Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Pff.. weetje waar ik van baal haha
    kom ook eventjes klagen:p
    heb zon zin om op vakantie te gaan dit jaar met men vriend alleen dat gaat gewoon niet:( teminste is beter van niet lekker sparen voor de kleine en me vriend wil die dagen graag houden voor als ik beval.. baal er echt van:(

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @soe, jammer dat je je niet zo lkkr voelde. Zo leuke luiertaart :) @mijngeluk: Ik wil ook op vakantie maar helaas gaat dat niet. Maargoed probeer er niet teveel aan te denken volgend jaar gaan wij dubbel genieten. Nog een buikfoto. Hebben jullie dat ook de ene dag denk ik Ow buikje valt wel mee en de andere dag voel ik me net een olifant. Vabdaag voel ik me een olifant.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,9 KB
      Weergaven:
      9
  3. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Yasminn ja dat is ook wel weer zo maar had toch zoiets van laatste keer met zijn 2e op vakantie in een hotel all inclusief( doe je toch niet zo snel met kleintjes dan ga je eerder naar een camping ) dus toch baal ik er wel van haha:p plus heb straks 2 weken alleen vakantie omdat hier het bedrijf sluit

4. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wel heel gezellig :D Nogmaals veel plezier!

Ja, ik vind het echt een verschil met je vorige foto, leuk om te zien dat 'ie lekker aan het groeien is.

Gelukkig gaat alles goed! Bijna 19 weekjes zie ik :D

Ik heb er nog niks over gehoord.. weet niet of het nog komt of niet, maar ik hoop van niet :) Mijn vorige ervaring met het bloedprikken was nou niet echt geslaagd haha. Vind jij het ook vervelend of heb je er geen problemen mee?

Lekker zeg, dat zal je vast smaken :D Succes vanavond!

Bijna! Nog eventjes en dan ben je er helemaal vanaf :D

Fijn dat alles goed was! Ik hoop dat jullie een mooie echo hebben en dat de kleine meid weer wat gegroeid is.

Oh bah, wat vervelend! :( Gelukkig dat je je nu weer wat beter voelt!

Leuke dingen hebben ze hé? Ben benieuwd wat jij er allemaal gaat shoppen haha.

Pff, ja ik kijk het even aan anders moet ik echt naar de huisarts want dit is niet vol te houden. In elke mogelijke positie heb ik er last van. Begint echt ongemakkelijk te worden.

Jeetje, dat is vervelend! Het zou makkelijker geweest zijn als het probleem met de studiefinanciering er niet zou zijn. Ik zou als ik jou was even op een rijtje zetten hoeveel geld het je in totaal gaat kosten als je deze studie stopt en een nieuwe begint, je bent nu een jaartje bezig dus dat is dan 1 jaar wat je moet betalen? En hoelang duurt de opleiding die je wil gaan volgen? Die wordt 1 jaar betaalt en de rest is een lening, even bij elkaar optellen hoeveel dat dan gaat worden. Mocht je beslissen om te stoppen zou ik dat zo snel mogelijk doen om bovenstaande reden, maar dat wil jij zelf natuurlijk ook. Ik denk dat je zelf wel kan inschatten of je het aankan of niet, als je heel eerlijk naar de situatie kijkt ook straks met jullie kindje. Natuurlijk is school belangrijk, maar het moet wel haalbaar zijn. Een stapje terugdoen in dit geval hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Heb je het al met je moeder besproken?

Heel erg gaaf die luiertaart :D Echt prachtig! Daar heb je echt wat aan straks! Jij en de kleine meid zijn dus goed verwend!

Ik zou ook graag op vakantie gaan dit jaar maar ik denk niet dat dat erin zit.. heel misschien ga ik een weekje naar Gran Canaria, waar mijn zusje 3 maanden (jaja.. jaloers ;)) verblijft.

Wat mooooooi :D Je hebt een hartstikke mooi buikje!! Mag je trots op zijn!

Ik denk dat wij dat wel gaan doen, een all inclusive vakantie met ons kindje.

