Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Mijngeluk 1992 leuk zeg je hebt zoveel verschillende ik houd er ook van hoor met van die leuke teksten:)
    En jaa dikke buik die hebben/krijgen we allemaal;)

Kimberlilie wat lekkerrrrrr...
    K heb net stiekem toch een stroopwafel op en voor de rest komkommer en tomaat als snack pff anders ben ik bang dat het te snel gaat met die kilo's..

2. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa! Ik kon het niet laten liggen hoor in de kantine! (lunch @ work)
    Ik heb voor vanmiddag nog een lekkere gangmaker! Kennen jullie die? Das een lekkere koek :D

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

4. soeee

soeee Niet meer actief

Kimberlilie: Ja ken ik wel, lekker!

Prinsessa: Ziet er heerlijk uit, en gezond! Ik ga vanaf morgen ook weer gezond eten :) Anders dan zit ik zo heuuul veel boven die +1 kilo van nu denk ik, hihi :p

5. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    haha ja die dikke buik vind ik ook niet erg:p
    het gaat me meer om de rest haha
    ja heb er ook 1tje met
    50% mijn naam
    50% mijn vriends naam
    100% ikke

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Jeeeeeeeetje! Dames!!! Van alleen vandaag moest ik al 4 of 5 pagina's bij lezen en er komt ook nog eens onwijs veel eten voorbij! Hahahaha :p

Maira: Dat was ff schrikken zeg! Gelukkig was het toch niks. Weer lekker verder genieten!

Soeee: Wat rot zeg van je banden. Helpt het bij jou om wat warms erop te doen? Warmte deken ofzo?
    En wat balen trouwens dat het nog langer duurt voordat je mannetje bij je is..

Toekan: Mooooiiii!! Fijn hoor een goede echo! :D En wat heb jij inderdaad veel echo's. Wil ik ook wel, ook al is het maar 2 minuten :p.

Hier: Ik heb zo ontzettend de balen!! Ik heb mijn hele huis afgezocht naar een envelop waar ik mijn 20weken echo's in had zitten. Ik kan ze nergens vinden!! :x:( Ben ik best verdrietig om... Waarschijnlijk heeft vriendlief (ik weet namelijk heeeeel zeker dat ik ze steeds netjes op tafel enzo had gelegd ) ze per ongeluk over het hoofd heeft gezien en niet wetende alles aan papieren meuk waarvan hij dacht dat het niks was weg gegooid.. Ik vind het zoo naar.. Gelukkig hadden we ze wel op de telefoon gezet met de camera dus zijn ze niet helemaal kwijt.. Ik hoop op wonder dat ze nog ineens uit de lucht komen vallen..

7. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vroege ontbijt was chocopops met melk:D
    Laat ontbijt luchtige crackers met oude kaas:D
    Tussendoor een banaan & rijstwafels
    Lunch kaassoufle en een pruim :p

8. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miranti; Ahh balen zeg! Vervelend hé als je iets zo goed hebt verstopt dat je het niet terug kan vinden! grr..

9. soeee

soeee Niet meer actief

Miranti: M'n banden gaan wel, maar m'n bekken niet echt. Iets warms niet geprobeerd nog. Beetje ongemakkelijk om te lopen met een kruik op m'n rug, hihi :D Ja inderdaad flink balen, pfff. Hopen dat het toch nog sneller gaat dan we nu denken.

Aaah balen van je foto's zeg! Hoop dat hij ze toch niet weggegooid heeft en dat ze nog tevoorschijn komen :)

10. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Wat komen er een hoop lekkere dingen voorbij! Moet weer gezond eten helpt niet echt al die foto's haha. Hoewel Prinsessa haar lunch is ook inspirerend en gezond is haha

Miranti: Balen zeg, hopelijk komen ze weer snel boven water!

11. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hooi meiden!

Hier weer thuis na een drukke ochtend :D
    Vanmorgen op het CB geweest, alles was goed.
    Al zit L. met lengte en gewicht wel op de bovenlijn, dus willen ze haar over 4 maanden nog eens zien wat betreft het gewicht... *zucht* al die schema's en grafieken...
    Maar goed het zal wel :p
    Ik maak me geen zorgen ieder geval.

& nog iets leukssss :D

Ik ben heel erg, maar ben toch naar de VK geweest voor een extra geslachtsbepaling :p:D
    Kost daar dus maar 25 euro, alleen doen ze het niet zo vroeg, pas vanaf 18 weken.
    Maar het is nog steeds een meisje!
    We moesten erg lang wachten omdat het uitliep dus om het goed te maken een flink stuk in 4D gezien en ook 3 foto's in 3D mee gekregen, super leuk om te zien al!

Ook zei ze dat ik een mooie buik + baby heb om echo's van te maken.
    De VK geeft les aan studenten op de Hogeschool en 7 juni gaan ze nieuwe apparaten uittesten en vroeg ze dus of ik wilde komen, gratis echo dus!
    Had dan eigenlijk de 20 weken echo dus heb die dan verzet naar 11 juni zodat ik kan gaan.

