Jonge aanstaande mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Prinsessa, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @princessa, super mooie buikje :D

2. soeee

soeee Niet meer actief

Zooo, ik had alles wel gelezen hoor, maar zat er steeds via m'n iPhone erop en vind dat een beetje irritant om dan alles te typen en ik was te lui om m'n laptop te pakken, erg hè :p

Chadesa: Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen en gefeliciteerd met je zwangerschap :) Wat heerlijk dat jullie 5 weken naar Suriname gaan! Wij gaan niet meer op vakantie deze zomer, gewoon lekker thuis.

Prinsessa: Ja daar heb je wel een punt, dat het met aankleden enzo niet zo handig is, een rompertje met lange mouwen. Maar wel lekker warm voor beebje. Ach, we zijn er gauw genoeg achter wat we wel en niet prettig vinden :) Aaah, kan me voorstellen dat je wel ff wat traantjes moest laten. Wat ik uit je berichtjes opmaak ben je heel close met d'r. Dikke knuf xxxxx! Oooh kamertje wordt dus bijna geleverd, super! En wat een prachtig buikje heb je zeg! Grappig om te zien, bovenin heel slank en dan *ploep* zo'n bol :D Beste buik al hoor, voor 20 weken, echt prachtig!

justxme: Kan me voorstellen dat je ff schrok joh, zou ik ook hebben!

Lovely: De foto's op fb zagen er heerlijk uit, kan me voorstellen dat L. daarna wel moe was :D Wat een schattige Koeka zak heb je besteld zeg, erg mooi :) Leuk behang ook! Wij gaan het kamertje heel rustig houden denk ik, kan zelf niet zo goed tegen drukke behangetjes, al vind ik het wel heel leuk (ADD hè, krijg ik chaos in m'n hoofd van :p). Veel plezier bij de echo, je hebt hem inmiddels wel gehad denk ik? Haha oepsie, schenen vergeten in te smeren? Zo'n rotgevoel, verbrand zijn.

Nichelle: Jeetje, dat is even schrikken, weten ze ook waar het vandaan komt? Sterkte!

Selina: Dat is minder, dat je niet zo lekker slaapt. Ik begin eindelijk weer wat beter te slapen. Vandaag zelfs tot 09:30 uur geslapen, dat is echt lang voor mijn doen tegenwoordig! :) Klinkt als een gezellig weekendje, leuk vooruitzicht. Wat een schattige dingetjes heb je besteld zeg, ik ben ook gek op Z8, vind vooral dat vestje erggg leuk! :D

Mijngeluk: Fijn dat je meisje zo lekker druk is, hier ook een drukke boel vandaag! Die bloeduitstortingen van je vriend kan ik verder niets over zeggen. Anders ff met diezelfde vraag bellen naar de huisarts ofzo?

Miranti: Ja ik merk zeker weten verschil nu ik geen mensen meer hoef te wassen enzo. Heb nu weinig tot geen pijn meer, echt een wereld van verschil :) Ja jij bent dinsdag alweer 26 weken. Ik vind het wel heel snel gaan. Ik ben maandag 24 weken en dan denk ik echt: pffff nog maar ongeveer 16 weken tot ons meisje er is, wat snel!! :p

Ja het weer is heeeerlijk, merk alleen dat ik er niet meer goed tegen kan. Heb het al gauw erg warm en dat m'n gezicht en handen enzo ook echt beginnen te "kloppen" van de warmte. Fijn dat de controle bij de vk goed was. Wat houdt dat verder in, een gespannen bekkenbodemspier? Merk je daar ook wat van dat je dat hebt?

Suus: Jeeeej, je komt het meidenteam versterken :D Gefeliciteerd!!

Yasminn: Gelukkig geen suiker, wat fijn voor je! :) Ach kilo's zeggen niet zoveel hoor, als je weet dat je gezond eet en niet teveel slechte dingen snoept dan is het vast niet erg :D Mooi buikje hoor! Fijn dat alles helemaal goed was bij de vk!

Hier: Gelukkig is m'n rugpijn nu helemaal over! Vandaag lekker een lui dagje eigenlijk :) Beebje gaat m'n hele buik door, grappig om te zien. Vanmorgen hing ze helemaal rechts haha, zag er echt gek uit :p

Ons favo onderwerp moeten we natuurlijk niet vergeten: wat gaan jullie eten vanavond? :D

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Dankjewel!! :D Wat lief!

