Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Miaranti: nog even meid! Ik herken de brakkige nachten! Wel grappig dat je nu opstaat met die gedachte van ' nog niets begonnen' :p

Prinsessa: wat heb je het daar gezellig gemaakt zeg! Lijkt me inderdaad ook het leukst om toch wat op jezelf te zitten.
    En hopelijk blijft het spuiten van insuline achterwege! Aar als je waarden oke zijn, lijkt me dat niet nodig!

Lovely: nog een paar dagen werken!! En dat gevoel van bulten langs de twee kanten heb ik ook. Is bij mij langs de ene kang rug/kontje en de andere kant armen/benen... Hoofdje zit al in bekken namelijk..

SuusD: die druk kan inderdaad van het zakken zijn. Wat niet wil zeggen dat de kleine perse al ingedaald is hoor... Ik heb die pijn nu al een paar weken en de kleine zakt wel, maar was met 35 weken nog niet ingedaald (ook al lang ie al heel laag)

Hier: worden de nachten vermoeiender.. Er ligt nu zo een 'bedplas-doek' van het ziekenhuis op de matras.. :p wat een gekraak is dat zeg! Ondertussen blijven we hier maar bezig :) alle kleine klusjes die nog gedaan moeten worden, probeer ik nu te doen in de mate dat mijn rug, liezen en energie het toelaat... Ik lijk wel terug iets meer energie
    te hebben door het infuus, maar voel me toch nog niet super.. Dus hopelijk stijgen die bloedwaarden nog lekker verder :)

2. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Goedemiddag meiden,

Het is alweer even geleden haha maar ik ga alles teruglezen en zoveel mogelijk proberen te
    reageren sorry als ik iets vergeet!

@ Yasmin, ja idd haha wij lopen echt gelijk:p scheelt maar 1 dagje zou wel leuk zijn als we tegelijk bevallen:p
    irritant he die druk:p wij doen de bevalling met zn 2e dus geen moeders erbij of iets gewoon ik en mijn vriend:)
    ik heb trouwens wel hele goeie ervaring met sony maar dat komt omdat ik een nikon nog nooit gehad heb haha
    ook ik hoop voor jou dat je de 16e niet meer haalt want zoveel pijn is ook niet fijn natuurlijk

@ Soee, ja kraakt echt erg he:p ik vind het ook een beetje ellendig.. bij mij zitten er allemaal scheuren in van het bewegen
    dus zal er denk maar een nieuwe op moeten leggen! wel kut van je haar zeg ik heb daar gelukkig geen last van:)

@ Miranti, wat vervelend zeg dat je naar het ziekenhuis moest! fijn dat wel alles goed is! ben wel echt benieuwd
    hoelang dat bij jou nog duurt zeg:p ooeehh op je uitgerekende datum een afspraak ben echt zo benieuwd of je dat haalt
    haha

@ SuusD, nog een paar dingetjes dan! fijn he als je eenmaal alles hebt haha, over de baby vasthouden na de bevalling ik ben
    daar niet zo heel moeilijk in gewoon zoiezo de opa's en oma's en ooms en tante's enzo natuurlijk ook

@ Lovely, jij ook alweer 34 weekjes! begint ook op te schieten:D ik denk idd dat het altijd wel iets anders gaat als hoe je
    van te voren in gedachten had

@ Prinsessa, fijn dat het allemaal goed gaat zowel met jou als de baby ! snap dat het erg schrikken zal zijn geweest
    wel fijn dat je er zelf een beetje aan gewend raakt en dat het dieet ook geen hongerdieet is haha, ik voel me goed trouwens
    hoor ben het wel echt beu nou komen steeds meer kwaaltjes bij maarja er is helaas niks aan te doen haha
    Ziet er trouwens heel gezellig uit de fotos die je plaatste!:)

@ Toekan,jij hoeft ook nog maar even! zie dat jij dus ook al begonnen bent met het zeiltje haha een ramp he!

@ Michelle, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje! wat een mooi kindje! geniet ervan!!

