Neem contact op met het UWV, zij kunnen je waarschijnlijk adviseren. Vind het wel vreemd om te lezen trouwens dat je verloskundige niet kan adviseren? Dat moet ze juist wel doen! Maar zou gelijk even het UWV bellen en je situatie voorleggen wat je nu moet doen! Er is voor je werkgever namelijk een prima regeling mogelijk. Graag gedaan! Ah ik ken het, ook moe moe moe.. Fijn dat het bij jou wat minder geworden is trouwens, zie dat je nog geen mooie banner hebt, hoever ben je nu precies? En maagzuur komt mij gelukkig niet bekend voor maar het lijkt me wel erg naar, heb je dat al langere tijd? Super dat je 'm zo duidelijk voelt Lekker aan het schoppen in mama's buik! Ik heb sinds een aantal dagen last van wat plopjes/soort schuivend gevoel.. maar nog niet echt duidelijk, hoop dat dat snel komt! Wat fijn dat alles goed gaat En super dat ze het hartje direct kon vinden. Verder voel je je dus helemaal goed? En grappig, heb ik ook Heb je het de hele dag door of op bepaalde momenten? Nog even aftellen.. spannend! Wat denk je zelf? Dr. Papa is inderdaad echt super!! Ik ben er ook voor mijn geslachtsbepaling geweest. Zag hij het bij jou ook gelijk? En heb je ook nog ergens anders een pretecho laten maken? Dan merk je echt direct het verschil haha, hij is echt zo kundig! Ik ga je afspraken trouwens op het lijstje zetten! En heerrrrlijk lekker op vakantie, waar gaat de reis naartoe? Oei, bloed laten prikken vind ik ook niet zo geslaagd hoor haha. Maar als je dan denkt aan het kleine wondertje in je buik is 't zo gedaan Heb jij al veel gekocht voor jullie mannetje?
Ik heb net nogmaals met mijn verloskundige gesproken ditmaal een andere (heb er 4) maar zoals zij zegt is dit geen rede tot zorgen krijgen gewoon een klein kindje en dat is niet zo vreemd aangezien ik zelf 1.62 ben .. zoals geschat krijgen we een kindje van 3000 gram ongeveer.. dus niet zo erg
En die verloskundige weet ook dat je al weken constant harde buiken en krampen heeft? Dus dat het niet alleen een groeiachterstand is. Ik had volop weeën en mijn verloskundige zei dat het groeipijnen waren, terwijl ik duidelijk zei dat ik ze om de paar minuten had. Een paar dagen later is ons zoontje geboren en overleden.... Zoals ik al eerder heb gezegd is dat harde buiken en krampen niet normaal zijn en er OVERAL geadviseerd word om rust te nemen bij harde buiken. Nu zijn het niet alleen meer harde buiken maar OOK een groeiachterstand. Ik zou echt even informeren wat je rechten zijn, want ik wil je niet ongerust zijn maar dit kan wel degelijk slecht aflopen of zorgen voor een vroeggeboorte. En kindjes die te vroeg zijn geboren hebben vaak heel veel ontwikkelingsachterstanden en weet ik het wat. Je kan best doorlopen tot 40 weken met die harde buiken enzo, maar wil je dat risico nemen?
Hai Dames, Ik heb morgen weer me controle bij de VK. Ik heb de laatste week allerlei nieuwe kwaaltjes helaas. Veel bandenpijn, rugpijn en hele pijnlijke benen. Ik word er gestoord van blehhh. Ik werk nog steeds 40 uur. Gelukkig doe ik zittend werk.. dit is alleen niet echt fijn voor me benen maargoed.. Zin om morgen het hartje weer te horen van ons kleine ukkepukje!
Mooi Toekan!! Je buikje is echt goed aan het groeien hé! Wat vervelend zeg Wel goed aankijken hoor, als het teveel is dan is het teveel! Mogen weer lekker naar het hartje luisteren dus, veel plezier!
Ik heb net de babykamer besteld En het badje, badstandaard, aankleedkussen, aankleedkussenhoes. Het wordt wel pas in week 27 (week van 1 juli) geleverd.. nog even geduld!
