Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Yasminn GEFELICITEERD 37 WEKEN!!!!! Het kan elk moment gebeuren!!!!

ik ga dat ook maar doen als ik iets niet heb dan iemand anders dat laten halen :) geeft denk ik een hoop rust nu

2. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Ff snel tussendoor!!

Gefeliciteerd yasminn alweer 37 weekjes begint op te schieten nu:)

En een hele dikke knuffel voor de meiden waar t even wat minder gaat of er even doorheen zitten.♡..

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Yasminn: Jaa ook de 37 weken bereikt! Lekker rustig aan doen vandaag, lief dat hij dan zegt dat hij het allemaal wel even doet!

Soeee: Wat balen dat je steeds moet overgeven, bah..

Prinsessa: Is niet leuk meid! Ook hier een digitale knuffel:)

Toekan: Toch je ijzer.. Vervelend hoor!

Lovely: Fijn dat de controle goed was!

Suusd: Veel plezier! Lijkt me erg ontspannen!

Hier: Vanmorgen controle gehad. Mijn bloeddruk was wat verhoogd. Nu hoeft dit niks uit te maken. Hij was ook niet te hoog. Maar door alle waardes die ik tot nu heb gehad is dit wel een opvallende uitschieter.. Nu moet ik maandag weer langskomen om te kijken of mijn bloeddruk dan nog hetzelfde is, stabiel dus, of nog wat hoger is geworden. Anders dus kans op zwangerschapsvergiftiging. Ik heb wel wat hoofdpijn klachten ,maar niet heel erg ofzo. Dus waarschijnlijk is het loos alarm.. Maargoed, wel even in de gaten houden. Als ik klachten krijg moet ik gelijk bellen natuurlijk..

Verder was de rest allemaal in orde. Ze zei wel dat ze mij niet tot 42 weken laten lopen door alle klachten. Gelukkig! En als ik rond 40 weken ben zal bij de controle een eventuele inleiding besproken worden voor de week erop (mits ik al bevallen ben natuurlijk) en zullen ze misschien kijken of er al wat ontsluiting is om te strippen.. Maar dat zie we dan wel weer.

Voor nu gewoon weer even afwachten!

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@SuusD
    Ja hier ook nog wel wat dingen te doen hoor.
    Maar dat komt wel goed, al word ik ook wel onrustig en ongeduldig er van hoor haha!

@Yasmin
    Ja wat ik af en toe voel is dat het helemaal hard wordt, wat je ook echt voelt gebeuren, het even hard blijft en daarna weer zachter wordt.
    Heb het niet heel vaak hoor, maar dat is (volgens mij) idd een harde buik.

Jeej 37 weken!

5. Lovely24

Hier vanmiddag nog even naar het strand geweest, wat gegeten met mijn moeder en L.
    Was best wel heet eigenlijk, had gehoopt op wat verkoeling aan de kust maar helaas :p

Controle was goed.
    Hier ook de klachten en pijntjes die ik heb horen erbij.
    Zelf goed aanvoelen dat ik niet over mijn grens heen ga en genoeg rust proberen te nemen.
    Ze vond het ook knap dat ik nog werkte en het nog probeer vol te houden 2 weken.. nou wel leuk om te horen :):p

Ja denk iedereen bij de Vk vaak wel van die standaard antwoorden krijgen maarja het is natuurlijk ook vaak wel zo.
    Als er een pil zou zijn om alle klachten weg te kunnen halen hadden we die allemaal gehad denk ik ;)
    En het is natuurlijk altijd het beste om de kindjes zo lang mogelijk (tot 40 wkn dan) te laten zitten.

Dus, kom op meiden! Nog evennnnnn doorzetten!

Dan gooi ik ook nog zo'n lekkere cliché opmerking in de groep "Je gaat je buik en schopjes etc nog missen :p" hahaha!

6. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @ Prinsessa, balen zeg meid snap heel goed dat je verdrietig bent! wel fijn dat ze het zo goed in de gaten gaan houden
    maar snap dat het echt kut is dat het niet gaat zoals je verwacht had. sterkte meid

@ Yasmin, ik herken dat gevoel ook, wel kut dat je zo moeilijk slaapt ik lig laatste nachten ook wat vaker wakker
    idd geen houding weten te vinden enzo.. nog 3 weekjes!