(@Prinsessa, dus even voor de lijst, 7 juni echo Hogeschool Rotterdam + 11 juni 20 weken echo en controle dan)

Wilde een afspraak voor de 3D maken maar zover ging de agenda nog niet, dus dat weet ik nog niet. Probeer ergens in de week van 29 juli te doen, ben dan 28 weken.
    De Vk zei dat ik waarschijnlijk nog tot laat een 3D echo kan laten doen omdat ze er blijkbaar goed voor ligt.

Placenta ligt trouwens achter, dus zij zei dat ik het toch wel binnenkort zou moeten gaan voelen.

Zo, nu even bijlezen hier :D:D

12. Prinsessa

Oooooh ook zo lekker! Broodje kroket EN een broodje kaassouflé zijn hier allebei erg welkom :D

Is goed :D Ben benieuwd! En 19 weekjes alweer, ook bijna op de helft dus. Blijft voor jullie dus nog even spannend. Allebei even leuk inderdaad! Ik was zo nieuwsgierig haha, ik weet nog wel dat ik volgens mij vanaf dag 1 al niet kon wachten haha. En inderdaad, zolang jullie kindje helemaal gezond is is dat het enige wat telt. Het geslacht weten is voor sommige gewoon een leuke bijkomstigheid :)

Gezellig weekendje! Doe lekker rustig aan en veel plezier op de BBQ!

Het is dat ik helaas wel snel aankom :p Anders zou ik me wel ietsje meer laten gaan haha, beetje een balans. Maar volgens mij doe jij dat prima!! Gister ook lekker gezond visje gegeten en andijvie, heerlijk.

Ah nee, wat rot zeg! Compleet te begrijpen dat je daar even flink van baalt. Misschien vanavond samen nog eens heel goed zoeken? Ook op de rare plekken.. zal je vast al wel gedaan hebben trouwens. Heel vervelend!

Je eet ook lekker fruit dus dat zit wel goed met die vitamientjes. En ook nog wat calcium :p Dan mag die kaassouflé best haha.

13. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Selina: Spannend nog even dan weet je het! Ik denk ook een jongen bij jou, geeeeen idee waarom haha.

14. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ miranti, balen zeg van de foto's inderdaad hopen dat ze snel boven water komen!:)

Wanneer is de beste tijd om een 3d echo te maken?

15. Lovely24

@Toekan
    Fijn dat de echo goed was!!

@Soeee
    Hahahaha, je bent echt erg ja :p
    Fijn dat alles goed was!

@Prinsessa
    Okeee, die foto zag ik niet!

@Maira
    Oh das even schrikken dan! Maar gelukkig bleek het toch goed te zijn!
    En een meisje, wat leuk!!!

* Leest tussendoor alleen maar pagina's vol over eten&drinken :p *

@Mijngeluk
    Zover ik weet tussen de 25-30 weken.
    Ligt er een beetje aan ook waar je placenta enzo ligt.
    Maar 30 weken is wel de max dacht ik.
    Als je placenta ongunstig ligt, kan het daarna zijn dat je het niet meer zo mooi in beeld krijgt.

Maar het allerbelangrijkste is nog wel dat het kindje gewoon mee werkt :p hahaha!

16. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Dan zal een 3d echo bij ons verspild geld zijn denk..
    bij de 20 weken echo hebben we al anderhalf uur gezeten.. omdat ze niet van der plaats af wou komen met der hoofd haha heb van alles gedaan gelopen gerent gehuppeld.. maar niks hielp:p

17. Lovely24

@Mijngeluk
    Ja bij een goed echobureau mag je kosteloos terugkomen als de beelden niet willen lukken, dus als je met 25/26 weken voor het eerst gaat, heb je nog een paar kansen om te kijken of het lukt haha!

L. was ook wel eigenwijs hoor, die zie je gewoon op de DVD steeds haar hoofd omdraaien. Maar uiteindelijk wel nog een aantal mooie foto's die gelukt zijn.

18. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Jaa echt vreselijk balen. Ik heb gisteren nogmaals het hele huis afgezocht.. Echt overal! En echt nergens te bekennen...

Mijngeluk: Vanaf 26 weken heb je het mooiste resultaat werd tegen mij gezegd.

19. Prinsessa

Haha :D Ik moest gelijk denken aan witlof, heb je dat nog gegeten inmiddels? Ik had het een beetje te vaak achter elkaar gegeten volgens mij dus voorlopig geen witlof hier :p

Ik heb niet zoveel verstand van groeicurves, maar lees hier op het forum soms dat zolang je kind netjes volgens haar eigen curve groeit het goed is? Komt in ieder geval goed!!

Wat super leuk!! En altijd fijn de bevestiging dat het echt een meisje is haha :D Heerlijk dat jullie lekker naar jullie meisje hebben mogen kijken in 4D! Was ze nog lekker aan het schoppen?

Wat gaaf dat je voor een gratis echo mag komen! Altijd mooi meegenomen :D

De 3D ga je bij Babyvision doen, toch? Ook weer spannend hoor. Je hebt in ieder geval nog genoeg echo's te gaan haha. Hoop dat haar heel snel mag voelen!

Op de site van dr. Papa, waar ik de 3D/4D echo ga laten doen staat tussen de 24 en de 28 weken :)

20. Lovely24

@Prinsessa
    Nee ik ga de 3D echo toch bij de VK laten doen gewoon.
    Qua prijs is het hetzelfde, alleen bij de VK een kwartier langer, dus doe het lekker hier.

Deel Deze Pagina