Fb: hier ook, pb mag voor wie wil Soe: sterkte vandaag! En wat een knap buik(je) heb je jij al zeg! Prinsessa: ziet er lekker uit!!!mmmmmmm Hier vandaag verse plattekaastaart gegeten ( kwark noemen jullie het zeker?) Lovely: hier vandaag ook naar de kapper geweest! Bij mij is er zeker 20 cm af! Ik ben klaar voor de zomer! Kinderen: wij willen er drie.. Maar eerst deze zwangerschap heelhuids door komen.. Daarna zien we wel weer De rest ben ik al weer vergeten haha hopeloos geval dat ik ben
Hmmm dat recept ziet er lekker uit! Ik snap er alleen niks meer van monchou taart, kwark taart of cheese cake wat is nou het verschil of is het allemaal hetzelfde haha. En wat zou jij gebruiken Prinsessa? Mijn zus heeft het een keer met philadelphia gedaan dat was ook lekker, maar met monchou is het ook lekker. En 1 van die dingen is inderdaad plattekaastaart zie ik net op google haha, maar zo noemen wij het niet. Ingewikkeld
Ik ga je een berichtje sturen! Haha, ik heb even gegoogled en het is inderdaad hetzelfde als kwarktaart, super lekker! Ga jij dit weekend nog wat leuks doen? Die zijn echt HEERLIJK En monchou is een roomkaas, dus voor de cheesecake Net zoals Philadelphia trouwens, dat kan ook. Ik gebruik altijd monchou als er "cream cheese" in een recept staat.
@Prinsessa Eigenlijk alleen de puntjes, het was alweer 14 weken geleden dat ik voor het laatst geweest was, dus was wel weer tijd! @Maira Ja ik kijk er echt weer naar uit, vond het echt heerlijk die pasgeboren babytijd. Lekker gewoon de hele avond of middag met een slapend babytje op de bank liggen. Voor mij was het wel een roze wolk hoor, ondanks de ongemakken van slaaptekort, hechtingen, en bloedverlies. Daar had ik echt geen moeite mee. Nou meiden ik ga snel verder! En dan lekker eten zo! Fijne avonddd en tot later weer
Whahah, als je snel leest over de bladzijdes, lees je echt alleen maar taart, taart en nog eens taart. Hoezo zwangere vrouwen hier
Prinsessa: Haha oke dan weet ik dat. Ga morgen maar wat maken, heb vandaag geen zin meer. Lovely: Ik kijk er ook naar uit, lijkt mij ook zo heerlijk! Ondanks de ongemakken inderdaad. Jij ook een fijne avond, geniet van je lekkere eten!!
Deze lijkt mij ook heerlijk, alleen die bovenkant vind ik iets to much. http://www.zoetezinnen.nl/mmmmm-monchoutaart/ Gewoon simpel
die taart ziet er heerlijk uit en heb het recept dus ook gauw opgeslagen haha! heftig die crematie! Primark almere is ook superdruk hoor! en heel erg warm maar als je op een maandag gaat valt het wel mee haha, het is nu wel vakantie dus is het weer wat drukker. Hier wilde ik 3 kinderen maar met deze zwangerschap twijfel ik wel een beetje... Mag ik wel nog op de lijst? Ik ben 21 jaar, 2e kindje en 30 oktober uitgerekend, ook moet ik 29 april voor een baarmoedermondmeting en dan ga ik mijn 20 weken echo plannen. ja, ik hoop dat ik wat meerkan gaan genietn nu maarja. blijft spannend. fijne avond dames!!!
Goedemorgen meiden!! Hier heerlijk gegeten gisteravond. Inclusief chocolade fondue! Jammmie... Voor het slapen nog even naar t hartje geluisterd van de baby. Dochterlief begint wakker te worden, heerlijke tijd weer. Vandaag maar de boodschappen in huis halen Nooit zin innn!
Klinkt lekker allemaal meiden. Hier gister me eerste aankoopjes gedaan voor de kleine En vandaag ff helemaal niks ff met me zus en de honden lopen maar verder lekker rustig... Jullie?
Wij gaan vandaag de meter van ons kleintje vragen! En het fijne is dat ze het volgens mij helemaal niet verwacht Peter vroegen we donderdag al en die was apetrots! Had het ook helemaal niet verwacht!