Ik ben nu trouwens echt wel zeker dat ik de kleine voel! ( ben zoo verliefd haha ) heb zelfs volgens mij daarnet de kleine voor het eerst voelen draaien ofzo... Net of er gebeurde iets enorms gek daarbinnen!
wat een reacties allemaal zeg, ik hou het bijna niet meer bij haha zijn er meer die aan het begin erg slecht sliepen? ik word elke nacht wakker en val dan soms na 2 uur pas weer in slaap ( ook door de jeuk van mn droge huid) en sochtends word ik al om half 7 weer wakker. vermoeiend haha
@Prinsessa Ja ik denk wel Babyvision, maar misschien ook gewoon bij de VK. Heb ook weleens bij Dr.Papa gekeken maar vind dat toch te ver rijden en wel écht veel geld. Moet wel zeggen de laatste keer een beetje teleurgesteld te zijn geweest, want tot vorige maand kreeg je bij een korte 2D echo bijv met termijn of geslacht nog 4 echo foto's mee en laatste keer was dit 2... Maar de 4D echo was toen bij me dochter wel goed bevallen. Baby voelen: Ik voelde met de echo wel duidelijk wat toen ik haar ook heel hard zag trappen (de vrouw van de echo zei ook dat ze echt flink aan het schoppen was, en zou ze aan de andere kant liggen ik het zeker moest voelen). Maar gewoon overdag of s'avonds voel ik het eigenlijk nog niet. Nog even afwachten dus... @Selina Fijn! Ondanks dat het wat ongemakkelijk is kan je bloeddruk beter te laag zijn dan te hoog in de zwangerschap. @Toekan Mooie buik! @Kimberlilie Balen van de nieuwe kwaaltjes Ik denk nog steeds, als het zo gaat, dan red ik het wel hoor! Dus blijf ook steeds hopen dat het allemaal zo blijft gaan. @Prinsessa Wat leuk!!! Foto??? Ik wil gaan shoppen als het vakantiegeld/belastinggeld is gestort! Sowieso een nieuw badje nodig, en wat losse dingen. Kamertje wacht ik mee, weet nog niet wat onze dochter doet tegen die tijd, en anders haal ik voor de tussentijd een commode en ledikantje bij Ikea. Het kamertje voor deze baby is toch heel klein, dus kan niet te veel in. Wil zelf een extra kledingkast in onze slaapkamer hebben, sowieso omdat ik ruimte te kort kom (we hebben zelf een inloopkast) en omdat ik dan daar de babykleren ook in kan doen. @Toekan Wat leuk joh! Ja die bewegingen worden echt steeds gekker, zeker als ze groter worden en minder ruimte krijgen kan het zelfs een beetje ongemakkelijk worden Dan denk je echt, wat doe je allemaal daar binnen?!
Zoooo ik ben weer bij Hier pas laat thuis (21.10) door vergadering. Dus zo maar alweer me bedje in Morgen laatste dag en dan een korte vakantie! Volgende week lekker vrij! Aftellen naar de tweede verjaardag van onze dochter!
Ja dat ga ik ook zeker aangeven hoor op me werk! En vandaag idd lekker weer naar het hartje luisteren. Thnx!! Ja, ik hou daar alleen niet zo van maar als het echt te erg wordt heb ik uiteraard geen keuze. Ik zal me er dan wel overheen zetten haha.
prinsessa foto!!! hier nu echt last van bandenpijn en rugpijn ik zit nu in mijn 14e week maar ik heb het gevoel dat ik kwaaltjes heb van 20 weken ik bedoel nu al bandenpijn en rugpijn.... morgen weer echo!!!
