Even kort hoor HET HARTJE KLOPTE WAS ZOOOOO MOOI!!!!!!!!!!!!!! ik ben helemaal verliefd!!!!! leuke kleertjes!! ben lekker aan het kijken naar hoe ik de babyshower ga versieren ga het zelf organiseren
@Prinsessa Ik drink eigenlijk altijd Lipton Icetea Zero. Geen idee eigenlijk of het goed of slecht is..? @SuusD Wat fijn zeg!!
Hier inderdaad lekker vrij allebei, al is donderdag sowieso al mijn vrije dag dus merk er niet zoveel van Begin van de middag even naar Hoek van Holland geweest, naar de strandopening. Was mooi weer daar, eenmaal thuis was het alweer een stuk bewolkter. Daarna even mijn zijn drieën naar de kinderboerderij gefietst en eten voor vanavond gehaald. Morgenavond ga ik even met een vriendin de stad in en ga ik wel wat proberen te scoren voor onze kleinste prinses hoor
Jaaaaaa wat goed Geweldig om te horen hé? Ben benieuwd wat voor ideetjes je allemaal hebt voor de babyshower trouwens! Ook heel lekker! Icetea Ligt er een beetje aan wat erin zit volgens mij maar denk dat je die gewoon kan drinken. Oh heerlijk zeg, lekker naar het strand. Vond jullie meisje het ook leuk? En kinderboerderij is ook hartstikke leuk, was er vandaag nog over na aan het denken wat ik allemaal met mijn dochter wil gaan doen als ze wat ouder is haha Leuk! Lekker een beetje shoppen! Hoe was de echo trouwens verder? Hebben jullie nog mooie foto's meegekregen? Vast wel! En wie deed de echo bij jou? Heb geen idee hoeveel verschillende mensen daar werken eigenlijk. Ik mag zaterdag weer..
Suus: Toppie, geweldig hè! Leuk, een babyshower! Prinsessa: Ja ach, pas ongeveer een halve kilo aangekomen, dus het mocht wel van mezelf, hihi. Ooooh taartje! Heerlijk hè, hoop dat je ervan genoten hebt maar dat zal vast wel Er is niet iets wat ik standaard graag drink ofzo. Maar momenteel heb ik ff een yogi-tic haha. Ja voedingskussen is heerlijk! Heb die van de Hema, maar dan wel via marktplaats. Niets mis mee en scheelt veel geld Ja ik heb nu maar opgevouwen wc papiertjes in m'n bh, want lek vandaag best veel. Vanmorgen na het wassen dacht ik: huh wat voel ik? Hing er echt een witte druppel aan hahaha Voel m'n meisje wel vaker nu ja, maar dan vooral van binnenuit. Soms van de buitenkant, maar nog niet heel krachtig. Voel jij al iets? Lovely: Lekker hoor, Hoek van Holland en de kinderboerderij Wat staat er op het menu vanavond? Hihi. Hier: Flink aan de klus geweest met mams vandaag. M'n kamer wordt verbouwd. Al m'n behang moet eraf, nieuw behang erop en een laminaatvloer erin. Helemaal gesloopt dus net een tukkie gedaan
Dat is inderdaad niks! Lekker van genieten hoor.. doe ik ook En het taartje was heeeerlijk, haha niks lekkerder dan een aardbeientaartje! En dat is helemaal prima toch? Alleen maar fijn dat je geld bespaart! Lijkt me heerlijk slapen! Ik wil daar binnenkort ook even voor kijken, had er eentje op de Babydump site gezien, vond een goedkopere prima maar mijn zusje was er van overtuigd dat ze een van de duurste voor me zou kopen. Wat een ervaringsdeskundige not haha. Haha, lekkende borsten het is wat om zwanger te zijn! Wat leuk dat je haar vaker voelt! Ik voel sinds kort (heel onregelmatig hoor, echt heel soms..) een soort plopjes, dacht eerst dat het m'n darmen waren maar het voelt net wat anders. Gaaf dat je een mooie nieuwe kamer krijgt! Wat voor behang en wat voor vloer komt er te liggen?
Nu we het over babyshowers hebben, denken jullie er eentje te krijgen of er zelf eentje te organiseren?
Lovely: Gefeliciteerd!! Nog een meisje wat super leuk!! Suus: Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Haha leuk dat je een babyshower gaat organiseren. Hier weet ik wel zeker dat ik er geen krijg haha, en jij Prinsessa? Dat gebakje ziet er heeerlijk uit, ik en mijn zusje hebben gister een choco taart gebakken was ook lekker!!
Lovely: Leuk Hoek van Holland, woon je toevallig ook in de buurt waar Prinsessa woont? Je was ook al naar dezelfde pretecho bureau geweest allemaal in dezelfde omgeving. Ben niet nieuwsgierig haha. Soeee: Haha leuk kwaaltje, als het echt niet meer gaat kan je beter aan de zoog compressen erg charmant haha. Maar ik kon na de bevalling echt niet zonder, anders zaten me shirt en bh's helemaal onder.
