Hier ook! Bah, ook echt precies hetzelfde. Verstopte neus, ontzettend warm?! Snap er niks van En er is toch bijna geen betere manier om wakker te worden haha! 23 weken alweer! Weer een weekje dichterbij de 40 Pfff heb nu alweer trek in van alles, vooral slechte dingen haha. FILET AMERICAIN Bekijk bijlage 328305 Bekijk bijlage 328305 Heeeeerlijk! Met een koud blikje redbull.. Ik denk inderdaad meisje Ben heeeel benieuwd en wil je hartstikke veel plezier wensen vanmiddag!! Weer even lekker naar jullie kindje kijken! Geniet ervan!
Ik heb hartstikke pijn aan m'n borsten opeens, groeispurtje ofzo? En elke keer als ze nu schopt voel ik het aan de buitenkant! Wat een rijkdom dat zwanger zijn.. lig elke keer met een grote glimlach te voelen
♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Selina89: 31 mei - 20 weken echo - Littlewonder23: 3 juni - 20 weken echo - Miranti: 3 juni - Controle verloskundige - SuusD: 6 juni - Echo geslachtsbepaling - Lovely24: 7 juni - Echo Hogeschool Rotterdam - Yasminn: 7 juni - Controle verloskundige - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Littlewonder23: 10 juni - Controle verloskundige - Lovely24: 11 juni - 20 weken echo & Controle verloskundige - Mijngeluk1992: 12 juni - Intake kraamzorg - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest - Miranti: 18 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige - Toekan: 16 juli - 28 weken echo - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - -------------------------------------------------------------
@ Prinsessa, is zeker geen betere manier om wakker te worden maar had liever ook wat beter geslapen haha Ja zeker een rijkdom dat zwanger zijn! echt beter dat je het aan de buitenkant voelt elke keer nu! heb ik ook last van pijnlijke tepels meer.. is denk idd groeispurt haha
Nee, ik rook niet. Heb ook nooit voor de zwangerschap gerookt. En jij? Haha, dat snap ik! Maar het is straks lekker weekend, kan je nog wat bijslapen. Ach, dat vind ik niet zo erg trouwens vind het wel mooi als het wat meegroeit.
@ Prinsessa, ik heb wel gerookt.. moet eerlijk zeggen dat ik af en toe nog rook.. ik weet dat het super slecht is en al.. maar het lukt me gewoon niet om het niet meer te doen.. ik word er stront chagerijnig van en heb echt slapeloze nachten en dan zeggen de vk en degene die de echo maakt dat het beter is er dan een keer aan toe te geven.. want slecht slapen en stress heeft ook weer invloed op de groei..ben ik nou ineens een slecht persoon ?
Prinsessa: Jaaa groeispurtje, oenemeloenen straks, pas maar op hahaha! Ohh redbull jammieee! Heb ik ook zin in. Maar dronk het eigenlijk al bijna nooit omdat ik er niet tegen kan. AD(H)D'tje en als ik dat drink al helemaal! Kan ook niet goed tegen kleurstoffen enzo. Mijngeluk: Ja enormmm slecht mens ben je Ik heb wel gerookt, maar al lang voordat ik zwanger was gestopt. Mis het ook absoluut niet
Ik dronk ook energydrank en dan elke dag wel een stuk of 4 had er totaal geen last van haha daar ben ik wel volledig mee gestopt ik weet het ik ben heel slecht maar het lukt me gewoon echt niet en alles gaat nu goed met ons meisje ( beter als toen ik helemaal gestopt was en in stress zat haha) en als ze geboren is word er zoiezo niet gerookt binnen mijn vriend rookt ook dus misschien dat het daarom ook wel moeilijk is
Mijngeluk: Ach weet je, we zitten hier niet om jou te veroordelen omdat je af en toe nog rookt toch Bedoel, mijn keus is het niet en ben ook absoluut tegen roken tijdens de zwangerschap. Dus ben voor mezelf (en m'n kindje) blij dat ik niet rook Maar verder zit ik niet hier op het forum om met m'n vingertje te wijzen, puur voor de gezelligheid, dus dat ga ik ook niet doen
Gelukkig daarom zeg ik het eigenlijk nooit haha omdat er super veel zijn die dat dus wel doen en daar heb ik geen zin in het is lekker weer hier vandaag!
