Inderdaad, dat het is het belangrijkste! En ik heb wel iets gelezen hier in het topic over jouw collega inderdaad, maar weet even niet meer of zij wel of niet insuline moest spuiten? Wel super dat ze bevallen is van een gezonde dochter!! En met 8 pond zou ik hartstikke tevreden zijn haha. Dankjewel!! Voorlopig is het prima zo, straks rustig opzoek naar een mooi huisje, dan kunnen we het onszelf maar beter zo comfortabel mogelijk maken haha. Weer een dagje voorbij Zo schiet het wel op hoor! En als je vroeg klaar bent dan is dat ook alleen maar weer een dagje die sneller voorbij om is haha. Nog een beetje babyshoppen dus.. ben benieuwd naar je aankoopjes! Gelukkig gaat alles goed verder! Dan ben jij gewoon ook bijna aan de beurt! Kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten, hier hetzelfde.. de tijd mag van mij echt omvliegen. Laatste loodjes zijn niet zo leuk Ga het erop zetten! Dankjewel meid! Trek je het allemaal nog een beetje?
Nee dat hoefde niet. Zij had haar waardes ook best goed onder controle. Af en toe een uitschieter maar dan wist ze wel waar het aan lag. Ja ach L. was ook 8 pond en toch vond ik haar klein
Oh tis trouwens controle & liggings echo. Had eigenlijk 18 sep maar ze belde vanmiddag of het de 17e kon. Alleen bedenk ik me net of ze dan ook de controle dan doen of die wel de 18e... Morgen of donderdag even bellen daar over.
Oke! Ben benieuwd hoe dat hier gaat.. zou het niet erg vinden om eerder ingeleid te worden als het nodig is natuurlijk En, klein zullen ze inderdaad sowieso wel zijn. Met mini vingertjes en teentjes, kan niet waaaachten!! Zou wel fijn zijn als het op 1 dag kan natuurlijk! Hoe lag jullie meisje de vorige controle eigenlijk?
Bekijk bijlage 349198 Bekijk bijlage 349197 ♥ ZWANGER! ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 Zwanger van een: Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Bailief: 10 september - Controle verloskundige - Soeee: 12 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 13 september - Rondleiding ziekenhuis verloskamers & kraamafdeling - Yasminn: 16 september - Controle verloskundige - Selina89: 17 september - Groei- & liggingsecho - SuusD: 17 september - Controle verloskundige - Miranti: 17 september - Controle verloskundige - Lovely24: 17 september - Controle & Liggingsecho - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Nichelle: 18 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 18 september - Controle gynaecoloog - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus - SuusD: 20 september - Intake kraamzorg - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg - Bailief: 23 september - 2D/3D/4D echo - Littlewonder23: 23 september - Controle verloskundige & liggingsecho - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Bevallen op: 9 september 2013 (40+4) Geboren: ♥ A. ♥ ? gram, ? cm - - -------------------------------------------------------------
Ja met de laatste controle dacht ze wel te voelen dat het hoofdje beneden lag. Maar voor de zekerheid toch een echo
@princessa: Fijn dat je waardes goed zijn. Wel vervelend dat je 6x moet prikken. Hoop voor je dat straks ook niet meer hoeft. Ziet er gezellig uit! Kan me voorstellen dat t wel fijn is om jullie eigen plekje te hebben. Maar vindt t in elk geval lkkr knus en gezellig Ja, we hebben nu echt alles! Camera is sony geworden lkkr straks veel foto's maken. Wij konden ook wel met tel maken maarja hebben toch wel een goede camera nodig. Oude was kapot dus had t voor de grap op de babyuitzet lijst gezet. Ik dacht ml neemt t toch niet serieus WEL DUSS! hihiih. Wou eerst geboortekaartje met foto, maar zie daar nu toch vanaf. Je kan t dan pas op dat moment bestellen dus moet dat nog wel even doen. Het gaat hier meer om kaartje voor ons en ml werk. Wij doen hier meestal bedankjes. Gewoon een simpele leuke. @Lovely: heerlijk weer een dagje weggestreept. Bijna verlof. Wat leuk dat je collega bevallen. Ik snap dat je nu helemaal wilt. Hier pas nieuws gekregen 2 vriendinnen van me zus zijn onlangs bevallen. Ze waren ook eind september uitgerekend en eentje zelfs begin oktober. Ik dacht wat leuk! Maar ik wil ooooookkk, ze dringen voor mag niet! hihiihihi Er is in mijn omgeving wel veel babynieuws zeg, de een die bevalt de anders weer zwanger. @Michelle: Gefeliciteeerddddddd! Ik wens je een fijne kraamtijd toe! Hoop dat je bevalling ook goed ging, horen t wel @SuusD: Wat gek dat huren duurder is zeg! Ik vindt t eerlijk gezegd teveel gedoe. Dacht eerst ook van ow lijkt me leuk. Toch van afgezien. Het schijnt idd wel minder pijn te doen. @Hier: Hebben alles af voor de baby! En zijn nu dus letterlijk in wacht modus. heb wel erg veel pijn tijdens t lopen. Ik hoop dat ze niet te lang op zich laat wachten. Maar probeer niet teveel te hopen dat ze eerder komt. Ben echt benieuwd wnnr ze zich aangekondigd en hoe t allemaal gaat. Wie is de volgende in onze lijstje? @Miranti: Ik hoop dat jij de volgende bent! Voel je al iets?
