Prinsessa Cupcakes zijn op zich wel gelukt. zal zo ff foto van maken. de intake was goed nog even een echo gehad en kindje was super actief. hele tijd trappen om zicht heen zwaaien uitrekken en omdraaien. probeerde nog het hartje te zoeken maar viel niet mee omdat constant aan bewegen was. leuk tasje mee gekregen met wat spulletjes en tijdschriften. en brief voor bloed prikken bah zie zo tegen op. dus morgen maar als eerste doen. veder kwam uit dat ik 20 weken echo in ziekenhuis moet laten maken omdat beide kante een afwijking voorkomt. (schoonmoeder is met 1 nier geboren en mijn moeders zusje had klompvoetjes en hartafwijking die na geboorte overleden aan is) ook heb ik 10 juli weer een afspraak bij de verloskundige.
@soeee lekker al 24 weken! Is wel een fijne mijlpaal. @mijngeluk spannend hoor! Dat is al bijna! Geniet van de voorpret! Ook leuk om lekker aan de kamer te klussen! Ja als verrassing vind ik lastig, wat vind je vriend leuk? Je lekker ergens heen kunnen of ergens gaan eten of naar de bios of lekker wandelen, het is wel lastig! @toekan nou lekker niks doen dan! Doe maar goed rustig aan en delegeren! @yasminn lekker niks van aantrekken, iedereen heeft z'n mondje wel klaar en overal wat over te zeggen, lekker ene oor in andere oor uit! Was het gezellig lunchen met je zus? @xdoo oeehh,, cupcakes lekker hoor! Hoe reageerde ze bij het paardrijden? @prinsessa watering dat de echo goed was! Hij heeft een andere baan aangeboden gekregen met een hogere functie en een beter salaris dus vandaar dat hij daar weggaat. Ja had wel gezellig geweest als wat dichter bij elkaar hadden gewoond, nouja niks aan te doen. Pfff.. Ik ben lekker moe dus nog even bankhangen en dan lekker naar bed, ben blij als morgen voorbij is. Fijne avond dames!
Hier een dagje gewerkt, daarna bij mijn ouders gegeten. L. blijft daar lekker slapen, want ik moet morgen 7.30 alweer beginnen. Om 13.15 dus even naar de VK voor de 20 weken echo. Ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Bij L. ben ik tot 2x toe naar de wachtkamer gegaan omdat ze er niet goed voor lag om alles goed te kunnen zien, uiteindelijk nog de week erna teruggekomen omdat ze 1 onderdeel nog moest bekijken. Ik vond het niet erg Maar hoop dat het allemaal niet teveel uitloopt enzo, want moet gewoon werken natuurlijk. Morgenavond gaan we opruimen op me werk, dus weer eens s'avonds weg Maarja we maken het wel gezellig denk ik, en ik heb gezegd dat ik persé pizza wil eten hahaha!
@xdoo wat een mooie echo! En het komt vast goed met dat bloedprikken en je kleintje is ook vast helemaal gezond met de 20 weken echo!
Nichelle Morgen ga ik het aan mijn paardrijles vertellen dus helaas nog geen idee hoe ze gaan reageren. De rest in mijn omgeving reageerde erg blij! op mn zwager en vrouw na maar die zijn jaloers dat ik eerste was hun hadden graag eer willen hebben van 1e klein kind..
xdoo: Fijn dat alles goed was, wat een mooie echo foto!! Fijn dat ze het goed in de gaten houden, kunnen ze mooi alles uitsluiten op de 20 weken echo! Lovely: Succes morgen bij de echo! Haha wie weet is dit weer zo'n eigenwijsje! Een extra echo is nooit erg natuurlijk
Prinsessa: Krijg morgen de uitslag, dus ben benieuwd! Mijn vader heeft natuurlijk wel suiker, maarja volgens mij blijft de kans erg klein. Over 2 weekjes krijgen we weer een echo, dan ga ik alweer richting de 26 weken kan het me bijna niet voorstellen haha. We zijn gewoon al over de helft Ik blijf me verbazen dat het zo snel gaat hihi. Het ene moment zit je met ovulatietestjes, en nu alweer over de helft Wanneer heb jij nou de 3d echo? Ik heb hem nog helemaal niet ingepland eigenlijk, moet ik toch maar is gaan doen. Lijkt mij zoooo bijzonder om te doen!
Haha! Ik vond de foto's niet zo geslaagd! Maar die mooie foto's van onze meisjes komen wel weer bij de pretecho straks! Ja, leuk! Fijn dat alles goed is gegaan! En mooie echo!! Grappig om te zien dat je kindje zo lekker aan het bewegen is maar je er nog niks van merkt hé? Was dit ook gelijk de termijnecho? Bloedprikken vind ik ook echt vreselijk, hoop dat dat voorlopig niet meer hoeft. Ik heb ook niet echt positieve verhalen helaas, maar misschien iemand anders hier wel?! Ik ga je afspraak erbij zetten. Ah, dat is fijn! Leuk Hij zal ook wel zin hebben om te beginnen bij zijn nieuwe baan? Ik voel me echt een enorme zeef, maar wat is er morgen?! Ligt echt aan mij hoor, maar je wist al dat ik me af en toe een oma voel haha. Spannend morgen! En haha, inderdaad niet erg om nog eens terug te komen als alles goed is natuurlijk, maar daar gaan we wel vanuit! Pizzaaaaa !! Ik ben jaloers!
