Zwier zwier zwaai zwaai!! nichelle: ik las in de rapte het nieuws! Gelukkig gisteren toch beter nieuws gekregen.. Hopelijk wijst de bloedtest uit dat er niets aan de hand is. Nieuwe meiden: welkom! Hier: nog even douchen, eten en dan weer hop de strijd aan met behangpapier! (Al 2 slaapkamers -wel de kleinste - klaar.... Nog twee grote en de woonkamer te gaan!)
Soeee: Fijn dat het nu veel beter gaat! Dan heb je toch de juiste keuze gemaakt he. Kun je ook meer genieten! Gespannen bekkenbodemspier houdt in dat je bekkenbodemspier niet goed genoeg ontspant. Deze spier draagt je ingewanden zoals blaas en baarmoeder en zorgt voor de spierspanning bij de vagina en anus. Als deze te gespannen is kan dat bijv irritatie geven. Ik noem even een voorbeeld hoor. Bij mij kan het bijv pijnlijk zijn bij gemeenschap (omdat het niet goed genoeg ontspant) of heb je bijv sneller last van het naar de wc gaan als je moet poepen. Snappie? Hebben jullie al gekozen of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen? Ik heb voor het ziekenhuis gekozen en we hebben de 17e deze maand een open avond op de verlosafdeling. De volgende open avond was pas in September, dat is voor mij beetje laat
Dat vind ik ook heel mooi! Wel roze of een ander mooi kleurtje? Haha, het behang is inderdaad van Pip en lekker druk Ik wil naast 1 muur behang wel een ander neutraal aardetint kleurtje op de muren zodat het niet zo op je af komt. Fijn om dan even alleen te zijn soms hé Ooooooh ken je die niet?! Als je je verveelt raad ik je echt aan het eerste seizoen te gaan kijken haha, zo ontzettend verslavend en leuk! Hmm... nu ook alweer erge honger hier haha. Straks maar wat lekkers eten! Ja! Haha, het is meer een soort voetenzak inderdaad. En handig voor in de kinderwagen. Ik ben ook een beetje aan het googlen naar een leuk slaapzakje voor in de maxicosi. Vind het een beetje lastig omdat ik natuurlijk die roze maxicosi heb.. weet niet of het qua kleurtjes wel bij elkaar past. Ja, leuk merk is dat! Heb wel een paar dingetjes op m'n lijstje staan die ik wil kopen. Oh, goede tip! Ik ga vanavond gelijk even op de babydump website kijken Vervelend zeg Straks gelukkig lekker vrij, en morgen gelukkig ook! Gezellig dagje, veel plezier alvast. Haha, dat denk ik ook ja! Erg leuk om te zien hoe alle kindjes heten straks en hoe ze eruit zien natuurlijk! Ziekenhuis, 100%! Thuisbevalling is niks voor mij denk ik. Ik vind de "veiligheid" van een ziekenhuis een prettige gedachten en het lijkt me heel fijn om dan daarna met z'n drietjes thuis te komen. Leuk om even te kijken op de verlosofafdeling trouwens, kan hier ook elke tweede en vierde vrijdag van de maand. Dus denk dat ik dat over een paar weekjes ook ga doen
Weer lekker weertje vandaag hé dames? Ik ga zo even naar de Ikea, alvast wat mandjes halen voor in de commode en daarna naar de Gamma om verf te kopen. Hoop dat we volgende week kunnen beginnen met behangen en verven
♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Littlewonder23: 10 juni - Controle verloskundige - Lovely24: 11 juni - 20 weken echo & Controle verloskundige - Mijngeluk1992: 12 juni - Intake kraamzorg - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest - Miranti: 18 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Justxme: 18 juni - Echo geslachtsbepaling - Nichelle: 20 juni - Start zwangerschapsyoga - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 26 juni - Controle verloskundige - Justxme: 26 juni - Controle gyneacoloog - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 16 juli - 28 weken echo - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin/controle verloskundige - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Klopt alles nog voor iedereen?
