Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Hahah dat weet ik ook nog heel goed! Toen zei ik nog; 'Misschien is het wel de laatste keer voorlopig..' haha :p Zo leuk!! En nu zit je alweer bijna op de helft joh!

Haha, GELUKKIG :D Kunnen we straks ook lekker zeuren over de harde schopjes en de gekneusde ribben hahah. Gaat het wel allemaal goed met je zus? Heeft ze al een mooie echo gehad?

Niet voor te stellen.. ik kan soms nu al huilen om hoeveel ik van haar hou :) Kan je nagaan als ze er straks echt is! Ze zal in ieder geval overspoeld worden met liefde, heel mijn familie is hartstikke blij :D En ook mijn vriend vind het allemaal zo speciaal.

Ik denk nog steeds een meisje!! Zou leuk zijn joh, allebei een dochter. Kunnen ze straks ook leuk samen spelen, kan natuurlijk ook als het een jongetje is haha :p Nog 5 nachtjes slapen!! We tellen af haha. En die naam vind ik zoals je weet super! Geen tweede naam toch?

Is zeker iets waar ik me in ga verdiepen! Lijkt me wel interessant. Ga zo even googlen maar even een vraagje waar je misschien nu al antwoord op hebt; hoeveel luiers heb je dan precies nodig voor de eerste periode?

Je bent inderdaad een vroeg vogeltje joh! Hier elke dag standaard rond 11:00 wakker, dat is toch een stukkie later.. :p

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Onze kleine meisjes horen er al helemaal bij! Ah lief van je moeder, lekker geklust in je nieuwe mooie kamer. En zeker even rustig aandoen, voel je je inmiddels weer wat beter?

Hihi ja! In september gaat het allemaal beginnen, je weet maar nooit wanneer het eerste kindje geboren wordt :D Lijkt me zo leuk! En inderdaad, je kindje komt meestal sowieso niet precies op de uitgerekende datum dus wie weet komt ze wel wat eerder of juist wat later.. Kan me voorstellen dat 15 oktober erg dubbel zou zijn, je hebt haar op die datum al lekker in je armen.. een grote steun!

Haha, gelukkig hebben we elkaar hier! Denk dat andere vriendinnen die nog niet zwanger zijn geweest het ook moeilijker snappen, natuurlijk kunnen ze zich een voorstelling maken van dat het bijzonder is maar de hoeveelheid liefde die je voelt is niet uit te leggen. Dus we blijven hier lekker kletsen! En inderdaad jammer dat de afstand wel een beetje groot is.. maar vind dat als we straks nog steeds kletsen en de kindjes zijn geboren we voor een meeting moeten gaan hoor ;) haha

Hahah :D Het is ook ZO makkelijk om even een bestelling te plaatsen hé.. ze maken het je misschien wel te makkelijk haha.

Ik heb vandaag mijn H&M bestelling binnen gekregen :D De pyjama's zijn een hele goede aankoop! Super schattig! Welke maat heb je genomen? Heb ze hier in maat 50, heerlijk voor als ze nog zo klein is in het begin. En zag inderdaad dat ze nu voor de helft zijn, geen geld!

Straks lekker met z'n tweetjes shoppen, is ook veel leuker!

Ben benieuwd wanneer je je echo hebt :D Hoop dat je gauw een reactie krijgt. Kan me helemaal voorstellen dat je niet kan wachten!

Jeeeetje wat ben jij toch mooi zwanger zeg. Vind dat je echt een prachtig figuur hebt met een huuuuge zwanger buikje :D!!

Wat leuk :D! Eerste aankopen voor jullie kleine meid.

En haha, nog even wachten met bestellen maar gelukkig hebben we nog alle tijd. Wel is het echt heel leuk om alvast bezig te zijn met alles wat je nog moet kopen hé?

OH haha lees nu dat je het al gekocht hebt :D haha ben benieuwd wat je precies hebt gekocht!

Heel lief van je! Ik neem m'n moeder morgen lekker uiteten!

