Ik wil ook een pbtje princessa. @Soe, succes met ne stage. @hier, nog steeds bezig in huis. Ben blij als t af is! Vandaar dat ik afwezig ben kan alleen via tel erop.
Eey zwangere jonge mama's, Ik ben door prinsessa uitgenodigd om hier te komen praten als ik me wat lekkerder voelde is dat goed? Ik ben SuusD en ben 23 jaar mijn vriend is 25 en ik word thuismama met klein eigen bedrijfje mijn vriend zit in de ict Dit is ons eerste wondertje en we zijn er zo blij mee !!! Ik kan niet wachten tot we de kleine kunnen vast houden Morgen ben ik 12weken en ben uitgerekend 17 nov 2013
Welkom SuusD! Hoe voel je je? Niet zo lekker begrijp ik uit je verhaal? Soeee: Fijn dat je stage je bevalt! Maar dat zal wel pittig zijn ja! Fijn weekend dames! Ik moet zo late dienst draaien, morgen lekker vrij en dan van het zonnetje genieten en lekker de bbq aan gooien
Yasminnn: Lekker hectisch dus bij jullie, met dat geklus Verder alles goed met jou en de beeb? Mijngeluk: Vervelend, hoe is het nu met de harde buiken enzo? Lovely: Fijn dat alles goed was bij de vk! Altijd weer een geruststelling om dat hartje te horen hè. Haha fijn dat je het me vergeeft Kan ik weer lekker slapen vannacht! Bambi: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaat alles goed? Prinsessa: Ik vind het zo spannend!! Heb er vandaag gewoon meerdere malen aan gedacht haha! Ben echt zo benieuwd. Bijzonder hè, zo'n echo, super Maira: Haha heeft jouw oma ff geluk gehad! Ik was ook echt te nieuwsgierig hoor! SuusD: Welkom hier en gefeliciteerd! Voel je je nu weer oké? Begrijp uit je bericht dat de eerste tijd niet prettig is geweest, beroerd geweest? Miranti: Ja het is inderdaad pittig, als ik iemand heb gewassen en aangekleed dan heb ik de rest van de dag last van m'n rug. Maarja, het is nou eenmaal zo. Succes met je late dienst! Hier: Laatste tijd dus veel last van m'n rug, voel me wel een oud wijf. Niet fijn! Heb aankomende woensdag m'n 20-weken echo, vind het echt suuuuper spannend Verder ben ik echt verbrand vandaag haha, klein kreeftje. Met de beeb is alles goed denk ik. Voel de laatste dagen steeds meer leven, de plopjes worden schopjes Zal zo ook weer eens een foto van m'n buik plaatsen. Ik word met de dag dikker geloof ik, niet normaal. Schrik soms wel als ik mezelf in de spiegel zie. Ook een flinke kont gekregen, pff. Maarja, hoort erbij
Hallo meiden! Ik zou het leuk vinden om hier ook mee te kletsen, ik ben Mandy,21 jaar en onverwacht in verwachting van mijn eerste kindje. Mijn vriend en ik wonen gelukkig wel al lekker samen,hij heeft een eigen bouwbedrijf en ik ben op de helft van mijn studie anesthesie. Ik zou in september beginnen met stage op de operatiekamers,maar aangezien ik 31 oktober uitgerekend ben,gaat dat even niet door! Ik heb een heel medisch traject afgesloten,heb kanker gekregen op mijn 18e en daardoor was het heel onzeker of ik wel vruchtbaar was. Nu ik,ondanks pilgebruik, zwanger ben geraakt,zie ik dit echt als cadeautje! Lekker om te praten met meiden in dezelfde leeftijd! Liefs
Welkom SuusD! Hopelijk voel je je nu wat beter? Welkom Mandy! Jeetje wat een verhaal, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Soeee: Mooi buikje!!! Vervelend van je rug. Oehh spannend de 20 weken echo, kan je weer even jullie meisje zien! Leuk dat je haar goed begint de voelen! Hier voel ik de kleine alleen goed als ik een volle blaas heb, dan schopt hij/zij lekker op mijn blaas haha. Was bij mijn zoontje ook zo, hij lag ook in stuit dus met zijn beentjes naar beneden. Maar zodra mijn blaas leeg ik voel ik het nog maar heel vaagjes haha. Kan niet wachten tot het duidelijker word!
