Zoo hele teksten alweer gezellig Alleen ben zo moe dat is nog steeds niet echt weg helaas K zal morgen wat uitgebreider reageren meiden.. Soeee ik hoop dat je wat kan slapen vanavond meid. Truste x
Ik meld mij hier ook even! Ik ben 23 en nog niet zwanger maar ben aan het klussen . Leuk om tussen de jonge aanstaande moeders te zitten.
Dag dames, daar ben ik weer De rust is weer een beetje wedergekeerd. M'n vriend is natuurlijk erg verdrietig, is ook niet niks als je vader in je armen sterft. Hij was al wel ziek, maar dat had eigenlijk niets met dit te maken. Hij was halfzijdig verlamd omdat hij een keer een herseninfarct heeft gehad en hij had Alzheimer. Nu was hij gewoon een paar dagen al niet lekker, en is zijn rikketikje ermee gestopt. Het was blijkbaar zijn tijd. Hoop dat hij daarboven nu gezellig met mijn pappie zit, kunnen ze samen over ons beebje waken. Ondanks al het verdriet, brengt het ook iets moois met zich mee. De reden dat vriendlief pas in augustus zou komen was omdat hij moest sparen zodat hij een buffertje had, voor het geval hij niet direct werk zou vinden. M'n moeder kan hem onderdak en eten bieden, maar ze kan niet zijn ziektekosten etc. gaan betalen. Maar z'n paps heeft wat centjes achter gelaten en dat krijgt hij. Dus hij komt waarschijnlijk al over een week of 6 (ze hebben daar eerst de 40 dagen van rouw)!!! Dus dat is dan weer een lichtpuntje. Vind dat we nu allebei wel weer ff genoeg voor onze kiezen hebben gekregen, hopen dat we straks gewoon een mooie tijd tegemoet gaan met ons gezinnetje Lufdelefie: Wat een mooie foto van jullie meisje, wauw!! Prinsessa: Wat rot dat je je niet lekker voelt, hoop dat je je vandaag wat beter voelt! Ik had gister dan toch m'n frietje oorlog gehaald met een kaassoufflé, even later lag het in de wc hahaha Zonde, zonde! Had het kunnen weten, heb het sinds ik zwanger ben wel vaker als ik een frietje heb gehaald. Kan ik nu blijkbaar niet zo goed tegen ofzo. Tentamen van gisteren: Als het goed is heb ik hem gehaald!! Mocht 15 fout hebben en had er ook precies 15 fout. Dus het is nog ff spannend, maar als het goed is heb ik hem En dat ondanks alle stress. Zou fijn zijn. Zo nog ff naar school om een vaardigheid af te laten vinken (als het goed is). Dan heb ik pas dinsdag weer een tentamen, dus tot die tijd alleen maar leren en aan m'n zorgverslag werken. Even een paar dagen lekker thuis dus Ben ik wel aan toe. Vrijdag kennismaking op stage, ben benieuwd. Sorry als ik nog iets belangrijks ben vergeten, maar mijn hoofd is ff een warboel momenteel. Neffie: Welkom hier!! In welke ronde zitten jullie? Als je het leuk vindt, kun je ook eens zoeken naar het topic: 'Toekomstige jonge mama's'. Daar zitten ook jongere meiden die nog niet zwanger zijn, maar nog volop aan het proberen
Prinsessa : Onze uitgerekende datum is 2 Mei! Inderdaad aftellen geblazen, lijkt me heerlijk om haar straks in de armen te hebben. Foto's van de kamer zal ik nog even plaatsen! Ze komt lekker bij ons op de kamer wegens gebrek aan ruimte haha!
Spannend! Hoop dat het gauw raak is Dat is absoluut niet niks Verschrikkelijk gewoon! Dat heb je erg mooi omschreven lieve meid, klopt helemaal.. Lijkt me een troostende en rustgevende gedachte! En dat is zeker een positief punt, natuurlijk niet de manier waarop maar het is erg fijn, juist ook voor je vriend dat hij straks samen met jou kan zijn en de zwangerschap ook voor een langere tijd kan meemaken. Aftellen nu dus! Jullie gaan zeker een prachtig gezinnetje vormen met z'n drietjes! Ik voel me gelukkig wat beter. Ben pas net wakker Zo even wat eten dus hoop niet dat het daarna gelijk weer opzet. Neeee haha wat jammer! Wel vervelend dat je dat hebt joh. Gewoon opeens misselijk na het eten? Ja!! Wat goed! Zou heel fijn zijn als je dat in ieder geval in the pocket hebt Aankomende dagen lekker rustig aandoen tussen het leren door.. komt helemaal goed. Dat kan ik me helemaal voorstellen Lekker knuffelen met je meisje! Hadden jullie trouwens een voorgevoel dat het een meisje zou worden? Of dachten jullie iets anders? Haha, weet even niet zeker of ik dit al heb gevraagd! En dat is ook heel fijn toch? Lekker dichtbij papa en mama slapen.
Bekijk bijlage 317688 Zwanger ♥ - Lufdelefie (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 mei 2013 Zwanger van een: Meisje! - Polkadotjes (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 mei 2013 Zwanger van een: Meisje! - Medinalil (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 6 juli 2013 Zwanger van een: Jongen! - o0Mrkk0o (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 juli 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Prinsessa (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lautje93 (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: ? datum Zwanger van een: Jongen/Meisje Afspraken - Controles en echo's ♥ - Soeee: 15 april - Echo geslachtsbepaling - Prinsessa: 19 april - Termijnecho - o0Mrkk0o: 20 april - 3D echo - Prinsessa: 2 mei - Echo geslachtsbepaling - Soeee: 8 mei - 20 weken echo - Maira11: 16 mei - 20 weken echo Bevallen ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Lufdelefie, heb het aangepast! Ik heb de dames die hier nog maar 1 berichtje hebben geplaatst en daarna niet meer even van de lijst gehaald voor het overzicht, maar jullie zijn uiteraard van harte welkom om hier weer mee te komen kletsen! Dan zet ik jullie er weer bij.