Ik vind het ook niks om te reageren via m'n telefoon. Dan vergeet ik de helft weer en het gaat toch een stuk langzamer.

Ja, klopt! Ik denk dat ik haar gewoon een extra vestje aantrek, of lekker in een wikkeldekentje ;) Even kijken wat handig is als ze er eenmaal is. Dat klopt wel ja, vooral nu ik weer hier woon was het echt heel erg gezellig, en ze is ook zo betrokken bij de zwangerschap. Ze had het er op het vliegveld echt even moeilijk mee, vooral omdat ze mij gaat missen en de rest van de zwangerschapsweken tot ze terugkomt. Ze is als het goed is net geland, dus zal haar zo even proberen te bellen :D Lief van je! Een knuffel terug, knuffels zijn altijd welkom haha.

Kamertje is er inderdaad al best snel! Erg veel zin om alles helemaal klaar te maken. Gaan jullie beginnen als je vriend er is? Is er al meer duidelijkheid over wanneer het precies zover is of nog eventjes afwachten?

Hahah! Dankjewel!! Ik heb inderdaad best een taille, en tot nu toe daar nog niks aangekomen. Lekker aan het groeien alle buikjes hier!

Super dat de rugpijn over is joh! En rustig aandoen is alleen maar fijn met dit warme weer. Lekker in de tuin gezeten vandaag? En ik zei het al op FB, wauwwww haha wat is jouw meisje bewegelijk :D Ontzettend leuk om te zien!

Vanavond een simpele maar lekkere pasta met kip, en nog een salade ernaast. En jij? :D

4. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Aaah, gelukkig is ze er het laatste gedeelte nog bij :D Nou, ze zeiden 20 dagen, toen 15, vandaag zijn de 15 dagen voorbij maar ze hebben nog niet gebeld dus het geld zal er nog wel niet zijn. Zucht.... Schoonmama gaat er maandag heen. Erg vermoeiend allemaal. Ja gaan als m'n scheetje er is rustig aan beginnen met het kamertje :D

Ja de buikjes gaan lekker hier hè, hihi. Vandaag inderdaad ff in de tuin gezeten en vanmiddag nog lekker op bed gelegen, programmaatjes teruggekeken :) Jij nog van het weer kunnen genieten?

Haha ging flink tekeer in m'n buik hè, heerlijk! :D Ik eet ook iets makkelijks, een Italiaanse aardappelschotel. Zijn aardappelblokjes met salami, paprika en spinazie :)

5. Prinsessa

Ja, dat scheelt :D Dan is het kamertje ook al af.. Alleen nog maar wachten op de baby!

Pff jeetje, wat balen zeg. Hoop dat je schoonmoeder maandag goed nieuws heeft! En dan kunnen jullie als hij er is samen lekker met het kamertje beginnen, is ook veel leuker toch? Kunnen jullie er samen mee aan de slag. Had jij nou al wel een klein beetje gekeken voor meubeltjes of wil je dat ook dan gaan doen?

Lekker relax dagje hoor ;) Ik heb vrijwel de hele dag in de auto gezeten, m'n zusje vloog vandaag via Eindhoven en is heen en terug in totaal zo'n 3 uur :p Dus was blij dat ik aan het eind van de middag weer thuis was, lekker even in bed gelegen.

Haha ja! Heel erg mooi! Daar kan je ook echt niet meer omheen haha. Klinkt heel erg lekker trouwens wat je gaat eten, eetsmakelijk voor als je nog gaat eten!

6. Prinsessa

Nichelle, hoe was het vandaag? Ik hoop op goed nieuws!

7. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Ja ik hoop het ook, duimen :) Meubeltjes heb ik eigenlijk al. Er staan al twee mooie kasten in die kamer die gewoon wit geverfd worden en m'n moeder had nog een goede ladekast die ook geverfd wordt en bedje hadden al :D Dus dan alleen één muur aankleden, vloer leggen en gewoon inrichten en spulletjes kopen om in te richten!

Oh dan ben je inderdaad blij als je weer lekker thuis bent hè. En die emoties van het afscheid nemen kosten ook energie. Heb je d'r al kunnen bellen? :)

Hihi is gewoon uit zo'n zak van Aviko, heb heerlijk lui gedaan want ben home alone. Nu weer lui, lig weer lekker op bedje met m'n laptopje, programmaatjes kijken :D Soms lekker hè, zo'n dagje. Jij ook lekker gegeten?