Maria11 Dankjewel! Prinsessa jaa heel apart zo druk en dan niets van voelen! ik heb woensdag bij de gyn in ziekenhuis termijn echo gehad dit was even na controle of nog klopte. hoop ook dat na deze keer echt voorlopig niet meer hoeft. ga ook gewoon gelijk doen dan ben ik maar vanaf anders blijf je zo tegen op hikken. hier de beloofde cupcake foto. ze zijn niet super gelukt. vooral de cupcakes met voetjes in blauw aangezien de blauw van glazuur afglijd.. erg jammer maar idee was leuk
Dat is lekker snel! Ik hoop dat alles gewoon goed is natuurlijk! En wow, ja 26 weken, dat klinkt al zo ver weg Trouwens als je nog afspraken hebt dan zet ik ze erbij hoor, wanneer heb je precies de echo? Hahah, ik kan het me nog steeds zo goed herinneren dat we allebei nog niet zwanger waren met dat sushi haha ik had toen die avond ook sushi besteld. En nu gewoon al over de helft! Ik heb trouwens 23 juli de 3D/4D echo Kan niet wachten! En ja, ik zou ook een afspraak maken hoor, voor je het weet is het al zover. Ah oke! Fijn dat je nog even naar jullie kindje mocht kijken En ik vind de cupcakes erg leuk !! Zijn ze ook lekker?
♥ ZWANGER! ♥ - Michellexxx (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Kimberlilie (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Miranti (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 september 2013 Zwanger van een: Jongen! - Yasminn (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Mijngeluk1992 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Soeee (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 september 2013 Zwanger van een: Meisje! - Maira11 (22 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 5 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Toekan (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 8 oktober 2013 Zwanger van een: Verrassing! - Selina89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 18 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Lovely24 (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 21 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Nichelle (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Littlewonder23 (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 23 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - Prinsessa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 24 oktober 2013 Zwanger van een: Meisje! - SuusD (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 17 november 2013 Zwanger van een: Meisje! - Justxme (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 28 november 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje - xDoo (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 december 2013 Zwanger van een: Jongen/Meisje ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Lovely24: 11 juni - 20 weken echo & Controle verloskundige - Mijngeluk1992: 12 juni - Intake kraamzorg - Toekan: 18 juni - 24 weken echo en suikertest - Miranti: 18 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Justxme: 18 juni - Echo geslachtsbepaling - Nichelle: 20 juni - Start zwangerschapsyoga - Soeee: 22 juni - Pretecho 2D, 3D, 4D - Soeee: 24 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 25 juni - Controle echo - Mijngeluk1992: 26 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 26 juni - Controle verloskundige - Justxme: 26 juni - Controle gyneacoloog - Prinsessa: 28 juni - Controle verloskundige - Nichelle: 3 juli - Intake kraamzorg - Yasminn: 5 juli - Controle verloskundige - xDoo: 10 juli - Controle verloskundige - Nichelle: 15 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 16 juli - 28 weken echo - Justxme: 18 juli - 20 weken echo/GUO - Prinsessa: 23 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Nichelle: 24 juli - Eerste afspraak een goed begin/controle verloskundige - Littlewonder23: 31 juli - Pretecho 2D, 3D, 4D - Toekan: 12 augustus - 32 weken echo - Toekan: 4 september - 35 weken echo - Toekan: 18 september - 37 weken echo - Toekan: 25 september - 38 weken echo - Toekan: 2 oktober - 39 weken echo ♥ BEVALLEN ♥ - - - ------------------------------------------------------------- Do, je afspraak staat erop!
prinsessa Dankjewel! ik heb ze niet met versiering gegeten maar zonder waren ze heerlijk. zitten stukjes chocola in! maak altijd een paar extra om van de smikkelen.
Zit nu lekker aan de Jillz 0% en een bakje hamka's chips Lekker avondje! Lekkerrrr Ik heb ook helemaal zin gekregen om iets te bakken! Deze week een beetje druk maar volgende week ga ik denk ik iets lekkers maken... ga nu even wat receptjes zoeken haha.
Vind altijd super leuk en lekker. maar zit altijd zo'n tijd en moeite in. anders zou ik wel vaker doen.
Ziet er lekker uit xdoo... Is trouwens sale bij prenatal scheelt een hoop heb een hoop leuke dingen gekocht
Haha jaaaa, zo leuk! Nu zitten er alweer kleine meisjes in ons buik hihi. Hopelijk kunnen we snel terug kijken naar dit moment, als we ons geen leven meer zonder de kleintjes kunnen voorstellen haha. Ben echt zo benieuwd naar ons meisje, ons zoontje leek sprekend op mijn vriend. Handen, voeten, gezicht echt alles. Ben benieuwd of dit meisje ook op hem lijkt, of toch meer op mij haha. Leuk!! Begrijp dat je niet kan wachten! Was het nou weer bij Dr Papa? Ik moet even zo in mijn agenda kijken dan geef ik mijn afspraak door!
Oh, goede tip! Wat heb je gekocht? Haha ja Twee meisjes, vriendinnetjes to be hoor haha. Oh, nee dan zijn ze niet meer weg te denken. En we zijn allebei nu al zo ongeduldig, laat de zomer maar voorbij vliegen! Echt zo bijzonder dat jullie kleine mannetje zo op zijn vader leek! Denk dat jullie meisje een hele mooie mix gaat worden haha. Ik ga weer naar dr. Papa ja! Ik wil haar gezichtje zo graag zien, de tijd mag van mij voorbij vliegen en ga jij naar Babyvision?
Bloeddruk was erg laag. Hopelijk is deze de volgende keer beter. Hartje gehoord me grote meid hellemaal blij. Verders nog druk druk hier. Ben echt aan vakantie toen. Hoe was het bij jou gegaan?je had je 20 weken echo toch? Gaat met jullie baby meisje het goed?en natuurlijk ook alles goed met jou? Afspraak: 3juli vk contolle