Oooh klinkt lekker allemaal meiden... Mc donalds mmmmm daar heb ik altijd wel zin in Wij aten witlof gekookte aardappelen en nog een stuk rollade van gisteren... Hebben jullie toevallig al gekeken naar kraamzorg?
Super mooi prijsje Dat is nog eens mooi meegenomen. Ik heb ook een mooie box gezien maar die is 240 volgens mij.. pff haha dat is nog eens iets anders. Ja, dat zal inderdaad niet zo lang duren en ook is 35 niet zoveel geld! Ik heb 'm hier: Echo Centrum Amsterdam Is een stuk duurder, 65. Ik krijg trouwens ook geen DVD mee haha, maar wel een CD rom met onbeperkt aantal foto's erop. Hmmm lekker! Kookt je moeder meestal of jij? En haha oh oh allemaal door mij Ik moet echt wel wat gezonder gaan eten want ik heb alleen maar trek in slechte dingen. Geniet van je patatje vanavond haha! Haha ik ook! En jij hebt ook lekker gegeten trouwens! Ik heb nog geen kraamzorg geregeld, jullie wel?
Prinsessa: Ja dat is een ander bedrag hè, haha Maar mooie nieuwe boxen hoeven ook niet zo duur te zijn hoor. Ben eens bij een prénatal geweest en had daar een mooie box gezien voor iig een stuk minder dan het bedrag dat jij noemt! Vind het ook niet erg om nu geen lange echo te hebben, drie weken en twee weken later heb ik m'n 20-weken echo, dus dan kan ik lang naar ons beebje kijken Mijn moeder kookt eigenlijk meestal. Ze kan heel goed koken en ik vind er niet zoveel aan, kan het wel hoor. En ik studeer dus fulltime en zij zit momenteel thuis, dus wel prettig als zij gewoon kookt. Haha weet nog niet of ik het ga halen hoor, en anders is het zeker iets voor later deze week Want als het eenmaal in m'n hoofd zit ...... Toen ik 2 weken terug bij de vk was, was ik wel wat afgevallen. Maar puur door het feit dat ik bewust gezonder eet dan voordat ik zwanger was. Wat ga jij nou uiteindelijk eten? Selina: Jammm, jij ook witlof dus Ik heb nog niet naar kraamzorg gekeken. Volgens m'n vk kan ik daar wel al contact mee opnemen, maar lijkt me nog een beetje vroeg?! En jij? Waar we vandaan komen: Ik kom uit de buurt van Arnhem
zo hehe eindelijk achter de computer gelijk 9 pagina's om door te spitten haha! ga me best doen hoor! Eten: wij hebben couscous met runder chipolata worstjes, paprika, sugar snaps en tomaatjes gegeten. Maar mijn verslaving is toch wel een frietje speciaal met frikadel!! McDonald's vond ik in het begin erg lekker nouja eigenlijk alleen dat. heb tot 20 weken last gehad van HG en een big tasty was het enigste waar ik dan nog "zin" in had. wonen: we komen uit Arnhem. Dicht bij Soeee blijkbaar Geslachtsecho: ooh dat is zo spannend! het lijkt hier wel eeuwen geleden haha. Wij+omgeving waren er heilig van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. En toen zagen we opeens 3 streepjes! een meisje kreeg me een opvlieger van hier tot Tokio. En nu is alles heerlijk roze Soeee: ik vind het echt onwijs knap dat je naast de zwangerschap studeert! Hoe heb je eigenlijk je vriend ontmoet ? heb het idee dat er wel een bijzonder verhaal achter zit omdat hij nu nog zo ver weg woont. Wat een schattige echo zeg! je ziet echt al heerlijk de armpjes enzo. zal straks tijdens je volgende echo wel een heel groot verschil zijn! wat trouwens wel erg grappig is dat de jongens naam die jij leuk vind maar je vriend "ouderwets" vind lijkt erg op onze meisjes naam! prinsessa: Hoe ik me voel... mmh er vermoeid en belabberd en als ik eerlijk ben hoop ik dat het niet heel lang meer duurt want heb er nu echt genoeg van! ben niet echt gemaakt om zwanger te zijn. heb me tot nu toe 3/4 weken in de hele zwangerschap goed gevoelt. Eerst dus HG (extreme misselijkheid) waardoor ik veel ben afgevallen. toen dit eindelijk over was kreeg ik last van een hoge bloeddruk waardoor ik nu elke keer naar het zhk huis moet en niet meer thuis mag bevallen. als de bloeddruk weer te hoog word kan het zo zijn dat ik volgende week al ingeleid word. klinkt allemaal lekker negatief! maar verder ben ik best positief hoor haha. o0Mrkk0o: knap dat je kan wachten tot de geboorte tot je het geslacht van je beeb weet. ik zou echt knetter gek worden vervelend van je bekkeninstabiliteit. krijg je er fysio voor ? Hopelijk word de pijn wat minder erg als de kleine indaalt.(hoor je vaak) Maira11: wow wat heftig! vind je deze zwangerschap dan niet extra spannend? of is er weinig kans op herhaling ? zo nu ga ik even stoppen met kletsen voordat we met alleen mijn bericht 10 pagina's verder zijn... zal zo als jullie het leuk vinden de foto van de babykamer opzoeken en een buikfoto!
