Bekijk bijlage 322844 Zwanger ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Soeee: 8 mei - 20 weken echo - Lovely24: 8 mei - Echo geslachtsbepaling - Yasminn: 10 mei - 20 weken echo - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - Toekan: 23 mei - 20 weken echo - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Zo, heb het lijstje even aangepast! Selina, Maira en Lovely ik ben ook zo benieuwd naar jullie, haha doen jullie mee met de meisjes of zijn het toch jongetjes Spannend!
*breekt even in* Lieve, lieve, lieeeeeve Prinsessa!! Ook hier wil ik je nogmaals van harte feliciteren met het waanzinnige nieuws dat jullie een meisje verwachten. I knew it! Ik ben ZO blij voor je! Nu kun je heerlijk gaan genieten van het gericht spulletjes kopen, de babykamer in je hoofd al inrichten en.. een mooie naam verzinnen voor jullie mini-Prinsessa (als jullie die niet al hadden bedacht..) GENIET ervan lieverd!!! <3 *breekt uit*
Dankjewel lieverd Hahah, heerlijk om lekker te shoppen! Ik heb al flink wat gekocht haha. Waar vinden jullie dat ze leuke meisjes kleertjes hebben op dit moment? Wat super dat er al laminaat licht en de muren geverfd zijn. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Was het nou licht roze met grijs? En heerlijk dat je jullie meisje zo goed voelt joh, lijkt me zo bijzonder. Heb je geen foto van je buikje? Haha dat vind ik echt heel leuk om te lezen en aahg meis, dat je er ontroerd van raakt Bekijk bijlage 322850 dikkkke knuffel. Het is ook allemaal zo bijzonder! Over een tijdje kunnen we onze meisjes vasthouden
Wat ontzettend LIEF zeg! Dankjewel voor je berichtje lieverd! We zijn nu al aan het genieten van de gedachten alleen al dat wij ons kleine meisje in oktober mogen verwelkomen, we kijken zo naar haar uit! Nogmaals heel erg bedankt! Bekijk bijlage 322852
Prinsessa: Heb jij ook het gevoel dat je de koning te rijk bent? Ik had echt zo'n onsterfelijkheidsgevoel haha, alsof ik de wereld aan kon
Jaaaa Vooral toen ik het echobureau uitkwam lopen, heerlijk gevoel. Wat vond je vriend van de Ikea lampen? Leuk dat jullie dat ook samen gaan kopen als hij hier is. Ik heb ook al een lamp gekocht voor de babykamer!
Oh niet laten zien haha! Komt allemaal wel als hij hier is Leuk! Welke lamp hebben jullie? Van wie is trouwens die versie van 'the most beautiful girl in the world' in jullie filmpje? Ben hem aan het zoeken (loop het al de hele ochtend te zingen, hihi) maar kan hem niet vinden
Ik heb deze lamp gekocht: Bekijk bijlage 322861 En dat is deze : Pedro Cardoso - The Most Beautiful Girl in the World cover - YouTube Haha, zeer toepasselijk liedje voor alle mama's die een meisje verwachten natuurlijk!
Ik ben nu ook echt heeel nieuwsgierig! Oh meiden, meisjes zijn zo leuk Zou er nog wel een willen hoor, al is een jongetje natuurlijk ook heel welkom!
Voor je het weet weten jullie het, kan me echt voorstellen dat je nieuwsgierig bent. Hoe laat mogen jullie? Heb je vandaag nog iets leuks gedaan of ga je nog wat doen? Dankjewel lieverd ! We zijn ook zo blij en trots! Suus, je staat er nog niet bij op de lijst, ik ga je er gelijk even opzetten Heb jij nog afspraken? Gaan jullie ook voor een vroegere of wachten jullie nog even?
Bekijk bijlage 322892 Zwanger ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Soeee: 8 mei - 20 weken echo - Lovely24: 8 mei - Echo geslachtsbepaling - Yasminn: 10 mei - 20 weken echo - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - Toekan: 23 mei - 20 weken echo - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Lovely24: 7 juni - 20 weken echo & contole verloskundige - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Lovely, ik heb het bijgewerkt, en Suus je staat erop!
Ik heb de 8e mei controle en 16 mei echo bij fontys en begin juni gaan wij voor vroege bepaling van geslacht! Rond week 17 Zijn jullie al bezig met de kamertjes ? Foto's?
Prinessa: Weet niet hoeveel nachtjes, het staat nog niet vast wanneer hij precies komt. Moeten een aantal zaken geregeld worden en hoe lang dat daar duurt weet niemand precies Het blijft Tunesië, haha! Maar ben al lang blij dat 'ie komt! Suus: Wij zijn nog niet echt bezig met het kamertje, wel aan het oriënteren en het bedje hebben we al, maar veel meer dan dat nog niet. En jullie?
@Prinsessa 19.00 pas Moet gelukkig werken tot 16.30 haha! Daarna wat terug brengen bij Ikea en lekker naar de Mac Dus dan gaat de tijd vast wat sneller die dag! Ga nu slapen, morgen weer vroeg op! Dagje werken weer.