Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Taartje was heerlijk! :D

Wat leuk die kleertjes Prinsessa! Vooral die dingetjes van Z8, helemaal mijn smaak!

Weet niet hoe groot ze precies is, maar alles was mooi op schema zei ze, en dat is wat telt! Echt super moe nu, haha.

2. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Veel plezieeeer :D ik ben benieuwd!

Suus: Succes bij de controle! :)

Oooh ik heb zo'n zin in een broodje döner met heeeeul veul knoflooksaus, hihi

3. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    @ Soeee, Gelukkig is alles goed met jullie kleine! en is het geen prinsje geworden haha:p

@ Prinsessa, ja zal snel een foto maken :) ga ook zeker goed uitrusten de komende dagen gelukkig tot dinsdag:)

maandag is ondertrouw en vrijdag 20 weken echo spannende dagen!

4. soeee

soeee Niet meer actief

Oh en Toekan, prachtig buikje zeg! :D

5. soeee

soeee Niet meer actief

mijngeluk: Haha ja inderdaad, anders moest ik alle roze dingen gaan omruilen :p Oeeh, komen spannende dagen aan voor jullie, leuk!

6. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Had even een lol momentje met mijn vriend:p

Bijgevoegde bestanden:

• 222.jpg
      222.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      8
  7. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    ja inderdaad haha lijkt me best onhandig hoor:p
    ja heb er echt super veel zin in:D en dan in juni trouwen:D

8. soeee

soeee Niet meer actief

Hahaha, hoeveel weken is je vriend? :p Mooi buikje heb je!

9. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Haha bijna even ver als mij:p

10. soeee

soeee Niet meer actief

Oh ik dacht dat hij al wat verder was, aan zijn buik te zien! Hahaha :D

11. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Soe, wat leukk dat Alles is goed gekeurd. Ik moet vrijdag gaan nog 2 dagen geduld. Zo Spannend.

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hmm haha, is ook echt zo'n lekker taartje met die aardbeitjes!

Dankjewel :D Haha moet me echt inhouden om niet veel meer te kopen.. Heb jij nog geshopt?

Gelukkig maar!! Heb je nog foto's meegekregen?

Hmmm haha! Vooral die knoflooksaus klinkt heeeeerlijk! Ik ben vandaag heel gezond bezig :D Lekkere rijstsalade gegeten met zelfgemaakte yoghurtdressing, feta, komkommertjes, tomaat, uitje, stukjes gekruide kip.

Komt helemaal goed dan! Voel je je verder wel oke? :) En spannend zeg!! Er komen hele leuke dingen aan voor jou in ieder geval! Gaaf ook dat jullie in juni gaan trouwen, willen jullie het groot aanpakken?

Hahah wat een mooie buikjes hebben jullie :D Hihi. Nee, even serieus, je hebt een hele mooi buik vind ik!!

13. Prinsessa

Bekijk bijlage 323515

Ik heb nog een kleine H&M bestelling gedaan met wat simpele spulletjes, altijd handig :)

14. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Prinsessa, Dankjewel:) had verwacht dat ik echt heel rond zou gaan dragen maar valt mee haha
    nee we pakken het niet groots uit dat doen we over 5 of 10 jaar als we wat meer gespaard hebben gaan gewoon die avond lekker uit eten met de ouders en getuigen:)
    Leuke pakjes weer hoor!!:)

15. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Het is een....MEISJE!!!

16. Prinsessa

♥ GEFELICITEERD ♥ een MEISJE!! :D Jullie tweede prinsesje!

Het regent hier wel meisjes trouwens haha!

17. Prinsessa

Bekijk bijlage 323581
    Zwanger ♥
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje

Afspraken - Controles en echo's ♥
    - Yasminn: 10 mei - 20 weken echo
    - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo
    - Prinsessa: 11 mei - Pretecho
    - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige
    - Maira11: 16 mei - 20 weken echo
    - SuusD: 16 mei - Echo Fontys
    - Toekan: 23 mei - 20 weken echo
    - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige
    - Selina89: 31 mei - 20 weken echo
    - Lovely24: 7 juni - 20 weken echo & contole verloskundige
    - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo
    - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest

Bevallen ♥
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Lovely, heb het gelijk voor je aangepast :D

18. soeee

soeee Niet meer actief

Yasminn: Oeeh spannend, nog 1 nachtje :D

Prinsessa: Heb verder niet meer geshopt, centjes zijn ff op en wil ff wachten tot papalief er is :D Vind het wel heel moeilijk want het is allemaal zo leuk haha! Dat rompertje en die twee pyjama's van de H&M wilde ik ook kopen haha, zelfde smaak!

Broodje döner was heerlijk! Zat de rest van de dag vol dus ook geen avondeten gehad. Klinkt heerlijk wat jij gegeten hebt :)

Lovely: Jaaaa leuk!!! Gefeliciteerd :D Dan heb je straks twee prinsesjes, heerlijk! Geniet ervan meid :)

Hier: Gister lekker zo'n voedingskussen gekocht, m'n vriend is overbodig nu, haha! Had gister iets "geks". Had een nieuwe bh gekocht, dus ging hem thuis passen, en ineens: 'huh, hij is nat?!' Kijk ik naar m'n borst, is 'ie ook helemaal nat, andere ook. En in de bh die ik aanhad zaten twee kringen. Hahaha voelde me net een koe :p Gewoon doorzichtig was het. Had ff gegoogled, schijnt normaal te zijn. Voorbereiding op waar ze voor bedoeld zijn :p

19. Prinsessa

Hi meiden!

Gaan jullie nog wat doen vandaag? :) Allemaal lekker vrij?

20. Prinsessa

Je hebt gelukkig nog even de tijd, hoeft allemaal niet in sneltreinvaart te gaan toch?! :) En inderdaad lekker samen met je vriend shoppen strakjes, hartstikke leuk en je hebt iets om naar uit te kijken. Hihi, zijn wel leuke en handige spulletjes hé? Grappig dat we wel dezelfde smaak hebben :D Ben benieuwd wat voor aankoopjes er nog gaan volgen.

Hmm lekker zeg, mag af en toe ook wel. Heb zelf ook regelmatig trek in vet eten maar tot nu toe gaat het nog wel goed en met mate haha.

Wat drinken jullie trouwens graag? Ik was voor de zwangerschap echt gek op Cola Zero, echt altijd een fles in huis maar zo goed schijnt dat niet te zijn, dus ben al erg geminderd.

Oh, lijkt me heerlijk zo'n voedingskussen, zag het volgens mij al voorbij komen op FB. Waar heb je 'm gekocht? En hahah, snap wel dat je even denkt; Huh?! Haha. Maar er veranderd ook zoveel in je lichaam..

Voel je je meisje trouwens vaker/regelmatig?

Deel Deze Pagina