@ Hier, nou bijna 38 weekjes haha ben het echt beu.. steeds meer last van krampen en dingen en lopen gaat mij ook niet
    heel gemakkelijk meer af.. net of er iets uit wil.. ben zondag met mijn man naar de bioscoop geweest en heb de hele film
    last gehad van steken( verloskundige zegt dat het voorweeen zijn) dus ben heel benieuwd hoelang het nog duurt heb vandaag
    de laatste dingetjes gehaald maar dan voor mezelf.. zoals een nachtjapon om in te bevallen en ondergoed.. want je moet echte
    onderbroeken aan en die had ik dus niet haha:p voor de rest is alles klaar:D heb trouwens de laatste tijd een rare tik haha
    heb heel de tijd zin in ijsklontjes .. dus die eet ik echt superveel echt raar:p

3. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik check weer even in!

Michelle, van harte met jullie zoon. Geniet ervan! Leuk dat er nu een nieuwe categorie is in het overzichtslijstje, hehe.

Prinsessa, blij om te horen dat het goed gaat weer allemaal. Jouw meisje gaat mijne dan toch echt inhalen denk ik met geboorte, volgensmij vind mijne het nog helemaal prachtig daarbinnen, en indalen; ho maar! Haha, ach ja, we weten nooit hoe het gaat.

Hier gaat alles goed! Langzaamaan begonnen met wassen, wat is het véél! *bloos* Ik hou maar vast aan wat m'n vader zegt; "Ach joh, in het begin heb je zeker drie rompertjes per dag nodig" haha, we zullen zien. Waar halen jullie de hangertjes? Wil liever geen houten en dat is zo goed als het enigste wat ik tegenkom. Of bietsen bij H&M? Ik heb hier ook nog wel een lijst met dingen die gehaald moeten worden, boxmatras en boxkleed onder andere, nog wat dingetjes. Ga lekker online shoppen denk ik, heb voorlopig wel genoeg babywinkel (en babywinkel-personeel haha) gezien XD

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik gebruik inderdaad houten hangers en bh hangertjes hihi zijn ook klein

5. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Dat is ook prima, toch? :) Volg je trouwens Anna Saccone nog? Weer zwanger hé! Leuk! Volg je nog meer youtubers trouwens?

Newborn shoot lijkt me super leuk, maar heb er nog niet serieus naar gekeken.. Denk wel dat ik dat binnenkort ga doen! Heb je al leuke ideetjes?

Alweer over de 39 weken zie ik! Hoop dat jij het bevallen lijstje snel mag aanvullen :)!

Wat lief! Dankjewel!! Inderdaad wel prettig ja, is toch anders als je gewoon ook even samen kan zijn zonder andere om je heen.

Helemaal klaar voor de komst van de baby?! :D Fijn dat je wel al merkt dat je wat meer energie hebt, en je kruipt nu natuurlijk echt al richting het einde... voor je het weet is het zover, dan kan je dat beetje energie goed gebruiken natuurlijk.

Dankjewel!! :) Inderdaad even geschrokken maar probeer er nu maar het beste van te maken, meer kan je er niet aan doen natuurlijk.

Kan me goed voorstellen dat je het zat aan het worden bent hoor! Ook al bijna 38 weken.. ik hoop heel erg dat jullie kleine meid snel komt! De ongemakjes nemen nu natuurlijk alleen maar toe..

En wat grappig, die ijsklontjes haha. Heb het wel eens gelezen! Nou, lekker van genieten hoor haha, nog "gezond" ook.

Lief, dankjewel! En ik ben benieuwd.. wie weet loop ik toch door tot de 40 weken en beval jij rond de 37 weken al :p Kan alle kanten op haha.

Haha, heb je zoveel kleertjes en beddengoed/dekentjes? Ik heb trouwens wel houten kledinghangertjes, heb ook geen andere gezien eigenlijk..

Hier eigenlijk hetzelfde, ook nog de laatste spulletjes. Kraampakket en klossen heb je wel al?

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee.
    Ik kwam even langs om te kijken of er al iemand bevallen is en ja hoor!

Michellexxx Gefeliciteerd met je zoon! wat leuk zeg!

Wel spannend wie de volgende is.
    ik hou het in de gaten!

Hier gaat veder tot nu toe alles goed!

xx

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@SuusD
    Hier wil ik wel een newborn shoot doen.
    Ken een fotografe die hele mooie foto's maakt.
    Heb bij L. toen ook mijn dikke buiken foto's gemaakt, en we zijn 2x met zijn drieën in de studio bij haar geweest.

