@ Prinsessa, mooie echo foto's hoor! ik heb ook kleertjes gekocht meer niet eigenlijk en sokjes zo schattig van die hele zachte rose sokjes haha zal is een keer een foto maken hoop dat het niet veel is haha! en anders is het niet anders natuurlijk
heb al een week bruine stipjes/ mini stolseltjes in mijn afscheiding krijg straks een echo om 17:20 (meer voor mij bedoeld omdat ik me zorgen maak de vk zij dat het normaal was) wel fijn zekerheid te hebben en nu ga ik even terug lezen
@kamer wij hebben bijna alles al maar moet nog helemaal leuk ingericht worden had hele leuke ideeen maar ik kan mezelf er maar niet toe zetten eraan te beginnen hahaha Gefeliciteerd met jullie 16 en 19 weken !!! @ mijngeluk doe je wel voorzichtig als je thuis bent lekker bankhangen hoor meid echt anders kun je zelfs verzakking van je baarmoeder krijgen stom hoor jou baas Knuf voor jou over het gewicht volgends mij is dat normaal hoor J ben al 2,5 kilo aangekomen (met 12 weken) @Miranti het is de eerste keer dat ik het hartje mag luisteren zon zin in echt zon bijzonder moment! Wat geweldig dat jullie al zo ver zijn ! lekker gevoel is dat he dat je daar geen zorgen meer over hoeft te hebben J @soee wat fijn dat je je knuffelbeer weer terug hebt!!! @prinsessa ik ben zo benieuwd naar je prinsessen kamertje! Hoe is het met de verhuizing? @toekan ik las dat met een voedingskussen slapen ook goed voor je rug en bekken en buik is J misschien een idee zelf heb ik een extra hoofd kussen die ik tussen mijn benen doe en beetje onder mijn buik J Hebben jullie al een mooie buik? Dit is mijn 12 weken en 1 dag buik (vandaag) (let niet op de troep erachter hihi)
Mijngeluk: Belangrijk is wel dat je wel open naar je verloskundige bent! Zij kan jouw namelijk advies geven die je mee kan nemen in je werk. Ik ben op mijn werk ook niet helemaal open geweest over hoe ik me voelde, maar toch begreep mijn leidinggevende mij wel. Ze had ook geen keus natuurlijk. Het is lastig, maar je moet echt naar jezelf luisteren en boven dingen gaan staan zodat je jou en je kleintje niet voorbij loopt. Soeee: Ja super, dat zal ongetwijfeld een van je mooiste dagen zijn! Gewicht: Het verschilt echt enorm hoeveel iedereen aankomt. De een valt eerst af en bij de ander schiet het gewicht meteen omhoog . Ik ben nu ongeveer 4kg aangekomen. SuusD: Spannend hoor! Wij hebben hem inmiddels paar keer gehoord, maar blijft bijzonder! Prinsessa: Mooie echo's! Ik zal je wel ff pbtje sturen voor FB.
@ SuusD, Dankjewel! ik ga er ook voor zorgen dat ik voor mij en mijn kindje kies toch maar eens open met haar praten @ Miranti, je hebt gelijk alleen mijn baas/leidinggevende zal het nooit begrijpen dat is juist kut.. ik weet precies hoe ze is maarja komt goed
Dankjewel!! Jij mag 23 mei weer naar jullie kleintje kijken hé! Fijn dat het zoveel beter gaat met de misselijkheid, lijkt me onwijs lastig als je continue misselijk bent. Hoe vaak moet je nu langs bij de fysio? Hoop dat het gauw helpt! Dankjewel! En wat leuk haha, ik ook. Ik ga nu echt zo even een foto maken van mijn aankoopjes Nee, ik zou me er geen zorgen om maken hoor! Denk dat dat echt wel normaal is. Wat super dat je terecht kan voor een echo! Al is het alleen maar voor de geruststelling. Kan me voorstellen dat je er van schrikt hoor! Laat je even weten hoe het was? Wat leuk zeg! Zit het behang al op de muur of dat nog niet? Ben ook erg benieuwd naar jouw kamertje. Het zou een sprookjes thema worden toch? Echt super gaaf! Wij hebben trouwens besloten tot na de bevalling hier te blijven. We hebben ruimte zat en mijn vriend heeft het nu echt ontzettend druk met werk, werkt 6 dagen per week en dan vooral s'nachts, voorlopig ook geen verandering jammer genoeg dus het verhuizen heeft nu voor mij geen haast. We kunnen dan na de bevalling rustig samen naar een plekje voor ons drietjes zoeken Want hoogzwanger verhuizen zie ik niet echt zitten haha. En wauw!! Wat heb je een prachtige buik zeg! Echt super mooi, een echt zwangerschapsbuikje!