Hier gaat alles goed meiden! Heb gisteravond lekker kwarktaart gemaakt dus ga zo met een heerlijk kopje thee een stukje eten Soe, ben zo benieuwd naar maandag voor jou! En ben ook benieuwd naar volgende week vrijdag, dan heb ik mijn echo.. Ik las dat de NUB theorie tot 14 weken kan toch? Oh oh oh ik ben ook veel te nieuwsgierig
Had gehoopt dat de misselijkheid mij voorbij zou gaan maar dat is helaas niet zo wat voel ik me beroerd zeg! Morgen de eerste echo dus dat pept me wel een beetje op! Soeee hoe is het met je meis? X
Hoi moppie! Ik mag morgen om half 10 eindelijk hihi echt super veel zin in! M'n buik is wel iets opgezet merk dat ik hem niet zo makkelijk meer plat kan houden haha maar ja het is voor een goed doel!!! Hoe is het met jou? Xxx
Prinsessa: Oeeeh lekker, kwarktaart! Hihi. Heb ook een lekker toetje gehad, weet niet hoe het heet, waren bij een riendin van m'n moeder eten Jaaa ben ook benieuwd. Komt steeds dichterbij en kan nauwelijks meer wachten. Zo uitgekeken naar dat moment! Lautje: Rot dat je je niet lekker voelt Super leuk, je eerst echo! Wel ff fotootje plaatsen hè? Hihi, ben niet nieuwsgierig. Hoeveel weken ben je ook alweer? Hoe laat heb je hem? Met mij gaat het wel vandaag. Al die emoties zijn wel vermoeiend, en dan was ik van de zwangerschap zelf al moe. Thanks for asking Duik lekker m'n bedje in, slaap lekker ladies xxx
Prinsessa was je taartje lekker?? Lautje heel veel plezier vandaag met je echo geniet ervan Ik ben niet echt misselijk meer wel ontzettend moe pffff kan elk moment van de dag wel slapen wat nu eigenlijk wel een beetje irritant gaat zijn omdat ik in huis ook nog heel veel moet doen grrr... Is kijken hoe het vandaag gaat kan nu me bed al niet uitkomen dat beloofd bog wat haha.. X
Gelukkig gaat het weer iets beter soeee kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is je heb nu alle emoties tegelijkertijd! !.. Ik heb te vroeg gesproken net de wc geknuffeld pfff dat is ook weer ff geleden... Heb totaal geen puf maar moet wel aangezien ik hier de kids ook heb lopen Fijne dag iedereen alhoewel hier regent het kan niet wachten tot zondag of het echt zulk mooi weer word!!
Aaah arme jij! Ja het weer is shit, als het zondag echt tegen de 20 graden loopt dan ga ik in de zon zitten met m'n studieboeken! Al raden ze zonnen af tijdens je zwangerschap ivm zwangerschapsmasker... Even een vraagje of jullie dit herkennen: elke ochtend word ik wakker met een ontzettend zwaar gevoel in m'n hoofd. Alsof ik een dikke kater heb zeg maar. Als ik eenmaal uit bed ben en het is iets later dan zakt het wel weer af. Best vervelend
Bah, vervelend Ook moeten overgeven of dat gelukkig nog niet? Je hebt je echo inmiddels al gehad dus ben super benieuwd hoe het was!! Ben benieuwd naar je buikje Heb je een foto? En met mij gaat alles goed gelukkig! Ik ben aan het aftellen naar mijn echo volgende week haha Gezellig! Lekker gegeten dus! Ik moet zeggen dat ik bij jou een jongetje denk.. haha weet niet waar het vandaan komt hoor! Puur gevoel haha Het was heerlijk haha. Lastig is dat als je zo moe bent he! Werk je trouwens 5 dagen per week of minder dan dat? Het maakt bij mij ook niet uit hoe laat ik ga slapen, ik sta nooit echt uitgerust op. Lekker in het zonnetje.. lijkt me heerlijk! Ik heb het sinds een paar dagen, dat ik echt wakker word met een hoofd die op ontploffen staat. Bij mij zakt het helaas niet echt Ga zo dus maar weer even een dutje doen..
Hier gister opeens super misselijk en overgeven. Dat was wel weer een tijdje geleden.. Ik merk dat als ik niet regelmatig eet ik het eigenlijk direct op m'n maag voel en snel misselijk ben en hoofdpijn krijg. Dat was gister ook het geval Toch maar meer eten denk ik. Wel gezonde dingen uiteraard! Wat eten jullie als tussendoortjes? Vanavond komt Babyboom weer op tv! Kijken jullie ook?
Prinsessa: Haha een jongetje ja? We zullen zien! Hoofdpijn zakt hier ook niet. Ook niet na 2 paracetamolletjes. Zit nog steeds in m'n pyjama op de bank, terwijl ik eigenlijk moet studeren haha. Heb ook ontzettend zin in een stokbroodje met brie. Dus denk dat ik straks maar ff brie en stokbrood ga halen, hihi
Ooh dat lijkt me lastig als je nooit uitgerust wakker word... Ik werk indd 5 dagen maar op vrijdagmiddag wel vrij dat is wel weer lekker Maar ben savonds helemaal gesloopt... Maar goed bijna weekend