Polkadotjes: Oeeeeh wat hebben jullie lekker gegeten!! Wat vervelend dat je last had van HG zeg, gelukkig gaat het nu beter (begrijp ik?!) Oooh dan wonen jullie inderdaad dicht bij mij, ik woon in Westervoort namelijk, maar vind ik hetzelfde als Arnhem haha. Onderdeel van Ja schrikken is dat dan hè, als je denk dat het een jongen is, terwijl het toch echt een meisje is Wel leuk hoor!! Thanks, vind het wel pittig hoor, zeker aangezien ik zo moe ben. En wordt alleen maar pittiger met een kleintje. Hoop dat ik het vol kan houden Haha hoe ik hem ontmoet heb? Heel cliché eigenlijk. Ik was destijds in m'n eentje op vakantie, een combi reis: paar dagen all inclusive en een paar dagen een begeleide rondreis door Tunesië. Hij was de reisleider van onze groep Hihi. Volgens zijn vrienden en familie nam hij noooooit een meisje mee naar huis van zijn werk. Maar mij blijkbaar wel. En sindsdien zijn we onafscheidelijk (geestelijk dan, want lichamelijk zijn we nu nog ver van elkaar verwijderd). Hihi, nu ben ik wel heel benieuwd naar jullie meisjesnaam. Maar die wordt vast niet verklapt En wij willen natuurlijk graaaaag foto's zien. Ik hou van foto's kijken haha
Oh polkadotjes dat is indd wel ff leuk Nee ik ook niet moet eerst nog ff bellen of ik er überhaupt voor verzekerd ben Aangezien ik dan nog kan beslissen of ik gedeeltelijk of volledige kraamzorg wil maar was dus benieuwd waar jullie voor gekozen hebben en waarom Heb een foto van mijn buikje hier staan wel beetje vals gespeeld hijs van vorige week en ben al wel wat gegroeid zal binnenkort een nieuwe maken
Schattig buikje Selina Volgens mij zit er altijd een aantal uur in je basispakket. Bij mij is dat bijvoorbeeld 10 uur
Klopt! Je hebt inderdaad ook wel mooie boxen voor minder geld. Ik vind deze alleen super mooi: Kidsriver Box La Premiére Wit Incl. Manden | Babypark En die is nog duurder haha Maar past mooi bij ons interieur. Nee, ik vind het ook niet zo erg. Maar wil eigenlijk wel een filmpje, heb namelijk een heel leuk idee om het geslacht bekend te maken haha en daar heb ik een filmpje voor nodig. Moet nog even kijken hoe ik dat ga doen Fijn is dat hoor! Ik vind het heerlijk dat er hier weer even voor me gekookt wordt haha. Heel goed dat je zo gezond eet. Ik moet ook echt even die knop omzetten. Ik heb me niet kunnen inhouden en een patatje gegeten Avondeten was wraps met gekruid gehakt, sla, komkommer, tomaat, mais, creme fraiche, salsasaus, guacamole, geraspte kaas. Was ook lekker! Haha, dat is toch een stuk handiger op de computer/laptop dan op de iPad he Hm klinkt goed! En ik snap het helemaal. Lekker vette trek! Grappig dat iedereen een jongetje dacht haha. Zal dan wel een verrassing geweest zijn dat jullie toch echt een meisje krijgen. Je kan je toch onbewust een beetje gaan vasthouden aan je gevoel. Wow, dat klinkt echt heel erg heftig. Kan me voorstellen dat je het zat begint te worden op een gegeven moment. Hoop dat het voor jou niet al te lang meer gaat duren en je je meisje snel in je armen mag houden Lijkt me allemaal erg zwaar dus ik snap dat het anders is dan dat je een zorgeloze zwangerschap hebt. Ben ook erg benieuwd naar foto's van je buik en het kamertje!
