Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Miranti welkom!!

Soe:hopelijk verschuift je placenta nog! En leuk dat je vriend zo enthousiast is!:)

Papa'skindjes: ik zeg hier vanaf dat ik zo misselijk ben ' het zal wel een meid zijn, nu al verliefd op de papa en mama het leven maar zuur maken':) niet zo super lief, ik weet het, maar soms is het echt onverdraagzaam:)

Lenteschoonmaak: ik wil ook aan de gang, maar mijn energiepijl wil echt niet mee. Bovendien is de zon hier nergens meer te bespeuren en dan heb je niet echt het gevoel dat lenteschoonmaak doet:p

2. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ahh okee Soee, ik dacht al :p zat te zoeken naar een rondje, haha!!

Hmm dan maar eens wat creme iets ophalen. Ben totaaaaal niet van de zalfjes en lotion etc :p verschrikkelijk haha! Voel me soms net een kerel wat dat aangaat.

Hmmm maar hier schijnt de zon wel! Het waait wel, maar dan warme lucht :D gisteren had ik ook totaal geen energie, maar vandaag ineens een aanval. En daar moet je dan gebruik van maken he! Ghehe.

Vind je het niet erg Soee dat je anders een keizersnede moet? Ik hoor veel vrouwen die graag natuurlijk willen bevallen. En heb laatst gelezen over de ruggenprik, daar zitten ook wat haken en ogen aan. Zijn hier al die besloten hebben dat zij een ruggenprik willen?

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hahah. Ik wilde met oma trouwen! En oma was vooral heel erg "van mij" :)

Haha, arme mama :( Hoop nogmaals echt dat je je snel beter voelt!

En ik geef je groot gelijk hoor, hier ook geen energie om dingen te doen. En schoonmaken staat al helemaal niet hoog op het lijstje :p Begin je je al een beetje te vervelen thuis of vermaak je je wel?

Ja, lekker cremetje halen! Hoeft ook niet duur te zijn. Kruidvat eigen merk heeft wel fijne producten vind ik :)

En ik heb er eigenlijk nog niet over na gedacht maar het is niet iets wat ik per definitie nu al zou willen. Ik kan me ook niet echt een voorstelling maken van de pijn :) Maar het lijkt me erg bijzonder om het allemaal op eigen kracht te doen.

4. Prinsessa

Wat eten jullie vanavond meiden? Ik ga straks boodschapjes doen maar heb even geen idee..

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Women: ik wil GEEN ruggenprik! Ga het echt proberen zonder te doen! :)

Prinsessa: ja het gaat langzaam wel wat beter hoor, dus zolang er vorderingen zijn, klaag ik niet :) en vervelen, voorlopig nog niet, maar komt ook omdat ik niet veel fut heb denk ik :)
    Geen idee wat wij gaan eten... Bloemkool misschien? Heb ik nog in de koelkast gezien :p

6. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    ik weet ook nog niet wat ik eet vanavond.. denk lekker een kipfilet met paturain en spek in de oven:)

7. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hmm ik huppel zo nog wel ff naar de Kruidvat dan.

Ehmm ik eet Griekse aardappelschotel uit zakje :p omdat ik straks nog moet werken, en vriendje een kliekje heeft van gisteravond. Ik zou pannenkoeken bakken (eieren moeten op) maar mn huis ruikt net lekker fris :p dus dat morgen maar.

8. Prinsessa

Inderdaad, zolang je merkt dat het beetje bij beetje minder wordt is er toch licht aan het einde van de tunnel ;)

Lekker genieten van de vrije tijd die je hebt! En hm, lekker. Maar ik vind alles lekker op het moment haha.

Heerlijk zeg! Denk dat ik dat morgen ga eten ;)

Hoop dat je een goed cremetje vind :D

Jij eet ook al zo lekker vandaag!

9. Prinsessa

#449 Prinsessa, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2013
    Vandaag wordt het hier mijn all time favourite pasta :D

Bekijk bijlage 319141

Pasta met gegrilde kip gemarineerd in honing/olijfolie/citroen met een sausje van citroen, Parmezaanse kaas, creme fraîche, slagroom en basilicum. Daarnaast een goed gevulde salade.