@Miranti
    Oh ja dat gevoel ken ik!
    Had ik toen bij L. ook elke ochtend dat ik dacht "Pfff... weeer niks gebeurd!" aangezien ik er toch een beetje van uit dat het vaak wel s'nachts begint.
    Dat gevoel heb ik nog tot 41 weken gehad helaas :p

@xxYasmina
    Ik heb toen wel wat hangertjes gekocht maar heb na al dat shoppen na ruim 2 jaar ZOVEEL hangertjes (vooral van Prenatal :p) dat ik nu in de winkel vraag of ze ze er asjeblieft niet bij willen doen haha!

8. Lovely24

Wat een dag vandaag!!
    Het was zo druk, en zoveel 'moeilijke' kindjes vandaag, veel huilen ook. Was het helemaal zat vanmiddag!
    Mijn collega waar ik normaal mee werk was ook nog eens vrij, dus werkte met een andere collega. Dus het was echt geen leuke dag!

Gelukkig is het nu weekend!
    En die 2 dagen volgende week stellen echt niks voor dus moet alleen nog wel een hoop afronden en achterlaten straks qua administratie enzo en dan ben ik gewoon klaar voor 4 maanden!
    Zo'n gek idee eigenlijk...

Morgen met L. en mijn oma even naar Babydump.
    Nog wat dingetjes halen. Ze wilde nog steeds iets kopen/geven want dat had ze bij L. ook gedaan. Dus morgen even kijken.
    Daarna misschien ook nog even de stad in.

Zo me bed maar in denk ik :p
    Me buik is steeds keihard en gevoelig...
    Harde buiken misschien?
    Kleine meid is ook toe aan weekend denk ik :D haha!

9. Lovely24

Hebben jullie misschien nog een leuk idee,
    Volgende week hebben we nog vergadering en ik dacht misschien is het leuk om nog iets kleins mee te geven aan alle collega's als afscheid zeg maar.
    Wilde sowieso wel wat lekkers trakteren, maar iets mee geven leek me ook leuk.
    Ook als bedankje voor de babyshower enzo.

Ik weet dus alleen niet wat :p

10. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al serieus de hele dag harde buiken en enorm gevoelig! Lekker dat je weer weekend hebt. Om hoeveel collega's zou het gaan? En alleen vrouwen?

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Hallo dames, Lig klaar wakker. Echt een drama met slapen hier. Vindt t om eerlijk te zijn niet meer leuk. :( ben gwn moe maar nee hoor slapen. @miranti: Ik begrijp je heel goed met dat slechte nachtrust betreft. Je bent al over de 39 weken. :D het zal voor jou in ieder geval niet lang meer duren! Echt Spannend wanneer t zal beginnen. @lovely: nog 2 dagen werken voor jou. Is idd denk ik zo voorbij :). Wil je iedereen echt persoonlijk kado of gwn allemaal hetzelfde ? miss kan je zo een klein pakketje maken met een leuk kaarsje/onderlegger choco of leuke koffie mok. @mijngeluk: idd, zou zeker grappig en leuk zijn. Jij hebt al voorweeen dus Spannend. Ik ben ook echt benieuwd Wnnr ze gaat komen. Kwaaltjes worden hier ook erger en de bedoeling is dat ik loop. Het lijkt op alles behalve lopen. Zo scheef ga ik en me buik lijkt met de dag lager te hangen. We moeten afwachten he. Ik probeer maar te genieten van me buik en t zwanger zijn. Maar gaat niet altijd even makkelijk! @soe: hoe gaat met jou? Lang niks gehoord. @hier: We hebben nu echt niks meer te doen! Vandaag bedankjes opgehaald. Kaartje uitgekozen en proefdruk besteld. Ben benieuwd. Heb af en toe steken nu maar t is heel kort. Probeer nog positief te blijven. Al die kwaaltjes maken t er niet beter op helaas :(. Nou ga toch proberen te slapen. Ben echt moe gewoon!

12. Lovely24

@xxYasmina
    Het zijn 10 vrouwen.

@Yasmin
    Ja misschien is iets van een leuke koffie of thee beker wel leuk...
    Iets lekkers erbij idd.
    Ga denk dan voor thee glazen, want dat drinkt iedereen sowieso op het werk.
    Zal eens kijken bij Xenos of Action ofzo.

Ik weet niet waar je precies het meeste last van heb met lopen, maar heb wel eens gehoord dat hoe meer je 'raar' gaat lopen door de pijn hoe erger het wordt.
    Dus zoveel mogelijk normaal proberen te lopen.
    Maar ik weet natuurlijk niet of dat gaat?

