Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    oww meiden als ik al die leuke outfitjes zie dan kan ik echt niet wachten tot ik weet wat het word ...
    ik moet nog 2 weken en paar dagen wachten als er plek is bij de echo praktijk ik heb gemailt gisteren avond :D voor 28 mei net 1 dag terug van tenerife :D

2. soeee

soeee Niet meer actief

Ja dan begint het te kriebelen hè Suus :p

Hierbij mijn uit de kluiten gewassen buik hahaha!

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mooie buik soeee!

Ik heb geen idee hoe een groeispurt voelt, maar mijn buik is ook al een paar dagen heel gespannen ofzo. Geen harde buik dat niet, maar gewoon een gespannen gevoel.

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wow soe! Zal wel zijn dat je een groeispurtje hebt met je buik! Mooi hoor!! :)

5. soeee

soeee Niet meer actief

Miranti: Thanks! Ja zo voelt het bij mij ook :)

Toekan: Merci! Ja zo te zien wel hè, gaat ineens best hard. Overmorgen 20 weekjes, jeeej! :)

6. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat wel gehad rond de 20 weken,, erg strak gevoel en best wat buikpijn ook vaak een ongi gevoel maar is vanzelf weer weg getrokken :) hoort er allemaal bij. Heb nu t idee dat ik aan een nieuwe groeispurt begonnen ben haha gister voelde t echt alsof m'n buik ging knappen

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik heb gisteren een setje gekocht bij de Prenatal,
    Een wit shirtje met roze letters 'Born in 2013' en een broekje met bijpassend mutsje erbij met stipjes en kroontjes erop.
    Heb er even geen foto van :D

Heb wel al een verlanglijstje op een internetsite gemaakt.... die hoef ik alleen nog maar in mn 'winkelwagentje' te doen en af te rekenen, alleen is me rekening leeg :p
    Aaaah en ik wil het zoo graag bestellen!!

8. Lovely24

Je groeit goed Soeee :D
    Mooie buik!!

9. soeee

soeee Niet meer actief

Ja precies, strak gevoel, alsof ie op knappen staat! Prettig is anders, maarja!

Lovely: Oooh die ken ik wel, dat setje. Cute :) Haha naar hè, een lege rekening. Herkenbaar helaas :( Ja groeit hard dat dikke buikje hè!

Doen jullie eigenlijk wat met moederdag? Ik heb een mooie kaart gekocht waar ik tevens een tegoedbon van maak om samen te gaan lunchen :) Weet het anders ook niet. Volgens mij was hier ook iemand van wie haar mams is overleden?! Die is er wel geweest iig, voor haar: dikke knuf morgen! :)

10. Lovely24

@Soeee
    Ik heb nog niks!!
    Heb er geen tijd voor gehad, dus ik zit nog te denken wat ik doe...
    Meestal koop ik een Pandora bedel voor d'r :p
    Altijd handig als je zo'n armband hebt, dan heb je altijd een kadootje als je niks weet haha!

Zag namelijk dat er nu een bedel is speciaal voor Moederdag, een hart met daarin mama in een paar talen geloof ik...

Maarja... die heb ik dus niet in huis morgen :p

11. Lovely24

Zoiets is ook altijd wel leuk toch Soee,
    Heb ik ook wel eens gedaan, gewoon een etentje ofzo inderdaad.

Ik maak het van de week wel goed met d'r :p
    Had haar al een hint gegeven nog niks te weten dus ze vind het vast niet erg

12. soeee

soeee Niet meer actief

Ach en het gaat ook om het idee hè :) Wij mogen volgend jaar ook meedoen, jeeeeej! Haha jij mag al meedoen Lovely :D

13. Lovely24

Zoo slecht...
    Heb gewoon besteld..
    Met acceptgiro :)

Achter de feiten aanlopen noemen ze dat he :p

Een dochter is echt niet goed voor je portemonnee, en straks hebben we er gewoon 2 :$

14. Lovely24

Jaa,
    Ik mag al voor de tweede keer mee doen :D

Ben benieuwd...

15. soeee

soeee Niet meer actief

Hahaha! Aaah je hebt gelijk hoor. Nee die zijn inderaad niet goed voor je portemonnee, merk ik nu al :D

16. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Zo dames, wij hebben vandaag weer naar onze mooie dochter mogen kijken :D Was weer super leuk! Ze was dit keer wel wat rustiger voor de verandering, ze viel steeds in slaap en heeft zelfs nog even geplast haha, heel grappig om te zien. Voorlopig wel even de laatste keer hoor :p nu wachten tot de 20 weken echo..

17. soeee

soeee Niet meer actief

Aaaah jeeeej, toppie :D Nog een mooie foto meegekregen?

18. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik ga zo even op jullie reageren lieve meiden, ben opeens zo moe even gauw een dutje doen.

19. soeee

soeee Niet meer actief

Goh gek hè, ben je misschien zwanger? Hihi. Slaap lekker :D

20. Lovely24

Oooh Prinsessa, wat leuk :D

Ik wil ook zo graag nog eens haha!
    Je kan bij de VK vanaf 18 weken een geslachtsecho doen voor 'maar' 25 euro. Dus wil dat stiekem doen alleen zitten ze geloof ik al snel vol en vriendlief vind t eigenlijk overdreven dus toch maar wachten tot de 20 weken haha.

Wil gewoon zo graag ook nog van iemand anders horen dat het een meid is :p

Slaaap lekkerrrr :p

Deel Deze Pagina