@Yasmin Fijn dat jullie een camera hebben, is toch wel goed om te hebben toch?! Kaartje met foto vond ik ook wel leuk, alleen moet het dan wel écht een mooie foto zijn. Dus ga daar ook toch maar niet voor.
Hier alweer vroeg op, moet om 7.30 beginnen. Slecht geslapen vannacht, veel wakker geweest helaas. Het is weer lekker aan regenen, hoop zo dat het straks even droog is, al is het maar een kwartier Ben echt benieuwd naar de echo dinsdag. 2 weken geleden was ik er echt van overtuigd dat ze met haar hoofd al heel diep moest liggen vanwege pijn enzo. Maar nu is die pijn daar weer minder, en net beweegt ze en steken er zowel links als rechts bulten uit haha! Alsof ze overdwars ligt ofzo. Ben benieuwd dus! Ga gauw verder en dan L. uit bed plukken en richting het werk... Fijne dag meiden!
Hey prinsessa blij te horen dat het weer beter met je gaat!! Zag er gezellig uit trouwens op de foto Michelle de eerste wauw spannend zeg komt allemaal erg dichtbij nu Ik wil ook,, maar laat eerst yasminn en miranti Lukt ff niet op iedereen te reageren maar lees altijd wel alles mee... Hier alleen het kamertje nog alles ophangen en neerzetten.. maar zijn ook nog druk met de uitbouw gelukkig slaapt ze eerste periode bij ons dus heeft gèèn haast..al hoewel het toch leuk is een af kamertje te laten zien we kijken wel hoever we komen.... Verder gaat alles nog steeds erg goed nog 7 dagen werken en dan verlof Lekker genieten want volgens mij heb ik alles wel zo'n beetje in huis al ga ik daar steeds aan twijfelen ach we zien het wel!! Fijne dag meiden. .
@prinsessa zag er gezellig uit op de foto,s @hier,gister lady,s night in de bioscoop. Heerlijk verwend.zelfs voor zwangere was er rekening mee gehouden. (Alcohol vrije drankje,sushi vegetariërs,cupcakes,chocoladen) De nieuwe film smoorverliefd gekeken. Stiekem was in blij dat ik uit de stoel kon. Een goodie bag mee gekregen. Waar alleen chocolade in zat hihi. Vandaag 34 weken zwanger. Gekke idee dat ze over 3 weken mag komen. Verders een vandaag een rust dag. Heerlijk !!!
Ach, dat vind jij vast helemaal niet erg Ik hoop het ook! Is toch best vervelend, ook met afspreken met mensen bijvoorbeeld.. maar goed, het hoeft sowieso niet al te lang meer! Dankjewel! Ja, het is wel even fijn, probeer er maar het beste van te maken voordat we gaan verhuizen. Toch nog een klein beetje privacy straks haha. Wat fijn dat jullie een nieuwe camera hebben! Altijd handig en inderdaad, kan je straks hele mooie foto's maken van jullie meisje. Foto lijkt me inderdaad niet zo heel erg handig, dan moet je ook wel ECHT een hele mooie, professionele foto hebben voor op het kaartje vind ik en als je dat dan allemaal moet regelen... Super dat alles helemaal af is meid !! Ik ben heel erg benieuwd wie de volgende is.. Wie weet ben je het zelf wel Ik denk dat er genoeg meiden zijn die niet kunnen wachten om te bevallen haha. Rot dat je zo slecht hebt geslapen joh! Kom je dan ook gewoon niet meer in slaap of word je gewoon elke keer wakker? Het is lekker regenachtig buiten.. hoop dat jij de regen hebt kunnen ontlopen Ben ook benieuwd hoe jullie meisje ligt! Hier ook aan beide zijkanten van die bulten af en toe hoor, maar ze ligt echt met haar hoofdje heel laag in het bekken en dan aan de ene kant billetjes/ruggetje en aan de andere kant voetjes haha. Lief van je!! Dankjewel meis Dan heeft het inderdaad geen haast, lekker rustig aan doen en kijken hoever jullie komen, toch? Als ze straks bij jullie op de kamer slaapt dan kan je ook alle laatste dingetjes nog doen in de babykamer. Lekker dat je nog maar 7 dagen hoeft te werken! Aftellen En alweer richting de 35 weken zie ik... Voel je je verder wel oke? Dankjewel lieverd! Wat leuk Klinkt super gezellig! Maar lang in dezelfde houding zitten is niet zo fijn hé? Heb je ook het gevoel dat het daarbinnen allemaal een stuk krapper is? 34 weekjes alweer! Weer een week voorbij! Doe lekker rustig aan
Hier echt onwijze steken gehad gisteravond daar beneden, echt pijnlijk! Dat je echt even moet stilstaan van de pijn Misschien dat ze volgende week dan echt vast ligt..