Toekan: Heel mooi buikje heb je! Prinsessa: Ben ook wel heel benieuwd naar de foto! Waar heb je hem besteld? Mijne komt na onze vakantie, kan ook niet wachten! Denk dat ik er niet meer uit kom alsie helemaal af is Renoa: Dat slechter slapen herken ik ook wel ja.. Kon normaal gesproken een bom afgaan zonder dat ik er wat van merkte maar slaap nu ontzettend licht! En ook meer moeite met in slaap komen. Misschien toch al dat nieuwe ritme dat zich erop aan het voorbereiden is? Lovely24: Ervaar je nu je tweede zwangerschap anders dan de eerste? Lijkt me toch wel fijn dat je vele dingetjes al wat eerder herkend en je je misschien toch iets minder gauw zorgen maakt! SuusD: Ik had zelf ook al vrij snel behoorlijk last van bandenpijn en m'n onderrug! (en heb het nog!) Iedere keer met opstaan en bij snelle bewegingen is het oeh ah auw.. lijk wel een oud wijf! Soms wil een warme kruik nog wel is helpen! Kimberlillie: Heb je het hartje al gehoord? Wij schelen maar een week met elkaar! Wordt misschien nog spannend wie er eerder zal bevallen hihi! Hebben jullie ook zo'n last van hooikoorts? Ik word er helemaal gek van
Bekijk bijlage 324987 Zwanger! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 november Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Maira11: 16 mei - 20 weken echo - SuusD: 16 mei - Echo Fontys - Toekan: 23 mei - 20 weken echo - Soeee: 23 mei - Controle verloskundige - Prinsessa: 24 mei - Controle verloskundige - Michellexxx: 30 mei - Pretecho 2D, 3D, 4D - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Littlewonder23: 3 juni - 20 weken echo - SuusD: 4 juni - Echo geslachtsbepaling - Lovely24: 7 juni - 20 weken echo & contole verloskundige - Yasminn: 7 juni - Controle verloskundige - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Littlewonder23: 10 juni - Controle verloskundige - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D Bekijk bijlage 324988 Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Zo, even het lijstje omhoog gehaald Michelle, je pretecho staat bij de afspraken! Kloppen verder alle afspraken nog meiden?
Wat leuk!! Haha, ik denk dat ik dat gevoel herken. Geen schopjes ofzo maar mee een soort beweging/draai/schuif haha. Super fijn dat je je kleintje voelt! Daar heb ik geen last van gehad eigenlijk! Sliep en slaap nog steeds als een roosje.. Wel vervelend dat je zo moe bent. Misschien als het kan regelmatig een lekker middagdutje doen? Ja, dat klopt. Het is enorm veel geld! En wat verder dan Babyvision inderdaad, maarrrr... ik vind het de afstand en het geld dubbel en dwars waard moet ik zeggen. Babyvision ben ik wel tevreden over maar het is wel echt een andere ervaring. Jammer trouwens dat je maar 2 foto's mee hebt gekregen, dat is wel een beetje weinig. Je had ze hier volgens mij nog niet laten zien hé? Bij mij vroeg ze ook of ik iets voelde met de echo maar juist toen voelde ik eigenlijk niet zoveel Hoop dat het voor ons beide snel duidelijker wordt! Super leuk! Heb je iets om naar uit te kijken in ieder geval! Dat is inderdaad wel handig, dan kan je tijdelijk meubeltjes van Ikea halen, is anders ook zo zonde van het geld als L. straks een grote meidenkamer krijgt Ja, bijna Leuk hoor! Veel plezier alvast. Heb je een mooie taart besteld? Ah wat vervelend Heb je ook het gevoel dat het steeds erger wordt? Hier geen last van gelukkig. Wel s'avonds last van m'n rug, vooral aan de bovenkant, als ik op de bank aan het hangen ben. Dan moet ik echt even met rechte rug gaan zitten.. Spannend weer Hoe laat mag je? Ik heb het kamertje bij Babydump besteld Ben ook erg benieuwd naar jullie meubeltjes, waar heb jij 'm besteld? En heb je een foto? Haha Heerlijk, lekker wegdromen in het kamertje van jullie kleine mannetje! Ben je er al helemaal uit hoe het er verder uit gaat zien? Behang/verf etc? Hier gelukkig geen hooikoorts, nooit last van gehad. Jij ook al voor de zwangerschap last van?