Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier nog rustig aan.
    Ga zo even aankleden en dan richting de stad denk.
    Als het droog is want moet op de fiets :p

Mijn moeder had nog hachee voor mij over voor vanavond dus lekker makkelijk.

Verder rustig aan denk. Morgen een middagje Amsterdam & s' avonds naar de Toppers :D

2. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Oeeh lekker hachee! En leuk joh, naar de Toppers! :D Wil ik ook wel een keertje heen.

Pfff heb zulke leuke positiekleding gezien van mama-licious. Maar m'n bankrekening zit daar ff niet op te wachten, hihi. Dus als iemand de behoefte voelt om mij wat geld te doneren? :D

3. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Goedemorgen meiden!

Ik ben alweer 2 uurtjes aan het werk.. bah!:p bijna weekend gelukkig
    vanavond even na ikea een spiegel halen voor op de slaapkamer:p vanavond eet ik een broodje kroket hahaha:p
    ik moet ook echt positiekleding gaan halen en naar de kapper..zal ik misschien dit weekend is doen:p

4. soeee

soeee Niet meer actief

Mijngeluk: Werk ze vandaag! Och jee, een broodje kroket, de ellende begint nu al :p

5. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    haha ja:p moeten iets makkelijks eten omdat we naar ikea gaan en dat is makkelijk in mijn ogen:p

6. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hellooo Damesss!! :D

Ik ben nog aan het werk tot 17:00 uur vandaag! Daarna ga ik een weekendje naar Belgie. Even gezellie naar me moeder met vl! :D
    Ik moet ook echt naar de kapper Soeee!! Ik heb daar echt nooit zin in haha... Het is hier zo grauw en grijs! Geen zonnetje te bekennen helaas blehhh.. :cool:

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @soe, helaas hier geen zon te bekennen. Vanavond even stadje in en heb nog eten over van gister. Ik wil ook na de kapper maar wil t verfen. Maar daar wacht ik maar mee tot na de bevalling. De een zegt is schadelijk de ander weer niet. Maar voor de zekerheid. Ik voel haar ook echt duidelijker So super leuk! Echt dat je Denkt van oke die is druk bezig hihihi. @mijngeluk en kimberlie: Werkse! @lovely:eetsmakelijk en veel plezier morgen. @hier, zit echt letterlijk de niksen. Ga zo ff strijken en kleren wassen heb ik dat ook gehad. Ml vanavond en morgen stad. Boodschappen doen en spullen kijken. Wil een voedingskussen kopen. Hebben jullie er ook een en welke? Wil er wel een met van de korrels ofzo even kijken

8. soeee

soeee Niet meer actief

Kimberlilie: Oh leuk, veel plezier! :D Nee ik vind het ook niets, naar de kapper gaan. Maar lijk net een zwerver nu hahaha. Dus ik moet nu wel.

Yasminn: Ik heb wel een voedingskussen, maar niet met korrels. Heb die van de Hema, bevalt erg goed! :)

Zon: Nou die is hier ook weer weg, het is alweer een grijze bedoeling. Dus ik was te vroeg met juichen! :p

9. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Yasminn, ik heb ook een voedingskussen heb er 1tje met korrels:) is wel prettig hoor vormt zich goed vind ik

de zon is hier ook al weer weg heeft wel even geschenen haha:p

nog 4,5 uurtje werken:p

10. Kimberlilie

Kimberlilie Actief lid

5 jan 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha Soeee een zwerver? Doe ff gewoon :p
    Ik ben toe aan weekenddddd!!!! :D Nog ff doorbikkelen.

11. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Even een snelle reactie want ik zit op m'n telefoon, maar alles was weer goed bij de verloskundige! Ik kreeg nu pas de uitslag van het bloedprikken en ook dat was allemaal prima, geen bijzonderheden :D hartje ook weer geluisterd, dus ik ben helemaal gerustgesteld. Ik voel haar ook weer goed, heel fijn! Zal zo even een buikfoto maken met 18 weken.

Ik ga later op jullie reageren meiden!

