De baby is deze week volgens mijn banner zo groot als een pruim Vind het ook zo schattig dat er staat dat hij of zij reageert op het kietelen van de vingertjes en voetjes... Ben zo benieuwd naar ons kindje maar dat zullen jullie allemaal ongetwijfeld ook hebben! Lijkt me zo leuk als onze kindjes straks allemaal geboren zijn! Oh en meiden ik vind dit nu al een heel leuk en gezellig clubje
Om kwart over 11 moet ik in het Bronovo zijn. Haha nee durf het niet te vragen, misschien over 2 weken. Maarja als ze toch even kijken haha. Denk dat ze sowieso wel even naar het hartje luisteren enzo, heb verder volgens mij geen afspraken meer met de gynaecoloog. Ik voelde hem precies bij 19 weken en 2 dagen, hoop dat ik de baby nu iets eerder voel. Ik zit nu al te hopen op plopjes, maar helaas haha. Maarja max 5 weekjes denk ik! Misschien wel een jongen en een meisje hihi. Je hebt best een aardig buikje al voor 12 weken, dus wie weet haha! Dankjewel! Moet zeggen dat ik mezelf verrassend nuchter vind. Over 2 en halve maand is mijn mijlpaal al, hopelijk dat ik niet voor die tijd opeens heel bang word.
Jeeej 12 weken! Een pruim toch wel wat anders dan een appleseed hihi Ja ik ben ook heel benieuwd, ben benieuwd of hij/zij ook zo op mijn vriend lijkt of op A*
Ah gelukkig is het in de ochtend, dan hoef je er ook niet de hele dag op te wachten. Ik HOOP het ZO haha Ben nogmaals echt onwijs benieuwd maar weet het al bijna zeker bij jou hoor haha. En vandaag hoor je waarschijnlijk ook wanneer je de 20 weken echo hebt dus? Ah wie weet voel je het nu inderdaad wat eerder.. ik hoop heel snel. Lijkt me een geweldig gevoel om je kindje ook daadwerkelijk te voelen. Daarmee wordt het allemaal nog iets meer echt.. Als we nou elke dag even konden kijken naar onze kleintjes Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben haha. Haha NEE Ik vind 1 meer dan zat haha. Mijn zusje droomt nu al een paar dagen achter elkaar dat het een meisje is haha. Mijn vader denkt een jongen (hoopt het gewoon stiekem... haha) en mijn moeder dus ook. Verder denkt iedereen meisje. Maar stel je voor dat ze zegt dat het echt een tweeling is haha.. dan kan je me echt van de vloer oprapen denk ik Het gaat wel echt hard vind je niet? En het zou niet gek zijn als je, hoe dichterbij het komt, je misschien anders gaat voelen. Maar dat je nu zoveel controles hebt in het ziekenhuis is natuurlijk al een fijn en meer zeker gevoel. Hahah Bizar dat het zo snel gaat hoor! En nog steeds vreemd dat dit echt in jou aan het groeien is.. Dat kan ik me voorstellen! Het wordt sowieso een prachtig mooi kindje!! Ook zo bijzonder dat zo'n klein mensje al zoveel op mama/papa kan lijken hé?
Voor de andere meiden die denken huh tweeling?! Haha, ik heb met 7 weken een echo gehad door echoscopisten in opleiding en toen dacht ze uitwendig eerst twee vruchtzakjes te zien, de docent stond ernaast en was het met haar eens. Toen deed ze de echo inwendig en zei ze; "Ik denk dat het er eentje is.." Ik heb daarna geen echo meer gehad. Ik ben van Den Haag tijdelijk naar de woonplaats van mijn ouders verhuisd waardoor ik van verloskundige moest wisselen en waardoor ik mijn termijnecho pas met ruim 13 weken krijg Ik denk overigens dat het er eentje is
g0eiemiddag,, ja we wilden het zo snel mogelijk weten erg nieuwsgierig!!!! we zijn naar een echopraktijk geweest in drechtsteden, en het was 99,9 % een boy dus het ken niet mis zijn hahaa. de naam wete we al.