Volgend jaar worden wij inderdaad verwend als het goed is :D haha

Ja! Weer een heleboel foto's :D Maar mijn vriend heeft ze allemaal meegenomen naar z'n ouders haha, hij was veel te trots!

Hahah pfff soms hakt het er echt even in.. Kan soms blijven slapen :)

Dat kan ik me helemaal voorstellen :D Als het kan dan zou het heel erg leuk zijn! €25 scheelt inderdaad wel veel.. Het is en blijft een hoop geld wat je normaal gesproken moet betalen. Anders nog 4 weekjes wachten... de tijd vliegt gelukkig!

Heb als een roosje geslapen haha!

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Prinsessa
    Ja ik ben ook heel benieuwd :D
    Zo gek om straks weer allemaal van die kleine kleertjes te hebben liggen.
    Als ik het binnen heb maak ik er een foto van!

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Prinsessa: fijn dat je nog eens bent gaan kijken naar jullie meid! Klinkt geweldig!
    Wat de luiertjes betreft: ze raden steeds aan zo rond de 25 in huis te hebben zodat je maar om de 2a3 dagen moet wassen. Er zijn ook veel mama's die kiezen om de eerste maand/twee maand wegwerp te gebruiken en dan meteen de luiers te kopen in maat twee, zodat je maar 1 keer de kost moet doen. Maar ik wil meteen starten als de navelstreng er af is, dus ben nu tweedehands maatje 1 aan het inslaan :)

Lovely: ooh inderdaad de feiten achterna lopen haha :p ach komt wel goed! En nog 4 weekjes en je mag ook weer gluren!

Moederdag: hier traditioneel een bosje bloemen!

4. Prinsessa

Heerlijk :D En ben benieuwd!! Waar heb je besteld?

Was inderdaad super! Nu dus voorlopig even niet meer hoor haha maar even extra van genoten.

Ik heb even rondgekeken maar nieuw zijn de luiers erg duur, ik snap nu waarom je voor tweedehands luiertjes aan het kijken bent, dat scheelt enorm! Handig :)

5. Prinsessa

Bekijk bijlage 324229
    Zwanger ♥
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje

Afspraken - Controles en echo's ♥
    - Selina89: 13 mei - Controle verloskundige
    - Maira11: 16 mei - 20 weken echo
    - SuusD: 16 mei - Echo Fontys
    - Toekan: 23 mei - 20 weken echo
    - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige
    - Selina89: 31 mei - 20 weken echo
    - Lovely24: 7 juni - 20 weken echo & contole verloskundige
    - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo
    - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest

Bevallen ♥
    -
    -
    -

-------------------------------------------------------------

Mijngeluk, hoe was de 20 weken echo? :)

6. Prinsessa

♥ Voor alle lieve (aanstaande) mama's hier :D ♥

Bekijk bijlage 324230

Lovely mag al volop meedoen dit jaar natuurlijk! En voor de rest;

♥ Volgend jaar mogen we ons heerlijk laten verwennen maar toch nu al een beetje mama! ♥

7. soeee

soeee Niet meer actief

Fijne bijna-moederdag lieve dames! <3 Lovely, fijne moederdag!

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Inderdaad: fijne (bijna) moederdag!! :)

9. soeee

soeee Niet meer actief

Ik heb vandaag het beste bijna-moederdag cadeautje gekregen: heb beebje heel veel voelen schoppen aan de buitenkant vandaag. En voor het eerst gezien en gefilmd :D Helemaal verliefd!!

10. Lovely24

@Soeee
    Wat leuk Soee!
    Ik heb ook nog een filmpje waar ik al zo'n 37/38 weken ben en mijn dochter nog flink aan het trappen is. Zag er echt zo bizar uit haha!

@Hier
    Nou vanmorgen een ontbijtje gehad van dochterlief en papa natuurlijk.
    Ze wilde wel mee eten op bed, dus heb net maar even het bed verschoond, voor de kruimels haha!
    Daarna nog de schoonmoeder, moeder, oma bezoekjes gehad :p
    Dochter ligt al lekker in bed, die heeft niet geslapen dus was helemaal klaar ermee net.