Lovely: Hmm lekker zeg! Moet even zeggen wat een mooi dochtertje heb je zeg!! Selina: Leuk!! Wat heb je gekocht? Hier ook niet zoveel doen, mijn zusje en broertje komen waarschijnlijk even langs dat is wel gezellig. Mijn broertje is uhmm 8 maanden denk ik nu, dus dat is wel leuk!! Toekan: Leuk! Is het familie van je? Ze vind het vast een hele eer.
Miranti: Thanks Ik zal je zo ff een pb'tje sturen voor fb! Spannend, 20-weken echo! Ik de woensdag erop! Prinsessa: Stop met al die taarten jij! Hihi, straks worden we allemaal dik door die receptjes van jou Heb alleen een zwangerschapsmaillot gehaald bij de H&M. De shirts bij de Sting hadden ze niet meer. Echt shit, koop ik al jaaaaren, ze kon ook niet vertellen of ze nog wel binnenkwamen Oeeh lekker, maar inderdaad wel veel geld voor een beetje zalm. Maira: Ja is hier ook ver vandaan haha, maar heb studenten ov, dus reis lekker gratis! Zal jou ook ff pb'tje sturen voor fb! Toekan: Thanks, buikje staat momenteel een beetje stil geloof ik, maar dat geeft niet! Veel plezier met het vragen van jullie meter! MamaKita: Ja misschien is het wel druk ivm vakantie, ach, ik grom me er wel doorheen We shall see! Lovely: Fijn dat je lekker hebt gegeten. En mmm, chocoladefondue! Crematie: Was wel oké, wel ff heftig, dus daarna maar ff lekker een happie gaan eten met m'n moedertje Heb weer eens totaal geen energie vandaag. Zo maar ff met mamalief naar de Ikea enzo, toch de deur even uit. Heb gisteren 'de blije doos' opgehaald bij de Prénatal. Zal ff laten zien wat erin zit! Zaten ook twee kleine blikjes alcoholvrij witbier in, maar die had ik bij thuiskomst direct achterover gekloekt want had dorst
Ik zag het toekan leuk Daar zitten wel leuke handige dingen in soeee ik heb hem ook aangevraagd Trouwens ff stomme vraag maar mijn bh's zitten echt niet lekker meer hebben jullie daar ook last van? Heb nu zon meegroei bh gekocht maar die zijn ook echt totaal sexloos hahaha
Haha taart taart taart.... Bekijk bijlage 321422 Bekijk bijlage 321422 Bekijk bijlage 321422 Heb je vandaag nog iets gebakken? Heerlijk! Min de bananen dan Ben niet zo'n bananen fan. Ik ga je er gelijk even bij zetten Gelukkig een leuke avond gehad! En chocoladefondue klinkt ook HEERLIJK zeg! Fijn dat je het hartje weer even mooi hebt horen kloppen, is toch erg fijn om zo in slaap te vallen. Fijn weekend! Leuke dingetjes heb je gekocht! Lekker wandelen, daar is het weer ook wel naar. Ik heb vandaag lekker in het zonnetje gezeten en lekker buiten geluncht. Verder niet zoveel bijzonders... Lekker relaxen Wat leuk zeg! Ben benieuwd naar haar reactie. En extra leuk dat het juist een verrassing is! Haha oei, komen we allemaal 50+ kilo aan door mijn taarten Gelukkig is de crematie oke verlopen.. viel het een beetje mee? Ah jammer zeg, maar gelukkig toch nog wel iets kleins gekocht. Heb je nog wel veel kleding die goed past? Wat leuk! Zitten leuke dingen in vind ik! Ik heb nog helemaal geen van die dozen aangevraagd.. misschien toch maar eens doen Willen jullie nog wat gaan kopen bij de Ikea?
Ik ben morgen jarig ! Ik ga het niet vieren, maar er is morgen gewoon een lekker taartje en m'n oma komt langs.
Leuk Soeee!! Wat krijg jij hem snel zeg, ik kon hem vorige keer pas ophalen rond de 20 weken. Heb hem toch ook weer aangevraagd haha, moet toch wat voordelen hebben van 2 zwangerschappen. Heb je de Felicitas ook opgehaald, die ga ik morgen denk ik ophalen ofzo! Prinsessa: Ik ga vandaag bakken, de bastogne bodem staat al in de koelkast. Was alleen slagroom vergeten dus moet even op mijn vriend wachten die is zo lief om het mee te nemen. Heb een ander recept gebruikt zonder bananen, en ook geen kersenvulling vind dat ook niks. Gezellig toch dat je oma komt! Lekker taart eten haha.