@ Soee, vervelend zeg van dat overgeven, hoop dat bij jou het zeiltje beter blijft liggen als bij mij haha:p heb hem al tig
    keer opnieuw gelegd zeg:p

@ Lovely, fijn dat de controle goed was! achja die kilotjes gaan er straks allemaal vanaf haha:p liggingsecho is de laatste
    alweer!

@ Toekan, pff dat is ook niet echt prettig zeg van je ijzer.. jaa de laatste loodjes zijn idd bezig:D hoop dat jij jou doel haalt
    van 38 weken:)

@ SuusD, ik kan je gevoel wel begrijpen hoor ik had dat ook wel een beetje maar je moet er nog een beetje van genieten:D
    ik hoef helemaal niks meer te doen gelukkig haha.. ojawel... men vluchtkoffertje.. die vergeet ik steeds omdat ik thuis wil bevallen
    haha:p

@ Miranti, toch prettig dat ze je in de gaten houden nou! hoop op vals alarm!:)

@ Hier, vandaag weer zon warme dag.. heb heel de dag binnen gezeten haha hou het buiten gewoon niet uit hoor
    ik had vanochtend echt een hele hevige kramp en was even bang dat het zou gebeuren maar hij ging weg en kwam niet
    meer terug haha:p ik vind het zo erg niet te weten wanneer het gebeurt haha:p ben zo nieuwschierig, morgen alweer
    37 weekjes:D

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @miranti: Hoop dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt. Wel fijn om te weten dat mocht t geval zijn ze niet wachten tot 42 weken. @mijngeluk: Yeaah 37 weken :) wij lopen ook echt gelijk. Ik ben benieuwd wie van ons als eerst gaat bevallen. Gewoon gezellig tegelijk hihhi. Wat Spannend dat je dacht dat t ging beginnen. Ik heb vaak nu ook van die steken af en toe. Maar meer echt last van druk onderen. Komt denkt ik omdat ze al helemaal ingedaald. @lovely: fijn dat alles goed was! Pff zeg dat wel was echt te warm. Morgen wordt t nog erger. Heb om half 12 controle verloskundige blijf daarna gewoon binnen hoor. @princessa: hoe gaat t verder? Ben je al bij de gyn geweest? @hier: vond t vandaag wel te warm hoor Pff. Morgen controle verloskundige 11:30 en daarna blijf ik binnen. Ga gelijk vragen over die steken en die erge druk van onder. Ik weet al bijna zeker dat ze gaat zeggen komt omdat ze ingedaald is en drukt dus met t hoofdje naar beneden. Maar toch. Wij willen nog een nieuwe camera kopen. Twijfel tussen Nikon en Sony. Iemand hier enig ervaring met een van de merken. Wou eerst een spiegelreflex camera. Maar hij is echt groot en te duur voor t doel wat wij gaan gebruikten. Nu een goeie camera maar wel makkelijker om mee te sjouwen. Morgen even stad in voor dat. Wil dat wel echt in huis hebben kunnen we mooie foto"s maken van de baby hihi en bevalling. Weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar wie willen jullie buiten je partner om bij je bevalling. En is diegene er dan echt bij of in de wachtkamer. ? Ik denk alleen me partner sowieso echt samen alleen tijdens de bevalling en in de kamer. Maar de moeders wel even inl

8. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @miranti: Hoop dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt. Wel fijn om te weten dat mocht t geval zijn ze niet wachten tot 42 weken. @mijngeluk: Yeaah 37 weken :) wij lopen ook echt gelijk. Ik ben benieuwd wie van ons als eerst gaat bevallen. Gewoon gezellig tegelijk hihhi. Wat Spannend dat je dacht dat t ging beginnen. Ik heb vaak nu ook van die steken af en toe. Maar meer echt last van druk onderen. Komt denkt ik omdat ze al helemaal ingedaald. @lovely: fijn dat alles goed was! Pff zeg dat wel was echt te warm. Morgen wordt t nog erger. Heb om half 12 controle verloskundige blijf daarna gewoon binnen hoor. @princessa: hoe gaat t verder? Ben je al bij de gyn geweest? @hier: vond t vandaag wel te warm hoor Pff. Morgen controle verloskundige 11:30 en daarna blijf ik binnen. Ga gelijk vragen over die steken en die erge druk van onder. Ik weet al bijna zeker dat ze gaat zeggen komt omdat ze ingedaald is en drukt dus met t hoofdje naar beneden. Maar toch. Wij willen nog een nieuwe camera kopen. Twijfel tussen Nikon en Sony. Iemand hier enig ervaring met een van de merken. Wou eerst een spiegelreflex camera. Maar hij is echt groot en te duur voor t doel wat wij gaan gebruikten. Nu een goeie camera maar wel makkelijker om mee te sjouwen. Morgen even stad in voor dat. Wil dat wel echt in huis hebben kunnen we mooie foto"s maken van de baby hihi en bevalling. Weet niet of de vraag al eerder is gesteld maar wie willen jullie buiten je partner om bij je bevalling. En is diegene er dan echt bij of in de wachtkamer. ? Ik denk alleen me partner sowieso echt samen alleen tijdens de bevalling en in de kamer. Maar de moeders wel even inlichten.

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Naast mijn partner is mijn moeder ook bij de bevalling:)
    Er let er eentje op mij en eentje op de baby :)

10. Lovely24

@Yasmin
    Succes morgen!

Hier alleen mijn vriend erbij.

11. soeee

soeee Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Yasminn: Nee inderdaad, en vond het hier sowieso niet nodig om af te vallen, omdat er pas 3.5 aan zit ;) Fijn dat je man zo zijn best doet! Lastig hè, een fijne camera uitzoeken. Er is ook zoveel keus! Hier in principe alleen m'n vriend erbij, maar als m'n moeder af en toe zou willen komen kijken dan mag dat best. Succes vandaag bij de controle :)

Miranti: Inderdaad niet echt een pretje nee. Maar niets aan te doen ;) Hopelijk gaat je bloeddruk niet verder omhoog en heb je geen zwangerschapsvergiftiging! En fijn om te weten dat ze je in ieder geval niet tot 42 weken door laten lopen!

Lovely: Oh heerlijk, jij weer met je strand :p Jaloers hoor! Fijn dat de controle goed was.

mijngeluk: Zeiltje is wel goed blijven liggen vannacht (geloof ik), maar wat kraakt die ellende zegt. Bij elke beweging die je maakt haha :p Jij ook al lekker bezig met krampjes dus? Hier ook al. Je bent vandaag 37 weken, jeeej :)

Prinsessa: Hoe is het nu meissie? Ben benieuwd hoe het bij de gyn is gegaan.

Hier: Afgelopen nacht dus de eerste nacht met zo'n matrasbeschermer en onderlegger in m'n bed. Jeetje wat kraakt dat zeg :p Maarja, liever dat dan dat ik straks m'n matras kan weggooien. Sinds gisteren flink wat buikpijn, van die menstruatiepijntjes en nu ook weer, dus hopelijk is ze nu wel goed aan het indalen :) Al vroeg wakker vanmorgen, kon niet meer slapen door de rugpijn. Zo maar eens lekker douchen en dan zie ik wel wat de dag me brengt! Vanmiddag in ieder geval naar de kapper. Vind dat normaal gesproken echt vreselijk (mijn haar groeit zó langzaam), maar nu kan ik niet wachten. Al die gespleten punten en afgebroken haren, bah! :p

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prinsessa, dikke knuffel! Dit is niet hoe je het je voorgesteld had dus dat is niet leuk :(. Maar gelukkig worden jullie nu wel extra in de gaten gehouden, al kan ik me heel goed voorstellen dat je zo verdrietig bent hoor!

@de rest: ik lees mee maar reageren op jullie allemaal is erg lastig nu voor mij want mijn internet ligt er telkens uit dus ik doe alles via mijn telefoon. Dalijk maar weer een telefoontje naar upc doen.