Morgen toch ook weer vroeg op om te gaan werken.
    Deze week nog 3 dagen en dan ben ik volgende week lekker heel de week vrij!

11. Lovely24

Zie nu pas,
    Morgen is het 2 jaar geleden dat ik uitgerekend was van mijn dochter!

Heb trouwens toch nog een mailtje gestuurd naar de VK, of ze eventueel nog een plekje hebben deze of volgende week voor een echo :D:D:D
    Heb toch nog 25 euro liggen van me verjaardag :p

Maar goed ze zullen me wel proberen te bellen, alleen als ik aan het werk ben kan ik niet opnemen dus heb dat er ook bij gezet, ben benieuwd of ik via de mail nog reactie krijg...

12. Lovely24

Dit heb ik trouwens geshopt gisteren via internet :p:D

13. Prinsessa

Wauw, wat leuk en bijzonder! Ben erg benieuwd naar het filmpje! :D

Ah, lekker ontbijtje gehad! Lief! Klinkt als een heerlijk dagje.. en fijn dat je straks een weekje vrij bent. Heb je nog dingen op de planning staan of lekker niksen?

Vind je dat de tijd hard gegaan is? Nu alweer zwanger van nummer 2!

Spannend, hoop dat ze een plekje hebben :D Kan je die €25 toch mooi besteden haha.

Wat een leuke dingetjes! Waar is het broekje helemaal rechtsboven van? :D

14. Prinsessa

Trouwens, wat valt H&M babykleding groot zeg :$ Had die 2 pyjamatjes in maat 50, maar is echt 56.

15. Lovely24

Ik werk natuurlijk tot woensdag dus ben vanaf donderdag al vrij.
    Volgend weekend vieren we L. haar verjaardag.
    Dan is het natuurlijk Pinksteren, dinsdag is ze echt jarig dus hopen we op mooi weer, gaan we naar de Efteling.
    Moet ook naar het CB die week en dan die zaterdag daarna naar de Toppers :p
    Dus wel wat leuke dingen gepland ja!

16. Lovely24

Dat broekje is een legging, van Mexx!

Ja 2 jaar joh, het is echt zo, de tijd vliegt gewoon!!!

Echt, wil niet interessant doen maar meiden, geniet er van straks, want je maakt dat nooit meer mee zo.
    Ik kijk er nu al naar uit hoor straks een kleintje erbij en dan L. als grote zus!
    Maar een eerste kindje is zo anders denk ik.
    Alles is nieuw, en het is zo bijzonder.

Ik moet zeggen dat ik het ook gewoon allemaal zo leuk vond.
    Tuurlijk ben je moe enzo maar ik had er niet zo'n last van, het woog niet op tegen het andere.

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Soe: wat fijn zo een eerste filmpje! Zal wel zijn dat je genoten hebt!

Lovely: wat een fijne dag lijkt me dat! En ik denk inderdaad dat het bij een eerste kindje altijd anders is. Gewoon al het nieuwe er aan :) en jij hebt ook al leuke dingen geshopt zeg! :)

Her: ik denk dat ik vandaag de kleine voor het eerst gevoeld heb!! Ben nog niet echt zeker, maar vermoed dus van wel! :D

18. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Ja vond het zo bijzonder :D Aaaah wat een leuke kleertjes, dat legginkje rechtsboven is idd helemaal te wow!

Prinsessa: Ja ik probeerde of ik hem via fb in een pb kon sturen, maar dat lukt niet, alleen foto's! Kan via hier ook geen filmpje plaatsen toch? :( Wel leuk om te laten zien namelijk :D

19. soeee

soeee Niet meer actief

Toekan: Ja heerlijk!! Oooh echt? Leuk joh!! Zal vast wel dat dat het was :D

Deel Deze Pagina