Ja dat is inderdaad kut.. Ik had toen ik het gesprek met haar aan moest gaan ook het idee dat ze het vast niet zou begrijpen, gelukkig was dat anders. Maar ik had wel voor mezelf besloten dat ik daar boven moest gaan staan. Anders schiet het ook niet op. Succes ermee! En je als je toch open bent naar je verloskundige kun je ook gewoon zeggen toch dat je er nooit over begonnen bent en waarom niet. Dat begrijpen ze wel hoor!
@Echo De baby was helemaal gezond! Was al lekker water aan het drinken en leek wel te duimen ook was het vruchtwater helemaal helder en had de baby de hik super schattig. Ik had voor de echo wat gesprongen omdat ik hoopte het kindje zo wakker te zien. (daardoor was de hik ontstaan)
Hooooi! @Soee Ja leuk, we schelen precies 3 weken. Mijn collega en ik precies 4, wel grappig! Balen dat je eerder naar huis moest, hopen dat je vannacht beter slaapt! @Mijngeluk Oh dat is wel heel vervelend zo'n situatie. Dat is bij ons gelukkig niet zo, snap wel dat het dan nog moeilijker is om aan te geven dat je toch een stapje terug zou moeten doen. Kan je niet langs de bedrijfsarts? @Miranti Leukk! Lekker vlot inderdaad @Prinsessa Mooie echo's!! @SuusD Mooie buik! Fijn van de goede echo!
Dag 1 zit er weer op Gelukkig hebben we altijd een uurtje pauze en werk ik in de stad, dus lekker een uurtje op het terras kunnen zitten! Nu even relaxen en morgen weer een dagje werken.
@SuusD, Wat fijn dat je echo goed was! @Miranti, ik kijk het gewoon even aan deze week zoiezo het is nog maar 2 dagen nu.. moet vast wel goed komen woeehh vrijdag eindelijk de 20 weken echo:d hoop zo dat alles goed gaat met ons meisje
Jaaaa wat fijn dat alles goed gaat met jullie kindje!! Echt een opluchting lijkt me! Hebben jullie ook een foto meegekregen? Nog 1 nachtje slapen!! Spannend en leuk dat jullie jullie meisje weer even mogen bekijken! Hoe gaat het vandaag met je? Voel je je goed?
Nou meiden, het begint een beetje saai te worden maar ik mag zaterdag alweer een pretecho laten maken. Krijg 'm cadeau van mijn vader (2 pretecho's om precies te zijn, ook nog eentje in 3D voor als ik rond de 26/27 weken ben). Heb er natuurlijk wel weer heel veel zin in!
Bekijk bijlage 323201 Zwanger ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Soeee: 8 mei - 20 weken echo - Lovely24: 8 mei - Echo geslachtsbepaling - SuusD: 8 mei - Controle verloskundige - Yasminn: 10 mei - 20 weken echo - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo - Prinsessa: 11 mei - Pretecho - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - SuusD: 16 mei - Echo Fontys - Toekan: 23 mei - 20 weken echo - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Lovely24: 7 juni - 20 weken echo & contole verloskundige - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Klopt het lijstje nog?
@ prinsessa, Het gaat wel hoor ben de uren vooruit aan het kijken.. morgen nog een dagje en dan lekker lang weekend dinsdag pas weer werken ja hoop echt dat alles goed is vrijdag wat leuk dat je weer een pretecho krijgt! is alleen maar leuk zo vaak naar je babytje kijken
Jaaa wij hebben 1 foto meegekregen en de hele echo op dvd hier is ons wondertje en morgen mag ik het hartje horen en volgende week weer lekker kijken naar de kleine!
Mooie echo suus! En wat een knappe buik al! Die worst ga ik inderdaad aanschaffen, maar ik slaap al wel een paar weken met een kussen tussen mijn benen, omdat het inderdaad prettiger voelt! Prinsessa: weer een echo! Je wordt verwend! Geniet er van! Fysio is 3keer per week.. Vanavond weet