Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Prinsessa; Leuk weer een echo! Altijd leuk leuk leuk

Ik zie hoop leuke meisjes kleertjes voorbij komen! Schattig hoor!
    Maarr ook een jongetje is niet goed voor de portomonnee hoor haha, echt waar! :p

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Soee
    Je kan via YouTube filmpjes uploaden en dan kan je het zo kiezen dat mensen alleen het filmpje kunnen zien als jij hen de link daarvan stuurt.

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Leuk naar de Efteling! Ook perfect voor een gezellige dag op har verjaardag! Hoop voor je dat het zonnetje mooi schijnt de 21ste ;)

Lekker genieten van je vrije dagen!

Ontzettend schattige legging! Denk dat ik 'm ook ga bestellen als ze 'm dan nog hebben. Mijn ING is geblokkeerd doordat er iets mis is gegaan met mijn adreswijziging, super irritant ;) Maar wel even goed voor de portemonnee haha.

Ah, ik moet zeggen dat ik me er wel iets bij voor kan stellen. De eerste keer is toch de eerste keer... zal nooit nog een keer voorkomen. Ik ga extra genieten :D doe ik nu al, maar probeer er elke dag ook even bij stil te staan.

En een tweede kindje is natuurlijk ook weer een ervaring apart, maar ik denk dat je dat uiteraard meer merkt als het kindje geboren is en L. straks echt grote zus is, de baby kan zien en vasthouden..

Ja!! :D wat super zeg. Hoe voelde het?

Via FB kan inderdaad niet in een privé bericht, echt onhandig! Wat je wel kan doen is 'm uploaden op youtube en dan privé uploaden en de link alleen geven aan mensen die het filmpje mogen zien. Het filmpje is dan ook niet te vinden verder op Youtube :)

Dat denk ik ook haha :D heb je al veel gekocht voor jullie kleine mannetje?

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Voelen: ik ben dus echt niet zeker of het de kleine is... 'Probleem' is dat ik best wel vaak mijn hartslag voel in mijn buik..( volgens mij door de placenta) en het gevoel lijkt er wel een beetje op, alleen dan wat harder en plotser en maar heel af en toe ( soms twee keer na elkaar-maar dat heb je met een hartslag ook natuurlijk :p )

5. soeee

soeee Niet meer actief

Filmpje: Ben hem aan het uploaden :D Ik plaats de link als ie erop staat, goed idee van jullie!

Toekan: Voel ook vaak m'n hartslag op m'n buik. Maar voel duidelijk verschil met beebje! Dus kan goed dat hij/zij het is hoor ;D

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Er staat dat de video prive is :(

7. soeee

soeee Niet meer actief

Huh, dat is 'ie ook, maar dan moet iedereen die de link heeft hem kunnen zien. Wacht, ik zet hem wel ff openbaar :)

8. soeee

soeee Niet meer actief

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wat ontzettend fijn!! :D mijn buik gaat soms ook op en neer, maar dat is dan echt wel mijn hartslag haha... Kijk er naar uit dat ie dat ook doet omwille van ons kleintje!

10. soeee

soeee Niet meer actief

Hihi kun je hem nu zien? :D Jaaa ach, komt gauw genoeg en dan zouden we willen dat ze eens zachtjes met ons zouden doen, hihi!

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ja hoor, nu is hij zichtbaar!

12. Prinsessa

Ik voel ook mijn hartslag in m'n buik! Maar als ik m'n meisje voel dan is het toch wel echt een soort plopje (vaak paar achter elkaar) of een beetje een schuivend gevoel. Ben benieuwd wanneer het duidelijker wordt..

Aaaah wat SUPER mooi om te zien. Moet er een traantje om laten :) Ben zo emotioneel haha

13. soeee

soeee Niet meer actief

Aaaah! Ik aan het janken bij jouw filmpje, jij bij die van mij :D

14. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@prinsessa heey moppie hier ben ik dan hihi.

@all hallotjes ik voeg me hier toe bij de groep.
    Alles goed met iedereen?

15. Prinsessa

Haha, we zijn lekker bezig :D:D

Vertelde vandaag ook dat ik echt kan huilen om hoeveel ik van mijn kleine meisje hou :) Doe ik dus ook geregeld haha!

Je bent van harte welkom :D Leuk dat je hier ook komt mee kletsen!!

Voel jij je meisje al? En heb je al een groot buikje? :D

16. Prinsessa

Soe, vandaag precies 20 weken zwanger! Je zit alweer op de helft :D Gefeliciteerd met deze mijlpaal lieverd! ♥ Lekker genieten van de schopjes van jullie kleine meid!

17. littlewonder23

Ja,gezellig :D

Ik voel de kleine meid.
    Me partner heeft het ook gevoelt.
    Val niet op als je zo gaat liggen

Bekijk bijlage 324428
    Haha zoek de baby ;):D

Mijn buik is niet zo groot.
    Klein buikje maar.

Voel jij je meisje al?
    En heb jij al een grote buik of valt dat wel mee?

18. littlewonder23

@soe gefeliciteerd met je 20 weken zwangerschap.
    de 2e mijlpaal behaald :D

@hier ik ga slapen morgen weer vroeg dag.

19. soeee

soeee Niet meer actief

Thanks dames! :D En welkom littlewonder! De meisjes overheersen echt hier, leuk leuk!

Prinsessa: Ach heerlijk toch, lekker huilen! Ik doe het ook vaak genoeg :p

Deel Deze Pagina