als de beebjes er zijn dan doen we gewoon een nieuwe poging!
Hoi meiden wat jammer van de meeting maar het duurt niet lang meer voordat de eerste kindjes geboren worden! iedereen beterschap met de kwaaltjes ^^ ik zie echt mooie kamertjes voorbij komen op facebook zo leuk! ik ben nu nog bezig met een muurschildering als deze af is dan plaats ik ook een foto hoe gaat het met de buikjes? (hier is de striea aanwezig hoor) ik kreeg gisteren bericht dat ik een mamaketting heb gewonnen hier! super leuke verassing natuurlijk Lijst: 17 september controlle VK 20 september intake kraamzorg ik ga weer even flink schilderen
@littlewonder he vervelend die prikjes, gelukkig zijn ze het redelijk snel weer vergeten. @yassminn ag het gaat er ook wel weer af hoor. Zou me er niet te druk over maken! Ik vind boxpakjes wel erg prettig en heb er ook wel een aantal. Niet van next dus kan daar niks over zeggen. @prinsessa weet je al wat meer over de wagen? Echt niet leuk zo. Ik wil ook een doosje van funkybox, alleen die ik wil kan ik nergens vinden. Heel vervelend! @lovely lekker hoor wokken! Gezellig ook met je moeder samen! Vervelend dat je weer slecht heb geslapen. @sooee balen dat je vriend zo snurkt zeg! Misschien toch is na laten kijken ofzo? Of zon neusstripje proberen? Gezellig dat je vriendinnetje langskomt en zo dichtbij woont. Jammer van de meeting idd Maarja volgende keer met de kindjes beter. @suus ja ik zag ook dat je had gewonnen, leuk hoor! Hier nog *afkloppen* striae op m'n buik maar hij groeit lekker door. Veel schilder plezier!! Hier: weer een paar drukke dagen gehad. Spulletjes voor de kamer gekocht, oa een daiperchamp en gordijnen. Nu alleen nog de muursticker en een extra setje beddengoed en dan is alles klaar in d'r kamertje. Gister ook druk geweest met het geboortekaartje, ben nog niet helemaal tevreden over een paar stukjes tekst, de aankondiging boven de naam en voor de kraamvisite. We hebben nu; hier is ze dan, onze dochter en dan daaronder haar naam. Dat wil ik toch anders vind het niet zo leuk. En voor de kraamvisite hebben we als je wilt komen kijken, bel dan even. Klinkt ook niet echt leuk dus die zin moet ook anders. Ben verder wel heel tevreden over het kaartje. Mooie kleur en het gedichtje/stukje tekst ben ik ook superblij mee. Jullie nog tips over hoe we dat anders neer kunnen zetten? Wat hebben jullie trouwens betaald voor de kaartjes? Ben wel benieuwd of ik nou zo veel betaal of dat het wel meevalt. Ik heb 70 kaartjes voor 198,50 incl. Alles behalve postzegels.
@Soe Lekker aan het wassen Ga ik ook binnenkort aan beginnen denk ik. @SuusD Leuk zeg!! @Nichelle Foto's van ons kaartje bij L. heb ik in mijn fotoalbum gezet Dit keer vond ik het nog lastiger. We hebben nu (tot nu toe ) Boven haar naam als aankondiging 'Ons tweede prinsesje'. En voor bezoek 'Wil je mijn oogjes zien twinkelen, laat de telefoon dan even rinkelen' Ik ben denk ik rond de 100 euro kwijt. Maar heb er dan dit keer een stuk minder dan vorige keer, stuk of 40 denk ik.
