Dag lieve meiden, Zo, eindelijk weer ff tijd en energie om alles bij te lezen en bij te werken. Ben echt weinig geweest voor mijn doen Was zo'n kletskous haha, maar had er ff geen energie voor. Heb ook in overleg besloten om nog maar halve dagen stage te gaan lopen, tot 12.00 uur. Ik stortte elke keer na een volledige stagedag helemaal in, echt letterlijk. Ook harde buiken enzo erbij, dus even een stapje terug gedaan Maaaaar ik ben weer helemaal terug hier! Michellexxx: Welkom en gefeliciteerd! Leuk, een jongetje, krikt de jongens weer wat omhoog hier Ik moet met 27 weken weer prikken, bloedgroep B negatief. Suus: Aaah spannend, 4 juni! Ben benieuwd! Gecondoleerd, gelukkig wel een mooie leeftijd en een prettige dood (voor zover dat prettig is natuurlijk ) Prinsessa: Aaaah leuk, afspraak voor 3D/4D Mooi ook, met 26 weken! Als vriendlief er is ga ik ook een afspraak inplannen! Aaah arme jij met dat bloedprikken hahaha Heb jij weer. Zo'n groentje die er niets van bakt. Denk niet dat ik heel blij met d'r was geweest Ooooh en ik ben ZOOO jaloers op jullie kinderwagen Die wil ik ook héél graag, ben er helemaal verliefd op. Maar helaas zit dat er financieel niet in voor ons! En dat autostoeltje is ook beeldig, weer eens helemaal mijn smaak haha Zie trouwens nu pas dat mijn leeftijd niet klopt op de lijst, maar laat maar staan want ben volgende week maandag jarig en dan klopt hij wel, haha! mijngeluk: Loopt jullie meisje veel achter? Dat kan nog wel ingehaald worden toch, of niet? Selina: Fijn dat alles goed was! Ja kan soms vervelend zijn hè, die wat lage bloeddruk. Maar beter nu iets aan de lage kant dan nu al te hoog! Bijzonder hè, dat plopgevoel Toekan: Mooi buikje met 19 weken Groeit goed hè! Fijn dat je jullie kleintje nu voelt! Gek gevoel hè, dat draaien. Vind het niet echt fijn voelen, zo'n druk op je blaas enzo. Maar ach, goed teken dat ze lekker aan het bewegen is! Kimberlilie: Ik heb ook veel bandenpijn. Had gister ongeveer een half uurtje gewandeld, nou ik was blij toen ik weer bij m'n auto was, want dat was geen pretje meer. Maar ook al na het stofzuigen en dweilen enzo. Merk wel dat m'n lichaam echt veel minder kan hebben dan ik had gedacht. Heb gister gestofzuigd, gedweild en ff gewandeld en heb nu nog steeds last van m'n rug ervan. Daphne: Wat fijn dat jullie een goede 3D echo hebben gehad! Kan niet wachten totdat wij een afspraak hebben gemaakt, lijkt me echt geweldig Maira: Fijn dat alles goed was met de 20-weken echo! En jullie beebje is nu al een eigenwijsje, haha! Ben echt benieuwd of het een jongen of een meisje is! Miranti: Mijn honden zijn extra klef sinds ik zwanger ben. En onze boxer is heel beschermend geworden. Toen ik gisteren aan het wandelen was, ging hij steeds voor me staan als er een andere, wat grotere reu langs kwam. Wel schattig Wij zitten er ook aan te denken om een Mutsy te kopen, via marktplaats. Zou willen dat onze bankrekening wat uitgebreider was, haha. Lovely: Hebben jullie een leuke dag gehad, met het vieren van de verjaardag van jullie meissie? Echt heerlijk dat keukentje, mooi opgepimpt ook! Hier: Zo, geloof dat ik alle highlights wel zo'n beetje gehad heb. Sorry als ik iets/iemand vergeten ben. Nieuwtje: vriendlief is er misschien over 3 weken Ik durf nog niet te hard te juichen en ik ga er maar vanuit dat het toch iets langer duurt, om niet te teleurgesteld te zijn als het inderdaad wat langer duurt. Maar wat een heerlijk vooruitzicht! Even een ander vraagje, hebben jullie al nagedacht over je uitvaartverzekering enzo? Ik val nu nog onder m'n moeder, maar ik ga hem op m'n eigen naam laten zetten, zodat beebje daaronder valt aangezien ze vanaf 24 weken levensvatbaar is. Dat zijn van die nare, maar helaas wel belangrijke dingen om over na te denken Verder merk ik dat ik een lichte vorm van nesteldrang begin te krijgen, alleen laat m'n lichaam dus niet zoveel toe. Net alweer de wc's in de bleek gezet (heul lang geleden, eergister ook al gedaan hahaha) en de keuken weer eens gepoetst (wat ik gister dus ook al helemaal heb gedaan, haha). Nu eerst maar eens lekker een tosti maken! Geniet van het zonnetje vandaag!