10. Prinsessa

#450 Prinsessa, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2013
    Bekijk bijlage 319142
    Zwanger ♥
    - Polkadotjes (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 mei 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - o0Mrkk0o (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 juli 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Toekan (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lovely24 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Women90 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje

Afspraken - Controles en echo's ♥
    - Selina89: 18 april - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 19 april - Termijnecho
    - o0Mrkk0o: 20 april - 3D echo
    - Toekan: 23 april - 16 weken echo
    - Lautje93: 25 april - Termijnecho
    - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling
    - Lovely24: 2 mei - Controle verloskundige
    - Women90: 6 mei - Eerste echo
    - Soeee: 8 mei - 20 weken echo
    - Lovely24: 10 mei - Echo geslachtsbepaling
    - Maira11: 16 mei - 20 weken echo
    - Toekan: 23 mei - 20 weken echo

Bevallen ♥
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Als er nog aanpassingen zijn; laat het me weten :)

Women je staat erop!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Laat het smaken prinsessa! :)

12. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Nooohh Princessa, dat ziet er verrukkelijk uit!! :D heb een dag en nacht cremepje gehaald. Ik sta nog niet op de lijst :O

23, (toch bijna jarig) eerste kindje, 6 mei echo, tot zover 2 december uitgerekend volgens vk..

13. Prinsessa

Dankjewel! :D

Ik ben trouwens benieuwd hoe dat in België gaat met de bevalling; hoe lang blijf je in het ziekenhuis? En heb je daarna ook kraamhulp? Ik dacht namelijk dat ik ooit eens las dat dat niet zo is.

Het is ook echt heel lekker!! Haha. Ik kan het recept wel delen als je wil!

En goedzo :D Zal je gezicht echt goed doen, lekker blijven smeren. Ik heb je trouwens op de lijst gezet!

14. Prinsessa

Even een vraagje; smeren jullie je buik ergens mee in? En zijn jullie gevoelig voor striae?

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    In BE blijf je normaal standaard 5 dagen na de bevalling in het ziekenhuis. Tenzij je een come en go doet en een halve dag na de bevalling al weer naar huis gaat. Al wordt dat hier bijna nooit gedaan. Ook geen kraamhulp. We krijgen wel een keer bezoek van kind en gezin die kijken hoe het met kindje en mama gesteld is. :)

Ik ben gevoelig aan striae... Heb aan de pubertijd wel wat overgehouden op mijn heupen. Zie je nu gelukkig bijna niet meer. Smeer nu elke dag met weleda ' mama olie' zalig ding en ruikt ook heerlijk! :) voorlopig nog geen nieuw streepje te zien... Hopelijk blijft het zo!

16. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Prinsessa: Ah gossie met oma, wat schattig hihi! Ziet er lekker uit! Ben benieuwd wat mijn vriend gaat maken vandaag, hij is nog niet uit school.

Ik wil liever geen ruggenprik, toen ik aan het bevallen was van mijn zoontje vroegen ze of ik er een wilde. Heb geen seconde getwijfeld, maar mijn zoontje zou het toch niet overleven. Alleen het ging zo snel, dat ik geen ruggenprik meer kreeg. De volgende keer wil ik heel graag een natuurlijk bevalling. De weeen zijn behoorlijk pijnlijk en wie weet denk ik er dan anders over, maar als ik het 1 keer heb overleefd met een rot afloop kan ik het ook wel doorstaan voor een mooie afloop.

17. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik smeer mijn buik in met zwangerschapsolie van Weleda. Fijn spulletje. Hopelijk helpt het ook een beetje!

Mag ik ook op de lijst die je gemaakt heb? :D
    Ik ben 24 jaar, 17 september uitgerekend en we krijgen als het goed is een jongetje. En op 1 mei de 20 weken echo.

18. soeee

soeee Niet meer actief

Keizersnede: Tja, leuk is anders natuurlijk, haha. Maar als het niet anders kan dan is het maar zo :) Maar ik heb nog ff hoop, haha!

Striae: Ja ben daar heel gevoelig voor. In m'n puberteit ook gehad toen m'n heupen breder werden. Was helemaal weggetrokken (of nouja, zo licht dat het niet zichtbaar meer was). Maar heb het nu aan beide kanten weer iets, omdat ik al iets aan was gekomen voordat ik zwanger was. Smeer twee keer per dag met bio oil, maar dan van Kruidvat eigen merk.

Vanavond lekker een bankhang avondje met domme programma's. Even verstand op nul zetten :)

19. Prinsessa

Wat een stilte hier vanavond :p

Hebben jullie ook de reünie van vier handen op één buik gekeken?

20. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hooooi,

Voor ik verder reageer, zag ik iets heel lekkers voorbij komen, een pasta van Prinsessa!
    Recept graaag! :D

Deel Deze Pagina