Dames even kort: druk druk druk. Zit middenin een verbouwing en slaapt momenteel niet thuis wegens de verflucht mag ik er niet in! Princessa: Srry beetje laat maar toch gefeliciteerd! Hoe gaat t met iedereen? @hier, ik voel onze kleine meid nu echt duidelijk super happy, tenminste nu net in bed hoor. hoop dat t vanaf nu zo zal zijn en dat ml haar ook kan voelen! Probeer alles bij te houden maar kan alleen via tel op internet.
Is al een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven haha was even bijlezen allemaal.. @prinsessa: Gefeliciteerd nog! @Soee: leuke pakjes hoor! Veel dingetjes gebeurt weer.. mijn vriendin is vorige week bevallen van een zoontje met 28,5 week gelukkig gaat het met beide super goed heb mijn kleine meid voor het eerst gevoeld vorige week nog 2 weken en dan zit ik alweer op de helft Vrijdag naar de VK gelukkig kan ik het een en ander uitvragen nog steeds harde buiken lijkt net.. en kan helaas niet meer naar de wc zonder te bloeden.. ( niet met plassen dan gelukkig ) best vervelend dus haha
Wat leuk Yasminn ik helaas nog niet maar is mssn ook nog wat vroeg... Ik heb indd ook een lijstje maar dan van de kraamhulp.. wat staan er een hoop dingen op sommige dingen vind ik dan wel beetje overdreven! Gisteren met zijn allen naar een soort festival geweest was gezellig maar wel koud dus lekker optijd naar huis heb de kroning ook in de gaten gehouden vond het erg mooi Wij moeten nog even wachten tot 31mei pff kan niet wachten om het te weten hihi...
Mijn geluk wat vervelend zeg heb het ook tijdje gehad mssn roosvicee laxo proberen? Wauw wat leuk je kleine meid gevoeld kan niet wachten tot dat dat hier ook gebeurt haha
@ Selina89, ja ik probeer van alles maar niks lukt snap er echt niks van.. die harde buiken begrijp ik ook nog steeds niet.. maarja misschien dat ze vrijdag antwoord heeft Ja het is echt een heel speciaal gevoel ben echt super blij dat ik het al heb mogen voelen
Haha nu nog maar 1 nachtje!! Hoelaat heb je hem morgen?? Je moet het wel meteen laten weten op whatsapp he!! Ben nieuwsgierig haha. Wie gaat er met je mee? Haha wat een grappige droom, kon dat maar leek me wel leuk haha. Hoewel 1 keer bevallen is genoeg Lekker niks gedaan dus. Hier ook maar even naar de markt geweest. Was daar tot de avond. Hij is zo schattig, begint nu te staan enzo en gek te doen. Geweldige leeftijd rond de 8 maanden! Dankjewel meid!! Jaa de 20 weken echo zelf vind ik niet eens spannend, maar die weken daarna. Maar kan niet wachten tot ik het geslacht weet. Daar kijk ik echt naar uit!
Waar je kan typen moet je op meer opties drukken. Daar staat bovenaan een paperclipje ofzo en als je je muis daarop houd staat er bijlagen, als je daar op drukt kom je bij een schermpje waar je een foto kunt uploaden.
Dat is inderdaad een voordeel, je kan nog genoeg gebruiken en je weet wat handig is en niet handig, scheelt toch weer Ben je al lekker aan het aftellen tot de echo!? Oh jeetje haha, gelukkig was het wel alsnog een leuk dagje. En zo'n klein baby'tje is een stuk makkelijker wat dat betreft En als je dan weer terugkomt is jullie huisje helemaal opgeknapt Leuk!! Wat super dat je haar ook zo duidelijk voelt nu! Lijkt me echt heel erg bijzonder. En dat je dat straks kan delen met je man lijkt me echt heerlijk! Hoe voel je je verder? Dankjewel voor de felicitatie trouwens lieve meid Dankjewel!!! Wow jeetje, wat vroeg zeg. Fijn dat alles goed gaat met de kersverse mama en de kleine man. Jij ook al! Wat leuk zeg! Vind je dat de tijd ook zo hard gaat? Vervelend dat je niet normaal naar de wc kan, zou het inderdaad even bespreken. Ja, haha er is nog genoeg te kopen! Wel leuk om mee bezig te zijn, al die spulletjes. Fijn dat je een leuk dagje gehad hebt gister! En ik kan me helemaal voorstellen dat het voor jou niet snel genoeg 31 mei kan zijn Toch niet een geslachtsbepaling? Nog maar 1 nachtje haha het komt nu steeds dichterbij ik kan NIET WACHTEN haha ben zo onwijs benieuwd! Ik ga samen met m'n vriend, lekker met z'n tweetjes. We moeten natuurlijk in Amsterdam zijn dus we gaan daarna even lekker wat eten. We hebben om 14:45 de afspraak! Aah, wat super leuk zeg! Lijkt mij inderdaad een hele leuke leeftijd. Sowieso vanaf het moment dat je echt interactie hebt met je kindje. Can't wait Ja, omdat je natuurlijk dan toch rond het termijn komt waarop alles gebeurd is, brengt denk ik een hoop gevoelens met zich mee. En oh ja dat kan ik me echt voorstellen! Ik kan ook echt niet wachten tot je het weet haha. Wat mooi zeg! Mooi buikje heb je!
Bekijk bijlage 322076 Zwanger ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Miranti: 1 mei - 20 weken echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Lovely24: 2 mei - Controle verloskundige - Women90: 6 mei - Eerste echo - Soeee: 8 mei - 20 weken echo - Lovely24: 8 mei - Echo geslachtsbepaling - Yasminn: 10 mei - 20 weken echo - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - Toekan: 23 mei - 20 weken echo - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Miranti veel plezier vandaag!
Prinsessa: Spannend, veel plezier vanmiddag!! Wij hebben gisteren onze 20 weken echo gehad. Deze was helemaal perfect! Hebben jullie al verlof enzo geregeld op het werk? Ik wel, 7 augustus is mijn 1e verlofdag. Heb ik nu al zin
Dankje meiden! Ik ben ook heel erg benieuwd, kan bijna niet wachten! We hebben de afspraak om 14:45, ik moet nog even geduld hebben dus.. Super dat de 20 weken echo goed was Miranti!
@ Miranti, Ik heb het nog niet geregeld maar wel al aangegeven (of is dat regelen haha) en de mijne begint 19 augustus kan echt niet wachten duurt nog zo lang:O @ prinsessa, Nog eventjes geduld dan!