Kan ik me helemaal voorstellen! Nog even aftellen en dan weet je het Ik tel de dagen mee hoor haha. En wat grappig dat je oma het eigenlijk al van te voren wist dat je het wilde weten haha! De nieuwsgierigheid heeft gewonnen! Ik heb er heel veel moeite mee gehad haha Super leuk zo'n taart! Bijnaaaaa Nog een paar nachtjes slapen en het is zo ver! Gelukkig is het leuk op je stage! Dat scheelt! En lekker rustig aandoen hoor meis! Ben wel heel benieuwd wat jij dan denkt haha Leuk dat je hier komt mee kletsen Suus Jij bent ook opeens al ver joh, bijna 12 weken! Ben ook blij dat je je weer wat beter voelt! Haha ah wat lief Inderdaad ontzettend bijzonder! Ben voor zover dat mogelijk is nog meer verliefd op ons prachtige kindje!! Ah wat naar zeg! En jeetje, de 20 weken echo alweer.. we gaan straks over de helft Wat gaat het hard hé? Wat gaaf dat je haar zo goed voelt! Ik ben ook zo benieuwd wanneer ik ons kindje mag voelen. Hoort er inderdaad bij hoor, je bent hartstikke mooi zwanger! Prachtige buik heb je! Welkom hier! Jeetje wat onwijs heftig zeg, wat super dat jullie nu in verwachting zijn van jullie eerste kindje! Gefeliciteerd Hoe voel je je tot nu toe?
Nieuwe meiden, welkom! @Soee Mooie buik! @Prinsessa Hmm, lastig, aan de ene kant denk ik jongen maar doordat ze 2 weken geleden al meisje dachten, denk ik dat ook weer VERTEL HET MAAR GEWOON
Ik heb helemaal nergens last van,alleen wat eczeem,had ik als kind ook altijd en nu sinds een week weer! Minder! Maar ik heb tot nu toe eigenlijk niets te klagen,hoe verloopt alles bij jullie? Bijzonderheden? En zijn er ook meiden die het geslacht niet willen weten?
AAAAAHH PRINSESSA!! Jaaa ik wist het hahaha! Heb net je filmpje gezien op fb, ik zit hier nog steeds te janken als een klein kind. Die stomme hormonen, schaam me dood hahaha! Dikke knuf xxxxxx superrrrrr! Okeee ik ga weer slapen, het is 05:10 uur haha. Maar werd wakker en was te nieuwsgierig!
GEFELICITEERD!!! Hoop dat je een hele fijne dag hebt! Het zonnetje schijnt alvast heerlijk! Gelukkig gaat alles goed! Fijn dat je niet zoveel kwaaltjes hebt. Ik heb ook nergens last van nu, voel me goed. Af en toe wat moe maar dat is het enige.. oh en ik zit onder de puisten Maar dat neem ik natuurlijk graag voor lief haha. Hier was ik veeeel te nieuwsgierig. Wil jij wachten? Hahah aaaaaaaaaaaaaaaah wat SUPER LIEF! Dankjewel voor je lieve berichtje Bekijk bijlage 322838 Bekijk bijlage 322838 Bekijk bijlage 322838 Bekijk bijlage 322838 En je niet schamen hoor hahah ik vind het hartstikke schattig haha!
Het staat al in mijn handtekening maar nog even voor de duidelijkheid Wij verwachten een ♥ MEISJE! ♥ Bekijk bijlage 322839 He-le-maal verliefd op onze prinses!!!
@Princessa, Gefeliciteerd! Nog een meisje erbij. lekker Rose shoppen . Ik heb het filmpje niet gezien. Je voorgevoel klopte dus toch. Geniet er lkkr van. @hier, nog druk babykamer is wel af! Tenminste laminaat ligt er en de muren zijn geverft. Juni komen de meubels dus dan kan pas echt aan de slag gaan. We hopen vandaag grotendeels alles af te ronden! Voor de rest gaat goed voel onze kleine meid savonds in bed meestal. Ml nog niet helaas! En mijn buik nou die is flink aan groeien. Hihihi
Lovely: Gefeliciteeeeerd!! Prinsessa: Jaaa vind het zo leuk, vertelde het net tegen m'n moeder, kreeg ik weer tranen in m'n ogen hahaha. Wat een emotionele muts