Prinsessa: Wat balen die moeheid zo ineens.. Frustrerend he?! Voor mij mag 5 september controle verloskundige op lijstje erbij! Nichelle: Hier 95euro kwijt voor 60 kaartjes. Wij hebben een grappig tekstje van 4 korte zinnetjes, daaronder komt dan zijn naam en dan onderaan zijn gewicht enzo. De volgende pagina staat een tekst over kraambezoek en onze gegevens. Hier: Gisteren controle gehad. Kleine is nog steeds niet ingedaald en ligt nog ruim boven het bekken. Of hij dus nog voor de bevalling in gaat dalen weten we niet. Maar lijkt het niet echt op zo . Maargoed, jammere hiervan is dat als mijn vliezen breken ik naar het ziekenhuis moet en daar dus moet bevallen. Als het begint met weeen is de kans aanwezig dat de weeen niet goed doorzetten omdat het kindje niet genoeg druk geeft en dan moeten ze in het ziekenhuis dus helpen hiermee.. Wat ik begreep van vlk kan het dus zijn dat de bevalling dan wat zwaarder is. Dus nou, we wachten het af he. Hopelijk daalt hij nog in of daalt hij tijdens de bevalling nog goed in. Verder nog gesproken over dat ik het allemaal niet zo heel goed meer trek. Ik slaap al heel lang vreselijk slecht, ik heb overal pijn, ik veel harde buiken etc etc. Nu moet ik paracetamollen slikken om proberen de boel wat te ontlasten... En verder is het hopen dat ik niet lang meer hoef te wachten. Inleiden is nog ter sprake gekomen, maar willen ze niet eerder doen dan 41 weken. Dus ik hoop dat onze kleine knul snel komt, maar ik ben der bang voor
Hai Dames, Ik ben al een tijdje niet meer actief op het forum maar ik wilde hierbij toch even laten weten dat ik afgelopen zaterdag 24 augustus om 22:55 ben bevallen van onze prachtige zoon Sergio! Ik ben nu bijna een week moeder en het bevalt me heel goed. Wat een wondertje zeg. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier nog en succes met jullie zwangerschap en bevalling Greets Kim
Kimberlilie; Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gegaan is. Geniet ervan meid! Hier: Ik heb sinds gisteren heel veel pijn in onderbuik en mijn bovenveen bij bewegeningen van de kleine. Daar schieten steeds vreselijke pijnscheuten doorheen waardoor ik zowat door mijn benen zak of echt naar iets grijp van de pijn.. Niet normaal meer. Ik heb een behoorlijk hoge pijngrens en kan jullie zeggen dit is echt vreselijk! En de kleine is nu dus al 2,5 uur on afgebroken bezig.. Ik heb dus net toch maar verloskundige gebeld of dit nornaal is. Zij vermoedt dat hij toch aan het indalen is of een poging tot doet maar het niet lukt ofzo. Dat dit pijn kan doen hoort erbij, echter dat het zo vreselijk veel zeer doet is niet gebruikelijk zeg maar zei ze. Enige wat hieraan te doen is is natuurlijk bevallen en daar moet ik toch op wachten... Dikke vette pech dus. Ik baal hier zo van! Ik ben het al zo zat en nu sinds gisteren ook deze pijnen. Bah!!!! Grrrr, ik wil bevallen!!
Ooh miranti wat vervelend zeg...hopelijk kondigt de kleine man zich snel aan Hier niet veel gereageerd maar lees wel echt alles hoor meiden.. Maar gewoon echt hèèl druk zitten hier nog midden in een verbouwing, zijn een aanbouw aan het doen...en de kinderkamer is ook nog steeds niet af pfff en werk ook nog 5 dagen nog 3 weken volhouden; ) ,dat gaat gelukkig nog prima haha en heb me vanochtend officieel ingeschreven bij de kamer van koophandel. ..dus nu officieel voor mezelf begonnen helemaal happy...maar wel ff druk allemaal... Zoo dat was mijn klaagmuur haha.. Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Kimberlillie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Zo te horen gaat alles goed met jou en de kleine?
@Kimberlilie Gefeliciteerd! @Miranti Vervelend! Hopen dat het gauw door zal zetten. Of in ieder geval minder wordt als hij nog indaalt. Het kan best tegenvallen allemaal ja, Ik kan normaal heel veel hebben maar tijdens de bevalling vond ik het toch best tegen vallen! Zie er daarom soms nog best wel een beetje tegen op @Selina Druk, druk, druk dus!
