Ah oke! Ik ben het helemaal aan het uitrekenen haha Ik zit bij Zekur van Univé (aanvullend) en las dit: Maximale vergoeding is 2 x 114,50 is: 229,- per dag Af: Eigen bijdrage is 2 x 16,- is: 32,- per dag _______________________________________________________________ Vergoeding vanuit Gewoon ZEKUR Zorg is: 197,- per dag Dit betekent dat u het verschil tussen de kosten die het ziekenhuis of het geboortecentrum in rekening brengt en de maximale vergoeding van 197,- per dag zelf moet bijbetalen. Een ziekenhuisbevalling kost 321,50 min 197 is 124,50 wat ik dan sowieso voor 1 dag zelf zou moeten betalen.. Helaas pindakaas, maar het is wel te overzien gelukkig
Ja ik moet het ook allemaal gaan uitrekenen nog. Moet ff kijken of ik niet uiteindelijk meer kwijt ben (door wat ik per maand meer zou gaan moeten betalen aan m'n verzekering), dan wanneer ik het gewoon zelf betaal. Kraamzorg krijg ik 10 uur vergoed vanuit het basispakket. Meer heb ik ook niet nodig omdat mijn moeder gewoon thuis Zojuist afscheid genomen van mijn jeugdsentiment: doei navelpiercing! Hihi Maar hopen dat het mooi dichtgroeit, want dit is ook niet echt wat...
Goed geregeld! Betaal je veel meer per maand? Ik kan niet meer overstappen, maar vind het gelukkig nog wel te doen. Ja, ik denk dat het misschien nog wel te overzien is wat je moet betalen hoor. Ligt er inderdaad een beetje aan. Over kraamzorg staat er bij mij het volgende: ● Max. 10 dagen met een eigen bijdrage van 4,- per uur Dus ik moet ook mee betalen helaas haha. En ik denk dat het wel mooi heelt hoor! Maar nu is het zeker echt nog zo'n gat?
het valt wel mee eigenlijk betaalde eerst 128 en nu 139 en alles is gewoon vergoed heb mijn navelpiercing er gelijk uitgehaald haha steek hem nu heel af en toe nog door misschien kan ik hem na de bevalling dan weer aan
Ik heb het ook nog niet geregeld hoor Gaat vrijdag bellen zit bij agis en niet aanvullend.. Maar zou ik dat doen ben ik volledig verzekerd en betaal ik maar +- 27euro extra per maand dus valt nog mee Net bij de lidll geweest voor de zwangerschapskleding lagen nog maar 2 broeken de rest was allemaal weg...de actie was maandag pas begonnen naahdas echt snel gegaan. ..... Bij de h&m was op internet ook al bijna niets meer te bestellen
Maar betaal je dan de rest van het jaar die 27 extra? Of kan je dan weer switchen? Jammer zeg! Ik heb uiteindelijk niet meer gekeken bij de Lidl, maar wel gister een bestelling geplaatst bij de H&M. Dit heb ik besteld: Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL Maar heel veel was er inderdaad niet meer, echt jammer. Omdat ik meedoe aan MvM heb ik nog een kortingskaart van Prenatal liggen voor 15% korting op zwangerschapskleding. Daar hebben ze ook mooie broeken! Of misschien Mamalicious? Wel een stuk duurder dan de Lidl aanbieding helaas
Scheelt dat we dan niet heel lang meer moeten tot het einde van het jaar, dus dat je per 1 januari je verzekering gewoon weer omlaag kan doen Ga er van 't weekend eens goed voor zitten. En anders volgende week ff langs het Menzis kantoor hier in Arnhem. Vind dat altijd fijner dan telefonisch. Leuke broeken Prinsessa!! Hoop dat je wel kortingscodes gebruikt hebt? Hihi Ik ben op koopjesjacht op marktplaats. Heb echt super schattige kleertjes gezien. Ben gek op de kleertjes van Z8, maar die zijn allemaal zo duur, dus probeer het eerst maar via marktplaats!
Wanneer je bij unive zit kan je dit niet meer aanpassen geloof ik hoor dat kon maar tot 31 januari 2013.. weet niet of dit ook voor alle andere zorgverzekeraars geldt.. ik moet ook een keertje positiekleren voor men eigen halen haha
Klopt, dat vergeet ik soms nog wel eens dat we dan inmiddels richting december gaan joh Het lijkt ook nog zo ver weg allemaal! Ik weet ook niet hoeveel maanden je minimaal van te voren moet wisselen? Want ik denk dat het niet kan als je het 1 maand van te voren doet bijvoorbeeld. Dankjewel! Ik ben benieuwd hoe ze zitten! Lijkt me echt een verademing Mijn broeken gaan nu echt niet meer mooi dicht. En heb inderdaad 2 kortingscodes gebruikt haha, scheelt toch weer. En dat is altijd handig! Scheelt toch veel geld. Ik wil als ik het geslacht weet sowieso even lekker online shoppen voor m'n kindje. Upgraden kan altijd wel, maar weet niet hoelang je dat van te voren precies moet doen? Maar ja, ik kan sowieso niet veranderen want ik ben al het hoogst verzekerd van wat Zekur aanbied. Haha, is altijd handig inderdaad. Ben je al mooi gegroeid of heb je nog een redelijk plat buikje? Aaahg wat onwijs schattig zeg! Is dit het eerste kledingstuk wat je hebt gekocht voor haar?