soeee: ja het gaat nu wel beter mits het niet te koud is. klinkt vreemd maar daardoor ga ik dus gelijk over me nek. haha ja dat is gewoon (bijna) Arnhem. wij wonen trouwens in zuid/ de laar. Daar hebben we in december een huis gekocht. Nou ik vind het toch een heel leuk bijzonder verhaal. Heeft hij ook zin om naar Nederland te komen? haha nee de naam verklap ik nog niet nog even wachten. buik foto van vorige week. wel gelijk me gezicht erbij want ik heb eigenlijk geen andere foto's er van. zet maar alvast de zonnebril op.... babykamer het middelste knuffeltje op de kast is trouwens mijn geboorte knuffel.
Prinsessa: Die is ook inderdaad mooi! Wil ik ook wel, hihi. Maar heb helaas geen geldboompje Oooh ook lekker, jouw avondeten, jammiejammie! Ja dan is een filmpje wel leuk ja. Misschien kun je het zelf van dichtbij filmen, of je vriend? Polkadotjes: Haha begrijp ik hoor, dat jullie die nog geheim houden, zou ik ook doen Leuk buikje, en leuk haar! Jullie hebben ook de Hemnes kast als commode zie ik! Ging dat makkelijk, het verven? Wij willen die ook kopen, maar dan die met 3 laden denk ik. Denk dat we hem dan gewoon wit laten, maar was benieuwd of je hem makkelijk geverfd kreeg. Prachtig kamertje hebben jullie, erg schattig!! Aan alle dames: Zetten jullie een wieg op jullie slaapkamer voor de eerste weken? Wij waarschijnlijk wel
Edit: Ja Polkadotjes, hij heeft heel veel zin om te komen. Vind het altijd wel grappig wat hij zegt: 'Tja, best gek, mijn opa heet gewoon Jan van Dijk en woont in Friesland ' Hij spreekt ook gewoon vloeiend Nederlands
haha geweldig ! ja de kast was echt super makkelijk om te schilderen. 2 lagen verf en nog een extra laag matte lak. het is zo fijn met de kast dat deze in plankjes komt. nu weet ik niet of het witte model ook zo makkelijk is omdat deze van ander materiaal is gemaakt. de andere hemnes kasten zijn van hout gemaakt. ik raad wel aan om er straks een antislip matje onder te doen. anders kan het verschoon/waskussen wegglijden.
Goede tip, thanks! Van ander materiaal? Dat is me nog niet eens opgevallen. Ik ga eens op de site kijken
Polkadotjes: Die ik bedoel is van precies hetzelfde materiaal als die van jou Bedoelde deze namelijk HEMNES Ladekast 3 lades - IKEA
Of bedoel je dat jullie niet de witte variant hadden van origine maar een andere? Hihi sorry, ben een beetje kippig soms
Soeee:de witte zijn ook wel van hout alleen zit daar een soort mdf (?) laag overheen. Is moeilijk te zien via de foto. Daarom hebben wij deze gekocht HEMNES Ladekast 8 lades - blauw - IKEA en dan de grijsbruine.
Ik zie wat je bedoelt ja. Met die laag erover lijkt het me lastiger idd. We houden hem maar lekker wit als we die nemen
Leuke foto polkadotjes grappig vind ik dat eigenlijk dat je heel iemand anders bij een naam bedenkt hebben jullie dat ook? Wel een echt mooi buikje zeg... En ja hier komt het ook de eerste dagen/weken bij ons te staan in een wieg, de wieg waar ik vroeger zelf ook in gelegen heb Dus best speciaal. Vind het ook gewoon gemakkelijk omdat ik als het lukt ook bv wil gaan geven.
@polkadotjes je hebt echt een super mooie, en vooral grote!!!! babykamer zeg! erg gaaf!! ik kom uit de buurt van rotterdam, en nee, wij gaan geen wiegje op onze slaapkamer doen, maar gelijk in zijn eigen slaapkamer.