We zullen dan waarschijnlijk een weekje naar zo'n resort gaan en verder hebben de ouders van mijn vriend een huis in het land waar we heengaan dus de rest dan daar. KAN NIET WACHTEN! :p

5. Prinsessa

♥ ZWANGER! ♥
    - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen!
    - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing!
    - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje
    - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje!
    - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Mijngeluk1992: 29 mei - Groeiecho
    - Michellexxx: 30 mei - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Maira11: 30 mei - Echo & Controle gynaecoloog
    - Selina89: 31 mei - 20 weken echo
    - Littlewonder23: 3 juni - 20 weken echo
    - SuusD: 6 juni - Echo geslachtsbepaling
    - Lovely24: 7 juni - Echo Hogeschool Rotterdam
    - Yasminn: 7 juni - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo
    - Littlewonder23: 10 juni - Controle verloskundige
    - Lovely24: 11 juni - 20 weken echo & Controle verloskundige
    - Mijngeluk1992: 12 juni - Intake kraamzorg
    - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest
    - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige
    - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige
    - Toekan: 16 juli - 28 weken echo
    - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D
    - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo
    - Toekan: 4 september - 35 weken echo
    - Toekan: 18 september - 37 weken echo
    - Toekan: 25 september - 38 weken echo
    - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo

♥ BEVALLEN ♥
    -
    -
    -
    -------------------------------------------------------------

Mijngeluk, heb je de afspraak morgen of volgende week woensdag? En heb je nog meer afspraken die erbij kunnen?

6. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Hai meiden!

Terug van weggeweest! Was even behoorlijk druk op werk pfff.
    Moet alles nog ff afronden voor de vakantie.. nog 1 dagje werken en dan ben ik al heerlijk vrij! :D

Soee nog van harte gefeliciteerd!!

en

Maira helaas minder leuk bericht.. gecondoleerd xx

Voor de rest gelukkig allemaal goeie berichten gelezen over de controles en echo's, fijn meiden!

Ook weer mooie buikjes voorbij zien komen en heeeeeeel veeel eten!!! Ik kan me erbij aansluiten.. hier staan de kaken ook niet stil!! :p

Heb zelf vanmorgen de suikertest gehad, heb me twee uur zitten vervelen daar in die wachtruimte maar goed het is allemaal goed gegaan en heb het weer achter de rug! Krijg als het goed is voor vrijdag de uitslag, dus ben benieuwd?!

7. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Prinsessa, ik heb het deze woensdag het is eigenlijk een vervolg op de 20 weken echo omdat het toch wel heel klein was
    met 30 weken krijg ik nog een groei echo die datum heb ik nog niet 26 juni moet ik weer naar de vk

8. Prinsessa

Oh, wat fijn! Hoelang heb je precies vakantie?

Hahah, ook lekker aan het eten dus. Het is toch wat, zwanger zijn en eten :)

Hoe ging het prikken? Meegevallen dus? En gelukkig heb je het er weer opzitten, hopelijk is alles gewoon goed.

Ik ga het erop zetten voor je! :)

9. Prinsessa

Zo, morgen komen de kleertjes binnen die ik besteld heb als het goed is :D Ben benieuwd! En heb alweer veel ander leuks gezien op andere sites.. moet me even inhouden.

We hebben besloten om voorlopig nog even hier te blijven wonen en dan na de bevalling rustig te kijken voor een nieuw huisje. We hebben van de week wel gekeken bij een huis maar het was het toch net niet.. Ik ben best kieskeurig en wil als we gaan verhuizen wel dat het echt een huis is waar ik een goed gevoel bij heb, niet verhuizen om het verhuizen zeg maar. Ik zie het nu sowieso niet echt zitten nu weer alles in te pakken en straks voor een groot deel alleen te zijn (vriend werkt tot eind dit jaar 6 dagen p.w en dan vooral 's nachts en familie woont niet om de hoek). Dus we hebben gister een plan gemaakt voor hoe we het tijdelijk even gaan oplossen met het kamertje. Wil het hier toch wel leuk maken voor onze kleine meid natuurlijk. Komt er als volgt uit te zien:

Bekijk bijlage 327736

Tussen de commode en het bed staat dus een muurtje waaraan de televisie hangt. Verder hebben we geen grote kledingkast in de kamer, we hebben op een andere verdieping in het huis een walk in closet/kledingkamer. En een groot deel van haar kleding kan ik gewoon in de ladekast doen die wel op de kamer zal staan.

Voor tijdelijk is het denk ik prima te doen :) Lekker dichtbij ons meisje en als de tijd rijp is zoeken naar een nieuwe woning.

Verder voel ik haar nu echt elke dag steeds duidelijker! Zo fijn! Hoeveel standaard echo's krijgen jullie eigenlijk bij jullie verloskundige?