Ik ben wel heel benieuwd wanneer de eerste bevalling is en hoe het dan gegaan is, spannend! :D

Oja, ik ben eindelijk gisteren naar de huisarts geweest. Had een hb van 5,6 dus ik zit nu aan de ijzer pillen. En ik heb een afspraak gemaakt voor de pretecho, 23 september :D we krijgen ook een dvd mee, ik heb er veel zin in.

De box hebben we binnen gekregen maar die is helaas beschadigd. Ik moet nu wachten op een telefoontje over wanneer ze hem komen omruilen.

Zodra ik mijn Internet weer voor elkaar heb op de laptop dan kom ik uitgebreid reageren! :) jullie zijn wel een stel nachtbrakers trouwens :p

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    So dames, even ego maar Ik loop meestal naar de verloskundige is 10 min lopen. Maar ik kwam net gwn niet vooruit :(. Heb echt steken en pijn van onder. Echt niet leuk ben helemaal Buiten adem en moet ook nog terug lopen zo.

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Nou, baby is gwn helemaal ingedaald en ze zit vast met t hoofdje. Dat drukkend en stekend gevoel is dus haar hoofdje wat steeds naar beneden duwt. Auw en ja doet pijn met lopen. Ze zei ja, je kan daar niet veel aan doen. Over t gevoel dat er elk moment iets kan knappen zei ze je mag in principe bevallen dus er wachten t af. Dus ja. 16 september volgende controle. Nog plannen vandaag. Ik ga liggen en blijf binnen. Pijn en te warm Pff.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Yasminn, ik hoop voor je dat je de 16e niet meer hoeft voor controle maar dat je je kleine meid dan al lekker in je armen hebt!

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Soee: Ja we gaan het zien, het zal wel loos alarm zijn.. Heel stiekem zou ik het niet erg vinden als hij volgende dan komen moet. Maar alleen de reden vind ik niet zo tof haha :p. Dus ik hoop toch maar dat het niet zo is..

Overigens was onze kleine nog steeds niet ingedaald.. Waarschijnlijk gaat dat ook niet gebeuren voordat de bevalling zich aankondigt. Hopelijk bij jou wel goed aan het indalen!

Yasminn: Dat drukkende gevoel en alsof er elk moment iets kan knappen heb ik ook al weken.. En bij mij is de kleine dus niet ingedaald. Geen idee wat het is. Volgens mij heeft dat misschien ook wel met je blaas te maken?

17. soeee

soeee Niet meer actief

Wat een rust hier zeg! Stilte voor de storm? :)

Bailief: Hopelijk voel je je door die pillen gauw wat beter!

Yasminn: Fijn dat ze goed ingedaald is en al vast ligt, hoop dat die van ons dat bij de volgende controle ook doet :)

Miranti: Vervelend dat hij nog niet is ingedaald. Zou voor je bevalling wel schelen als hij dat nog ff doet!

Hier: Heerlijk om m'n haar weer verzorgd te hebben zeg! Wel een dure kapper trouwens: €38,60 voor wassen, knippen en drogen. Gaat niet m'n vaste kapper worden, al knipt ze goed. Nu lekker slapen. Welterusten dames! :D

18. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Soeee: Ja zou wel fijn zijn, maar ik ga der niet vanuit..

Ik ben vorige week ook nog even naar de kapper geweest! Samen met vriendlief. Maar oh wat vind ik dat altijd vreselijk duur. Wij zijn nu eens bij Brainwash ofzo geweest, 16.50 pp. Dat is nog te doen..

19. soeee

soeee Niet meer actief

Miranti: Ja daar ben ik vorige keer ook geweest bij ons in het dorp, maar ze had het echt heel slecht geknipt. Had nog steeds allemaal dooie en gespleten haarpunten en ze had het flink ongelijk geknipt. Dan vind ik 16,50 alsnog een hoop geld :p

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook altijd afvraag hoe ik geknipt wordt als het zo goedkoop is, maar dit keer was ik wel tevreden gelukkig!

Deel Deze Pagina