Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje93

Lautje93 Lid

15 nov 2012
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was gewoon lekker bezig met m'n werk en toen kreeg ik ineens allemaal zwarte vlekken voor m'n ogen en ging heel erg zweten en werd helemaal wit, toen ben ik gaan zitten en toen zakte ik weg...heb dit echt nog nooit gehad!
    Ik hoop echt dat het niet nog een keer gebeurd...dacht echt dat ik dood ging ofzo!

2. soeee

soeee Niet meer actief

Aaahw. Ja let maar goed op jezelf hoor! Helaas heel herkenbaar!

3. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @ prinsessa, ik wil ook wel op de lijst als dat mag:)

ik ben 21 jaar en uitgerekend op 27 september van een meisje en op 10 mei hebben we de 20 weken echo:)

wat jij hebt gemaakt ziet er ook wel heel lekker uit ga ik ook eens proberen denk haha

Ik heb de laatste dagen sochtends als ik opsta zo'n pijn in mijn zij dat ik bijna niet kan lopen is weer iets nieuws haha:p

4. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden!! :)

5. Prinsessa

#485 Prinsessa, 17 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2013
    Oeh ja, ik ook! :D Ben aan het aftellen haha.

Wat schrikken zeg :( Ik heb het nog nooit gehad maar kan me echt voorstellen dat je echt even niet weet wat je overkomt! Wat voor werk doe je precies?

Hoe hoog was je bloeddruk tijdens de intake bij de verloskundige? En hopelijk heb je snel de uitslag van het bloedprikken!

Natuurlijk mag dat! :D Ik ga je erbij zetten!

Haha, laat je weten wat je ervan vond? Ben benieuwd. Ik ga vanavond de kip met boursin uit de oven eten :p

Vervelend!! Gaat het wel gauw weer over?

6. Prinsessa

Bekijk bijlage 319299
    Zwanger ♥
    - Polkadotjes (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 mei 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - o0Mrkk0o (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 juli 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Toekan (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lovely24 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Women90 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje

Afspraken - Controles en echo's ♥
    - Selina89: 18 april - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 19 april - Termijnecho
    - o0Mrkk0o: 20 april - 3D echo
    - Toekan: 23 april - 16 weken echo
    - Lautje93: 25 april - Termijnecho
    - Miranti 1 mei - 20 weken echo
    - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling
    - Lovely24: 2 mei - Controle verloskundige
    - Women90: 6 mei - Eerste echo
    - Soeee: 8 mei - 20 weken echo
    - Lovely24: 10 mei - Echo geslachtsbepaling
    - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo
    - Maira11: 16 mei - 20 weken echo
    - Toekan: 23 mei - 20 weken echo

Bevallen ♥
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Miranti en Mijngeluk, jullie staan er allebei op meiden :D

7. Prinsessa

De meisjes zijn trouwens wel in de meerderheid op de lijst tot nu toe hé!

Soe, heb je al iets gekocht voor jullie meisje? :D Je kan nu lekker roze shoppen!

Polkadotjes, hoe gaat het met jou? Nog last gehad?

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Lautje: goed op jezelf passen he meid! Lijkt me heel akelig! Ik ben zelf ook heel duizelig doorheen de dag, maar ben nog nooit weggezakt....

Mijn geluk: heb ik ook soms... Volgens mij komt dat van mijn bekken... Ik ga vandaag naar de ha voor van alles waar ik last van heb en ga het eens vragen :)

9. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    ja zou best kunnen dat het mijn bekken zijn hoor
    maar is best vervelend duurt ongeveer een uurtje dan is het weg.. van de week had ik ook toen ik ging slapen heel erg veel last van steken in mijn zij had toen wel veel gestaan.. ik heb besloten niet meer naar de huisarts te gaan en geen verloskundige te bellen als ik dat steeds moet doen bel ik iedere dag wel.. echt erg al die pijntjes enzo..

@ prinsessa, ik zal laten weten wat ik ervan vond:) bedankt voor het in de lijst zetten

10. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Zou best kunnen dat het men bekken zijn is best vervelend duurt altijd wel een uurtje voor het weg is.. had het van het weekend ook toen ik wou gaan slapen erge steken in mijn zij was niet prettig.. dit heeft heel de nacht geduurd.. heb besloten niet meer naar de ha te gaan of de vk te bellen want als ik dat steeds moet doen bel ik iedere dag haha vervelend al die pijntjes...

@ prinsessa, ik zal het je laten weten hoe het smaakte!:) bedankt voor het in de lijst zetten

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik moet er toch zijn vandaag, kan ik het makkelijk allemaal even vragen :)

12. Prinsessa

Succes bij de huisarts vandaag! :) Hopelijk word je wat wijzer.

13. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier schijnt vandaag trouwens de zon!! :D

14. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Hier ook gelukkig
    met maar liefst 20 graden!:D beetje jammer dat ik er alleen maar vanuit binnen naar kan kijken haha

15. Prinsessa

Hebben jullie kraamzorg trouwens al geregeld (de meeste waarschijnlijk wel?) En waar zijn jullie verzekerd? Ik ben dat nu even aan het uitzoeken..

16. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Heb het gister pas geregeld teminste aangevraagd..nog niks van terug gehad
    ik zit bij unive

17. soeee

soeee Niet meer actief

Ik heb nog niets voor kraamhulp geregeld. Dit weekend maar eens in verdiepen! :) Zit bij Menzis

18. Prinsessa

En hoe zit dat me de bevalling? Weten jullie al of jullie daar volledig voor verzekerd zijn als jullie in het ziekenhuis willen bevallen?

19. soeee

soeee Niet meer actief

Ik ben niet aanvullend verzekerd. Niet daarvoor in ieder geval. Ik kan mijn verzekering nog wel opschroeven wat dat betreft, maar ik moet even kijken of ik dan al met al wel voordeliger uit ben. Als ik vanwege die placenta een keizersnede krijg dan is het een medische indicatie, dus dan wordt dat gewoon vergoed ;) Zo niet, dan moet ik het gewoon zelf betalen als ik in het ziekenhuis wil bevallen :) En jullie?

20. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    ik heb een extra aanvullende verzekering erbij gepakt zodat alles verzekerd word zowel thuis bevallen als in het ziekenhuis als in het ziekenhuis op medische basis.. ook word bij mij de kraamzorg volledig vergoed en krijg ik het kraampakket gratis, als ik deze aanvullende verzekering niet had gepakt moest ik 20 euro betalen voor het kraampakket en 4 euro per uur voor de kraamzorg.. als ik dan in het ziekenhuis(op eigen wil) zou bevallen zou mijn verzerkering maar 129 euro verzekeren dus dit leek mij beter:)

Deel Deze Pagina