Vanavond onverwacht een babyshower gehad samen met mijn zwangere collega Zo leuk! Wist echt nergens vanaf, al had mijn collega wel een vermoeden omdat onze leidinggevende haar echt zat over te halen om even langs te komen (zij is hoogzwanger nu en heeft al best wel last van voorweeën enzo). Ik wist niet beter dan dat we zouden gaan versieren voor ons nieuwe thema volgende week ivm 5 jarig bestaan enzo Iedereen had lekkere dingen gemaakt, alles was roze en we hebben spelletjes gedaan. Was echt heel leuk! Ook een leuke mand vol met kadootjes, luiertaarten enzo gekregen.
Ja! Op de effen muur zou ik het inderdaad doen, dan komt het net wat mooier uit. Haha, ben benieuwd naar jullie naam Leuke verrassing straks! Denk inderdaad dat dat ook meer voor de sier is, zo'n plankje. Hier mist er echt wat boven de commode haha dus ik ben eigenlijk nog steeds opzoek.. Ik heb de letters hier vandaan: Houtenlabel.nl lasergraveren en snijden van letters, labels, naamborden enz. in hout. - Was 15 inclusief verzendkosten (naam heeft 4 letters). De letters zijn erg dun en licht, maar daar was ik juist naar opzoek. Dat het mooi op de muur wegvalt en er niet zo uitsteekt zeg maar Wij hebben de witte besteld maar hebben ze ook nog even een extra likje verf gegeven. Bah, de nachten gaan ook niet zo heel lekker bij jou hé? Echt vervelend! Wat hebben jullie vandaag uiteindelijk gedaan? Irritant is dat inderdaad, ik heb ze via de site besteld en mag ze nu komen ophalen.. heb nu denk ik voorlopig wel genoeg rompertjes maar dankzij jouw tip bijna alleen van de Hema haha. Daar kunnen ze lekker in groeien door de stretch, toch? Oh, spannend Hopen dat hij dan nu gewoon aan de slag kan binnenkort, zou erg leuk zijn natuurlijk. Is ook bijzonder hé, blijft het ook wel dat je gewoon even binnenin je buik kan kijken haha. En de kinderwagen, zou je wel denken inderdaad maar blijkbaar geen voorraad en gelijk doorgegaan naar de volgende? Erg slecht in ieder geval. Pff ja, vandaag was weer een mindere dag jammer genoeg. Veel geslapen, heel veel geslapen zelfs En denk dat ik dat straks gewoon weer ga doen. Las dat jij je vandaag uiteindelijk ook niet zo heel erg lekker voelde? Heel erg vervelend! En inderdaad, alweer 32 weken.. het begint nu echt dichtbij te komen, en voor jou al helemaal natuurlijk! Ik ben ooooh zo benieuwd haha, kan niet meer wachten hoor! Wel een klein beetje lekker geslapen verder? En gelukt met de babywas? Lekker broodje gegeten? Inderdaad jammer van de meeting! Maar volgende keer is hopelijk iedereen erbij! Inderdaad, de eerste kindjes zullen er niet al te lang meer over doen ! Wat leuk! Lekker creatief haha, ben benieuwd naar het eindresultaat! Hier ook striae in overvloed.. jammer genoeg, maar je doet er helaas niks aan. Als het straks licht is vind ik het niet zo erg, maar dat rode is gewoon zo opvallend! Gefeliciteerd Wat leuk dat je iets gewonnen hebt hier! Welke ketting is het geworden? Ga je afspraken erbij zetten!
