@Toekan Ik weet niet meer hoe dat bij Babydump gaat... Wij hebben toen ook alles gekocht, maar had via de site besteld dus heb het toen geloof ik wel betaald. Uiteindelijk nog wat gewijzigd in bestelling en wat er toen bijkwam geloof ik aan de deur betaald, maar dat durf ik niet zeker meer te zeggen...
Heb nog steeds niks gekocht, behalve kleertjes Maarja nu ook weer wat drukke weken gehad ook. Oja, we hebben wel behang gehaald, van Lief! Na het weekendje maar kijken wanneer we een keer naar Babypark rijden. Al hebben we ook bijna vakantie (over 2,5 week) dus dat komt ook alweer dichterbij Wil zo graag naar de zon! Maar we hebben er voor gekozen om hier te blijven en gaan een weekje naar CP. Scheelt gewoon veel geld, en het was dus meer een verstandige keuze Zodat we gewoon lekker kunnen babyshoppen zonder te hoeven opletten. Aan de andere kant denk ik nu soms... maar nu hebben we er nog maar 1, is wel makkelijker. Volgend jaar gaan we sowieso! Maarja dan wel weer met een baby erbij Mag ook niet klagen we zijn vorig jaar wel geweest, naar Mallorca. Maarja this zo lekker he
Heb 'm alvast aangemaakt Is dus volledig geheim, niemand kan het zien behalve wij. Soe, heb jou alvast toegevoegd. Lovely, als ik jou ook moet toevoegen moet je me even PB sturen met je FB! Andere meiden; laat het me even weten! Dan voeg ik jullie toe.
Haha, het blijft bijzonder dat gespartel in je buik Ook niet voor te stellen als je het nog nooit hebt gevoeld. Nu is het toch wat meer tastbaar allemaal.. Hahah, heerrrlijk die drukke meisjes van ons! Aan het dansen en aan het springen. En dat is het belangrijkst! Dat je je er uiteindelijk goed bij voelt, achter je keuze staat. Interessant! Mijn vader heeft ook met dak- en thuislozen gewerkt, bij jeugdzorg en ook in een TBS kliniek. Hij is helemaal gemaakt voor zijn baan, dat is inderdaad ook wel nodig bij sommige heftige verhalen of situaties. Bah, maagzuur is echt heel erg naar! Ik kan me wel voorstellen dat het niet echt een heel groot issue is, maar als je er iets voor kan krijgen is het toch wel fijn. Kan je weer lekker slapen en geen wekker meer Lekker! Heeft het gesmaakt? Wij hebben kipsaté met gebakken aardappeltjes, sla, pindasaus en stokbrood gegeten. Was ook weer erg lekker haha. En net een lekker kopje thee met bonbons op Gelukkig hebben we nog wel even de tijd, en je hebt wel hele leuke kleertjes gekocht Was alles wat je had besteld trouwens leuk? Wat voor behang is het geworden? Dat is zeker een verstandige keuze, daarom dat ik dit jaar ook niet wegga. Wil alles helemaal af hebben straks en alles kopen wat ik leuk vind.. vakantie komt dan wel weer! Maar de zon, pff... hoop dat wij hier in Nederland ook nog een straaltje mogen meepikken deze zomer haha. CP is wel erg leuk, lekker zwemmen! Als het kon 3x per jaar lekker op vakantie.. helaas zit dat er voorlopig niet in haha.
@Prinsessa Nee, echt nog steeds weinig. Nu net achter de laptop het idee het wel een aantal keer te voelen. Maar het zijn echt nog die lichte begin plopjes hoor. Toch gek want ze zou er volgens de VK heel goed voor liggen, maar goed ze trapt zeker de verkeerde kant op ofzo Of heb teveel buikvet hahah! Gebruik af en toe de angelsound dus wat dat betreft maak ik me er gewoon zorgen om ofzo.
Wat gaaf dat je er gewoon aan de buitenkant gevoeld hebt Ik voel ook alleen nog maar plopjes maar wel steeds duidelijker nog niet aan se buitenkant gevoeld trouwens Jaaa spannend moeten om 16.15 we gaan het zien we willen het wel weten maar vertellen het nog niemand.... Maar wil het hier best vertellen maar dan mogen jullie je biet zomaar verspreken op fb hihihi Je mag me best toevoegen voor fb prinsessa leuk!! Nu maar lekker slapen en morgen schoonmaken en doen dan is het hopelijk zo 16.15.... Truste!!!