Het is inderdaad wel lekker weer! Het zonnetje schijnt in ieder geval Gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen meiden? Hahah Dan is het ook wat meer in verhouding haha. Nee hoor, m'n borsten groeien wel goed mee. Ben wel 2 cupmaten gegroeid denk ik. Jullie ook last van? Hmmm zo lekker! Maar dan is het inderdaad beter het met mate te drinken haha, ik dronk het wel regelmatig. Is ook troep eigenlijk maar zou er toch wel erg veel zin in hebben. Carpaccio is ook zoiets.. JAMMIE!
Wij gaan dit weekend onze trouwringen halen en het babykamertje inrichten verven hebben we 2 weken geleden gedaan! voor de rest is het nog even kijken
Oh, wat leuk!! Wat voor soort ringen zijn het geworden? En weet niet meer of ik het al gevraagd had hoor, maar wat voor verf zit erop de muur?
Wij hebben een kinderkamertje gekocht via marktplaats! Zo blij ermee! Alleen hebben we het kamertje zelf nog niet.. Als alles goed gaat met de hypotheek (en dat is nog maar de vraag) kunnen we er pas augustus in. Wel spannende tijd, als we de hypotheek niet krijgen moeten we heel snel nog ergens een goedkoper huisje vinden..
Wij hebben het gewoon wit gehouden.. we nemen rose rolschermen en kleden het aan met rose de muren wouden we beetje standaard houden omdat het kamertje wit met zilver is ook De ringen zijn glanzend goud met zilver en dan zit er bij mij steentjes in
Hey meiden, Heb het even druk gehad met de begravenis enzo. Ben blij dat het achter de rug is. Leuk al die oude testjes haha. Hier binnenkort ook de suikertest, zie er echt tegenop. Denk echt dat ik misselijk ga worden, lijkt me zo vies. Hier nooit gerookt, ben ook echt anti roken haha. Maar zal mijn mond houden
Prinsessa: Ik ben ook al twee cupmaten gegroeid Justxme: Spannend met die hypotheek! Hoop voor jullie dat het allemaal lekker doorgaat! Maira: Ja dat zijn nare dingen waar je dan druk mee bent hè. Is de rust weer een beetje wedergekeerd?
Ah bah, net een kijkje genomen op een ander forum just for fun.. kom ik heel toevallig de ex van mijn vriend daarop tegen waarop allemaal dingen staan waarover zij dus tegen ons heeft gelogen of waarin ze mijn vriend zwart maakt. Bahbahbah. Stom ***wijf. Waarom kan ze niet gewoon eerlijk en normaal tegen ons doen? Wij doen ook altijd gewoon aardig, mijn vriend probeert zo veel mogelijk met haar te overleggen maar zij kapt het dan meteen af, neemt haar eigen grote beslissingen en laat ons dat achteraf maar even weten als het haar uitkomt. Anders zegt ze niets, liegt ze gewoon keihard. Een heel mooi voorbeeld daarvan: Mijn vriend belde zijn ex over een peuterbedje voor hun (toen 2 jarige) dochtertje. Wel zo handig als ze tegelijkertijd de stap naar een peuterbedje zouden maken. Het ledikant werd wat klein en ze kon er al zowat overheen klimmen. Zijn ex vond het een belachelijk idee, daar was ze nog vééls te jong voor dus ze verbood ons zo'n beetje om een peuterbedje aan te schaffen. Puntje bij paaltje, een maand later, vertelde die ex ons, net voordat ze weer de deur uitstapte na het brengen van haar dochtertje dat ze nu in een gewoon peuterbedje slaapt en dat het ledikantje weg is. En toen verdween ze naar buiten. Zo gaat het dus altijd. Hetzelfde geldt zoals een keer met babyolie :/ En dat zijn nog maar de kleine dingen.. Sorry voor dit gezeur, ben het even echt goed zat.
justxme: Oeh, dat klinkt als een irritante en tegendraadse ex. Vervelend zeg, zeker als er een kind het spel is. Snap dat je ervan baalt!