Mooi!! Klinkt inderdaad lekker rustig, daar hou ik ook heel erg van! Het tegenovergestelde van het behang wat ik heb gekocht voor onze kamer eigenlijk haha. Ben erg benieuwd hoe het er allemaal uit komt te zien, het aankleden van het kamertje is nog het leukst natuurlijk Ik heb ook dat ik haar s'avonds het meest voel! Grappig dat je dat toch wel veel leest. Dan zijn ze lekker actief dus haha. Hoe was het werken? Mooi!! Helemaal tevreden mee? Ik twijfelde nog een klein beetje, vond de Quinny Moodd ook erg mooi, maar de Joolz ziet er toch wat steviger uit. Inderdaad fijn om je kindje te voelen! Alhoewel ik het draaien toch een beetje gek gevoel vind haha. Denk dat als het straks echt schopjes zijn het weer heel anders is. Jij voelt wel al echte schopjes? Ah meid, lekker rustig aandoen hoor en gewoon komen kletsen als je wat tijd over hebt. Kan me voorstellen dat het druk is met stage maar goed dat je gelijk aan de bel getrokken hebt, dan kunnen ze er gelijk iets aandoen en alles voor jullie meisje natuurlijk! Lijkt me ook erg zwaar om hele dagen stage te lopen, prima oplossing nu toch? Merk je ook al verschil, voel je je beter? Ja !! Moet je echt doen! Kunnen jullie lekker samen jullie kleine meid bekijken, en zien op wie ze lijkt haha. Hahah, och.. dra-ma-tisch. Mijn arm is nu ook echt 1 grote blauwe plek. Hoop dat ik niet nogmaals bloed hoef te laten prikken want ik krijg er nu al de kriebels van haha. Aaah, dat snap ik helemaal! Het is ook echt belachelijk veel geld eigenlijk, alles eromheen al en dan die wandelwagen al helemaal. Hebben jullie al wel een andere op het oog? Autostoeltje is lekker girly hé haha Grappig dat we zo dezelfde smaak hebben! Ik zag het toevallig ook een paar dagen geleden, je bent natuurlijk bijna jarig! Ga je nog wat leuks doen met je verjaardag? Wauw, 3 weekjes! Wat gaat het dan opeens hard. Lijkt me heerlijk om dan samen te zijn, forever Geen gedag te hoeven zeggen en te wachten op de komst van jullie prinses!! En stel het duurt toch wat langer dan 3 weken, zit je toch weer 3 weken dichterbij het moment dat het wel gaat gebeuren. Kan dan alleen maar sneller gaan voordat hij er is. Heb ik eigenlijk nog helemaal niet over na gedacht maar het is zeker iets om even bij stil te staan, heb het opgeschreven om er een dezer dagen naar te kijken Goed punt hoor! Zal je moeder ook niet erg vinden die nesteldrang Ben benieuwd wanneer ik die ga krijgen.. voorlopig nog niet ben ik bang haha. Geniet van je dag!
Lovely, hoe was het verjaardagsfeest gister? Veel leuke cadeautjes gehad? En is L. lekker aan het spelen met haar keukentje? Gister heel lekker uiteten geweest met een vriendin die ik al lang niet gezien had, weer even bij gekletst en super lekker eten met een geweldig toetje: Bekijk bijlage 325831 B&J ijsjes, vers fruit, chocolademousse, slagroom, Turks fruit, spekkoek en Perzische suikerspin Heerlijk! Verder voel ik ons meisje elke dag wel eventjes, helemaal in de wolken En het was weer een tijdje geleden maar hierbij mijn 17 weken buikje: Bekijk bijlage 325834
Ja terwijl het niet eens druk is op mijn afdeling hoor, heb maar 2 mensjes. Maar toch kan m'n lichaam het niet aan en heb ik gewoon m'n rust nodig. Vond het wel ff lastig om die stap te zetten. Ben normaal niet zo'n pieperd en meer zo iemand van niet zeiken maar doorgaan. Maar heb nu niet alleen met mezelf te maken maar ook met ons kleine meisje, dus toch maar aan toegegeven Merk nu al wel verschil ja. Heb gewoon meer energie. Haha jaaa kan ik me voorstellen! Vond bloedprikken altijd heel eng, viel er zelfs van flauw steeds, maar sinds ik verpleegkunde studeer en zelf moet prikken heb ik dat eigenlijk niet meer. Nou ik zit een beetje te kijken voor de Mutsy Evo ofzo. En dan via marktplaats. Beebje zal het vast niet erg vinden om in een wat goedkopere kinderwagen te liggen, ze krijgt er niet minder liefde door Hihi. Ja dat is inderdaad zo, we moeten flink wat geduld hebben, maar als het moment dan eenmaal daar is, dan pakt niemand dat ons meer af. Hij zei heel schattig: 'Je hoeft niet naar Schiphol te komen hoor, als dat te vermoeiend voor je is!' Haha, wat denkt hij nou!! Ik vlieg hem om z'n nek en laat hem niet meer los Haha nou heb het ook pas sinds gister hoor, die poetsdrang. Wie weet ben ik er ook zo weer van verlost. Houd normaal gesproken helemaal niet van poetsen. Mede doordat onze twee honden gewoon veel rommel maken en poetsen iets is wat echt een ondergewaardeerd klusje is doordat het door die beesten dus een uur later weer smerig is Maar hoop dat het nog ff blijft, haha. Jij ook! Is het daar ook lekker weer?
