Hier weer goedgekeurd bij de VK Hartje gehoord, en de afspraak gemaakt voor nieuwe controle + 20 weken echo. Dus voor de lijst: 7 juni, controle vk + 20 weken echo.
Mag ik ook meedoen? Even voorstellen. Ben 20 en 32 weken zwanger van een baby meisje. Aftellen is dus echt wel begonnen
Het was SUPER leuk meiden Ik ga vanavond een filmpje plaatsen op FB met de uitkomst haha, als iemand het leuk vind om te zien stuur me dan even een privé berichtje, dan voeg ik je toe! Dan wacht ik nog even met het bekend maken wat het is voor de meiden die het leuk vinden!
Ooh prinsessa! Je maakt het spannend! Lovely: fijn van de goede echo! Bambi welkom! Ben even wat druk geweest meiden! vaandaar de stilte... En dan dat heerlijke weertje erbij! Zalig
Hi meiden! Ik heb het nog niet gedeeld met de rest van de wereld omdat mijn vriend het graag eerst aan zijn ouders wil vertellen, die zijn nu op vakantie en moeilijk bereikbaar. Vandaar dat we even wachten tot we hun eerst het goede nieuws kunnen vertellen Ik heb namelijk een meelezer hier haha en zou het een beetje raar vinden als andere het eerder weten dan zij.
Beetje wel hé? Maar ik kan wel vertellen dat het echt ONWIJS leuk was gister bij dr. Papa! Heb echt zo genoten van de echo. Echt een aanrader voor iedereen om daar eens heen te gaan! Hij heeft eigenlijk gelijk een mini 20 weken echo gedaan, geen hazenlipje, geen klompvoetjes, geen open ruggetje, geen waterhoofd, mooi sterk hartje met 4 hartkamers, bloed stroomde goed niertjes zagen er super uit. Hij zei dat ik met een heel gerust hart de 20 weken echo in kon gaan en dat alles er perfect uitzag. Hij zag het geslacht ook al na 1 seconde haha
Wat is het hier rustig de laatste dagen! Fijn dat alles goed was prinsessa! Toch fijn om met een gerust gevoel naar de 20 weken echo te gaan. Ik ben jaloers haha, ik wil ook het geslacht weten! Maarja ik moet geduldig zijn nog 13 dagen haha. En dan te bedenken dat ik eerst het geslacht niet wilde weten haha, mijn oma krijgt een lunch van mij. We hebben gewed zij zei dat ik het toch wel wilde weten, en ik neehoor echt niet. Haha heeft niet lang geduurd, ben veel te nieuwsgierig wat er in mijn buik zit
Vind het trouwens wel knap dat je het voor je kan houden, toen ik hoorde dat mijn zoontje een jongen was heb ik meteen iedereen gewhatsappt en gesmst en daarna meteen op facebook gezet haha.
Wij hebben het ook gedeeld gelijk ( nouja gelijk is een beetje overdreven want wij moesten nog een dag wachten haha maar bij ons was het wel het wachten waard ) zo hebben wij het verteld aan de ouders en peetoom/tante en daarna op facebook gezet
Super leuk!!! Wisten jullie het toen al wel of je hebben jullie een briefje gegeven aan degene die de cake maakte?
Echt super leuk zo'n taart! Had het er van de week nog over met iemand. Wij hebben het toen bij onze dochter bij de schoonfamilie bekend gemaakt op pakjesavond. Door voor 'de baby' allemaal roze cadeautjes in te pakken. Zij dachten namelijk dat we de echo pas de dag erna hadden Dit keer stuur ik denk een gezamenlijke Whatsapp naar al mijn schoonzussen en zwagers denk ik. En de rest bellen we gewoon en dan idd op FB Zo gek dat we het volgende week al weten! Heb helemaal nog niet het gevoel zo ver te zijn, voelt nog steeds alsof ik nog maar 12 weken ben ofzo, over 4 weken zit ik gewoon al op de helft!!
Dag lieve meiden! Even heel kort! Sorry voor mijn afwezigheid, woensdag begonnen met stage, super vermoeiend! Maar wel heel leuk Had niet eens de energie om hier te reageren. Ik zal morgen ff alles goed bijtypen. Ben jullie niet vergeten hoor!!! Prinsessa, wat spannend, ben echt zooo benieuwd Kun je niet ff een pb'tje sturen? Al heb ik wel een idee wat het is