Oooh prinsessa word nog spannend dus voor jou haha.. Ik ben er zelf 1 van een eeneiige tweeling en heb een ontzettende goede band met mijn zusje maar voor mijn moeder was het wel ff door bikkelen Wij hebben de vk ook even goed laten zoeken maar bij ons is het er echt maar 1!! En mssn dat ik gewoon tot de 20weken echo wacht maar weet niet of ik mijn nieuwsgierigheid kan bedwingen wat het is We gaan het zien. Hier schijnt het zonnetje weer lekker dus heerlijk al de hele dag buiten met de kids! Schijnt die bij jullie ook? Vraag me af waar jullie allemaal wonen woe weet woont er nog iemand vlakbij, ik kom uit de buurt van Veenendaal.
Dag dames!! Wat een geklets zeg, gezellig! Ik zit inmiddels weer uitgeteld op de bank. Moet eigenlijk nog leren voor m'n tentamen kwaliteit & innovatie (erg saai), dus dat ga ik straks nog maar ff doen. Morgen gelukkig pas om 15:15 uur dat tentamen, dus daarvoor ook nog tijd om te leren. Denk dat ik m'n tentamen van vanmorgen gehaald heb, ging erg goed. Maar je weet natuurlijk nooit Ze hebben 15 werkdagen om het na te kijken, maar hoop dat het al wat eerder nagekeken is, ik houd niet zo van wachten Prinsessa: Hahaha, misschien is het dan toch wel een tweeling! Het zal je maar overkomen. Moet er op dit moment niet aan denken, eentje vind ik genoeg haha. Maira: Knap hoor, dat jullie er zo mee omgaan Maar snap dat het soms nog wel moeilijk is. Mrkk: Oooh jij ook al zo vroeg wakker, mijn wekker ging ook om 06:00 uur, walgelijk vind ik het Medinalil: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe gaat het met jullie vandaag, dames? Kreeg trouwens een mailtje dat ik m'n zwanger box kan ophalen bij Etos Morgen maar ff doen denk ik. Heb al die gratis dingen gelijk aangevraagd. Tja, ben en blijf een Nederlander hè, hihi.
Dit was trouwens mijn echo met 10 weken, dus 5 weken terug. Super schattig, zo'n klein frummeltje. Ben benieuwd hoe hij/zij er volgende week uit ziet met de echo. Zit dan zo'n groot verschil tussen al 10 weken - 16 weken!
Als je een bericht aan het typen bent en je klikt op 'Meer opties', dan kun je kiezen voor 'Abonnement op onderwerp'
Haha, kan ik me helemaal voorstellen En super dat het toen al zo duidelijk was joh! Een mooi zoontje voor jullie dus! Haha, klopt! Maar ik denk voor alsnog één kindje Wat bijzonder dat jij één van een eeneiige tweeling bent! Is jouw zus ook al klaar voor het moederschap of nog totaal niet mee bezig? Hihi 1 kindje voor jullie dus. Ik denk dat de tijd ook wel redelijk snel gaat hoor.. voor je het weet heb je alweer de 20 weken echo. Blijft toch even spannend. Hier schijnt het zonnetje ook lekker, alhoewel ik het wel koud heb gehad de hele dag.. maar misschien ligt dat aan mij Hoeveel kindjes heb je precies per dag ongeveer? Je gaat goed hoor Lekker bezig met school! En wat fijn dat je een goed gevoel over het tentamen van vandaag hebt. Ik hoop dat je snel de uitslag hebt! Komen er nog veel tentamens aan? Hahah om heel eerlijk te zijn zou ik het héél heftig nieuws vinden Mijn oma maakte er al grapjes over maar "alles komt goed.." dus ik hoefde me geen zorgen te maken haha. Wat leuk! Welke boxen heb je allemaal aangevraagd? Ik tot nu toe nog niks. Altijd mooi meegenomen toch! Wauw, wat een super mooie echo zeg! Jullie mooie kleine kindje! Zal een heel groot verschil zijn Ben gister even gaan googlen naar echo's met 13 weken (die krijg ik volgende week vrijdag) en het is dan al een echt mensje. Heerlijk van genieten volgende week maandag! Gaat je moeder dan met je mee?