Bedankt meiden! Ja de arts die de guo deed had gezegd dat het bijna niet te zien is en dat als er wel echt wat te zien zou zijn dat het in 90% van de gevallen nog niks is en anders alleen in combinatie met wat anders. Ik krijg over 3 weken weer een echo en de bloeduitslagen. Op 25 juni dus hij kan erbij in de lijst. Ik laat het nu gewoon los en ga er van uit dat ons kleine meisje gezond enkel is. Ze ligt ook helemaal mooi op schema qua groei, is heel bewegelijk en alles ziet er verder helemaal goed en gezond uit. Kamertje is bij ons ook al zo goed als af. Kinderwagen krijgen we van m'n moeder. Wij gaan wss voor de quinny moodd zwart zwart. Verder nog een maxi cosi en veel kleine spullen. Ik ben zelf niet zo'n fan van Koeka maar snap wel dat een hoop andere het wel leuk vinden. Ik ga binnenkort ook maar FF een lijstje maken van nieuwe series die ik graag wil zien als ik alleen thuis ben. Heb nu een nieuwe game die ik fanatiek aan het spelen ben. En nu lees ik ook graag een boekje in de zon. @miranti bah niet leuk en off day maar die horen erbij. Het is al bijna 15.00. Ik ga zo nog even naar de prenatal, ik heb nog een bon die tot morgen geldig is dus even kijken of ik die nog uit kan geven. Morgen ga ik bij m'n vader en stiefmoeder eten. Kleine broertje(14) zal wel weer helemaal stuiteren en van alles willen weten over de baby. Daarna nog maar 2 dagen werken en dan lekker vakantie. Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen. Wij gaan in aug. Naar een inloop avond voor alle info. @toekan succes met behangen vandaag! Ik ben ook benieuwd wat iedereen voor namen heeft bedacht! Wij zijn er ook al helemaal uit. @prinsessa veel plezier vandaag! Sorry als ik een paar mensen ben vergeten maar er wordt zoveel gereageerd.
♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Prinsessa: 10 juni - 20 weken echo - Littlewonder23: 10 juni - Controle verloskundige - Lovely24: 11 juni - 20 weken echo & Controle verloskundige - Mijngeluk1992: 12 juni - Intake kraamzorg - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest - Miranti: 18 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Justxme: 18 juni - Echo geslachtsbepaling - Nichelle: 20 juni - Start zwangerschapsyoga - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 25 juni - controle echo - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 26 juni - Controle verloskundige - Justxme: 26 juni - Controle gyneacoloog - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 16 juli - 28 weken echo - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin/controle verloskundige - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Ik heb mijn afspraak van 25 juni er even bij gezet.
Hee meiden. ik ben 20 en momenteel 11 weken zwanger. Zag dit topic vaak voorbij komen maar zat telkens te twijfelen of ik er bij zou passen. Dus mijn vraag aan jullie vinden jullie gezellig als ik mee kom kletsen? liefs
Super!! Fijn dat jullie zulk goed nieuws hebben gekregen Heb er alle vertrouwen in dat het over 3 weekjes ook helemaal goed zit hoor! Leuk dat het kamertje al bijna af is! Ben nog steeds erg benieuwd naar een foto hoor haha. Pretty little liars !! Haha. Wat voor series kijk je nu graag? Welkom hier!! Natuurlijk mag je hier mee kletsen, gezellig. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens. Verloopt je zwangerschap tot nu toe goed?
Pff, hier een druk dagje gehad! Kamertje helemaal opgeruimd, alles uitgezocht. Moet nog wel veel gebeuren helaas Maar gelukkig hoef ik zelf niks te doen haha, dat scheelt. Alleen straks leuk inrichten als de basis af is. Wat eten jullie vanavond meiden? Haha, vraag van de dag!