Prinsessa: Oooooh heerlijk toetje! Gister kwam een vriendin van me, saampjes gekookt en een hele ananas opgegeten als toetje, jammie En wat een mooi buikje, geweldig hè!! Vriendlief zei eergister op skype: 'Wow, je bent dikker dan ik dacht, walvisje van me!' THANKS SCHAT, IK OOK VAN JOU! Hahaha, mannen.....
Is ook niks aan te doen natuurlijk, je lichaam geeft het gauw genoeg aan en nogmaals heel goed dat je daar ook direct naar luistert. En inderdaad, het voelt misschien een beetje moeilijk omdat je als niet zwangere toch niet echt beseft wat voor impact het kan hebben op je lichaam. Is ook niet niks, grote buik en lichamelijke ongemakken.. Heel fijn dat je je beter voelt! Is het toch niet voor niks geweest. Ah, ik wil het ook niet eng vinden haha. Mijn zusje was erbij toen ze prikte en die zei ook dat het er niet zo lekker uitzag omdat ze dus echt aan het wroeten was met die naald Heel naar gevoel! Ik heb 'm even opgezocht en erg mooie wagen vind ik. Welke kleur vind je mooi? En dat maakt inderdaad helemaal niks uit! Net zo prima hoor. Ik vind deze wagen ook heel erg mooi trouwens: Bekijk bijlage 325852 Hahaha Je komt 'm natuurlijk met alle liefde ophalen! Heel fijn gevoel lijkt me dat! En dan kunnen jullie verder ook alles regelen, erkenning enzo. Neem aan dat jullie dat gaan doen trouwens? Alleen maar een positieve bijkomstigheid dan, is wel altijd heel fijn als je het net gedaan hebt en alles zo heerlijk fris ruikt! Met honden is het inderdaad lastig, hier bij m'n moeder thuis ook.. Kan ik me soms wel eens aan ergeren Hier ook lekker weer maar niet continue zon, kan jij wel lekker in de zon zitten? Zo even een stokbroodje met brie maken haha. Was heerrrrlijk haha En wat gezellig zeg! Kan goed met je vriendinnen over de zwangerschap praten? Hahah Maar je hebt ook zo'n prachtige buik! En je voelt het bij jou wel al makkelijk vanaf de buitenkant hé? Lijkt me zo leuk voor je vriend straks om jullie dochtertje te voelen!
Prinsessa: Ja die is ook mooi zeg, Mutsy Igo toch? Denk dat die wel buiten ons budget valt. Je hebt zooooveel keus haha. Vind de urban rider ook wel wat denk ik. Is een iets ouder type. Maar vind die bruintinten wel mooi. Zoals in de foto die je net bijgevoegd hebt of de kleur die jullie kinderwagen heeft. Beetje die kant op Vriendlief zei net op skype dat de papieren woensdag allemaal rond zijn en als hij snel het geld heeft van z'n paps, hij er misschien over TWEE WEKEN al is Oh myyyyy m'n hart maakte een sprongetje. Maar ik juich nog maar niet te vroeg. Is en blijft Tunesië, dus ff afwachten. Ja inderdaad erkennen als hij er is Ik heb niet in de zon gezeten. Hij was er dan weer wel, dan weer niet. Dus ben maar binnen gebleven haha. Lekker lui dagje vandaag. Ga het met eten ook makkelijk doen. Had gisteren een salade gemaakt waar ik nog zat van over had, dus die ga ik vandaag opeten en maak er krieltjes bij en hebben nog zo'n doosje met van die gamba's met een sausje Ja ach, hij bedoelt het lief, dus vind het ook niet erg dat hij het zegt Ik voel het inderdaad goed vanaf de buitenkant. Maar ze is best rustig de laatste paar dagen. Net nog wel ff gevoeld, maar niet meer zoals met dat filmpje op moederdag haha. Komt wel weer Jij al wat vanaf de buitenkant kunnen voelen?