Bekijk bijlage 317297 Zwanger ♥ - Polkadotjes (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 mei 2013 Zwanger van een: Meisje! - o0Mrkk0o (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 juli 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Women90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: ? datum Zwanger van een: Jongen/Meisje - Merel123 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: ? datum Zwanger van een: Jongen/Meisje/Verrassing Afspraken - Controles en echo's ♥ - Soeee: 15 april - Echo geslachtsbepaling - Prinsessa: 19 april - Termijnecho - o0Mrkk0o: 20 april - 3D echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Soeee: 8 mei - 20 weken echo Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Zo, even ons lijstje naar boven gehaald
Prinsessa: Ja snap ik joh, dat je dan zou schrikken. Mijn vader was van een tweeling, dus ik had ook meer kans, was echt blij dat het er maar eentje was Eeeh, weet niet eens meer wat ik allemaal heb aangevraagd, drie verschillende geloof ik, haha. Had ik gelijk al in het begin gedaan en m'n geheugen is echt als een vergiet momenteel (heb ik sowieso al wel, maar heb echt last van zwangerschapsdementie haha ) Ja er komen nog wel wat tentamens aan, dus ben echt blij als het de 19e is. Hihi thanks, was ook wel trots op het mooie fotootje En met 13 weken is het inderdaad al een echt mensje, echt super. Ja m'n moeder gaat mee de 15e, leukleuk. Ben echt aan het aftellen, nog een weekje, whaaa! Vinden jullie het ook zo moeilijk om jezelf soms tot actie te laten komen? Ik weet dat ik moet leren, maar heb geen idee hoe ik mezelf nu bij elkaar moet rapen, zó moe ben ik... Dus vertoon nu SOG (studie ontwijkend gedrag ). Onder andere door hier te zitten en op allerlei kledingsites te snuffelen, hihi.
Haha dat kan ik me stiekem wel voorstellen ja Mijn vriend zei vroeger altijd dat hij graag een tweeling wilde hahah, denk dat hij daar nu wel op terugkomt. Ik ga wel even googlen vanavond wat voor boxen er allemaal zijn! Heel leuk Bijna! Voor je het weet weten jullie of het roze of blauw is de komende tijd haha. Onwijs leuk! Krijg je dan trouwens ook een DVD mee? Kan je die ook aan je vriend laten zien! Pff... ik ben onwijs moe en lui. Kan mezelf gewoon nergens toe zetten, zó onwijs vervelend! Lig het liefst gewoon de hele dag lekker op de bank of in bed te relaxen.
Wat gaan jullie eten vanavond/hebben jullie gegeten? Ik heb trek trek trek. En echt al weken in Mc Donalds. Zou niet zo erg zijn als ik er niet elke keer aan toegeef Dus even geen Mc Donalds voor mij meer. Verder gewoon trek in patat, zoals nu.. lekker patatje met pindasaus HMMMM haha
Prinsessa: Hahaha denk dat hij daar nu wel op terugkomt ja Oja, een box hebben wij ook wel, een super nette blanke box met lade voor 20 eurie Haha, koopjesjager ben ik! Of nouja, mijn mammie. We krijgen geen dvd maar wel een cd-rom met foto's. Ik ga puur en alleen voor de geslachtsbepaling, kost ook maar 35 euro. Dus sta waarschijnlijk binnen 10 minuten weer buiten als het kleintje een beetje meewerkt. Wij eten aardappelen met witlof en een schnitzel. Oeeeeeeeeeeh frietje pinda, erg slecht, nu heb ik er ook zin in Jouw schuld! hihi. Kan maar zo zijn dat ik vanavond nog in m'n auto spring om het te gaan halen: frietje mayo met pindasaus en uitjes