Nou, waarschijnlijk komt 'ie dan dus gewoon pas in de week dat ik uitgerekend ben Of iets eerder.. Echt heel vervelend, gelukkig ga je natuurlijk niet gelijk met een pasgeborene naar buiten maar het is gewoon prettig als de wagen al helemaal klaarstaat. Ah jammer! Welke wil je? Dan kan ik misschien mee zoeken! Super dat jullie bijna klaar zijn met het kamertje, fijn gevoel dat het dan echt af is. Ik ga er nog even over na denken trouwens, over die tekst. Hier zijn we er namelijk ook niet helemaal uit hoe of wat.. Nog niet eens over welk kaartje het nou uiteindelijk echt gaat worden haha. Ja, breekt je echt op! Heel vervelend! Maar zo veel mogelijk rust nemen, meer kan je ook niet doen.. Ik ga je afspraak er trouwens opzetten He, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt joh! En inderdaad het frustrerende is natuurlijk dat je er praktisch gezien niet veel aan kan doen, echt typisch geval van de laatste loodjes wegen het zwaarst. Hoop voor jou in ieder geval dat het niet al te lang meer gaat duren hoor, als het mag dan wil je het natuurlijk ook gewoon gelijk! De ongemakken zijn vervelend maar jullie zijn uiteraard ook ontzettend benieuwd naar jullie kleine mannetje. En vervelend dat je sowieso "moet" wachten tot de 41 weken voordat ze iets willen doen. Maar positive thinking, dan is hij er vast al! En zo niet, dan is het vanaf je uitgerekende datum nog een klein weekje.. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een leuk nieuws Prettige bevalling gehad? Kan me voorstellen dat dat allemaal druk is! Geeft niet dat je niet elke dag schrijft hoor, gewoon doen wanneer je tijd en zin hebt Fijn dat het met de KvK ook allemaal geregeld is nu!! Dit weekend staat er hier niet veel op de planning. Ga jij nog wat leuks doen? Wat een ontzettend leuke verrassing !! Super lief ook van je collega's! Zag ook leuke foto's voorbij komen op FB.
Bekijk bijlage 347267 Bekijk bijlage 347266 ♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 Zwanger van een: Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Yasminn: 31 augustus - Controle verloskundige & bevallingsplan bespreken - Nichelle: 2 september - Controle verloskundige & rondleiding ziekenhuis - Prinsessa: 3 september - Suikertest & bloedprikken - Selina89: 3 september - Bevalling bespreken - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Lovely24: 5 september - Controle verloskundige - Miranti: 5 september - Controle verloskundige - Nichelle: 7 september - Zwangerschapsshoot - Nichelle: 9 september - Cursus Mindfulness - Littlewonder23: 9 september - Controle verloskundige & echo - Bailief: 10 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 10 september - Controle verloskundige - Selina89: 17 september - Groei- & liggingsecho - SuusD: 17 september - Controle verloskundige - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus - SuusD: 20 september - Intake kraamzorg - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - -------------------------------------------------------------
@miranti: Jij bent er echt helemaal klaar mee he Ik hoop dat de kleine zich vroeg aankondigt. Beter als die aan t indalen is. Jammer van de pijn natuurlijk. Ik heb ook liever eerder dan te laat. nog eventjes en je hebt je kleine in je armen. @kimberlie: gefliciteerd met jullie zoontje. Ben je eerder bevallen? Hoe ging je bevalling. @lovely: Dat is echt super lief van je collega"s zeg . Lekker van genoten zo te zien. @soe: en nog gelukt met kleren wassen? Hier wacht een hele mand strijkgoed op mij. Had echt ff geen zin in. miss dat ik t snachts wel doe als ik niet kan slapen hihii. @hier: Zitten echt met ml voor de buis Voicemail of Holland gekeken. Morgen heb ik controle verloskundige om half 10. Ga zo richting bedje gaap moe hihi.
Hier wakker geworden omdat er hier een festival in de buurt bezig is, lekker harde muziek Voel me echt zo'n zeur oma haha maar kan gewoon niet zoveel hebben de laatste tijd. Zo maar lekker een bakje fruit eten! En wie oh wie gaat er als eerst bevallen?! Michelle of Miranti of misschien wel Yasmin of Mijngeluk met 37 weken