Nichelle: Inderdaad, ik hoop dat het vandaag een beetje meegevallen is meid :)

8. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Probeer het even uit mijn hoofd te doen hoor :p

@SuusD
    Wat leuk een meisje!!
    Gefeliciteerd!

@Prinsessa
    Mooie buik!

@Naam
    Ik denk dat we wel uit de naam zijn, eerst wilde mijn vriend het niet, maar hij komt zelf ook nergens mee. En als ik erover begin maakt ie meestal stomme geintjes, dus volgens mij gaat het wel goedkomen. Misschien moet hij er gewoon aan wennen.

@Soe
    Echt heel grappig dat filmpje!
    Zo apart dat ik bijna nog niks voel, en als het zo is, echt laag in mijn buik nog plopjes.
    Bij jou vliegt ze echt je hele buik rond haha!

@Hier
    Vanmiddag echo's gehad :D
    Was dus bij de Hogeschool, voor de opleiding verloskunde waar een van mijn verloskundigen ook lesgeeft.
    Het ging erom dat ze een nieuw apparaat willen aanschaffen en dus 2 apparaten wilden testen.
    Dus vandaar dat ik mocht komen.

Dus heb weer even mogen kijken naar ons meisje, die vandaag wel lekker rustig erbij lag, wel in allerlei onmogelijke posities soms :p
    Nog heel wat echo's meegekregen, alleen kan ik bij sommigen niet echt meer uitvinden wat het nou is haha!
    Maar wel leuk dus.

Op naar de 20 weken echo dinsdag!

Oja, me slaapzak kwam binnen denk 5 minuten na mijn berichtje hier :p
    Echt mooi istie!!

Zal even foto's van de echo's op FB zetten, dat kan rechtstreeks via mijn telefoon. Hier moet ik ze eerst op de laptop zetten...

9. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Super schattig die voetjes! Heerlijk om je meisje weer ff gezien te hebben! Die slaapzak van Koeka vind ik ook erggg mooi! :D Haha ja grappig gezicht hè, stuiterbal is het!!

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven, dat doet me goed:).

Wel goed nieuws vandaag maar toch ook weer niet helemaal.

Ze vertelde dat het bijna niet meer te zien is, met de nadruk op bijna, er zijn nog 1 of 2 stipjes die wat witter zijn als normaal maar ook weer niet heel erg wit.

Ze gaat er van uit dat er niks aan de hand is maar moet voor alle zekerheid bloedprikken op toxoplasmose en nog iets en dan over 3 weken terugkomen.

Maar ik mag er van uit gaan dat ons meisje gewoon gezond en wel is:).

Morgen zal ik uitgebreid op de rest reageren^^.

11. soeee

soeee Niet meer actief

Aaah dat klinkt toch fijn meid :) Toch weer een beetje goed nieuws vandaag. Laten we er maar vanuit gaan dat jullie meisje helemaal gezond ter wereld komt!

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Oooh wat fijn Nichelle wat een geruststelling hopelijk komt er niets uit de bloedtest en is je kindje indd gewoon helemaal gezond:)

13. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ik zit er nog niet bij :D

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Thank meiden! Ik ben ook wel goed gerustgesteld :).

Ik wil ook wel op de fb groep:D

15. Prinsessa

Oh, super! Dus eigenlijk hoef je geen echte grote dingen meer te kopen behalve de kinderwagen? Heel erg fijn! Jullie willen het een beetje rustig houden verder in het kamertje las ik volgens mij, toch?

Heerlijk om dan thuis te zijn na zo'n vermoeiende dag. Heb haar ook al gesproken dus dat is een fijne gedachten, ze is goed aangekomen!

Lekker toch haha :D Makkelijk is alleen maar beter! Is je moeder er vandaag niet of ben je het hele weekend alleen? Ik vind het ook zo heerlijk om in bed series te kijken.. weet niet of hier iemand Pretty Little Liars volgt?! :D

Ik heb heerlijk gegeten, nu weer een beetje trek zelfs.. misschien nog een klein bordje straks haha.

Dankjewel!!

Fijn :D Ben benieuwd naar al jullie namen hoor, nog even geduld tot ergens in september als de eerste baby'tjes geboren worden!