Bekijk bijlage 349252 Bekijk bijlage 349251 ♥ ZWANGER! ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Laaarrr (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Bailief (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 januari 2014 Zwanger van een: Meisje! ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Soeee: 12 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 13 september - Rondleiding ziekenhuis verloskamers & kraamafdeling - Yasminn: 16 september - Controle verloskundige - Selina89: 17 september - Groei- & liggingsecho - SuusD: 17 september - Controle verloskundige - Miranti: 17 september - Controle verloskundige - Lovely24: 17 september - Controle & Liggingsecho - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Nichelle: 18 september - Controle verloskundige - Prinsessa: 18 september - Controle gynaecoloog - Nichelle: 19 september - Borstvoedingscurus - SuusD: 20 september - Intake kraamzorg - Prinsessa: 23 september - Intake kraamzorg - Bailief: 23 september - 2D/3D/4D echo - Littlewonder23: 23 september - Controle verloskundige & liggingsecho - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Bevallen op: 9 september 2013 (40+4) Geboren: ♥ A. ♥ ? gram, ? cm - - -------------------------------------------------------------
meiden ik heb last van steken in mijn lies en bij mijn schaamheuvel ook pijn onderin mijn buik wat kan dat zijn? indalingspijn? heb volgende week di een afspraak bij de VK prinsessa ziet er gezellig uit mooie box ook ze heeft 2 keer dwars gelegen en 2 keer hoofdligging
Jaa gaat nog steeds erg goed hoor prinsessa... Merk wel dat werken iets zwaarder word vooral met te vaak tillen maar ach alleen volgende week nog dan eindelijk verlof schiet al op!! Wat naar hè die steken kan best pijnlijk zijn indd heb het ook wel eens,, Rustig aan doen dan meis
Zou heel goed indaling kunnen zijn hoor heb er ook wel eens last van gehad suusd maar als je het niet vertrouwd gewoon vk bellen hoor!!
Zou inderdaad kunnen, of bandenpijn? Dan heb je meestal ook last van je pijn richting je liezen. Dankjewel meis! En hoop dat jullie meisje ook binnenkort mooi ingedaald ligt. Heb jij trouwens nog zo'n gownie gekocht? Gelukkig maar! Fijn dat je verder geen last hebt van vervelende kwaaltjes, dat scheelt Ja! Kan echt venijnig zijn opeens.. net ook weer.. En m'n meisje die lekker aan het duwen is en er volgens mij dwars door m'n buik uit wil komen haha.
ik wou heel graag een gownie maar je kan ze alleen via Amazon kopen en dat heb ik nog nooit gedaan dus heb nu een pyamma met knoopjes aan de voorkant die tot best laag open kunnen ik kijk het nog even aan die pijn het valt nog wel mee gaan jullie een newborn shoot doen? (ik ga het zelf proberen te doen hahaha) scheeld weer geld en kan schieten tot ik er bij neer val
Goedemorgen meiden, Goed geslapen?? Hier is slapen echt een nog groter drama aan het worden dan het al was... Pff! Maargoed, helaas weer een nacht zonder resultaat.. Je wordt nu s'morgens wel wakker met het idee 'Jammer niks begonnen vanacht' .. Yasminn: Ik voel nog niet zo veel. Wel sinds 2 dagen meer krampen die af en toe ook wat vaker achter elkaar komen. Maar daarna is het weer poosje rustig.. Nog niet echt iets veel bijzonders denk ik dan. Maar ik hoop zooooo dat het deze week of volgende week wel gebeurt. Over 6 dagen uitgerekend.. Toch wel gek idee! SuusD: Ik moest even opzoeken wat een Gownie was. Lijkt wel een hippe operatiejas haha.. Die pijn die jij aangeeft herken ik wel, behalve in mijn schaambot. Ik denk inderdaad dat het van indaling kan zijn, maar het kan ook heel goed zo zijn dat je kleintje op zenuwen drukt. Dat is bij mij namelijk het geval. Ik heb soms echt vreselijke steken in mijn lies en been en kleine is niet ingedaald. En bij mij knelt hij waarschijnlijk zenuwen af waardoor bewegingen soms vreselijk veel pijn doen.. Michelle: Nog van harte meid, volgens mij had ik dat hier nog niet neer gezet! Geniet ervan! Hier: Nou net al een en ander verteld in de reacties hierboven.. Wij zitten echt te wachten nu. Hopelijk ga ik niet teveel over tijd, maar ik houd er maar wel rekening mee. Wij gaan vanmiddag even langs mijn moeder, ik doe daar ff bakkie en vriendlief gaat daar even in de buurt met haar vriend vissen. Fijne dag dames!