Hahah, de verkeerde kant op Zou best kunnen inderdaad, ze is nog zo klein eigenlijk! Dat gaat vast en zeker snel komen! Je weet dat ze het goed doet en lekker aan het groeien is, en fijn dat je af en toe even met de angelsound kan luisteren. Ja! Schrok er wel van hoor haha, hoop dat het nu steeds duidelijker zal zijn. Ze worden natuurlijk ook steeds sterke, die kleintjes van ons Leuk dat het bij jou ook steeds duidelijker wordt! En nee hoor, we zullen niks zeggen! Is jullie geheimpje natuurlijk! We zijn hartstikke benieuwd
Prinsessa: Eten was lekker ja Jouw eten klinkt ook lekker! Ben benieuwd hoe het met m'n maagzuur is als ik zo m'n bed in duik. Hopelijk valt het mee. Super vet dat je vader dat gedaan heeft! Het is wel een richting die je moet liggen. Selina: Haha wij zeggen nikssss!!! Slaap lekker en geniet ervan morgen!!
Hai allemaal! Vanmorgen bij de vk geweest, alles was weer goed! Hartje weer gehoord en ik heb GEEN suiker!! Zo'n opluchting! Later op de dag voor de 3D/4D geweest, maaaarrrr.... Mijn kleine dwarsliggertje hield steevast zn handjes voor zn gezicht! Ik heb gelopen, gesprongen, gepord en geschud maar nee hoor.. Meneer bleef vrolijk door sabbelen op zn vingertjes! Haha pfff. Kan na m'n vakantie gelukkig wel weer meteen terecht dus hopelijk werkt ie dan wel wat meer mee!! Soe ik kan je een hand geven met dat maagzuur! Hier ook de hele dag door! Heb altijd wel al een zwakke maag gehad maar nu slaat ie helemaal op hol. Moet ik er wel bij toegeven dat ik nou juist gek op de dingen ben die extra maagzuur bezorgen.. En minder kaas/sapjes/kruiden enz eten scheelt echt wel een beetje, maar helaas is dr (voor mij) nog geen wonder middel voor! En facebook lijkt me leuk hoor! Ben wel benieuwd naar de gezichten hier ook!
Heb ik alles lopen typen is het weg! Grrr @Selina: Veel Plezier morgen!!! Spannend word t nou roze of blauw. SSSt wij houden onze mond. @Soe: Ik zie dat je een hele andere opleidingskeuze hebt gemaakt. Wens je veel succes en idd je moet doen wat t beste aan voelt. Weet je al wat je verder gaat doen? Ik heb ook last van maagzuur maar je mag gewoon Rennie hoor! @Princessa: Aaaaaa wat leuk dat je haar nu zo goed voelt! Nu kan het echte genieten beginnen. Heerlijk lig elke avond in me bed met mijn handen op me buik te genieten van onze kleine meid. Leuke idd wat betreft FB. Je mag mij ook toevoegen hoor. @Hier: Heb het suikerprikken overleefd Yeaaah. Het viel echt reuze mee kreeg 1 prik in me arm en 2 in me vingers. Vinger prikjes stelden echt niet voor. Ben toch blij dat t achter de rug is en nu maar op de uitslag wachten. Ik hoop dat er niks is. Ik hoef alleen nog maar donderdagmiddag naar stage rest van de dagen vrij. Heb volgende week me eindgesprek. Ik vind het zo spannend. Ik ben gewoon vergeten wat ik nog wilden vertellen ihihihi Oepssss. Hier nog foto van mijn test. Ik had 2 dagen ervoor getest maar die was negatief. Tenzij ik echt heel goed ging turen en staren leek ik in de verte iets te zien. maar echt onduidelijk en t had geen eens een kleur dus negatief eigenlijk. Maar ik dacht ik maak mezelf gewoon weg en ging er vanuit dat ik gewoon ongesteld zou worden. Helaas pindakaas volgende x beter. Nod dag 13-01 Je kent dat kleine beetje hoop toch wel van zal het toch zal het toch raak zijn. Ik had totaal geen zin om op dag van Nod met die gevoelens rond te lopen en steeds met angst naar t toilet te gaan of ik nou wel ofniet ongi ben. Ik heb gewoon alleen puur zodat ik t kon uitsluiten dat ik zwanger ben een test gedaan. was er zou van overtuigd dat die negatief was. Maar ik schrok me echt dood toen ik toch een vage 2de rose lijn tevoorschijn zag komen. Het was geen knaltest dus vertrouwde t niet echt. Achteraf bleek dat ik 4 dagen voor nod heb getest en me eisprong of innesteling later is geweest. Vandaar dat t niet super knal was. gelijk op ZP onderwerp aangemaakt iedereen zei zwanger. So was in de wolken en ml ook. We hebben daarna een CB gedaan en ikzelf stiekem nog een paar testen hiihihiih. En nu alweer 23 weken zwanger!