Hihi dankje Wel het eerste meisjes kledingstuk! Had al wel dat berenpakje, mutsje en wat sokjes. Ik zei gisteren tegen m'n moeder: 'Ik wist niet dat ik zó verliefd kon zijn! *Naam vriend* hoeft m'n liefde niet te delen, maar ik ben nu gewoon dubbel verliefd!' Hihi
Heel erg leuk! Kan je nu straks lekker gericht meisjes kleding shoppen Ik ben stiekem alvast een beetje aan het rondkijken haha, kan helaas nog niks kopen. Ah wat lief, ik kan het me helemaal voorstellen! Lekker van genieten! Wil jij trouwens nog een 3D/4D echo laten doen later in de zwangerschap?
Ik zit net even mijn echo met 7 weken te bekijken en kan me gewoon niet voorstellen dat het vrijdag een echt mensje is Op de 7 weken echo is het gewoon nog een soort vlek haha.
Hoi ladies, mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben 21 jaar en zal ook 21 zijn als onze uk geboren word. Ben inmiddels 11w1d zwanger, maar erg onzekere tijd achter de rug gehad. Zwanger worden heeft lang geduurd (vroeg begonnen omdat m'n man (ben getrouwd) nogal wat ouder is als ik, hoop niet op vooroordelen!) door heel het traject echt het vertrouwen in m'n lijf verloren, maar tot nu toe gaat het nog steeds goed allemaal (doordat ik zelf in het ziekenhuis werk mocht ik af en toe bij de verloskundige in het ziekenhuis langskomen dus heb wel elke week zo'n beetje een echo gehad) nu moeten we a.s. Maandag nog 1 keer naar R'dam in het ziekenhuis voor de laatste echo en dan mogen we helemaal over naar de eigen verloskundigepraktijk! Trouwens erg leuk dat er een topic is voor jonge a.s. mama's, vind vaak met leeftijdsgenoten kletsen toch wel heel erg leuk, en vaak ook herkenbare dingen! Liefs, Saard
Prinsessa: Hij zei maandag na de echo een beetje beteuterd: 'Wat had ik dit graag mee willen maken zeg.' Vond ik zó sneu, dus gaan samen nog wel een echo laten maken, misschien idd 3D/4D. En jullie? Aaahw ja, een echt mensje, super hè! Ben heel benieuwd! Saard: Leuk, welkom en gefeliciteerd! Vooroordelen doen wij niet aan! Maar ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig hoe oud je vriend is, hihi. Leeftijd maakt niet uit toch. Als je het leuk hebt samen, prima! Jullie hebben een lange weg moeten afleggen zie ik. Super dat je nu zwanger bent!
Hoi hoi, Hier ook een aanstaande jonge moeder, ben nu 22, maar als onze kleine er is ben ik net 23. Heb altijd al jong moeder willen worden, komt denk ik omdat ik in de kinderopvang werk. Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Welkom! Ja dan begint het misschien toch wat eerder te kriebelen, als je met die kleintjes werkt. Bij mij valt het mee met de kwaaltjes. Wel suuuper moe en wat emotioneler. En brood eten gaat sinds een week nauwelijks meer zonder kokhalzen, haha Verder niet misselijk, ook niet geweest. En bij jou?
Welkom hier! Wat fijn dat je nu eindelijk in verwachting bent! Jullie hebben heel wat voor de kiezen gehad zo in je handtekening te lezen. Heel fijn dat alles zo goed gaat nu En uiteraard hebben wij geen vooroordelen hier! Hoe lang zijn jullie samen? Dat kan ik me helemaal voorstellen! Is ook voor mannen dan gelijk wat meer echt om het kindje zo te kunnen zien bewegen. Ik zou zeker een mooie 3D/4D echo laten maken als hij hier is En hier gaan we dat waarschijnlijk ook wel laten doen rond de 25 weken ofzo.. Welkom! Ik zie dat jullie een zoon krijgen; gefeliciteerd Ik heb gelukkig niet zoveel last gehad van vervelende kwaaltjes. Wel veel trek in eten en soms misselijk van de honger, sneller moe.. maar dat hoort erbij haha ik neem het allemaal voor lief.
@Lautje Schrikken zeg!! Herken het wel, heb het ook eens gehad, was niet zwanger toen. Toen was mijn bloeddruk veel te laag. @Prinsessa Over de kraamzorg, Heb het toevallig van de week geregeld, via internet. Gewoon bij dezelfde als vorige keer. Ben verzekerd bij DSW, ook aanvullend. Vorige keer voor kraamzorg niks betaald, wel een gedeelte voor de bevalling in het ziekenhuis. Ik moet alleen dit keer navragen of ik nu een medische indicatie heb, n.a.v. de bevalling laatste keer. Ze raden mij niet aan thuis te bevallen, maar of dat nu ook meteen dan een medische indicatie is weet ik niet. Vraag het volgende keer bij de VK. @Soeee Ja Z8 is zeker leuk! Heb toen eens op Marktplaats gekeken, maar vond dat sommige echt nog de hoofdprijs er voor vroegen. @Saard Wow zeg, al veel meegemaakt op het gebied van een kindje krijgen op zo'n jonge leeftijd al! Super dat je nu zwanger bent! @Hier Joehoee! Heb weer lekker weekend! Nog niet zoveel plannen, dus lekker rustig aan de komende dagen. Ondertussen nog aan het aftellen natuurlijk, over 3 weken weten we het geslacht! Haha