@Miranti Ik houd ook van korte namen Hopelijk heb je het een beetje volgehouden vandaag! @Bevalling Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen dit keer. Bij L. ook in het ziekenhuis bevallen (achteraf maar goed ook) Maar zelfs tijdens de weeën nog de keuze gekregen of we thuis wilde blijven of niet. Ik kies zelf dus ook liever voor het ziekenhuis, omdat ik niet weet hoe het was gegaan als we wel thuis waren gebleven... Maaaar.... ik kan me wel voorstellen dat sommigen kiezen om thuis te blijven. Het is toch ook wel lekker om in je eigen omgeving te zijn. @Prinsessa Ik heb ook een roze maxicosi, moet ook nog even kijken of het wel past, maar goed die voetenzak is best groot, dus je ziet denk ik de MC bijna niet eens. @Lijstje Bij mij klopt alles nog, dinsdag 20 weken echo inderdaad. 3D echo moeten we nog plannen... @xDoo Welkom en nog gefeliciteerd he
Hier ook een druk dagje gehad, nou vooral een vermoeiend dagje Collega's van mijn vriend hadden een voetbal toernooi, daar zijn we heen gegaan, op de fiets, ruim 50 minuten heen en weer terug! Was kapotttt! Me stuitje deed echt zeer, maar heb het overleefd Was weer heerlijk weer natuurlijk vandaag! Kan daar wel aan wennen hoor. Wij hebben een stokbroodje gezond gegeten Heb natuurlijk veeeeel meer trek in BBQ maarja andere keer beter
Ben trouwens bij L. ook nooit naar een voorlichtingsavond of iets geweest in het ziekenhuis. Dit keer sla ik sowieso over, krijg al de kriebels denk ik als ik de bordjes verloskamer zie in het ziekenhuis hahaha! @Prinsessa Heb je nog gekeken op de site van Babydump? Ik heb het een en ander bij mijn favorieten staan, o.a. een badje met standaard, lakentjes, dekentjes, flesjes. Zit te twijfelen om het gewoon lekker makkelijk te bestellen of om nog even naar de winkel te gaan volgende week. Kan altijd kijken, en wat ze in de winkel niet hebben bestel ik wel dan.
Ja, dat zal inderdaad wel goed komen! Ik vind het een hele leuke voetenzak Denk dat ik zelf voor een beetje beige kleurtje ga.. Nog even kijken. Jeetje, wat sportief haha! Wel heerlijk even lekker fietsen met dit weer, toch? Lekker stokbroodje trouwens, ik had vandaag ook zo'n zin in BBQ! Zei het net nog. Hoe is het weer de aankomende dagen eigenlijk? Mogen we nog genieten van het zonnetje? Ik heb nog niet gekeken! Ga ik zo even doen. Bestellen is inderdaad erg handig, hier is de dichtstbijzijnde Babydump een half uurtje rijden dus dat doe je niet zo heel erg snel. Bestellen is dan ideaal natuurlijk. Wat voor badje enzo wil je gaan kopen?
Prinsessa Dankje tot nu toe verloopt mijn zwangerschap goed. alleen misselijk als lege maag heb en super moe. veder weinig last. hier heb ik wat in de frituurpan gegooid echt geen zin om te koken met dit weer.
Bebe-Jou Badje Uni Licht Roze | Uni Licht Roze | Baby-Dump Bebe-Jou Badstandaard Licht Roze 98 cm | Badstandaarden | Baby-Dump Wil deze nemen, lichtroze dus. Neem gewoon de 'simpele' versie. Bij L. ook gehad (maar dan in het paars) en dat beviel me prima, alleen heb ik die van haar niet bewaard.
@xdoo welkom! Gezellig dat je mee komt kletsten^^ @prinsessa ik heb er ook alle vertrouwen in! Ik zal snel een foto maken. Momenteel kijk ik graag naar fantasy (game of thrones ed.) en Japanse anime's . Ik zal die ook is opzoeken. Nu maar lekker rustig op de bank zitten dan! Ik ben nu risotto aan het eten met peultjes en biefstukreepjes. En jij? Ik heb een hele mooie maxi cosi zak gekocht (vind ik zelf) een oranje. Dus ik wil gewoon een zwarte maxi cosi denk ik.
Gelukkig gaat het allemaal goed! En dat herken ik wel, heb ik ook een tijdje gehad dat ik echt misselijk van de honger werd Heel naar! Willen jullie het geslacht weten? Hm lekker, eetsmakelijk! Leuk! Die heb ik ook! Alleen heb ik wel het wat duurdere badje. Volgens mij ook niet echt nodig hoor, maar het leek me wel handig Ja, leuk Haha ja, moet je doen! Ben benieuwd wat je ervan vind. Oh heerlijk! Hier simpel gegeten; gekruide kipfilet, rode kool, aardappeltjes, sla. Heb nog steeds honger en het is net op Leuk!! Ziet er vrolijk uit En dat is wel mooi, want je hebt natuurlijk ook een zwarte kinderwagen.
prinsessa Ja wij willen heel graag weten wat het wordt! Nichelle Leuk! lekker vel. niet helemaal mijn kleur maar zou zeker leuk staan in een zwarte maxi cosi!
@prinsessa, ga ik zeker doen. @xdoo dankje, ja manlief is gek op oranje (hij heeft niks met voetbal dus niet voetbal gerelateerd) en wij houden wel van felle kleuren met een verdere strakke inrichting. Hebben jullie een voorgevoel van wat het wordt?