10. Michellexxx

26 mrt 2013
    52
    0
    0
    Amsterdam
    Soe: ik lees nu pas over je studie twijfels.. Denk dat ik me hier idd bij Prinsessa moet aansluiten. Het een tegen het ander even gaan afwegen en ik ben ook van mening dat je altijd het beste zo dicht mogelijk bij je gevoel moet blijven.. Dan komt het uiteindelijk toch altijd weer goed!

Mijngeluk: Ik snap de vakantiefrustraties hoor! Het is ook maar 3x niks hiero met dat weer!! Laatste twee daagjes zijn dan wel heerlijk (eindelijk!). Het is te hopen dat het strakjes in je twee weken vrij ook mooi weer is! Dan heb je toch nog een beetje een zomers vakantiegevoel :)

Prinsessa: Wat vervelend dat die pijn zo aanhoudt! Heb je er aan je linker of rechterzij last van? En is het continu of zijn het meer aanvallen? Zou idd gewoon even langs de huisarts gaan, hoor je er nu toch al een tijdje over!

Wat betreft het verhuizen kan ik je ook niet meer dan gelijk geven hoor! Het is toch een hele stap die je neemt en net wat je zegt, daar moet je je wel helemaal goed bij voelen. Als ik zo het kamertje bekijk vind ik dat er ook helemaal niet verkeerd uitzien.. Heerlijk zo jullie meisje lekker dichtbij!! :D

Ik ga in principe maar een weekje weg (aanstaande zaterdag) maar heb donderdag en vrijdag er cadeau bij gekregen hihi. Prikken is me ook echt meegevallen! De vingerprik doen ze niet meer zeiden ze dus dat scheelde ook haha. Het wachten was alleen wel even vervelend, maar gelukkig was m'n moedertje wel mee gezellig!

Fijn ook dat je je meisje zo goed voelt nou! :D

11. Prinsessa

Pff, ja nu ook weer volop aanwezig ;) Het is een soort spierpijn gevoel aan de rechterkant. Als ik het masseer voelt het ook wel prettig.. dus ben vooral aan het wrijven haha. Vanavond met een beetje olie masseren en anders naar de dokter.

Dankjewel!! :D Ik denk dat het voorlopig ook prima te doen is.. beter dan nu actief huizen zoeken, verhuizen, klussen.. pff..

Oh heerlijk! Lekker even vrij. Wat doe jij precies qua werk? Weet niet zeker of je het al verteld had. Gelukkig viel het prikken mee trouwens, nu nog even wachten op de uitslag!

Hoe voel jij je verder? Ook aan het genieten van al het geschop? :D

12. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Reageer even snel.
    Probeer vanavond op iedereen weer te reageren :)
    Gisteren laat thuis van de ouderavond en vandaag nog 1 lange dag...
    Werken tot 17.30 en van 18-21 nog een training.

Laatste dagje gelukkig!

13. soeee

soeee Niet meer actief

Yasminn: Lekker buikie!! :D

Vakantie: Vind het eigenlijk niet zo erg om niet weg te gaan. Ben van de zomer waarschijnlijk 2 wk alleen thuis met vriendlief als mams op vakantie gaat, dus dat voelt ook een beetje als vakantie :)

Prinsessa: De kleertjes die je bij nextdirect besteld had? Hoe lang was de levertijd en moest je verzendkosten betalen? :) Heb iets van 7 dingen gezien die ik wil hihi. Maar ik heb een shopverbod :D Fijn dat je haar steeds duidelijker gaat voelen! Echt vervelend dat je zo'n last hebt, misschien inderdaad ff langs de dokter. Jullie slaap- en babykamer ziet er prima uit zo toch! Leuk hoor :) En qua standaard echo is het bij mij alleen de termijnecho en de 20-wekenecho. Maar misschien dat er nog wel een liggingsecho ofzo komt. En bij jou?

Lovely: Succes maar weer!!

Studietwijfels: Heb om 09:45 uur een gesprek met mijn studieloopbaanbegeleider. Ben er voor mezelf eigenlijk al wel uit, alleen is het moeilijk om die knoop door te hakken, zo definitief. Ik weet dat ik m'n HBO opleiding wel kan blijven doen als ik dat echt echt wil, maar vrees dan het dan ten koste gaat van mezelf en ook ten koste van m'n kind en dat is het niet waard!! Wordt vervolgd....

