Haha, ben benieuwd wie er dan "gelijk" krijgt En wat fijn dat het zo makkelijk te reageren is, dat scheelt een hoop zorgen. Ik denk dat het helemaal goed gaat komen hoor!! Heb je trouwens nog geen mooie banner?
Pff ik ben te vroeg bevallen door het cmv virus, en daardoor is mijn zoontje dus overleden. In Nederland doen ze er dus niks mee, ik wist niet eens van het bestaan af. Gelukkig doen ze er in Belgie wel wat mee!
Ik zal ff wat foto's plaatsen en dan reageer ik morgen wat uitgebreider! Bovenste foto lag ze met d'r rugje boven, dus totaaal niet te zien nog, maar vond het wel een mooie foto. Foto twee is het hartje. Ze is nu 15,7 cm, dus super mooi Zal hierna eentje plaatsen van het "hamburgertje", maar passen er maar twee in 1 berichtje!
Gelukt zie ik! Leuk! Apart dat dat zo anders geregeld is hé? Wauwieee wat een prachtige foto's van jullie meisje!! Onwijs mooi!
Nou ze lag eerst helemaal verkeerd haha. Maar na een tijdje zei die vrouw: 'Nou, ik heb het gezien hoor!' Dus ik zei: 'Ik ook, zag een hamburgertje! '
Goedemorgen meiden! Toekan, ik zie dat je vandaag precies 15 weken zwanger bent, weer een weekje voorbij!
Neen, kan je enkel oplopen door met 'besmette' kinderen in aanraking te komen via speeksel, urine, snot,...
Meen je dat? Wat erg! ja nochtans vinden veel nederlanders het overroepen omdat de juffen daar moeten blijven werken... Ik mocht blijven werken, 'maar op eigen risico'... Ja hallo, wie doet dat nu?!
Soe: mooie foto's!!! Knappe meid heb jij Pisu: leuke bannersite e Prinsessa: ja inderdaad! en mijn buik lijkt een spurtje te hebben getrokken...
Hallo Allemaal ik zie dit onderwerp nou pas haha ik ben zwanger van de 1e het is allemaal echt heel spannend vind ik haha ben 21 jaar oud dus ook nog vrij jong Ons wonderdertje was heel erg gepland en we zijn zo dolgelukkig alleen had ik een zwangerschap iets anders in geschat haha
Welkom mijngeluk! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Toekan: Mooi! Je ziet echt dat je buikje aan het groeien is. Bij mij ging het de eerste weekjes snel, en nu lijkt het stil te staan.
Ja en dan zegt mijn schoonmoeder twee dagen geleden nog 'kan je niet meer in je broeken? Je hebt nochtans nog geen buikje gekregen hoor' oink.... Dacht dat ik van mijn stoel viel... Wat een compliment, voor haar moet ik er altijd zo hebben uitgezien.. Hahah Mijn geluk welkom!
Even kijken of ik het nog weet, I'm sorry als ik iemand vergeet hoor, zo vergeetachtig. Echo: Thanks ladies voor de felicitaties. Ben echt helemaal verliefd! Kom maar op met die taarten hè, ik heb er zin in Hihi. Lovely: Hahaha, een aftelkalender voor de McDonald's Die vind ik leuk, ik zeg doen! Pisu: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Al bijna de 20-weken echo zie ik. Spannend! Polkadotjes: Oeeeh spannend, misschien gaat het wel beginnen!! Toekan: Aahw mooi buikje hoor, helemaal leuk! Mijngeluk: Welkom en gefeliciteerd! In welk opzicht had je je zwangerschap anders ingeschat? Wat de mevrouw gister wel opviel was dat m'n placenta erg laag ligt. Echt helemaal onderin, precies over m'n baarmoedermond heen. Als dit zo blijft (ze denkt het wel, maar durft er niets over te zeggen) dan krijg ik sowieso een keizersnede.