Haha, ik zou het heel erg leuk vinden! Heb mijn zusje er wel een beetje over gehoord en mijn nicht ook.. dus zou kunnen En hmm lekker zeg, jij ook lekker aan het bakken dus haha. Ik heb vandaag lekker Subway broodje gegeten, heel iets anders maar heerrrrlijk haha! Had me er zo op verheugd
Oh, meiden ik ben ZO ZO ZO verliefd op ons meisje. Hou nu al zo ongelooflijk veel van haar en ik kan niet wachten tot ze er is, voel alleen maar liefde, de hele dag door! Helemaal in LOVE Bekijk bijlage 323773 Bekijk bijlage 323773 Bekijk bijlage 323773 haha
Prinsessa: Ja zijn ook mijn lievelingstaartjes Krijg er spontaan zin in, hihi! Jaaa precies, lekker besparen haha. Kreeg van iemand de tip om niet die goedkopere bij de Babydump te kopen, schijnt niet zo fijn te zijn. Maar zelf dus geen ervaring mee Haha ja het is wat, hoop niet dat het veel erger wordt. Ga maar ff van die compressen kopen ofzo Voordat ik natte shirts heb haha! Jaaa die plopjes! Binnenkort worden het schopjes, hihi. Heb ik nu ook Ik had nu een deel gewoon licht, niet echt wit en een deel was roze haha De roze muren komt nu soort taupe behang op en de lichte muren komt gewoon weer licht behang op, niet helemaal wit. De vloer is wit met een vleugje grijzig laminaat Dus ben benieuwd! Babyshower weet ik nog niet, niet echt over nagedacht ofzo. Maar vind dat meer een ding dat voor je georganiseerd wordt. Als ik het 16 and pregnant beeld zo voor me heb iig, hihi. Kwam hier straks iemand uit de straat met een grote tas met allemaal dingetjes: aankleedkussen met drie hoezen, kledinghangers, lakentjes, hoeslakens, sokjes, aardig wat rompers, muts en handschoentjes, maillots en leggings, slaapzak, zwembroekjes, 2 shirtjes en nog wat dingetjes, spuugdoekjes enzo Echt super lief!
Maira: Ja als ik nu niets in m'n bh doet dan zit ie ook helemaal onder haha! Prinsessa: Heeeeeel herkenbaar, ik ben ook helemaal verliefd!
Hmm ja! Heerlijk Kan er echt extra van genieten als ik ze dan eens in de zoveel tijd haal. Goed om te lezen trouwens! M'n zusje zat gelijk al; "Nee, die ziet er veeeel te dun uit" hahah. Ze is ook zo bezig met de baby en de zwangerschap, heel schattig! Haha ja! Dat helpt waarschijnlijk wel, alhoewel ik hoop dat het bij een paar drupjes blijft Ik kan niet wachten!! Lijkt me zo heerlijk om te voelen! Blijft bijzonder dat er echt een kindje in je buik super hard aan het groeien is.. het gaat allemaal zo snel! Voor je het weet zijn we allemaal mama's met prachtige baby'tjes en kunnen we hier lekker kletsen over de eerste weken/maanden/jaren Klinkt hartstikke mooi trouwens je kamer! Ben benieuwd naar het resultaat. Wat super lief zeg! En altijd mooi meegenomen. Nu heb je al een hoop dingen die je niet meer hoeft te kopen. Heel erg fijn! Heeeeerlijk gevoel hé haha Net alsof je net verkering hebt ofzo haha denk alleen maar aan haar!
Bekijk bijlage 323792 Zwanger ♥ - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Yasminn: 10 mei - 20 weken echo - Mijngeluk1992: 10 mei - 20 weken echo - Prinsessa: 11 mei - Pretecho - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - SuusD: 16 mei - Echo Fontys - Toekan: 23 mei - 20 weken echo - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Lovely24: 7 juni - 20 weken echo & contole verloskundige - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Yasmin en Mijngeluk, veel succes en plezier morgen meiden! Klopt verder alles nog qua afspraken?
Prinsessa: Aaah lief inderdaad dat ze zo betrokken is Fijn hè! Ik vind het ook zo'n "gek" idee dat twee mensen samen zoiets kunnen maken. Zo'n uniek klein mensje dat in een rap tempo groeit, alles erop en eraan en dat je lichaam precies weet wat 'ie moet doen! Zal het resultaat van m'n kamer nog wel laten zien als 'ie helemaal af is, haha! Oh ik ben zo vergeetachtig, moet steeds terugkijken wat je ook alweer getypt hebt. Ja echt super lief, niet alles helemaal mijn smaak, zoals bepaalde rompertjes, maar die zitten toch onder haar kleding. Hahaha inderdaad dat verkering gevoel Voel me net zo'n verliefde puber met vlinders in haar buik, hihi! Goed trouwens dat je het lijstje opgeschoond hebt. Zie je vaak hè, iedereen meldt zich enthousiast aan, maar blijven er vaak maar een paar over Ach, vind het wel een lekker clubje zo! Yasminn en mijngeluk, heeeeel veel succes en plezier met de 20-weken echo morgen! Ik ga voor jullie duimen dat jullie beebjes gewoon lekker gezond zijn! Slaap lekker lieve dames xxx
Hallo dames! Jullie mogen mij ook aan het lijstje toevoegen hoor . Ik ben 23 jaar, eerste kindje, een meisje en uitgerekend op 25 mei 2013 Heb nog maar eventjes te gaan!