Merk zelf ook dat ik soms ga waggelen enzo en probeer er dan maar op te letten het niet te doen. Maar dat gaat ook niet altijd.

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Lovely: Ja ik hoop dat ik meer geluk heb en voor de 41 weken mag bevallen, maarja, ik ga er maar niet vanuit.. Kan het alleen maar meevallen (hoop ik)

Ik kan zo even niks bedenken eigenlijk voor je collega's. Ik heb het op mijn werk simpel gehouden omdat ik het niet nodig vond, maar gewoon van die kleine gebakjes bij de bakker gekocht en tijdens de vergadering lekker opgesmikkeld. Maargoed, jij hebt nog een babyshower gehad natuurlijk dus ik snap wel dat je iets wilt doen.
    Misschien kun je iets met chocolaatjes doen? In een grappig doosje, glaasje, folietje eromheen en met roze lint ofzo inpakken?

Yasminn: Ja vreselijk he die nachten. Ik slaap sowieso de halve nacht niet en wat ik dan nog slaap kun je bijna geen slapen noemen eigenlijk.. Pff :( Ik hoop inderdaad dat het niet lang meer duurt, maar ik ga der maar vanuit dat ik nog 3 weken zo kan zitten..

14. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Goedemorgen Meiden

@ Prinsessa, ja dat is 1 geluk haha ijsklontjes zijn idd gezond:p

@ Lovely, kan me voorstellen dat je er een beetje gek van werd haha gelukkig heb je nu lekker weekend!!

@ Yasmin, haha ja bij mij lijkt lopen meer op waggelen:p ben ook wel echt benieuwd hoelang het nog duurt enzo

@ Miranti, hmm echt klote zo hoop voor jou idd ook dat je maar tot de 41 weken hoeft te lopen als je overtijd gaat!

@ Hier, vannacht weer een nachtje gehad met heel veel wakker worden en dn nog niet echt uit kunnen slapen haha:p
    de druk word echt steeds groter maarja wil allemaal niks zeggen helaas:(

15. Prinsessa

Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Bijna 25 weekjes alweer!

Gelukkig komen er straks dagen vol rust aan, haha! Lekker weekend en die laatste twee daagjes vliegen vast ook voorbij.. Klinkt ook wel heel erg lang, 4 maanden!

Leuk, ben benieuwd wat je uiteindelijk koopt.

Nog last gehad van gevoelige buiken? Allebei toe aan rust hihi.

Ik vond het ideetje van Yasmin erg leuk! Gewoon simpel, maar toch iets leuks! Inderdaad even bij Xenos kijken, daar vind je vast wel een mooi theeglas.

Nog last gehad van harde buiken? Vervelend zeg!

Je slaapt ook al echt een hele poos slecht hé :( Lijkt me heel erg vermoeiend..

Wel super fijn dat je helemaal niks meer hoeft te doen.. jullie zijn er helemaal klaar voor! Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten lieverd. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

En ik hoop voor jou ook echt dat het gaat opschieten! Waar blijven die baby's?! :p

16. Prinsessa

Gisteravond lekker naar zwangerschapszwemmen gegaan :) heerlijk hoe licht je je voelt in het water, en des te zwaarder voel je je als je er weer uit moet haha.

Ik ging met een vriendin die een paar daagjes voor loopt en onze buiken verschillen nogal van elkaar, zij groeit meer in de breedte en heeft een kleiner buikje. Dus de caissière bij het zwembad was nogal in shock dat ik nog +/- 6 weken moet en wenste me heeeeeel veel sterkte hahah.. thanks!

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden,

Kon ik maar weer de lijst in :D
    Nou eigenlijk nog niet, wel in de toekomst.

SPannend meiden die bijna moeten bevallen.
    Prinsessa lieve meid, wat gaat de tijd snel zeg. Nog effe geduld he :p

18. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    prinsessa ik ga vanavond lekker zwemmen :D

19. Prinsessa

Hi lieverd! Haha, mis je het zwanger zijn soms een beetje? Ik moest nog reageren op je krabbel, sorry sorry sorry! Maar hier gaat alles goed gelukkig.. hoe is het met jullie kleine meisje?! :D

De tijd gaat best hard nu inderdaad, mag van mij nog wel iets harder haha! Ben erg benieuwd!

20. Prinsessa

Oh, heerlijk! Was het bij jou de vorige keer druk of rustig? Hier waren we maar met z'n drietjes :p

Deel Deze Pagina