Ja, mooi is die hé? Is inderdaad de Mutsy Igo, ook nog aardig aan de prijs, 700. Kan je beter gewoon op Marktplaats kijken of je een goede deal kan vinden, vast wel! En inderdaad, aardetinten vind ik ook erg mooi! Oh wauw! Dat gaat opschieten zeg! Hoop van harte dat het doorgaat voor jullie, zou super fijn zijn! Het is in ieder geval aan het opschieten, een weekje meer kan er dan nog wel bij. Voor je het weet is hij er weer! Lekker! Zag het op FB voorbij komen, hmm. Hier vandaag opeens erg veel trek. Zo nog maar een beetje eten Nee, het is juist hartstikke lief dat hij daaraan denkt! Maar natuurlijk kom je 'm lekker ophalen. Ah ja, op het filmpje was ze echt lekker druk! Komt vanzelf wel weer. Ik voel nog niks van de buitenkant, het gevoel wat ik heb voelt ook heel "diep" van binnen haha. Beetje moeilijk om uit te leggen. Ik weet ook niet of mijn placenta aan de voorkant ligt. Voel haar nu wel elke dag Heb jij nog wat leuks gekocht de afgelopen dagen? Hier even niet meer geshopt.. nog tijd zat en al helemaal als de herfst/winter kleertjes er aankomen over een tijdje!
@prinsessa ja ik ben zeer tevreden gebruik hem al maanden de joolz day kinderwagen. Zeker geen spijt. Ik voel al echte schopjes. En jij? Hoe gaat het verders met jou ?
Prinsessa: Ja we vinden vast wel iets moois voor een mooi prijsje. Eerst maar eens wachten totdat de belastingdienst heeft gestort, haha Ja precies, weekje meer of minder maakt ook niet uit dan. Als 'ie maar komt. Haha bedoelde eigenlijk dat hij het lief bedoelde dat 'ie zei dat ik dikker ben dan hij dacht en dat 'ie me walvisje noemde Maar dat van Schiphol is ook lief! Ik snap wat je bedoelt hoor, dat je het diep aan de binnenkant voelt. Daar begon het bij mij ook mee Hahaha wat een bord vol had ik hè, oepsie! Garnalen heb ik maar 1 van gegeten, vond ze helaas niet lekker. Wat heb jij gegeten? Ach ik had alleen nog maar een tosti op (slecht, ik weet het), dus niet zo erg dat m'n bord nu wat voller was! Ik heb voor beebje niets meer gekocht. Voor mezelf wel een t-shirt en een jurkje besteld bij H&M, hoewel ik zo m'n twijfels heb over het jurkje. Maar dat bekijk ik wel als ik hem heb. Is een simpel ding, maar leek me wel lekker zitten en hij is tenminste niet zo kort. Zal ff een foto uploaden
@Soee Dat shirt en jurkje had ik ook gezien! Leuk! Vond dat jurkje erg leuk. Maar ik moet eerst nog de acceptgiro van de babykleertjes betalen, en krijg nog een maandfactuur van H&M. Dus mag echt even niks kopen. Moet het ook eigenlijk niet doen die stomme acceptgiro's @Prinsessa Dat is nog eens een toetje
& mooie buik Prinsessa!! Ik moet eigenlijk ook foto's maken... Deed het bij L. elke week he...maar voel me nu zo dik soms, vind het heel anders dit keer Zal er straks toch een maken, en ook die van L. nog eens op zoeken om te vergelijken...
Nou wij hebben een drukke dag gehad gisteren!! Ben heel blij met het keukentje en L. gelukkig ook! We hadden het feestje vanaf 12uur. Helaas besloot echt IEDEREEN om pas vanaf ongeveer 14.30 te komen. Dus toen ging echt achter elkaar de bel en waren er op een gegeven moment 34 mensen in huis. Toen werd ik wel even gek...maar goed we hebben het weer gehad! Ze heeft een paar leuke kadootjes en verder lekker bonnen en geld zodat we zelf wat kunnen uitzoeken, over een tijdje... Ze ging vrij laat naar bed, even voor 21.00 en werd vanochtend om 11.00 wakker! Duidelijk moe ervan geweest, maar verder heeft zij het super gehad. Ze kan prima omgaan met al die drukte. Vandaag even naar de speeltuin geweest en langs schoonouders. Nu lekker op de bank
Lovely: Ja ik krijg ook een maand later de rekening pas. Verleidelijk is dat hè Ik ben heel benieuwd naar je buik(je), fotooo!! En je bent niet dik, je bent zwanger Dat zeg ik ook elke dag wel 10x tegen mezelf, hihi.
En fijn dat het een leuke dag was! Niet gek dat ze moe was haha. Ik zit ook lekker languit op de bang, So you think you can dance - The next generation kijken. Die kids weten me altijd te ontroeren
Hahaha heb al wat oude foto's gevonden.. Zo kun je eruit zien als je kindje besluit tot 41 weken te blijven zitten