Lachertje: Oké ik had dus gister echt iets doms! Ik ging de honden uitlaten dus ik dacht: ik loop wel ff naar het park, kunnen ze rennen. Normaal gesproken loop je er in een kwartier naartoe. Nou, was nog niet op 1/3 deel en ik kreeg al flink last van bandenpijn. Even gaan zitten en daarna met muizenstapjes verder, ging prima. Eenmaal in het park aangekomen vond Guusje (boxer) een stok en daar kwam 'ie mee aanzetten. De bedoeling was dus dat ik die in het water ging gooien, zodat hij kon zwemmen. Na 3x gooien (en dus bukken) dacht ik: oké, nog 1x want ik krijg echt bekkenpijn nu. Dus ik bukte om die stok te pakken, KOM IK NIET MEER OVEREIND, hahaha!! Stond ik daar op handen en voeten in het gras, dik voor lul. Had zoveel pijn dat ik niet meer overeind kwam haha. Liep een jong stel langs, die eerst heel hard moesten lachen en toen takelde die jongen me overeind. Heb ik weer haha, zag er vast heel komisch uit :p

14. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ Prinsessa, snap dat jullie nu niet willen verhuizen en vind het zoals ik zie op de afbeelding een hele mooie oplossing hoor:)

@ Soee, hahaha zal er wel heel komisch uit hebben gezien denk ik ja:p

Gister ben ik bruidsmeisjesjurken wezen passen ( mijn moeder trouwt namelijk eind augustus en ik ben bruidmeisje/getuige) wat een ramp.... niks paste zat op een begeve moment in 46 terwijl ik normaal 36 heb.. kon alleen van die dikmaak jurken aan :( conclusie was ook nog is dat men moeder voor mij 2 jurken moest kopen om er 1 van te kunnen maken.. echt erg haha

vandaag herhaling 20 weken echo hoop echt dat het een beetje veranderd is in groei:)

15. soeee

soeee Niet meer actief

Mijngeluk: Oh shit voelt dat dan hè, met die jurken! Ik voel me de ene dag heel dik en de andere dag denk ik: het lijkt net of ik alleen maar wat ben aangekomen ipv dat ik zwanger ben :p

Hoe laat mag je, voor je 20-weken echo? Ik hoop ook voor jullie dat er verandering in zit qua groei. Ik zal voor jullie duimen :) Heel veel succes en plezier!

16. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @Soee, om half 4 hebben we de echo:) bedankt!

ja is echt shit haha:p lijk een beetje op een zee koe in die jurken:p

17. soeee

soeee Niet meer actief

Mijngeluk: Dus je mag nog ff wachten. Vind je het spannend? :) Ach, met de jurk komt het vast wel goed!

Test: Ik zat net weer de foto's van mijn testjes te bekijken en dacht: jaaa, hier begon het allemaal mee! Misschien leuk om ons eerste testje, waar het allemaal mee begon, te showen? Dit is die van mij, nou die was gelijk overduidelijk! Heb op 26 januari positief getest, op de verjaardag van m'n schoonmama en de dag erna was m'n eigen mama jarig :D Pff hij is weer eens gedraaid!

18. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    @ soee, ja vind het wel heel erg spannend ja ben zo bang dat het niet goed is maar positief blijven haah

Leuk idee!

Nou dit was mijn eerste test op dinsdag 28 januari:p wou geen test doen maar werd maar niet ongesteld.. wou niet weer teleurgesteld worden met een test maar mijn vriend zei je moet hem gewoon doen als hij negatief is word je zo ongesteld deze buikpijn en onzekerheid is ook niks.. dus toen heb ik de test savonds om 9 uur gedaan haha toen waren net mijn ouders weg:p wat heb ik gehuild die avond van geluk omdat ik eerst dacht dat er geen streep kwam:p gelijk naar de moeders gereden wat is dat toch al weer lang geleden zeg

Bijgevoegde bestanden:

19. soeee

soeee Niet meer actief

Mijngeluk: Snap ik! We gaan er maar vanuit dat jullie meisje het goed doet! :)

Wow jij had dus ook gelijk al een knaller, mooi hoor! :D

20. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    ja klopt inderdaad haha:p dacht nog dat ik iets verkeerd had gedaan omdat het zn knaller was men vriend zei ook morgen halen we clear bleu met indicator maar dat wou ik niet haha gewoon omdat ik echt bang was dat die negatief zou zijn:p
    uiteindelijk toch gehaald 3 dagen later

Deel Deze Pagina