12. soeee

soeee Niet meer actief

Woooooow wat ben jij gegroeid! Prachtige buik meid :D En fijn dat alles goed was bij de vk :)

13. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    wat gaat dat dan snel he prinsessa,
    Maar wat heb je een mooie zwangere buik:)

14. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Mijn buikje met vandaag precies 19weken :)

Bijgevoegde bestanden:

15. soeee

soeee Niet meer actief

Jij begint ook mooi te groeien Selina, helemaal leuk!! :D

16. Prinsessa

Oh echt heerlijk is dat! Dan val je pas echt lekker in slaap :D Volgens mij heb jij ook best een drukke dame hé?

En, heb je Babyboom nog kunnen kijken? :p

Heb je al wat mogen voelen?

Hier was het de hele dag nat :p Af en toe een klein beetje zon, maar we hebben weer lekker kunnen genieten van de regen. Pff..

Pff, vervelend dat je niet kan uitslapen! Echt een typisch zwangerschapskwaaltje voor jou dus haha. Maar fijner dan slapen is het voelen van je dochter!

Hoe was het met je oma? Haha, hoop dat jullie heerrrrlijk gegeten hebben vandaag! Heb nog nooit asperges gegeten eigenlijk :$

Gezellig zondag, veel mensen uitgenodigd of houden jullie het klein?

Mamalicious heeft inderdaad echt hele leuke dingen!! Zodra het kan lekker gaan shoppen ;)

Ik heb vandaag stiekem ook genoten van een broodje kroket hahah :) Liep langs de poelier en daar hebben ze hele lekkere kipkroketjes Hopelijk heeft het jou ook gesmaakt haha!

Veel plezier! :)

Je moet soms ook even rustig aandoen hoor, gister ook al lekker druk geweest met het huishouden natuurlijk. Ik heb wel een voedingskussen op het oog maar nog niet besteld.. ben benieuwd welke jij uiteindelijk kiest!

Wat lief!!! Dankjewel :D Pff ja het is echt opeens een huge buik haha. Wel leuk, ben benieuwd hoe we er allemaal over een aantal weken uitzien..

Bedankt lieve meid :D Gaat inderdaad hard! Jij hebt ook een heel mooi zwangerschapsbuikje, begint nu echt goed te groeien hé?

Ben je al aan het aftellen tot de 20 weken echo? :D

17. Prinsessa

Zo meiden, even een vraagje aan jullie allemaal, we hebben het er volgens mij in het begin al eens over gehad dacht ik; maar willen jullie borstvoeding geven of niet?

18. Prinsessa

♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Mijngeluk1992: 27 mei - Controle verloskundige
    - Michellexxx: 30 mei - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Maira11: 30 mei - Echo & Controle gynaecoloog
    - Selina89: 31 mei - 20 weken echo
    - Littlewonder23: 3 juni - 20 weken echo
    - SuusD: 6 juni - Echo geslachtsbepaling
    - Lovely24: 7 juni - Echo Hogeschool Rotterdam
    - Yasminn: 7 juni - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo
    - Littlewonder23: 10 juni - Controle verloskundige
    - Lovely24: 11 juni - 20 weken echo & Controle verloskundige
    - Mijngeluk1992: 12 juni - Intake kraamzorg
    - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest
    - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige
    - Toekan: 16 juli - 28 weken echo
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

M'n eigen afspraak erbij gezet :)

19. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Wauw wat een mooie buikjes weer!! Ben benieuwd hoe alle buikjes er over een paar maanden uit zien:p Vind het zo mooi!

Prinsessa: Jaaa ik wil heel graag borstvoeding geven, probeer mij er ook echt over in te lezen enzo. Wil het zeker minimaal een half jaartje geven, ben van mening dat het gewoon het allerbeste is voor je kindje. En natuurlijk als het niet gaat dan gaat het niet, maar wil het op zijn minst geprobeerd hebben. En jij?

Mijn tante is gister overleden. Ze had maagkanker en heeft nog 2 maanden geleefd na de diagnose. Had een hele goeie band met haar, heb ook een tijdje bij haar en mijn neefje gewoond. Woensdag is de begrafenis, ze word in hetzelfde graf begraven als mijn moeder en mijn zoontje dus dat word wel lekker dubbel allemaal.

Deel Deze Pagina