Goedzo! Gelukkig lekker gegeten! En hoop dat je straks minder last hebt, blijft vervelend. Hoop dat je zo lekker kan slapen. Ja, het is echt z'n passie haha. Heel veel richtingen opgegaan in al die jaren en allemaal interessante ervaringen opgedaan. Jaaaa wat goed Geen suiker! En het hartje mooi gehoord! Hahah ah wat jammer. Wanneer mag je nu precies terugkomen? Wel echt fijn dat je snel een nieuwe afspraak kon maken joh, hopelijk werkt de kleine man nu wat beter mee. Heb je PB teruggestuurd Oooh dat is ook echt mijn genietmomentje haha, weet helemaal wat je bedoeld. Even lekker samen met je meisje Super fijn is dat hé?! En ook leuk om te voelen dat ze steeds sterker wordt haha. Ik heb je trouwens PB gestuurd! Gelukkig is het meegevallen, nu nog even wachten op de uitslag. Krijg je die snel te horen? Spannend je eindgesprek meid! Maar ook dat komt helemaal goed, laatste wat je moet doen en dan je diploma binnen ! Heel leuk om te lezen en wat een mooie test! En nu ben je inmiddels al gewoon over de helft!
Goeiemorgen meiden! vanmorgen werd ik wakker gemaakt door ons meisje haha heb echt een klote nacht achter de rug..niet kunnen slapen warm verstopte neus bahh hahaha en toen ging mijn wekker en ik had mijn hand om men buik en en ze trapte er mooi tegen aan haha vandaag alweer 23 weekjes van mij mag het allemaal wel wat sneller gaan zag dat jullie het weer over eten hadden haha ik heb gister lekker simpel gegeten stokbroodje met paturain smaakte ook wel
Michelle: Dat is fijn nieuws zeg!! Haha ahh jammer dat jullie boefje zich niet goed wilde laten zien. Wel fijn dat je mag terugkomen! Ben benieuwd, ons meisje is ook steeds een eigenwijsje met echo's, dus zie dat bij ons ook wel gebeuren, haha. Ja vervelend hè, dat maagzuur. Gister bukte ik om iets te pakken, hoppaaa, heerlijk kokhalzen haha! Yasminn: Bedoel je wat ik nu tot aan de geboorte verder ga doen? Lekker rustig aan doen en genieten van de rest van m'n zwangerschap Beetje klussen enzo (klein beetje dan, voordat ik weer met veel pijn loop). Helpen rennies bij jou? Ik ga straks maar eens naar Kruidvat dan. En fijn dat het prikken meeviel! Mijngeluk: Jeeeej, 23 weekjes haha. Ben altijd blij als er weer een week voorbij is Vervelend dat je niet lekker hebt geslapen. Gelukkig werd je wel op een fijne manier wakker, dat maakt weer een hoop goed hè! Ach, stokbroodje met paturain is ook lekker! Heb ik nu (ja nu) ook wel zin in
Ja ik ben ook altijd heel blij als er weer een week voorbij is kan gewoon niet wachten tot de 34 weken zoiezo haha laatste dagje werken vandaag ook gelukkig haha ja vanmiddag heb ik ook stokbroodje kruidenkaas (doen op vrijdag altijd broodjes bestellen op het werk) mis echt filet american
Oooh filet american mmmm of carpaccio pfff zooo lekker!! Jaaa ben benieuwd wie gelijk krijgen hier de meeste hier en in de omgeving van ons zeggen een jochie..prinsessa dacht nu toch een meisje we gaan het zien... Voor hetzelfde geld laat die het ook niet zien
@ Selina, Ben ook wel benieuwd hoor! ik denk ook een meisje waarom weet ik niet haha ja ik mis die dingetjes echt haha dat is ook het eerste wat ik krijg als ik bevallen ben stokbroodje filet Hoelaat heb je de echo?