Hele mooie foto's van jullie meisjes en schattige mini voetjes :D En dinsdag mag je natuurlijk weer! De slaapzak is ook heel erg gaaf, zit ook te kijken naar een voetenzak maar nog even goed kijken welke het gaat worden..

Ah wel fijn dat je toch wel iets positiefs gehoord hebt! Nu even afwachten. Krijg je over 3 weken nog een echo of krijg je pas na 3 weken de uitslag van het bloedprikken?

We gaan er zeker vanuit dat alles goed is met jullie kleine meid!! Hoop dat je toch een beetje gerustgesteld bent!

16. Prinsessa

Voor de FB groep: stuur me even een PB met je naam, dan voeg ik je toe! :)

17. soeee

soeee Niet meer actief

Prinsessa: Inderdaad, de kinderwagen nog en verder gewoon alles klaarmaken en aankleden :D Ja wil het kamertje redelijk rustig houden. Vind jouw Pip behang (toch?) bijvoorbeeld heel leuk, maar daar word ik zelf druk van in m'n hoofd, hihi :p

Fijn dat je d'r even gesproken hebt en dat ze veilig is aangekomen :) M'n moedertje is vanmiddag weggegaan en komt straks weer terug, ze is bij d'r liefje. Morgen blijft ze er slapen, dus heeeerlijk voor mij haha.

Nee die serie ken ik niet! Ik kijk nu 'Ik heb HET nog nooit gedaan'. Ik ook niet, hahaha :D

Ik heb ook weer een beetje trek. Net een paar spekkies gegeten, slechttt hihi!

18. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

@Nichelle
    Fijn dat het weer wat positiever klinkt allemaal!
    Dan wordt zo'n 20 weken echo toch wel weer even spannend hoor als je dat dan zo lees...
    Maar vooralsnog ga ik ervanuit dat alles goed is hier.

@Soeee
    Lekker hoor, alles al een beetje voorbereid :D
    Hadden jullie al een kinderwagen op het oog eigenlijk?
    Net als waar Prinsessa last van heeft soms :p, zullen we het vast al weleens over gehad hebben maar weet het niet meer hahaha :D

@Prinsessa
    Ja ben echt blij met die slaapzak, geen idee waarom ze het een slaapzak noemen eigenlijk.
    Al heeft het wel iets weg natuurlijk van een echte slaapzak, waar je als volwassenen in slaapt zeg maar.

Denk dat ik hem vooral heeft fijn vind voor in de kinderwagen bak zeg maar.
    Maar ga hem ook in de MC gebruiken denk, ook al heb ik daar ook een bijpassende voetenzak bij :p

Had trouwens voor L. nooit echt gehoord van Koeka, maar heb nu inmiddels een wikkelcape, wiegdeken en de slaapzak.
    Maar meer heb ik niet op mijn 'verlanglijstje' staan eigenlijk :D

Net wel nog wat andere dekentjes en lakentjes en badspulletjes bij mijn favorieten gezet. Bij Babydump hebben ze nu veel kortingen.
    Loopt nog tot 7 juli dus voor die tijd maar even shoppen of gewoon lekker via internet bestellen :p

19. soeee

soeee Niet meer actief

Lovely: Haha het klinkt voorbereider dan dat het is hoor! Nog heeeeel veel te doen! :p Nee hebben er nog niet eentje op het oog. Willen wel een tweedehands kinderwagen kopen. Nieuw zit er financieel niet in. Zat te denken aan een Mutsy, maar dat zien we nog wel :)

20. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Nichelle: Dat is gelukkig positiever bericht! Geruststelling. Maar kan me goed voorstellen dat je nog wat onzeker bent erover.

Hier vandaag (zoals het er nu uit ziet) beetje een rot dag. Ik en echt vre-se-lijk moe.. Gewoon dat je echt alleen maar bah kan zeggen. Haha klaag klaag... Hopelijk is het snel 15.00uur dan ben ik weer vrij!

Wat zijn julle plannen dit weekend? Ik vandaag dan eerst werken, dan boodschappen doen daarna niks! Morgen lekker vrij, dan komt een goede vriendin van me langs met vriend en der kleintje :)

Namen: Ik ben ook heel benieuwd naar de namen van alle babietjes hier! Volgens mij zijn het een hele hoop totaal verschillende! Wij houden van korte namen :p En zijn er denk ik al uit ;)

Deel Deze Pagina